AC24.cz
AC24.czZe světaVladimir Putin: Humanistické hodnoty islámu učí lidi spravedlivosti a milosrdenství

Sociální sítě

Reklama

loading...

Vladimir Putin: Humanistické hodnoty islámu učí lidi spravedlivosti a milosrdenství

Počas prejavu ruského prezidenta Vladimira Putina zazneli zaujímavé myšlienky. Ako vyplýva z videa, prejav je smerovaný k predstaviteľom moslimského vierovyznania pri príležitosti otvorenia chrámovej mešity.

V obecenstve okrem iných sedí aj turecký prezident Recep Tayyip Erdoğan, či hlava Čečenska Kadyrov.

...

“Korán hlási: Predháňajte sa navzájom v konaní dobra. Rusko vždy bolo mnohonárodnou krajinou a krajinou mnohých vyznaní. Toto vzájomné obohacovanie rôznych kultúr, tradícií a náboženstiev bolo vždy charakteristickým rysom a silou našej krajiny, Ruska,” začal svoj prejav ruský prezident Vladimir Putin.

“Napríklad existencia moskovskej moslimskej komunity siaha hlboko do stredoveku. príkladom toho sú tatárske korene mnohých názvov ulíc našich miest. Tradície osvieteného islamu sa v našej krajine rozvíjali mnoho storočí. A skutočnosť, že v Rusku v mieri žijú mnohé národy a náboženstvá je bezpochyby ohromnou zásluhou moslimskej spoločnosti, ktorá vniesla obrovský vklad harmónie do našej spoločnosti a vždy sa snažila stavať vnútorné medzináboženské vzťahy a komunikáciu na princípoch náboženskej tolerancie,” pokračoval v prejave pri príležitosti otvorenia chrámovej mešity Putin.

Dodal, že v súčasnosti je tradičný islam neoddeliteľnou súčasťou duchovného života Ruska. „Jeho humanistické hodnoty, rovnako ako hodnoty iných tradičných náboženstiev, učia milosrdenstvu, spravodlivosti a starostlivosti o svojich blízkych a všetko toto si vysoko ceníme.“

Za posledných 20 rokov počet islamských kultúrnych a náboženských inštitúcií v Rusku prudko stúpol. „Objavili sa naozaj nádherné mešity v Tatarstane, Baškortastáne, Čečensku a ‘ďalších regiónoch Ruskej federácie.“

Putin ďalej pripomenul, že v roku 2003 sa Rusko stalo stálym pozorovateľom v Organizácii islamskej konferencie. Tisíce pútnikov z Ruska vykonávajú púť do Mekky a tiež stúpol počet škôl spojených s mešitami. „Je veľmi dôležité, aby sa moslimská mládež učila tradičným islamským hodnotám a zabránilo sa tak snahám vnútiť nám svetonázor, ktorý je nám cudzí a ktorý nemá nič spoločné s islamom.“

„Zdôrazňujem, že štát bude aj naďalej pomáhať vo vytváraní lokálnych islamských škôl, v rámci svojho systému náboženskej obrody. Určite viete, že som ponúkol podporu vedeniu Tatarstanu a vedúcim moslimským duchovným pri vytvorení Bulharskej islamskej akadémie. Týmto spôsobom bude obrodené starobylé duchovné a náučné centrum ruských moslimov,“ zaznelo v Putinovom prejave.

„A samozrejme musíme rozšíriť moslimské kultúrne a náučno-vzdelávacie centrum moslimskej jednoty, predať im tak duchovný, kultúrny a morálny kódex, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou tradičného islamu v Rusku. Som si vedomý dôležitej úlohy vedúcich moslimských duchovných v posílení medzinárodného a medzináboženského porozumenia.“

Putin sa však vyjadril aj k temnej stránke veci: „Odmietnutie a odsúdenie všetkých prejavov radikalizmu a fundimentalizmu sa stalo významným príspevkom v boji proti nacionalizmu a náboženskému extrémizmu, čo je dôležité obzvlášť dnes, kedy sa mnoho ľudí snaží cynicky využiť náboženské cítenie k politickým cieľom.“

„Vidíme, čo sa deje na Blízkom východe a čo k tomu bolo povedané, kde teroristi z Islamského štátu kompromitujú veľké mierové náboženstvo, kompromitujú islam, rozsievajú nenávisť, zabíjajú ľudí a to vrátane duchovných, barbarsky ničia pamiatky svetovej kultúry. Ich ideológia je založená na lži, na totálnom prekrútený islamu. Snažia sa verbovať stúpencov aj v našej krajine.“

Putin na záver dodal, že „ruskí moslimskí vodcovia odvážne a neohrozene používajú svoju autoritu k popieraniu extrémistickej propagandy. Chcem týmto ľuďom vyjadriť obrovskú úctu. Skutočne robia svoju prácu hrdinsky a to aj za cenu strát, ale nepochybujem o tom, že aj v budúcnosti budú vzdelávať a vychovávať veriacich v duchu humanizmu, milosrdenstva a zmyslu pre spravodlivosť.“

Na úplný záver sa Putin prítomným zablahoželal k otvoreniu chrámovej mešity a k významnému moslimskému sviatku – Sviatku obeti. „Blahoprajem celej ruskej moslimskej komunite k tomuto krásnemu sviatku a prajem všetkým ruským moslimom dobro, šťastie a prosperitu. Blahoprajem vám k otvoreniu mešity.“

Minulý měsíc odhalily Spolková zpravodajská služba (BND) a Spolkový úřad pro ochranu ústavy (BfV), že v Německu je nejméně 10 000 salafistů podporovaných Saúdy sponzorovaným „misionářským hnutím“, jako je Světová liga saúdských muslimů a Charitativní společnost šejka Aid Bin Mohammada al-Thaniho. Další ze Zálivu sponzorovaná organizace aktivní v Německu kuvajtská Společnost obrody islámského dědictví (RIHS) byla pak ve Spojených státech a v Rusku zakázaná za údajné vazby na al-Kaidu. vTyto ropou bohaté země sponzorující v Evropě extremismus čelí tvrdé kritice za to, že samy odmítají přijímat migranty. Saúdové, kteří nabízí, že zaplatí dvě stě nových mešit, aby sloužily Syřanům v Německu, je odmítli jako uprchlíky u sebe se zdůvodněním bezpečnostními obavami, zatímco kuvajtští činitelé řekli, že syrští migranti jsou „příliš odlišní“, aby byli integrovatelní.

Všechny tyto státy Rady pro spolupráci v Zálivu – Saúdská Arábie, Bahrajn, Kuvajt, Omán, Katar a Spojené arabské emirát – odmítly podepsat konvenci Spojených národů o uprchlících.

Zdroj: hs.sk

Komentáře   

+6 # Popo 2017-01-09 13:06
Tak tak súdruhovia a súdružky len myslieť si nestačí preto že čo? No predsa preto lebo všetko je tak ako vždy - ináč...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Richard 2017-01-10 00:47
Cheche ........
súdruhovia a súdružky jsou dnes v Bruselu......

A několik citací aby jsi to pochopil...... ( zcela pravidelně s tím máš potíže.
Putin ďalej pripomenul, že v roku 2003 sa Rusko stalo stálym pozorovateľom v Organizácii islamskej konferencie. Tisíce pútnikov z Ruska vykonávajú púť do Mekky a tiež stúpol počet škôl spojených s mešitami. „Je veľmi dôležité, aby sa moslimská mládež učila tradičným islamským hodnotám a zabránilo sa tak snahám vnútiť nám svetonázor, ktorý je nám cudzí a ktorý nemá nič spoločné s islamom.“

„Zdôrazňujem, že štát bude aj naďalej pomáhať vo vytváraní lokálnych islamských škôl, v rámci svojho systému náboženskej obrody. Určite viete, že som ponúkol podporu vedeniu Tatarstanu a vedúcim moslimským duchovným pri vytvorení Bulharskej islamskej akadémie. Týmto spôsobom bude obrodené starobylé duchovné a náučné centrum ruských moslimov,“

„A samozrejme musíme rozšíriť moslimské kultúrne a náučno-vzdeláva cie centrum moslimskej jednoty, predať im tak duchovný, kultúrny a morálny kódex, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou tradičného islamu v Rusku. Som si vedomý dôležitej úlohy vedúcich moslimských duchovných v posílení medzinárodného a medzináboženské ho porozumenia.“

Přeloženo:
Tradiční hodnoty, islám v Rusku podle RF, zvětšení vlivu islámu podle RF ve světě........
Co to asi znamená?????

A k tomu ERGODAN ......... a islámské publikum v Turecku........ . to co se děje v Turecku.......

Pan Putin PRACUJE na modifikaci islámu a to tak aby se s ním dalo žít a snaží se o rozšíření vlivu modifikovaného islámu ve světě.

Ergodan je tak vyděšený těmi wahabistickými spratky že chce v Turecku totéž a velmi ochotně dělá publikum a tleská.
Kadyrov jeko publikum dobrý pro muslimy ale není to ono. Ale dohromady z Ergodanem.........

Neboj, wahabisty a salafisti tam píseček mít nebudou. ( natož bábovičku )

Nezapomeň že zazněli tyto věty:
Odmietnutie a odsúdenie všetkých prejavov radikalizmu a fundimentalizmu sa stalo významným príspevkom v boji proti nacionalizmu a náboženskému extrémizmu, čo je dôležité obzvlášť dnes, kedy sa mnoho ľudí snaží cynicky využiť náboženské cítenie k politickým cieľom.“

„ruskí moslimskí vodcovia odvážne a neohrozene používajú svoju autoritu k popieraniu extrémistickej propagandy. Chcem týmto ľuďom vyjadriť obrovskú úctu. Skutočne robia svoju prácu hrdinsky a to aj za cenu strát, ale nepochybujem o tom, že aj v budúcnosti budú vzdelávať a vychovávať veriacich v duchu humanizmu, milosrdenstva a zmyslu pre spravodlivosť.“

Všimni si že to tu většině nestálo za to to ani komentovat. Vidí a čtou.......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Popo 2017-01-10 11:07
Priatelu vec sa má tak že tá tvoja do neba volajúcá hlúposť (Len hlupák nieje schopný poučíť sa z vlastných chýb!) je už nielen mne na smiech. Súdruh Riško, kedy ti to už konečne dojde že to tvoje primitívne kádrovanie nie na keždého zaberá? K téme samotnéj, keď už máš tú nezvládnutelnú nutkavú potrebu poučovať naštuduj si o tom aspoň tie všeobecné základné poznatky - cs.wikipedia.org/.../... nech kol toho tolko nesplietaš...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # Dost3 2017-01-09 13:10
Velmi se mi líbila TATO PRAVDIVÁ SLOVA

Rozčilený čtenář glos Miroslava Macka

Kategorie: Bleskové zprávy
Zveřejněno: 22. 12. 2016 19:16

Na nová auta dotace, za stará naopak příplatek, navrhuje stát.

Tak fajn... Co si ty svině ještě nevymyslí... Revize kotle (800-1500). revize komína (800), v elektřině platím nesmyslné větráky či slunce, ve vodě Francouze, v tabáku neziskovky. Uhlí už je dneska drahé jako svině, a je čím dál horší, cenu dřeva vyšroubovali na šílenou výšku kvůli nesmyslným štěpkám pro Skopčáky.

Zakázali mi kouřit v hospodě, vnitráci mě sledují na internetu, kdekdo mě může udat za cokoli, všude mě sledují kamery. Kdekdo mi může vlézt do baráku na kontrolu bůhvíčeho, když chci jet někam autobusem, tak abych si na tu cestu šetřil, platím na auto pojistku, dálniční známku, kontrolu u doktora, technickou, teď i nějakou pokutu, mám nařízené zimní pneumatiky, spoustu vybavení, které musím nesmyslně měnit. K doktorům musím dojíždět a když jdu do lékárny, tak se nestačím divit. V krámě kupuji jedovaté potraviny, výrobky nikdo neopravuje, všechno se vyhazuje.

Na baráku, který jsem koupil za zdaněné peníze, musím stejně platit daň státu, pojištění, a musím ho z něčeho udržovat, aby mi nespadl na palici. Kamkoli vlezu na úřad, platím nějaké poplatky, a ještě na mě čumí jak na otravný hmyz. Halík, Janda, Schwarzenberg a řada dalších darmojedů, které platím, ze mě dělají venkovského burana a nevzdělaného pitomce...A mohl bych pokračovat...


A kdekdo se mi snaží vnutit, že můj největší nepřítel je Rusák.... Hovno... Můj největší nepřítel je tenhle stát a jeho politici....

Žádný Rusák, žádný soused, žádný normální člověk mě tak zavile nepronásleduje a neokrádá tak, jako tenhle náš dobytek...


Pak se mi vyjímečně líbil V.Klaus v nedělní partii na Primě.
Hezky tam pojmenoval lidi typu Petko a Zvedavec.
Škoda, že takto pragmaticky nevystupoval jako vládní činitel.

a k článku:
Díky Putinovi se bota amerického agresora, který od II.WW. bombardoval 30 států a v 8 z nich násilně svrhl stávající legální režim, tak tedy díky Putinovi ještě můžeme dýchat. Jinak by nás už dávno zardousila militantní politika zaoceánských
mocichtivých pomatenců.
Díky Putine za stávající mír.
Allepo je svobodné a Mosul je v řiti.
Řiť na tři písmena : ... ??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jan Kadlec 2017-01-09 14:05
Mnoho pravdivých slov, ale k článku žádné. Ani ten spodní odstavec se článku nijak netýká, pochválil jsi Putina a poplival USA... Sice s tím souhlasím, ale četl jsi vůbec, o čem Putin mluvil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Richard 2017-01-10 00:50
Tím konem jsi vlastně vystihl i hlavní téma článku.
Díky Putine za stávající mír.
Allepo je svobodné a Mosul je v řiti.

V Aleppu se oslavili i vánoce ( křesťanský svátek ) a Mosul je v řiti.

Islám podle RF
Islám podle wahabistů a salafistú ......... ( pod taktoukou Saudů a USA )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Jan Kadlec 2017-01-09 14:01
Těším se na diskuzi. 90% zdejších čtenářů fandí Putinovi a zároveň nesnáší muslimy, tak jsem zvědavý, jak se k tomuhle kdo postaví... Já proti muslimům nic nemám, já mám něco jenom proti zmrdům, kteří tady chtějí dělat bordel. Proto mohu (jako obvykle) bez výčitek souhlasit s moudrými slovy pana Putina...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Sirea 2017-01-09 15:23
Islam je rôzny podľa krajín, kde sa usadil, má regionálne znaky. Hoci niektoré vety islamu môžeme dnes považovať za nehumánne a militaristické, nemajú sa brať doslova - tak ako biblia (oko za oko). ale zvlášť jedna vetva islamu wahábistická - v Saudskej Arábii - bola umelo vypestovaná - aby zachvátila územie s vodou a panovala na ňom (hoci šlo hlavne o ropu). To je britská politika a prebrali ju USA - lenže oni nerozumejú odlišnostiam národov, ba asi ani nechcú. Riešia všetko peniazmi a silou. Rusi majú inú skúsenosť - moslimské územia sčasti dobývali, aj to záujme pokoja, sčasti len obsadzovali a ponúkali im "ochranu." A to dodnes trvá. Preto nepokoj u "ruských " moslimov možno vyvolať len zvonka - ako v Afganistane, v Čečensku, Gruzínsku... Ruskí moslimovia to už vedia, ale nie všetci vedia, že ich provokujú "zvonku..." Ruskí moslimovia - suniti - by preto mohli "stíšiť" medzinárodných, spolu s Iránom, hoci sú to šíti. Ak by ich veľmoci nepotrebovali zneužiť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # erika 2017-01-09 17:19
Keď súdime podľa princípu kolektívnej viny, súdime moslimov an block. Je to zavádzajúce, no pochopiteľné, stojí za tým strach.
Ak budeme spravodliví, musíme uznať, že ani jeden moslimský štát nenapadol EÚ, či USA...
Naopak, to tieto štáty vedú sústavne vojny v ich krajinách. Rozvracajú, drancujú a vydierajú...
Nebolo teda otázkou času, kedy sa vytvorí odpor a začne odveta? A čo robí EÚ? Namiesto obrany hraníc otvára ich dokorán...a trestá občanov EÚ za svoje nepochopiteľné a neospravedlnite ľné politické chyby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Janina 2017-01-09 19:15
Pane Kadlec, jde o to, že nic není černobílé. Rusko bylo, je i bude mnohonárodnostn í země, historický fakt.
K Rusku se přičleňovaly různonáboženské země ať již přímo, nebo jenom byly pod ruskou ochranou.
Nikdy tam nebyly náboženské rozepře, naopak vždy při ohrožení jejich matičky Rusi, ruku v ruce, bok po boku bojovali, bránili všichni pravoslavný, katolík, muslim.
Takže Putin opět správně vyhodnotil situaci, jsou to ruští občané a hlavně co je důležité, dodržující ruské zákony.

Před 5-ti, 10-ti lety, cítil někdo z nás ohrožení? Strach z islámu? Jistě ne, nebylo proč se obávat.
Kdo má zájem na válce křesťanů s muslimy, západu s muslimy?
Také nejsem sluníčkářka a nechci je tady, protože sem je navigována v první řadě kriminální spodina a také fanatici vyznávající radikální islám.
Nechtěla bych tady ani ty umírněné, každý jsme z jiného těsta a u nás chybí ta historická zkušenost.
Občas zde napíšu citát z Koránu. Vím, že se to mnohým nelíbí, ale je tam i spousta pravdivých myšlenek, myslím, že Korán tím, že je veršován, tak byl z větší části uchráněn od falzifikace.
Ale to je věc názoru.
Mluvil o tom Pjakin, Globální prediktor vidí v Koránu pro sebe nebezpečí, protože Korán nepřiznává Židy vyvoleným národem ("..ti, kterým byla dána Tóra, ale oni ji nenesli, jsou podobni oslu naloženému knihami.."), úrok považuje za smrtelný hřích a v neposlední řadě v Koránu se přímo mluví o Rozlišení, míře a dalších věcech, které mohou vést k pochopení Objektivní reality.

"Historicky reálný" islám nemocným mocným samozřejmě vyhovuje, ale co kdyby muslimové začali nakonec Korán číst, namísto aby poslouchali mully a imámy??
Takže co udělali?
- úmyslně způsobili chaos a bojiště v muslimských zemích
- tato nestabilita vedla k vytvoření Is. státu, a následně chtěli chalifát ve všech muslimských zemích.
- dále by poštvali chalifát proti Západu nebo Rusku, s cílem vyvolat válku
Myslím, že se pracuje na tom, aby byl Korán postaven mimo zákon a zbavili se ho jednou pro vždy i s jeho "kacířskými proti židovskými" myšlenkami.
Ale je reálné se zbavit stovek milionů muslimů?
Bez války a genocidy jistě ne.
Proto se mi líbí ruský model, ale tam kde jsou proto historické předpoklady. Určitě ne v nášem českém kráteru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jan Kadlec 2017-01-09 22:44
Tady jde ale o něco jiného. Rusko vzniklo jako směska nejrůznějších národů. Nikdy by nevzniklo, kdyby všichni razili myšlenku: tohle je naše území a nikdo jiný tady žít nesmí. Všichni se museli snést pohromadě v jednom státě... Ale právě tahle myšlenka teď ve společnosti táhne. Podívejte se do diskuzí, kolik lidí by nejradši vyhnalo (zabilo...) VŠECHNY muslimy. A to všechny znamená i ty, kteří tady žijí už léta a o kterých ještě předloni nikdo nevěděl... Tihle vyháněči jsou obvykle dost chytří na to, aby věděli, že tato krize je uměle vyvolaná (s pomocí USA atd.). Popravdě nevím, jaký je cíl této krize, ale vše podle mě nasvědčuje tomu, že slouží k vytvoření té správné atmosféry pro další občanské nepokoje a občanské války. Polarizování společnosti, vlády pro uprchlíky, lid proti... Ideální podhoubí pro revoluci.

Pokud krize k tomuto účelu slouží, pak požadavky typu "všechny muslimy vyhnat, všechny mešity spálit" jsou přesně to, co si "druhá strana" přeje. A čeho se naopak bojí je poklidné, mírové řešení á la Putin. Tedy bojte se a bojujte proti extrémistům, ale muslimy, kteří s námi chtějí žít v míru, podporujte.

Rusko se udrželo pohromadě hlavně díky principu rovnoprávnosti. Bohužel tento princip řada našich občanů nectí, neboť požadují pro muslimy něco extra. Buď jeden pól, kdy se staráme o cizí uprchlíky, ačkoliv máme hromady vlastních bezdomovců, nebo druhý, kdy se požaduje vystěhování všech muslimů. Muslimové zkrátka v očích veřejnosti nemají stejná práva jako ostatní. Snad nám to zrovnoprávnění nebude trvat stejně dlouho jako sjednocování Ruska...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Janina 2017-01-10 00:00
Jeden pól nebo druhý. Ode zdi ke zdi.
Jenže proč k tomu došlo? Vždyť jak jsem psala, před 5-ti lety nikdo z nás se ohrožen necítil a nikoho zde žijící muslimové nopohoršovali ani neohrožovala. Možná proto, že jich tady žilo zanedbatelné množství?? Problém nastává, když se začnou shromažďovat do geth.
Společnost je do toho stavu manipulována.
A ne, že muslimové nemají v očích společnosti stejná práva, naopak společnost vidí, že migranti jsou stavěni nad práva obyvatel té či oné země západně od nás.
A mají strach a oprávněný, viz výše.
Naši lidé vidí co se děje ve Skandinávských zemích, ve Francii, Německu.
A nestojí o takové soužití. A vůbec ne proto, že bychom byli rasisté, viz vietnamská komunita, ale protože vidí plody západní multikulti.
Selský rozum.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladimír 2017-01-10 09:52
Ano pane Kadlec, je to snaha nadnárodní mafie lichvářů o vyvolání 3.svv. a jejich zkorumpovaní poskokové z OSN, EU, ale i z národních vlád, dělají vše pro to, aby si tu větev pod prdelí uřízli. Všimněme si s jakou ochotou je sem zvou, s jakou ochotou používají politiku dvojího metru v uplatňování zákona ale i s jakou ochotou v médiích informují o jejich napáchaných zvěrstvech. Může být efektivnější způsob, jak vydráždit obě strany ke konfliktu? Stále, po staletí stejná praxe nadnárodních lichvářů jak nechávat vzájemně vyvražďovat národy, aby si na tom nahrabali. A žehná jim jejich bůh, pane Karle9 viz níže?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-01-09 20:17
A myslíte si, že do Ruska přicházejí muslimští ekonomičtí emigranti, prakticky plošně z celé Afriky a východní Asie s nataženou dlaní? A že chtějí jenom výhody (dávky byty, blondýny,...), ale odvádět už nic, zejména ne práci?? Sčítáte jablka a hrušky. Srovnáváte nesrovnatelné. Podle mne jste demagog. To co říká Putin, není totéž, co se děje třeba ve Švédsku nebo Německu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # bibianka 2017-01-09 15:10
Napríklad existencia moskovskej moslimskej komunity siaha hlboko do stredoveku. príkladom toho sú tatárske korene mnohých názvov ulíc našich miest. Tradície osvieteného islamu sa v našej krajine rozvíjali mnoho storočí. A skutočnosť, že v Rusku v mieri žijú mnohé národy a náboženstvá je bezpochyby ohromnou zásluhou moslimskej spoločnosti, ktorá vniesla obrovský vklad harmónie do našej spoločnosti a vždy sa snažila stavať vnútorné medzináboženské vzťahy a komunikáciu na princípoch náboženskej tolerancie,” pokračoval v prejave pri príležitosti otvorenia chrámovej mešity Putin. cize aby blbci pochopili ze v Rusku je islam sucastou dejin v Nemcku ci vo Svedsku to tak nie je dalej v Rusku si vedia moslimov drzat na uzde
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Dědouch1 2017-01-09 15:43
Souhlas. Osobně taky nemám nic proti muslimům, pokud jsou doma, nebo sem zajedou do lázní, či prohlédnout Prahu a pod.
Ovšem jinak tady slimejši naprosto nemají co hledat a už vůbec nemají nárok na ústupky, ohledy a podporu v jejich netahavosti.
Pokud u nás chce slimejš, nebo slimejška absolvovat nějakou školu, musí se plně podřídit zdejším pravidlům a zvykům.
Mešity zbourat a jejich komunitu rozehnat. To se mělo udělat hned po prvním odposlechu z jejich "kázání".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # John Maxwell 2017-01-09 17:16
Souhlas. nicméně ja se Islámu vyjádřil tady ...
ac24.cz/.../...

Dědouchu podivej se do diskuse s nadhledem mrkni na posty ...

Nikdo si nevšim zdroje vedoucího zpět na tu samou stránku ? pomalu stejného obsahu jako předešlý článek ...teda redakce ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-01-09 18:55
Jo, vidíme to stejně, ale pořád rozhodují kolaboranti a exoti typu ozubený žalud, stropnický, bílá brada halík, panoptikum parlamentu obludná blbka langsádlo a spol. Já už se nemůžu podívat ani na ty ksichty. Hrůza vystřízlivět, řekl by klasik. Asi nás nečekají moc hezké věci.
:(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # John Maxwell 2017-01-09 20:12
Tak tak. štěstí přeje připraveným jako v RF taky počítají se vším ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Jan Kadlec 2017-01-09 18:41
Opět "geniální" názor... Pokud uznáváš, že jsou si všichni lidé rovni, pak to co platí pro ně musí platit i pro nás. Nezdržuj se tedy a běž milionům bělochů žijícím v muslimských zemích vysvětlit, že tam naprosto nemají co dělat. Všechny kostely tam zboř a komunity křesťanů rozežeň. Určitě budou všichni hrozně šťastní za tvé pokrokové názory a metody :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-01-09 21:50
Jsi hloupý demagog. Jsem Čech a mluvím o ČR. Prober si naši historii, zkušenosti předků, naši kultůru. Projeď se za západními hranicemi třeba v Bavorsku, nebo u belgických hranic, potom přemýšlej (ty raději dlouho přemýšlej) a potom se vyjádři. Génie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jan Kadlec 2017-01-09 22:56
V pořádku, pokud to chceš více lokalizovat... Tak běž a řekni tisícům Čechů žijícím v muslimských zemích, že tam nemají co dělat, protože jejich (česká) kultura je vzájemně neslučitelná s muslimskou :D Slova o neslučitelnosti kultur jsou tvá vlastní, dobře si to pamatuju... S kostely se neobtěžuj, čeští křesťané si tam rádi na dovolené zajdou.

Vážně nemusím nikam jezdit, abych věděl, že bourání léta bez problémů fungujících mešit není právě dobrý nápad...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír 2017-01-09 15:36
Asi vyvolám bouřlivou diskuzi, ale... Islám je ze všech čtyř (resp. tří, neboť Baháismus téměř nikdo nezná) monoteistických náboženství tím nejpokrokovější m. Nic na tom nemění situace imigrační vlny do Evropy, neboť ta nemá nic společného s islámem (organizují to zástupci těch zbývajících dvou náboženství) a ten primitivní dav, který sem hrnou jestli vůbec umí číst, pak určitě nečetl Korán. Toto je pouze snaha vyvolat 3.SVV jakoby mezi křesťanstvím a islámem, aby se ten třetí zase napakoval. Nic na tom nemění ani množství odkazů na pasáže v Koránu, neboť tak, jako byl Starý zákon, jako byl Nový zákon mnohonásobně upravován a kroucen, stejně bylo zasahováno do textů v Koránu, ale ve srovnání se dvěma zmíněnýma daleko méně. A další věcí je text písma a praktický výklad militantní částí vyznavačů.
K víře Bohu nepotřebuji žádné svaté písmo, ani Korán, ale opakuji, ve srovnání se staršími brášky je tento nejpokrokovější . Tím nechci schvalovat migrační vlnu, ale pokud se to sionistům povede a v Evropě bude chalífát, může si za to Evropa sama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-01-09 16:38
Doporučuji ti poslechnout si "bohoslužby" v českých mešitách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír 2017-01-09 18:06
Poslouchal jsem nějaká videa a pravda, je to šílené. Však nejsme v rozporu, k tomu, co nám sem hrnou jsem se vyjádřil, to nepodporuji, jen je třeba si uvědomovat, kdo za tím stojí, kdo to organizuje a s jakým cílem. My tu narážíme na rozdíl teorie a zneužití teorie v praxi. Teorii zná málokdo, západní politikou vybuzenou zvrácenou praxi vidí každý na první pohled. A to tento rozpor je nutným předpokladem k vytvoření podmínek pro vznik velké války, stačí škrtnout. Přitom jsou muslimské země, které mají tolerantní postoj k jiným vírám a bylo tomu tak i na Blízkém východě, než tam byl vytvořen rotschildovský stát a GB, Fr., SSA atd. to tam začaly masakrovat. Opakuji, neobhajuji projevy "islámu" v Evropě, ale to není islám a není to ani proces pod jeho taktovkou. Snažím se naznačit, proč rozumím postoji VVP, protože jedině tudy vede cesta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-01-09 19:08
Nemám námitku k postoji VVP. Tvrdím,že islám je jen jeden. Korán, je taky jeden a je to těžce psychopatická záležitost.
Tato ideologie (není to náboženství) nemá v této části Evropy co pohledávat.
Vím, že jsou (byly) země, kde fungují (fungoval) islám s různými náboženstvími pohromadě, ale mají (měli) diktátora a tvrdý režim. Tady nemá co dělat.
Nejde všechno co mám na mysli teď narvat do pár vět (pospíchám venčit šiperku - už má chudák nohy křížem...), ale jistě chápeš.
Ne, nejsme ve sporu.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # karel9 2017-01-09 16:58
milý Vladimíre, nevím, co Vás vede k tvrzení, že byl starý a nový zákon upravován. Rád bych Vás upozornil na fakt, že se pletete. Nazvat Islám pokrokovým, je zcela možné. Opouštět Boží zákony a Boží pravdy je opravdu pokrokové. Svádět lidi k zatracení a smrti na věčnosti, je také moderní. Patrně se shodneme, že satanismus je nejpokrokovější . Můžete smilnit, být homo a trans cokoli, vyznávat si koho chcete. On totiž Satan je ve skutečnosti humanista. Hlavně není křesťan. Tak možná katolík co kdo ví co ještě. Zkrátka a dobře bych byl s tím chválením Islámu, Budhismu, Hinduismu či NewAge opatrný. Nikdy nevíte, kdo Vás poslouchá a navedete ho na scestí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Meduza 2017-01-09 18:02
Karle9, Karle9.... Star i novy zakon byli prepisovany at uz se jednalo o preklad, kde se nemele co koliv menit, ale menilo, protoze kazdy jazyk ma pro ten duhy neco neprelozitelne. . ( tzv na pochopeni) w pak tu mame samozrejme vyklady... Vyklad bible podle Davida, Jakoba, ezechiela nehlede na to, ze krestanstvi ma zaklad v pohanstvi (pujcovani legend jako je ta o mojzisovi ( plovouci dite na rece)) atd atd... Patrrjtr mily Karliku9
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # karel9 2017-01-09 23:03
Slečno nebo paní, žádný David ani Jakob a Ezechiel Bibli nevykládali. Oni jsou v ní obsaženi. Bible je složena z 66ti knih. Včetně těch, které jste si zapamatovala :-). A co se týká základu křesťanství v pohanství, tak se mi to nechce komentovat. Spíš bych doporučil si přečíst Bibli, ne pouze někoho citovat. Věřím, že budete koukat, jako když jsem si ji přečetl já a stal se křesťanem. Přeji hezký den
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladimír 2017-01-10 00:08
Pane Karle, Bibli jsem četl, jak Starý, tak Nový zákon. Dokonce 2x a často se vracím ke konkrétním pasážím. Kralickou.
Starý zákon akceptujete bez výhrad? Desatero akceptujete bez výhrad? Již zmíněný odkaz Deut. 23:19-21, bez výhrad? Křesťany neztotožňuji s katolíky a nezapomínám na protestanty, avšak o tom jediném správném obsahu Bible rozhodli právě katolíci a nepletu-li se, tak u toho protestanté nebyli. Kde berete jistotu, že Boží slovo zachovali v původním tvaru? Starý zákon jednoznačně vytváří podmínky pro společnost davově elitární a Nový zákon tomu, bohužel, také příliš nečiní zábrany. Možná, že mně vytknete, že ztotožňuji židy s křesťany. Věříte Pavlovi, Saulovi?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # karel9 2017-01-10 08:20
Vladimíre, k Bibli nemám výhrady. Výhrady lze mít maximálně ke svému chápání. Bible není otázkou toho, kdo ji psal. Součástí Bible je ujištění, že Bůh lidi vede a dává jim zaslíbení. Je to Bůh, kterého žádný katolík (a ne jenom) nepřelstí. Dokáže dohlédnout na to, aby písmo bylo Božím slovem. Je to vzkaz a poučení pro nás. Psaní a výběr knih Starého a Nového zákona bylo vedeno pod Duchem svatým. Přestože se dá Bible přeložit s různýmy nepřesnostmi, Obsah zůstává stejný. Co se týká elitární společnosti, tak bych raději volil slova jako vybraná společnost pro šíření Božího slova. Bůh si vyvolil Israelity ne proto, že je měl jediné rád, ale proto, že byli ochotni a schopni uskutečnit Boží plán záchrany pro ostatní. Jestli tomu chceme říkat elitářství, tak prosím. V Novém zákoně nic takového není. Starý zákon je jakýmsi předvojem pro Nový zákon, který dokonává obraz spasení. Pro všechny. Je to milosrdný plán pro všechny, nehledě na vyznání.
Také bych rád vysvětlil, že nemám důvod Vám něco vytýkat. A co se týká židů a křesťanů, tak jedno bez druhého nebylo možné. Kdyby židé přijali Krista, nebylo by židovství a křesťanství odděleno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladimír 2017-01-10 10:12
Pane Karle, děkuji Vám za odpovědi, to mi stačilo...
Jenom mi ještě upřesněte vaše bližší zakotvení v křesťanství:
Adventista sedmého dne? Jehovista? ....
Děkuji a s pánembohem. Vladimír
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vladimír 2017-01-09 18:25
Karle, vkládáte mi do úst slova, která jsem neřekl a myšlenky, které nemám. Není tu na to prostor, ale:
Boží zákony a Boží pravdy opustila katolická církev v polovině 16.století, kdy přeběhla na opačnou stranu a následnými staletími, počínaje dobou temna, běsněním inkvizice, vyvražďováním pravověrných křesťanů, přes třicetiletou válku a až po dnešní praxi to potvrzuje. Křesťanství bylo pokrokovým náboženstvím, ale jednotlivé koncily ho, bohužel, postupně přetavily, finální byl právě ten Tridentský. Kdyby se tomu tak nestalo, copak by vypadal dnešní svět tak, jak vypadá? Copak toto je Boží dílo? Boží zákony a pravdy jsou neměnné a nestojí na výkladu vykladačů na koncilech, nikoho z cesty nesvedu, neboť je ctím, ale proč dávají Františkovi tak často přídomek apostata?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # contumax 2017-01-09 18:45
Vladimír

Katolická církev alias Antikrist, od R. 538 spřádá intriky a války od samého počátku svého vzniku, není to žel od 16 století...

Někteří papežátka, byly i dvě ženy, zjistilo se to při úmrtí papeže... většinou byly krvelačný sadisté, nenažraný, intrikářský, marnotratný satani schovaný pod pláštíkem Pána Ježíše Krista...!!! u3mq
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-01-09 20:05
Apostata? Insanis, řekl bych.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # John Maxwell 2017-01-09 20:18
No co nakonec i hnědočeši budou tvrdit že jsou taky vyvolení :) kamto kráčí církev ... řekl bych na smetiště dějin...
Milionové procesí s černým Ježíšem vyšlo. Hlídají jej tisíce policistů, ve městě raději vypnuli signál
seznam.cz/.../...
To mě přijde jako záměrný zesměšňování cirkve a posléze prosazovat Islám....bombič ková politika chaosu EU
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # karel9 2017-01-09 22:56
Vladimíre, nepleťte si prosím katolíky s křesťany. Křesťanství se nedá změnit, jelikož tu je Bible, která mu udává po tisíciletí stejný směr. Nezapomínejte prosím na protestanty. Urazil byste spoustu slušných lidí, včetně J. Husa. Já osobně Františka nepovažuji za křesťana. Pouze ničí křesťanství a umožňuje ho vidět ve špatném světle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jaris 2017-01-10 04:16
Souhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jaris 2017-01-10 04:20
To bylo pro Karla9
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Sirea 2017-01-09 17:01
Pokrokovejší majú iba ak bankový systém - bez úrokov, s účasťou na zisku investícií...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vladimír 2017-01-09 18:34
Není tomu tak, ale i kdyby. Zdá se vám to málo? Vždyť přes lichvu, kterou starozákonní bůh svému lidu směrem k vlastním zakazuje a směrem k cizím schvaluje (deuteronomium 23:19,20), právě přes tuto lichvu se dostal svět do tohoto svrabu, ve kterém je. I křesťanství dost dlouho lichvu zakazovalo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # karolína 2017-01-09 16:39
No, já myslím, že je to úplně jednoduché. Projev je logický a srozumitelný. V určitých oblastech RF jsou muslimové doma. Putin potřebuje udržet klid v zemi a muslimy na civilizované úrovni. U nás je situace jiná, tady nemají co dělat. Všichni víme, že tato invaze primitivů je řízená za účelem genocidy bílé rasy. Ať žijí šťastně až do smrti, ale doma na svém a za své. Putin nemůže židáky nasrat víc, než když udrží muslimy na území RF v klidu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # cawes 2017-01-09 18:15
Je prezidentom všetkých republík v RF, aj tých kde islám je dominantným náboženstvom.
Prezident Putin je vinikajúci diplomat a stratég. Radikálny islám postavil mimo zákon a komu dal právo s ním bojovať "aj za cenu strát" to právo majú práve moslimovia a ich duchovní.
Krásny príklad je Čečensko, ide to, ale poriadok medzi sebou si musia urobiť sami.

Mešita na obrázkoch ktoré tu často prezentuje 5x5ko je z otvorenia zrekonštruovane j Chrámovej mešity v Moskve

ceskatelevize.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-01-09 17:21
Něco do sebe islám má, to je bezdebat...

Neodkládají do starobinců rodiče, banky půjčují bez úroků, neexistují dětský domovy...

Rodina je širší a dítě vychovávají i tety i sestřenice...

Nejedí kontaminovany potraviny, nejedí nečistá zvířata,např. vepřové, vepř je koprofág, králík, taktéž, kůň, také tak...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # karel9 2017-01-09 18:43
To co říkáte, nemá s náboženstvím nic společného. Přesto, že se s Vaším výčtem dá jednoznačně souhlasit, jsou to světská pravidla, která nemají vliv na život po smrti. Náboženství je o vztahu k Bohu, nikoliv ke světu. Vztah ke světu pěstuje satan. Jedná se envirentalismus , zdravou výživu, zdravý životní styl, sexualita, filosofie, zkrátka celý humanismus. Hlavní myšlenka Islámu je odvést člověka od Krista a jeho spasení. Je špatné zastávat se Islámu na základě dílčích výhod či souhlasných názorů. Islám je smíchaná pravda od Boha se lží od Satana. Bohužel tak, aby nad životem člověka zvítězil Satan. Je neospravedlnite lné od Putina, že se zastává Satanské nauky. Dobrý člověk se snaží uvést věci na pravou míru, v souladu s pravdou, nikoliv politicky lavírovat mezi pravdou a lží.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # contumax 2017-01-09 22:19
Správně správně pane karel 9... !!!

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Richard 2017-01-10 01:00
Víš, tak nějak žerou hovna na této planetě všichni.
Někteří sice počkají až shnije nebo je sežráno jiným ............... . ale všichni.
Ono to dost souvisí z evolucí.
A jinak......... divočák který má dost potravy v přírodě tak hovna prostě nežere.
Ale pokud je bída evoluce v rámci přežití........
A ti králíci ....... no to je trošku složitější. Jako u koali. Mládě přecházející na čistě rostlinou stravu která je buď velmi spatně stravitelná nebo je velice nekvalitní..... ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří Moravec 2017-01-09 23:28
Může být zatlačen Bůh do nicoty? Může být Satan zatlačen do nicoty? Já si myslím, že nikoliv. Potom mi vychází, že genialita vůdce se projevuje právě v umění lavírovat. Jinak to nejde. Chceš-li žít, musíš nechat žít i druhého.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Vladimír 2017-01-10 00:27
Karle, vy říkáte, že život v lásce (jak popsal Contumax) nemá s náboženstvím nic společného? Vždyť Bůh je láska, řekl Ježíš. Zdravá výživa je od Satana? Náboženství je o vztahu k Bohu, nikoliv ke světu? To je zaslepené tmářství. Vztah k Bohu projevujete prostřednictvím svého vztahu ke světu, k bližnímu svému, tj. k člověku. Putin dle vás je satanista, když zastává satanské nauky? Kdyby islámskou menšinu vyplenil, byl by vašemu Bohu milý?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # karel9 2017-01-10 08:31
Vladimíre, láska je dobrá, ale já se bavím o rozdílu lásky k sobě a lásky k Bohu. Zdravá výživa je také dobrá, ale nesmí z toho být náboženství. A náboženství, je o vztahu k Bohu, který poukazuje na vztah k lidem. Jestliže skončíme na vztahu k lidem, Nejsme hodni Boha. K miluje tento svět, není mne hoden. Kdo miluje ženu svou a děti své více nežli mne, není mne hoden. Nikdo nebude spasen skrze skutky, jedině skrze Ježiše Krista. Milovat tento svět je bláznovstvím. A myslet si, že vztah k Bohu projevujeme prostřednictvím vztahu ke světu, tak to je jako když řekneme, že vztah k ženě projevujeme skrze vztah k jenímu šatníku.
A jestli je Putin satanista? Nejsem kompetentní to posoudit, jen vím, že šíří bludy. A také bych rád vyznal, že křesťanství není o vyplenění islámu. Ale rozhodně také ne o spolupráci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladimír 2017-01-10 09:49
Pane Karle, děkuji Vám za odpovědi, to mi stačilo...
Jenom mi ještě upřesněte vaše bližší zakotvení v křesťanství:
Adventista sedmého dne? Jehovista? ....
Děkuji a s pánembohem. Vladimír
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # karel9 2017-01-10 11:02
Bůh je jen jeden, a ten je dobrý a laskavý. Kdo koná proti vůli boží /myšleno v kontextu Bible, ne jiné věrouky/ a má tušení, že mu někdo žehná, nebo se mu daří více než je přirozené, nemá moc od Boha, nýbrž od škůdce. Tato pomoc ho bude stát fatální cenu, kterou "zaplatí" po smrti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # karel9 2017-01-10 12:00
Pane Vladimíre, vycházím z Bible a studuji ji jako Svaté písmo. Nerad bych srovnával Adventismus s Jehovisty. Adventisté jsou svobodná církev založená na písmu. Uznávají Ježiše Krista jako spasitele a celé desatero přikázání je pro ně svaté. Dokonce se smějí ke Kristu modlit :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vladimír 2017-01-10 13:34
Pane Karle, vy odpovídáte na netázané a neodpovídáte na tázané. Neptal jsem se na srovnání Adventistů a Jehovistů, ptal jsem se na Vaše bližší zakotvení. Nicméně z kontextu jsem pochopil, že jste členem z USA importované církve Adventistů sedmého dne. Odtud přišla i církev scientologická. Nyní nesrovnávám obsah, ale metoda práce v oblasti přesvědčování by do určité míry srovnání snesla. Nezlobte se na mne, neobviňuji Vás, vím, že to osobně myslíte dobře, ale váš postoj je založen jen na víře, na slepé víře, která dává příliš velký prostor tomu, co není z Boha. Mějte se hezky na Vaší cestě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # contumax 2017-01-09 17:23
Oprava

Vepř je koprofrág...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Elen 2017-01-09 19:18
Česko si pletou USAmani s Čečenskem.
Naše vláda (Bohuš s koblihářem) pracují (alespoň to tvrdí) ve prospěch občanů naší země.
Takže okamžite navázat přátelské vztahy s Čečenskem (lepší než s Izraelem, tedy výborné).
Místo flákání se naší armády s cestovkou NATO, uspořádat výměnné pobyty příslušníků ozbrojených složek mezi Čečenskem a námi (podobně jako byly výměnné pionýrské tábory za sociku).
Ozbrojené složky se povinně naučí rusky (jeden z mezinárodních jazyků) a zrovna tak muslimští kazatelé u nás - kázat pouze v češtině, nebo v ruštině, jinak zákaz. (Do nadnárodních firem také nikoho nevezmou bez znalosti např. angličtiny.)

Za dohledu smíšených Českých a Čečenských ozbrojených složek si tu můžou kázat islám (dohled stanovit po tu dobu, dokud se situace v Evropě neurovná).

Na azyl mají právo pouze ze sousední země postižené válkou, už vůbec ne afričani,
jelikož jme neměli kolonie, nemáme co splácet,
naopak, jsme neustále okupováni, takže i nám jsou dlužníci titíž co jim.

"KAŽDÁ VÍRA JE DOBRÁ, POKUD VEDE ČLOVĚKA K LEPŠÍMU."
- pokud vede člověka k lepšímu (rozuměj člověku - zlepšuje sebe sama)
- fanatizmus není víra, ale dělá z lidí tupé stádo, nad kterým práská jako bič.
Pěkný den
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.