AC24.cz

AC24.czZe světaOstře sledovaný projev Putina a jeho odpověď novináři z BBC. Kdo koho ohrožuje?

Sociální sítě

Reklama

Ostře sledovaný projev Putina a jeho odpověď novináři z BBC. Kdo koho ohrožuje?

„Zdi“ mezi Ruskem a Západem, vyřešení krize na Ukrajině a rozvoj vztahů s Íránem. To jsou jenom některá zahraničně-politická témata, o kterých se včera hovořilo na velké tiskové konferenci ruského prezidenta. Vladimír Putin odpovídal na otázky novinářů déle, než tři hodiny.

Pokud už bychom měli hovořit o hrozbě, tak tu vytvářejí USA se svým systémem protiraketové obrany ve Východní Evropě. Byly to právě USA, kdo jednostranně odstoupil od smlouvy o PRO, která, bezpodmínečně, byla jedním z úhelných kamenů celého systému mezinárodní bezpečnosti.

A nyní Washington rozmísťuje prvky strategické PRO nejenom na Aljašce, ale také v Evropě: v Rumunsku a v Polsku, přímo vedle ruských hranic, prohlásil ruský prezident.

Komentáře   

+379 # Radoma 2014-12-19 13:05
Putin mu to zřetelně nandal, myslím, že to jeho naočkované EGO neuneslo. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-361 # Vladko Putna 2014-12-19 13:59
súdruh Vladimir Putin zase klamal
nejako zabudol za okupačné základne Ruskej federácie v Podnestrí (Moldavsko), v Južnom Osetsku (Gruzia), v Abcházií (Gruzia), na Kryme (Ukrajina).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+306 # marconi 2014-12-19 14:08
Jak říkám, kdyby blbost kvetla tak bys byl jarní loukou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-186 # Gogo 2014-12-19 14:20
Jo, nadávání to vám jde...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+221 # Pavel.T. 2014-12-19 14:31
On nenadával, pouze konstatoval fakt.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-203 # Gogo 2014-12-19 14:41
Jsi omezeny poloslepý debil. Konstatování faktu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+112 # marconi 2014-12-19 14:55
...ale tohle už zavání červenou :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-134 # Gogo 2014-12-19 15:05
Chtěl fakta :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # lpg 2014-12-20 05:39
Jsi [...] fakt. Ten druhej [...] vladko buzna nebo jak si říká je úplně vymletý hovado bez mozku fakt.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # MH 2014-12-20 12:07
parlamentnilisty.cz/.../...

Analytik se podíval na krizi v Rusku. Je to prý úplně, úplně jinak

Pedagog, konzultant a analytik Jan Campbell se zcela upřímně zasmál nad množícími se zprávami o blížícím se krachu Ruské federace. Výkyvy rublu jsou podle něj vyvolávány uměle, a to americkou kolonou působící na měnové burze v Moskvě. Devalvací rublu se prý totiž Američané snaží zabránit krachu vlastní měny.
Campbell hned zkraje upozorňuje, že se nejpozději od roku 2011 nacházíme ve ,,třetí světové válce", jejímiž hlavními činiteli jsou Spojené státy americké a Ruská federace. Bojištěm mezi těmito dvěma entitami se podle něj na konci tohoto roku stala zejména měnová burza v Moskvě, na které svádí urputné boje ruská centrální banka a s ní spojená šestá kolona pracující v zájmu USA. Právě ta podle analytika stojí za devalvací rublu, která dle západních médií vyvolává mezi ruskými občany paniku a má vést ke krachu Ruské federace.

Campbell je ale přesvědčený, že se jedná o umělé výkyvy kurzu rublu.

Do dění kolem ruské měny se podle Campbella výrazně promítá ještě jedna komodita světového trhu – a to zlato. V posledních měsících se prý totiž spekuluje, že Ruská federace hodlá skupovat zlato od svých producentů, a tím je podporovat. Což je krok, který údajně s nelibostí sledují USA. Analytik míní, že kdyby k tomuto opatření ruská administrativa opravdu sáhla, dostal by se americký dolar do kouta, ze kterého by neměl šanci uniknout. Zvýšilo by se totiž pokrytí rublu zlatem, což by z ruské měny dělalo platidlo nejen atraktivnější, ale též nezávislé na dolaru. Američané to prý dobře vědí, a proto dělají vše pro devalvaci rublu, jelikož devalvovaná měna může ovlivnit roli ruské centrální banky jakožto regulátora a podporovatele vlastní výroby zlata a jeho vykupování.

Co přesně píše Jan Campbell v rozsáhlém komentáři pro ParlamentníListy.cz:

Jeví se mi docela zábavné číst některé zprávy z ČR o panice v Rusku a blížícím se krachu Ruské federace a konci Putinovy moci na základě sankcí USA – EU a srovnat je se zprávami západních sousedů ČR a dlouhými rozhovory po skypu se starými a mladými známými na východě od ČR.
Chci se podělit s touto zábavou následujícími několika komentáři a pozorováními a nabídnout tím možnost k obohacení diskuze a hledání pravdy, která to má vždy těžké, především v dobách války.

Za prvé: předpokládám, že existuje většina vzdělaných a profesionálních osobností čtenářů v ČR, která ví, že se nacházíme nejpozději již od roku 2011 ve 3. světové válce. K tomuto tvrzení není potřeba popsat tuny papíru a tisknout nic neříkající grafy. Tato 3. Světová válka má jednoho společného jmenovatele. Tím je přerozdělování energetických zdrojů včetně plynu po nepřetržité válce o naftu započaté po roce 1918 a 1945. USA v tomto období oslabily Velkou Británii a posílily Izrael jako hvězdu na jihu od Evropy. Vše šlo podle plánu Pentagon papers a dokumentu CFR až do roku 2008. V tomto roce USA pocítily svoji slabost a začaly konat.

Za druhé: v roce 2010, když začala korektura ceny ropy, Geologická služba USA pustila do éteru zprávu o ložiscích ropy v objemu 223,5 mil tun a ložiscích plynu v objemu 3,45 trilionu m3. To vše ve východní části Středozemního moře. Vláda v Bejrútu se brzo po zveřejnění informace dostala do stresu. Libanonské zásoby ropy byly v té době 113,7 milionu tun a zásoby plynu 2,7 trilionu m3. Britská společnost Spectrum může sdělit více, pokud bude chtít, anebo bude moci. V každém případě předpokládám, že informace ministra energetiky Libanonu pana Bassila je stále pravdivá.

Za třetí: předpokládám, že informace Oil&Gas Journal je také pravdivá. Informace tvrdí, že dokázané zásoby ropy a plynu v Sýrii jsou větší než v Libanonu. K 1. 1. 2014 zásoby ropy byly 2,4 miliardy barelů a zásoby plynu byly 8,5 trilionu m3. Kdo pochybuje, může si data prověřit v Syria Business Law Handbook 2010. Téměř přesně rok po zveřejnění Geologické služby USA z roku 2010 informace zmizí z veřejné domény a 2011 začínají nové bouře v zemích severní Afriky včetně těch, které mají nebo mohou mít funkci nebo vliv na transport ropy a plynu. Proto jmenuji 2011 rokem začátku 3. světové války. Toto datum války není podstatné. Podstatné je, kdo a kým válčí.

Za čtvrté: Válčí USA a Ruská federace. Válka mezi USA a Ruskou federací se dnes, ke konci roku 2014 odehrává na mnohem vyšší úrovni, než kterou představuje občanská válka na Ukrajině...
atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+91 # Gogo tanečníku 2014-12-19 15:16
"Kdyby blbost nadnášela...."

"Jsi omezený poloslepý debil..."

Vypovídá o úrovni. Jestli neumíš rozlišit co jsou nadávky a co ne, je to tvůj problém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-96 # Gogo 2014-12-19 15:26
Kdyby blbost nadnášela, zmrzl by jsi ve stratosféře.
Jsi spokojen, velký a spravedlivý soudče ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Steve 2014-12-19 20:15
Když někoho ponížíš, sám sebe nepovýšíš. marconi nebyl sprostý, to ty jsi ukázal svojí ne-úroveň!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+51 # marconi 2014-12-19 14:31
Že by to snad byla nadávka za červenou kartu? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-57 # Josef Loriš 2014-12-19 14:53
Já to tady miluju. Mám rád ydyoti a tady jsem prostľ v ráji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Weber 2014-12-19 19:49
Ty si taki pěknej [...]
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # MiliM 2014-12-19 20:06
Cituji marconi:
Že by to snad byla nadávka za červenou kartu? :)

NE! Tohle je na červenou kartu.
Gogo je prijebaný, zkurvený, pripičený buzerant s mozkem, vocasem a prdelí od černé USSA vopice.
Nazdar.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Gogo 2014-12-19 21:45
Tak to vítej v klubu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+183 # pavelCZ 2014-12-19 14:09
A vy jste zapomněl na "humanitární" základny USA v Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Polsku, Německu, Francii, Iráku, Kuvajtu, SAE, Saúdské Arábii, Afghánistánu, Pákistánu,....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+140 # Necro 2014-12-19 14:26
Myslim, ze tech humanitarnich amerických zakladen po svete je 185 Kdyz se nepletu. Fasistickej rezim v USSA je na padove rychlosti, tonouci se stebla chyta, tak hledaji zaminku na valku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-108 # Vladko Putna 2014-12-19 14:36
v článkoch na tomto web-e, vojnu podpovedáte už viac ako 10 rokov
musíte si preleštiť krištálové gule a ešte viac vyslopať vodky, potom možno na Vás konečne príde osvietenie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # qwert 2014-12-19 15:49
Cituji Vladko Putna:
v článkoch na tomto web-e, vojnu podpovedáte už viac ako 10 rokov
musíte si preleštiť krištálové gule a ešte viac vyslopať vodky, potom možno na Vás konečne príde osvietenie


Je zjavne,ze ty si svoje gule lestis 3x denne, ked tu stale otravujes vzduch. Mal by si si najst konecne nejaku babu, aby si sa realizoval aj inak ako trepanim nezmyslov vsade kde prides.
Vlastne pockaj, zabudol som, na to aby si zbalil nejaku priseru, ty jednoducho nemas gule :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+70 # Gogo tanečníku 2014-12-19 16:35
a oni posledních 10 roků dělají něco jiného než že šikanují slabší země? Rusko ale není Libye, Irák nebo Sýrie. Ani Afrika. Tam nemůžou jako vyčůránci krást přírodní zdroje pod pláštíkem svobody a lidských práv. Můžou svinit ale jinak přes zneužití revoluce na Ukrajině a loutkovou vrahů přebarvených oligarchů. To je moc nestojí, není to vojenská konfrontace, jenom další barevná revoluce. Oranžová nahnědlá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # to je jedno 2014-12-19 18:07
Pletete, je jich přes 800!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Necro 2014-12-20 13:24
Ne ne, je jich už milion a další přibývají tepem 3690/s!!!!§§§
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Audit 2014-12-19 23:33
Jak mají rádi americké základny ve světě lze za 3 vteřiny dohledat na webu stačí zadat:
protest against military base usa

A jsou zde tisíce protestů ročně v Japonsku, Jižní Korei a dalších státech.
Protesty, které čítají statisíce, ale i miliony osob:

www.google.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+81 # Jacky X 2014-12-19 15:08
Cituji Vladko Putna:
súdruh Vladimir Putin zase klamal
nejako zabudol za okupačné základne Ruskej federácie v Podnestrí (Moldavsko), v Južnom Osetsku (Gruzia), v Abcházií (Gruzia), na Kryme (Ukrajina).


Díky všem zdrojům které západní civilizace krade, má svou životní úroveň na určité úrovni, která není na reálném základě ...
Proč západ tak prahne po válce? Chce si udržet svou životní úroveň, která není na reálném základě? Libye je dnes v ruinách, málo se o ní mluví málo píše. Není to vhodné. Kdysi bohatý a stabilizovaný stát se proměnil v konglomerát divokých kmenů, které mezi sebou bojují. Málokdo ví, že v roce 2009, na konci vlády Muammara Kaddáfího, se tento severoafrický stát dostal do Guinessovy knihy rekordů jako stát z nejnižší inflací. Průměrná ošetřovatelka v nemocnici vydělávala 1000 USD. Podpora v nezaměstnanosti byla minimálně 800 USD. Dnes tento stát prakticky neexistuje. A všechno to začalo tak, že se Evropa a USA rozhodli zbavit Libyi tyrana Kaddáfího. Tak jak se rozhodli zbavit Irák Saddáma Husajna. Libyjskému národu tehdy slibovali mír, svobodu a demokracii a pravděpodobně i hory bohatství .... Pravdou je, že západ v Libyi neměl vůbec v úmyslu rozsévat žádnou demokracii, prosperitu a pod., Jen se chtěl banálne obohatit. Co je jasné z toho, jaké společnosti se dostali dnes k Libyjské ropě, americký Halliburton, italsky Enil, francouzsky Total a to jsou jen ty největší. Je jich mnoho menších členských států EU od GB po Dánsko .....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-88 # Vladko Putna 2014-12-19 15:21
preposielam Váš príspevok do Kremľa
sudruh Vladimír Putin asi bol zase pod parou, pretože to vo svojom príhovore k poddaným zabudol spomenúť
očakávajte v blízkej budúcnosti Vyznamenanie radom V:I: Lenina za zásluhu o večný život velkého vodcu a milujúceho syna národa, prezidenta Ruskej federácie V. Putina
na cenné služby sa nezabúda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+57 # Jacky X 2014-12-19 15:51
Cituji Vladko Putna:
preposielam Váš príspevok do Kremľa


Putno (jeden Martin C . Putna je arogantní buserant) své dopisy si piš do Kyjeva banderovcům [...]e ... Však média v "demokratické" Evropě se předhánějí v opěvování "demokratického " vedení Ukrajiny, chodí se fotit a objímat s Majdanovcami a kují s majdanskými oligarchy, banderovci a grázly proti Rusku, tak ať všechny evropské země, všechny země, které mají zájem na podpoře ukrajinské ekonomiky, ať se zapojí do procesu poskytování pomoci Ukrajině a vypracují opatření zaměřená na financování ukrajinského rozpočtu ..... A ty jako USA či Ukrajinský patriot, [...]e, okamžitě přestaň nakupovat benzin, naftu a plyn, protože všechno je to z Ruska ...
Včera jeden demokratický [...] popisoval, jak jsou plné obchody a jak rusi skupují západní zboží ... Akorát mu nedošlo, že je předvánoční období a tak je to všude, i u nás. Ale propaganda a fotografie z ruských nákupních center zabrali. Problém je že na [...]y zaberou i daleko větší nesmysly [...]e ....
A tak ti zůstává žít v sebeklamu a blbosti s podporou intelektuálnich blbců naší elity. A myslíš, že když ti to tak podávají je to pravda, ale to je jen tím, že žiješ zakopaný ve svém mikrosvětě a nemáš ani ponětí jak to i v Rusku funguje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # pablosa 2014-12-19 17:32
Vladko muzes mi vysvetlit jestli je Putin soudruh, nebo Putler, tedy fasista? ja uz se v tom nejak nevyznam...
neni on nahodou terorista??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Vladka 2014-12-20 09:53
prosím pánov, aby moj príspevok nekomentovali urážkami.

Jacky X napísal svoj koment velmi jasne a hlavne pravdivo. Môžem to posúdiť, žila som v arabskom svete celé desaťročia a mám priatelov z Lýbie, Iraku, či Sýrie.
Je to naozaj tak ako píše. Americ demokracia priniesla ludom v týchto krajinách tolko bolesti a hrozy, že celé pokolenia nebudú schopné ju vyvážiť.
Arabský svet má svoje zákony, ktoré vyhovujú ich mentalite a nie je našou úlohou ich meniť. Clovek, aby ich pochopil, musí tam žiť najmenej rok dva.
To isté sa týka Rosiji. Je to gigantická krajina s velkým počtom národov, ktorí prešli svoj, odlišní od Europanov vývoj. Sú proste iní , majú iné priority v živote, iné pozície , inú mentalitu.
Amer. demok. im podchádza ešte menej ako Arabom.
Náš svet je duálny a určite na miske osudu národov Rosija a USA nie sú na tom istom mieste.
Ked existuje Boh, existuje aj Satan.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # to je jedno 2014-12-19 18:06
V Podněstří žijí Rusové. V J.Osetii žijí lidé, co se bojí Gruzie a většina je za ty základny ráda. Abcházie - podobně. Krym: tam je základna z již historických důvodů. Všechny jsou v podstatě v Rusku nebo velmi blízko Ruska. Nu a základny USA jsou skoro v Rusku nebo blízko Ruska. Nu a koukněte na globus. Tak třeba Texas je dle Vaší logiky vlastně Mexický... Co tam dělají základny USA?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # top 2014-12-20 06:09
ty lhari! gruzie napadla ty moje lasko Rusko a ne naopak . to co tam je bych nenazval okupacni silou ani nic jinym . OSN dokumenty take Gruzii odsoudili za utok proti Ruske federaci. jsi [...] a provokater
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Gogo 2014-12-20 14:24
Takový dokument bych rád viděl, Máš někde odkaz ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # sambor 2014-12-20 14:40
Najprv naštuduj pojem okupácie a potom píš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # dan5 2014-12-20 14:42
Ty jsou tam na základě mírových misí OSN !! Máš smůlu !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Deratizér 2014-12-21 23:18
Víš o tom kulový Putno. V Osetii a v Abcházii jsou s pověřením OSN právě kvůli tomu, aby chránili oblast před Gruzínci. Ověř si to! Podněstří totéž. A mlet něco o Krymu který byl odjakživa ruskojazyčný, to už je diagnóza. Po kyjevském puči a zrušení ústavy zaručující dvojazyčnost Ukrajiny bylo jedinnou cestou vyhlášení samostatnosti a odtržení od fašistické Ukrajiny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-61 # Putin chujlo! 2014-12-19 17:44
Putin a celý Rusko jsou v prdeli, jasně je to vidět, jak rusáci hlasují pro důvěru v rubl ve frontách na všechno co se dá koupit nebo před směnárnami, když si mění zlatý ruble za ten upadající dollar.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # hauptmann 2014-12-19 19:55
Idiot a chujlo jsi především ty a stejně tak i blboun Loriš. Vaše orgasmy nad hrozícím pádem Ruska plynou z potřeby někým pohrdat a naprosté ignorantské neznalosti. To proto, abyste si ve své malosti dodali víc kuráže a pocitu důležitosti. Nebo kdoví, možná jste jen z této situace nešťastní a trolujete, abyste si ulevili.

Je to ovšem jedno, jelikož na vás ani na mně absolutně nezáleží. Jsme na této planetě zcela postradatelní, což se může bolestně ukázat v následujících měsících.

Je pravda, že Rusko se možná blíží ke kolapsu, moc vlivných osob si to přeje už celá staletí. Zatím si jejich společnost s tím vždy jako tak poradila, stejně tak si poradila sama se sebou. Dávám k disposici dva linky, dva názory na společnost této části světa - pohled zvenčí. Je to sice naprosto nedostačující, mám toho mnohem víc, ale tohle je v češtině, což byste mohli zvládnout i vy dva.... možná. Spíš ne. Nakonec je to jedno, nedávám to kvůli vám dvěma, takže ani nereagujte. Nakonec, není to rozhodně žádná chvála, jen ty dva pohledy zvenčí a krátké. vlkovobloguje.wordpress.com/.. ./..., vasevec.parlamentnilisty.cz/.. ./...

Takže ano, rubl a především ruská společnost má velký problém a je docela možné, že tentokrát nevyvázne. Ale neradujte se předčasně. Moudří mužové a ženy tohoto národa dobře věděli, že tendence tzv. "vyspělé" Evropy se vždy uchylovali k vytvoření ovládané poddané vrstvy obyvatelstva, které bude produkovat pro blaho těch správně narozených a s vděkem věrného psíka olizovat blahosklonnou ruku svého pána. Vy stojíte právě na té opačné straně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # MH 2014-12-20 11:57
parlamentnilisty.cz/.../...

Campbell hned zkraje upozorňuje, že se nejpozději od roku 2011 nacházíme ve ,,třetí světové válce", jejímiž hlavními činiteli jsou Spojené státy americké a Ruská federace. Bojištěm mezi těmito dvěma entitami se podle něj na konci tohoto roku stala zejména měnová burza v Moskvě, na které svádí urputné boje ruská centrální banka a s ní spojená šestá kolona pracující v zájmu USA. Právě ta podle analytika stojí za devalvací rublu, která dle západních médií vyvolává mezi ruskými občany paniku a má vést ke krachu Ruské federace.

Campbell je ale přesvědčený, že se jedná o umělé výkyvy kurzu rublu.

Do dění kolem ruské měny se podle Campbella výrazně promítá ještě jedna komodita světového trhu – a to zlato. V posledních měsících se prý totiž spekuluje, že Ruská federace hodlá skupovat zlato od svých producentů, a tím je podporovat. Což je krok, který údajně s nelibostí sledují USA. Analytik míní, že kdyby k tomuto opatření ruská administrativa opravdu sáhla, dostal by se americký dolar do kouta, ze kterého by neměl šanci uniknout. Zvýšilo by se totiž pokrytí rublu zlatem, což by z ruské měny dělalo platidlo nejen atraktivnější, ale též nezávislé na dolaru. Američané to prý dobře vědí, a proto dělají vše pro devalvaci rublu, jelikož devalvovaná měna může ovlivnit roli ruské centrální banky jakožto regulátora a podporovatele vlastní výroby zlata a jeho vykupování.

Co přesně píše Jan Campbell v rozsáhlém komentáři pro ParlamentníListy.cz:

Jeví se mi docela zábavné číst některé zprávy z ČR o panice v Rusku a blížícím se krachu Ruské federace a konci Putinovy moci na základě sankcí USA – EU a srovnat je se zprávami západních sousedů ČR a dlouhými rozhovory po skypu se starými a mladými známými na východě od ČR.

Chci se podělit s touto zábavou následujícími několika komentáři a pozorováními a nabídnout tím možnost k obohacení diskuze a hledání pravdy, která to má vždy těžké, především v dobách války.

Za prvé: předpokládám, že existuje většina vzdělaných a profesionálních osobností čtenářů v ČR, která ví, že se nacházíme nejpozději již od roku 2011 ve 3. světové válce.

atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # MH 2014-12-20 11:58
Za prvé: předpokládám, že existuje většina vzdělaných a profesionálních osobností čtenářů v ČR, která ví, že se nacházíme nejpozději již od roku 2011 ve 3. světové válce. K tomuto tvrzení není potřeba popsat tuny papíru a tisknout nic neříkající grafy. Tato 3. Světová válka má jednoho společného jmenovatele. Tím je přerozdělování energetických zdrojů včetně plynu po nepřetržité válce o naftu započaté po roce 1918 a 1945. USA v tomto období oslabily Velkou Británii a posílily Izrael jako hvězdu na jihu od Evropy. Vše šlo podle plánu Pentagon papers a dokumentu CFR až do roku 2008. V tomto roce USA pocítily svoji slabost a začaly konat.

Za druhé: v roce 2010, když začala korektura ceny ropy, Geologická služba USA pustila do éteru zprávu o ložiscích ropy v objemu 223,5 mil tun a ložiscích plynu v objemu 3,45 trilionu m3. To vše ve východní části Středozemního moře. Vláda v Bejrútu se brzo po zveřejnění informace dostala do stresu. Libanonské zásoby ropy byly v té době 113,7 milionu tun a zásoby plynu 2,7 trilionu m3. Britská společnost Spectrum může sdělit více, pokud bude chtít, anebo bude moci. V každém případě předpokládám, že informace ministra energetiky Libanonu pana Bassila je stále pravdivá.

Za třetí: předpokládám, že informace Oil&Gas Journal je také pravdivá. Informace tvrdí, že dokázané zásoby ropy a plynu v Sýrii jsou větší než v Libanonu. K 1. 1. 2014 zásoby ropy byly 2,4 miliardy barelů a zásoby plynu byly 8,5 trilionu m3. Kdo pochybuje, může si data prověřit v Syria Business Law Handbook 2010. Téměř přesně rok po zveřejnění Geologické služby USA z roku 2010 informace zmizí z veřejné domény a 2011 začínají nové bouře v zemích severní Afriky včetně těch, které mají nebo mohou mít funkci nebo vliv na transport ropy a plynu. Proto jmenuji 2011 rokem začátku 3. světové války. Toto datum války není podstatné. Podstatné je, kdo a kým válčí.

Za čtvrté: Válčí USA a Ruská federace. Válka mezi USA a Ruskou federací se dnes, ke konci roku 2014 odehrává na mnohem vyšší úrovni, než kterou představuje občanská válka na Ukrajině, nesmyslné urážky prezidenta Putina a škodolibá očekávaní krachu Ruské federace, doprovázeného panikou ruského lidu a spekulantskými výdělky kolem 1.000 procent. Tuto úroveň války a bojové pole představují měnová burza v Moskvě, na které se točí CBRF (centrální banka Ruské federace), a s ní spojená šestá kolona pracující v zájmu USA. Přitom se současně a často zapomíná připomenout dění kolem zlata. Zlato patří podle mé zkušenosti také do kategorie, která má blízko přerozdělování zdrojů. Rotchildova investiční aktivita v Ruské federaci sankce-sem sankce-tam určitě znamená více než obdiv k Rusku nebo ruským ženám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Vítězslav Crha 2014-12-19 23:54
Vážení dopisovatelé,kt eří zde hájíte mír pravdu a vla stenectví děkuji Vám všem za to pěkné čím pomáháte procitnout ostatní.Za tento rok nás na tomto webu přibylo opravdu mnoho,což něco napovídá.Drtivá většina z Vás táhne za tu správnou stranu lana a tím vzrůstá mnohonásobně povědomí a podvědomí národa.Jsem moc rád,že většina Vás vzdělaných,pozo rných,a názorově vyzrálých takto působí i na mnoha ostatních webech.Život je velká škola a mnoho dá i vezme.Je jenom na nás,abychom nepolevili v úsilí a pokračovali v tom co jsme započali a studovali a hledali.Pravda se musí hledat v každém z nás,aby nám naplňovala život,pomáhala v nesnázích a burcovala i druhé.Pravda se nedá koupit a proto si ji tak cením.Je nad všechno zlato,drahé kovy a peníze.Pravda budí lásku,spravedli vost,poctivost a duchapřítomnost .Milujte a odpouštějte.To je cesta do budoucna a je čistá a krásná.Ještě jednou děkuji a nezapomínejte o svátcích i na ty,co pomoc potřebují.Alesp oň vzpomínkou a přáním za jejich lepší život,i když je neznáme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vítězslav Crha 2014-12-20 00:25
Cituji Radoma:
Putin mu to zřetelně nandal, myslím, že to jeho naočkované EGO neuneslo. :-)

Děkuji všem vzdělaným a vlastenecky založeným dopisovatelům,ž e svými příspěvku pomáhají procitnout i dalším novým čtenářům tohoto webu.Přeji všem pěkné prožití tohoto předvánočního času,aby zůstali věrní myšlence pravdy,lásky,po ctivosti,občans ké snášenlivosti,v lastenectví v boji za mír a rovnoprávnost všech obyvatel na planetě zemi.Pomáhejte dál jak doposud šířit zdravé podvědomí k lidem spícím.Buďte je touto myšlenkou ,která očividně zabírá a funguje.Když se poohlédnu zpět na začátek roku,tak je neuvěřitelné,ko lik nových komentátorů je na tomto webu.Děkuji Vám všem,co přidáváte ke svým komentářům odkazy na získaná data a fotomateriály.P rosím pokračujte v tomto duchu i nadále,čímž zvyšujete vzdělanost národa a poznání pravdu.Nenechme pravdou zametat ,braňme ji,rozsévejme ji aby mohl každý začít sám a u sebe.Je to osvobozující prvek od všeho zla.Pojďme společně tak dělat tu pravou svobodu,svobodu duše a osobnosti.Kdo nelže má svobodné ruce,hlavu a čisté sebevědomí.Využ ijte to-je to zdarma a bez námahy.Je to nejlepší lék lidstva.Nadělte si jej pod stromeček
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+176 # valdo 2014-12-19 13:25
Bravo Putin. A to reagoval veľmi distingovane. Obama by na takéto otázky ani nereagoval. O EU ani nehovorím, lebo Merkelová rozpráva každý deň inak!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+86 # w 2014-12-19 15:01
hlavne ide o to, že žiadny, opakujem, ŽIADNY zo západných politikov sa neodváži postaviť zoči voči plnej sále novinárov, ktorý mu v priamom prenose môžu klásť akékoľvek otázky a ešte aj z hlavy a distingvovane odpovedať.
A tie odpovede sú hodné štátnika a hlavne úprimné, čo si západniari bez zaobalených kecov o demokracii od tímu poradcov a mediálnych agentúr nemôžu dovoliť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # w 2014-12-19 15:02
oprava: zoči-voči ..... ktorí :)
mea culpa

Huxlíku, do útoku!
možno sa ti na moment postaví péro :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+206 # pavelCZ 2014-12-19 13:28
Putin je odvážný. Takhle mluvit o velké zámořské reich, která se roztahuje po celém světě, okupuje už přes 20 let velké evropské metropole, ve jménu "demokracie" zakládá invaze do arabských států, sleduje veškerý pohyb vlastních obyvatel a ještě chce zlikvidovat Rusko a obsadit Sibiř kvůli těžebním surovinám.
A hlavně má nejefektivnější propagandu na světě převzatou od nacistů. (Ještě aby ne když jim ukradli všechnu technologii a na oplátku ty válečné zločince uklidili do Jižní Ameriky.) Protože dokud někdo kritizuje Rusko a Putina za '???' a '"okupaci" Krymu', Západní propaganda funguje na plné obrátky.
Já stojím za Putinem! Skoro jediným, kdo je schopen se postavit pravému zlu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Gogo 2014-12-19 13:52
20 let, to přitlač. Ve škole tě to asi moc nebavilo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # pavelCZ 2014-12-19 14:00
Všude jinak. Nejdéle okupovaní jsou zakladatelé NATO (65 let), ještě tehdy, když USA nemělo absolutní moc. Pak následovala neoprávněná invaze NATO do bývalého Východního bloku (15 let) a posléze do postsovětských republik.(10 let). 20 let je zaokrouhlené
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-35 # Gogo 2014-12-19 14:21
Varšavská smlouva byla teda taky okupace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # pavelCZ 2014-12-19 14:28
Ohledně NATO to bylo myšleno tak, že Havel a jeho kamarádi slíbili, že Vých. Evropa bude nezávislá. Byla to i podmínka pro to, aby se rozpadl Sovětský svaz. NATO hned po rozpadu uskutečnilo porušení slibu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-58 # Vladko Putna 2014-12-19 14:38
CCCP sa rozpadlo kvoli prepitym bolševikom v Politbiru
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Josef Loriš 2014-12-19 14:54
politbiro to yo, yo a ty by si mľl dělat iá, iá, iá
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # Vladko Putna 2014-12-19 15:23
ja som neabsolvoval VUML, preto takéto veci neovládam
Česť práci, súdruhovia
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Roman1 2014-12-19 16:02
A kde ses teda naučil tak hezky zdravit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Weber 2014-12-19 19:51
Tak to já VUML má a sem ta pišnej.
Všechno co vim, my dala strana.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Weber 2014-12-19 19:51
Abi sy se neposral Webere z té tvé strany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # hauptmann 2014-12-19 20:40
Ty hele, Loriš like, přehoď si slovenskou klávesnici na českou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Eroica 2014-12-20 08:25
Mládenci aby jste se všichni neposrali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # milann 2014-12-19 14:59
Nauč se pravopis pako!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # LaiLai 2014-12-20 11:31
Cituji Vladko Putna:
CCCP sa rozpadlo kvoli prepitym bolševikom v Politbiru


Ty seš fakt tak zblblej výchovou v dnešním přihlouplém systému,nebo seš tak blbej,že si nedokážeš vytvořit objektivní názor a neustále plácáš kraviny?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Gogo 2014-12-19 14:42
To je pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jarek* 2014-12-20 00:39
S konstatováním musím jen souhlasit. On dobře ví. že před těmi anglosaskými zrůdami je třeba být neústupný a rozhodný. Nyní jde o vše a situace je velmi vážná. Myslím si, že minulá studená válka byla jen taková špásovačka, ve srovnání s dnešní dobou. Vatikán zavelel k frontovému útoku na lidskou civilizaci v obecném smyslu slova. Otevřené schvalování pedofilie, propagování veškeré sodomie, rozbíjení rodiny, co by základní stavební jednotky společnosti, zbavování nejzákladnějšíc h práv člověka, organizované okrádání lidí bankovním systémem, přimíchávání jedů do jídel, tekutin, léků, povinné očkování malých dětí rtuťovými svinstvy, rozprašování nanočástic hliníku, barya, zárodků plísní a dalších svinstev. To je jen minimální připomenutí toho, co na lidstvo ze strany psychopatů z Vatikánu valí. USA je jen jejich nástrojem, dolar jsou jejich peníze, Nato jsou jejich ozbrojené síly. Jsou vedeni odvěkou nenávistí k Pravoslavné církvi. Stačí si jen vzpomenout, co v nedávné minulosti prováděli Srbům a činí tak dodnes. A co u nás ti hovloidní jezuité Halík, Vlk, Duka, Malý a spousta dalších parchantů, zasluhujících si akorát šibenici. Je třeba otevřít oči a nestrkat hlavu do kouta s tím, že to nějak dopadne. V čele s těmi zrůdami to dopadne jenom špatně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+150 # tomas11 2014-12-19 13:34
I ten největší Havlista musí uznat, že Putin mluví pravdu. TO SE DÁ TESAT DO KAMENE !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Kujab 2014-12-19 13:46
Cituji tomas11:
I ten největší Havlista musí uznat, že Putin mluví pravdu. TO SE DÁ TESAT DO KAMENE !

Jestli mluví pravdu dnes nikoho nezajímá. Válka už začala a podstatné bude pouze to, kdo v ní "zvítězí".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Martin Ngare 2014-12-19 19:25
Já sázím na:
1. bakterie
2. švábi
3. škorpioni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # FANNYX 2014-12-19 13:57
Oni to ti sebilové neuznají, jsou zřejmě zaplacení. Si přečtěte naše oficeelní media.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-78 # illuminát 2014-12-19 13:44
Chráníme své zájmy, tak že to chápu, že pokud někdo urazí rusáky v karlovej varech tak tam vyšle armádu za záminkou, že ochraňuje rusy a své zájmy? Jinak projev byl úctihodný, i když nesympatizuji s Rusem. Ale stejnak nezodpověděl na otázku, zda-li je připraven přijat efektivní a konstruktivní řešení k ukrajinské krizi...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+65 # RS 2014-12-19 13:49
Na Ukrajine ich neurážajú, začalo to útlakom, a teraz ich vraždia!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # mat4 2014-12-19 13:53
pokud někdo urazí rusáky v karlovej varech tak tam vyšle armádu

Nemas pravdu:
V pripade ze z Karlovych Varoch vystartuje balisticka raketa smerom na Rusko, tak v ramci ochrany svojich zaujmov posle svoje rakety smerom na Prahu, Brno ,Ostravu atd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Josef Loriš 2014-12-19 14:55
mi ve Wareh uš sme [...]e aji s babuškama a z tankama
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Martin Ngare 2014-12-19 19:34
stačí 2 taktické hlavice á 250 kt. První pro Pražáky a Českou kotlinu a tu druhou za Brno na rozvodnu proudu v Sokolnicích. A je dobojováno!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+56 # krtek.a 2014-12-19 14:06
Na tvou otázku již dávno odpověděl.. navrhl jak řešit problém na UA , ale protože je to stále suveréní země, tak ji nemůže diktovat co má dělat. To dělá USA + EU poskoci, kteří tam mají dosazené své lidi a ti dělají co se jim řekne. Až Prošenko dostane z USA dodávky zbraní , obnoví útočné operace na východě. Domobrana se s výzbrojí ze 70-tých let proti současné technologii nebude moc ubránit. A dojde k rozdělení jako v Jugoslávii. Akorát nebude OSN, které by vyhlásilo protektorát nad Dombasem a dojde ke genocidě o které se dozvíme možná až tak za 20 let. Počítám že tam bude mrtvých tak 0,5-1,5 milionů včetně žen i dětí. V televizi uvidíš jen obrázky jak se osvobozuje a maskry budou svalovány na domobranu. Putin tam armádu bez mandátu OSN nikdy nepošle ,ale USA ano. A podle toho bude vypadat zpravodajství. Vstup do válečných zón bude zakázán a všechno se bude cenzurovat. Putin postaví na hranici svá vojska , aby nedošlo k pronásledování utečenců Banderovci a bude to pokládano za agresi vůči UA. USA za potlesku svých vazalů postaví základnu co nejblíže k hranici. Putin pošle svá vojska na Kubu (aspoň doufám) a bude se nám opakovat incident " Zátoka sviní" . Pak nastane jednání ,kdo za co může . Nakonec obě mocnosti stáhnou své vojáky USA pěkně potichu aby nikdo nevěděl , že obě země čůrají stejně vysoko a PR ukáže stažení Ruska jako svou výhru. A nakonec zbyde zinčená Ukrajina. Milióny životů zničených a ztracených. Nic moc a naše země v tom hraje děsnou úlohu poskoků USAEU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # to je jedno 2014-12-19 18:10
No vždyť se o to celou tu dobu snaží!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # děda Zdenda 2014-12-19 20:36
Ztratit jedno město není pro náš stát žádná hrůza. Ztratili jsme od roku 1989 o moc víc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-42 # Josef Loriš 2014-12-19 13:45
J






Je to přece chronocki jasné už 1000 let.
Ruský fašista Putin ohrožuje BBC, NATO, USA a celý svět.
Právě jsem podojil 2 krávy, tchýni, manželku a kozla, tak jsem možná trochu unavení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Necro 2014-12-19 14:28
A tebe asi kozel prefikl do ucha, kdyz mas silnej otres mozku, vlastne pockej, u tebe nehrozi otres mozku, jenom otres dutiny lebecni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Josef Loriš 2014-12-19 14:56
neser [...]e to nejsem já ale moje inkarnace
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # hauptmann 2014-12-19 20:08
Né Loriš, to si celí ty v rizý pobobje, z toho se nevykecáš.

Lidičky, koukněte na to, jak je ten Loriš blbej!! Že prej dojil kozla. To mlíko bylo jaký? Úplně žlutý nebo půl deci opalescentní tekutiny. Ptám se proto, abych se dozvěděl, kterej orgán toho kozla to vyprodukoval.

Kdyby se tvoje stará trochu snažila, možná by se jí to povedlo i na tobě. Hlavně to žlutý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hautmann 2014-12-20 10:59
Kuef sedum, zatáhnutá ruční z Ostravy až do Bohnic! A já furt co to smrdí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # milann 2014-12-19 15:01
nauč se pravopis pako!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+65 # JerryXO 2014-12-19 13:46
Má pravdu ten chlap! Takto vypadá nezávislý politik ... Ne jak iluminátská loutka Obama ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # Josef Loriš 2014-12-19 13:58
Jaká lótka? Dójim kozla a slišim jeo Putinovi,o agentovy NASA. Je to sfinstvo.A nějaký [...] se za mně vidáva.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Kujab 2014-12-19 14:13
Cituji Josef Loriš:
Jaká lótka? Dójim kozla a slišim jeo Putinovi,o agentovy NASA. Je to sfinstvo.A nějaký [...] se za mně vidáva.

Ach, ten češtin....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Josef Loriš 2014-12-19 14:36
Češtin? To je němčin. A nevydávej se sa mně [...]i
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # hauptmann 2014-12-19 20:12
Loriš, dneska ti to jde dobře, konečně víme, co jsi zač. Vážím si každé profese, i ošetřovatelů dobytka, ale dojit kozla? Promiň, to je už moc i na Pepka Vyskočila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # hautmann 2014-12-20 11:02
Vydojení kozla je známý slavný výsledek sovětské vědy.
Ty jsi zřejmě 1000 let za vopicema a i já, Loriš jsem proti tobě génius.
youtu.be/pA7e5Rj0laQ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # hauptmann 2014-12-20 13:21
Loriš je génius bezpochyby, má to v rodokmenu. Je totiž potomkem toho vydojenýho kozla z druhého kolena a dneska se v Rusku má narodit už jeho 2.klon. Loriš, to je národní poklad. Loriš na Hrad!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+68 # zahuba 2014-12-19 13:49
Správny je Putin s rozumom rozmyšla a s pochopením že tie [...] z Ameriky provokujú a chcú vyvolať 3 svetovú vojnu buzeranti.
novarepublika.cz/.../...
novarepublika.cz/.../...
novarepublika.cz/.../...
Keby bolo takých rozumných prezidentov ako je on.
U nás tiež lutka z Ameriky Andrej kiska čurak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-43 # Vladko Putna 2014-12-19 14:01
zaťial len Putinove tanky zaujali pozície na ukrajinskom Kryme
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # marconi 2014-12-19 14:27
Bys tam mohl zajet a opsat si poznávací značky a přepočítat je, co?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Vladko Putna 2014-12-19 15:12
Ja som hrozny idiot a [...]. Prosim vas vsetkych o odpustenie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Vladko Putna 2014-12-19 15:25
sebakritiky nikdy nie je dosť
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # hauptmann 2014-12-19 20:14
My to víme a odpouštíme. Máme té rádi takového, jaký jsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Vladko Putna 2014-12-19 15:24
vykonám, súdruh politruk
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # milann 2014-12-19 15:02
nauč se pravopis pako!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vanka 2014-12-20 08:01
nechápu vás, ty slušnější,že se necháte vtáhnout do výměny názorů takovým množstvím sprostoty.Je to tady jak Augiášův chlív.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Steve 2014-12-19 20:27
Oprav si to. Ruském Krymu. A může se ti to nelíbit jak chce. Putinovi je to šumafuk! Co třeba v Rakouském Česku? Stejná logika.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # argus 2014-12-19 13:49
len tí havlisti mom. akosi nemajú slov :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # Josef Loriš 2014-12-19 13:59
Jakcy havlysti [...]e. Gdyby sy večer slyšel Ivana Hafla, tak bi sy í věděl, že Váckĺav buil gényalni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Josef Loriš 2014-12-19 14:57
ať šije cHavel wjecně šivi jak Lénin
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # hauptmann 2014-12-19 20:48
Hafel nešyl, to ďelal Byľak, Havel psal, on to bil takoví hodně dobrí psaki. To co napsal nosil v jedný takoví aktofce a vod tý dobi se tomu řýká jednoaktofka. Fšechno má svoje příčini a dúvodi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # jirka23 2014-12-19 13:58
prosim je nekde mozne shlednout cely zaznam koncerence?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Vladko Putna 2014-12-19 15:27
áno, na veľvyslanectve Ruskej federácie si ju stäle dokolečka pozerajú a hromadne onanujú
môžeš sa pripojiť
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Rozpadlik 2014-12-19 15:35 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Gogo 2014-12-19 13:58
No, dal mu Putin, co proto.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # argus 2014-12-19 14:00
Cituji illuminát:
Chráníme své zájmy, tak že to chápu, že pokud někdo urazí rusáky v karlovej varech tak tam vyšle armádu za záminkou, že ochraňuje rusy a své zájmy? Jinak projev byl úctihodný, i když nesympatizuji s Rusem. Ale stejnak nezodpověděl na otázku, zda-li je připraven přijat efektivní a konstruktivní řešení k ukrajinské krizi...

len sa chcem spýtať koľko krát bola za posledných 20 rokov ruská armáda v Karlových Varoch?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # laki 2014-12-19 14:23
a za posledních 60 let ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # krtek.a 2014-12-19 14:33
pokud se nepletu , tak ve Varech nebyli nikdy. Po VV2 tam byli USA a po 68 tam dislokovaná sovětská vojska nebyla. To jen tak na okra :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # rovnost 2014-12-19 14:05
system protiraketovej OBRANY je hrozba? čo sú planované jadrové hlavice na Kryme?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Pavel Laskavec 2014-12-19 14:18
Ochrana vlastních zájmů. To je dost něco jiného, než vraždění nevinných po celém světě, jak to USA se souhlasem a podporou EU dělá už po desítky let.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # rovnost 2014-12-19 16:18
prosím aby na mňa nereagovali idioti ako pavel laskavec s propagandou o vraždení nevidných, genocíde a podobných kravinach

Dal som otázku ako môže niekoho ohrožovať OBRANNY systém, hlavne keď to vraví niekto kto chce na Kryme rozmiestniť jadrové hlavice
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # děda Zdenda 2014-12-19 20:42
Je něco jiného když máš obranný systém na svém dvorku a ne na dvorku souseda. Přitom bydlíš tisíce kilometrů dál. Už je Ti to jasné?????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # rovnost 2014-12-19 20:56
1. obranný system je len na OBRANU, nieje to nastroj agresie ako atomovky
2. u akého suseda Ruska je obranný taketový system NATO?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # pavel111 2014-12-19 14:11
Putin má pravdu. Obdivuji ho
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # laki 2014-12-19 14:25
tak se sbal a vypadni do Ruska
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Jacky X 2014-12-19 15:01
Cituji laki:
tak se sbal a vypadni do Ruska


Promluvil "demokratický" [...]..[...]e ještě si zapomněl vynadat do komunistů ..

Ať bůh ochraňuje Rusko, před tím západním satanem!

At južnych marej da paljarnava kraja
Raskinulis naši lěsa i palja.
Adna ty na světě ! Adna ty takaja!
Chranimaja bogom radnaja zemlja.

Širokyj prastor dlja měčty i dlja žizni,
Grjadušie nam atkryvajut gada.
Nam silu dajot naša věrnasť Atčině.
Tak bylo, tak jesť i tak budět vsěgda!

Slavsja, Atěčevstva naše svabodnoje -
Bratskich narodov sajuz věkavoj.
Prědkami dannaja mudrasť narodnaja.
Slavsja, strana! My gardimsja taboj!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Gogo 2014-12-20 13:30
Proč to píšeš sem. Napiš to na svůj rodný ruský server, malčik.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+61 # Ivo 2014-12-19 14:13
Skuste si niekedy pozriet prejav Obamu, tie nacvicene idiotske gesta, slova nic nehovoriace, presne ako to bolo u nas ked Dzurina hovoril a hovoril a nic konkretne nepovedal. U prezidenta Putina vieme co mysli, vieme co robi. Drzim palce, bojovat proti sion fasistom je nadludske...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # medený jazdec 2014-12-19 15:14
emerická marioneta v bielom dome, nevie bez obrazovky povedať súvislú vetu! O čom asi tak môže tento "človek" rozhodovať?

www.youtube.com/.../

realclearpolitics.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Vladimír57 2014-12-19 14:16
Chovat se konstruktivně, v pojetí USA znamená: nevšímat si, nekomentovat, neposkytnout pomoc(humanitár ní), jakákoliv výtka je okamžitě považována za akt nepřátelství, hraničící s terorismem. USA může libovolně uvalovat sankce, obsazovat, bombardovat a vše je košér. Zdůvodnění se vždy najde. No a Rusko už nemůže ani přesouvat vojska, po svém území. Co dodat, lidičky už se proberte!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-29 # Gogo 2014-12-19 14:22
Chceš říct že USA neposkytují humanitarní pomoc ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # pavel111 2014-12-19 14:44
Ne! USA jsou fašistické odporné prasata co vraždí a pak na oko humanitárně zachraňují aby tam postavili základnu. USA jsou humus včetně toho jejich černého prasete hovna obamy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Gogo 2014-12-19 14:47
Už jsi slyšel o tom co se stalo na Haiti ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # pavel111 2014-12-19 15:30
Jo i to co tam američtí vojáci dělali. Prostě humus made in usa
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Petr xy 2014-12-19 16:22
Ano, už jsem slyšel co se stalo na Haiti.
Nejdřív USA Haiti vojensky okupovali, potom pomohli s převratem Duvalierovi včetně vraždy prezidenta. Potom ho drželi u moci, včetně hrozby invaze do Domikánské republiky, která chtěla toho psychopata postavit ke zdi, potom pomohli k moci jeho synovi, který nakonec utekl se státním pokladem. Potom USA provedli invazi v roce 1994, potom 2x uvalili na Haiti blokádu až je donutili v roce 2000 přijmout ekonomické reformy. Potom zavalili haitský trh americkou dotovanou rýží a ekonomika Haiti se zhroutila. Když v roce 2010 přišlo zemětřesení a vlády pod patronací OSN vybrali 20 miliard humanitární pomoci, USA zablokovali ve svých bankách, s tím že určí jak se s tou částkou bude zacházet.
Ano slyšel jsem o Haiti. Máš ještě nějaký pěkný příklad o dobrosrdečnosti USA?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Gogo 2014-12-19 16:29
Je fakt pěkný jak se to dá všechno podat tak jednostranně. Už chybí jenom dotat že Američani způsobili i to zemětřesení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # hauptmann 2014-12-19 20:26
Ne to zemětřesení skutečně nezpůsobili.

Petr xy: taky jsem slyšel, hezky shrnuto. Možná pár lidí nemělo tak zvrhlé plány, ale nakonec to tak vše vypálilo. Takových dobrosrdečných akcí made in USA už bylo.... Dodejme pro úplnost, že Haiti ke své apokalypse také vydatně přispělo. Škoda slov takhle navečer před víkendem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Wota 2014-12-19 14:54
Cituji Gogo:
Chceš říct že USA neposkytují humanitarní pomoc ?


Jo poskytuji, hazou bedny rovnou ISIS do naruce :-) a po 2. humanitarnim konvoji z Ruska se prestalo psat a mluvit i kdyz uz jich bylo 6! A ted americky kongres uz verejne schvalil dodani zbrani Kyjevskemu rezimu, tak co tu meles osle?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # Gogo 2014-12-19 15:01
Nadávat umíš. Ale to je všechno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Roman1 2014-12-21 16:02
Wota ti nenadával. Wota ti napsal, jak je to s huhmanitarni pomoci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # LaiLai 2014-12-20 11:44
Cituji Gogo:
Chceš říct že USA neposkytují humanitarní pomoc ?


To víš,že poskytují a poskytovali,cel ou studenou válku skoro v celé jižní Americe a naposledy ofiko myslím v Panamě :D. Nebo v Sarajevu v podobě Humanitárního bombardování :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # Chotemir 2014-12-19 14:28
Každému, kto si pozorne vypočuje tlačovky s Putinom ( a nie len túto poslednú), by malo byť jasné, prečo do neho ten "civilizovaný" a "demokratický" Západ na čele s vrahmi z USA tak zúrivo denno-denne kope hlava-nehlava. Putin celému tomu sionistickému a fašistickému svetu dáva úplne jasne najavo, že si svoju vlasť vykradnúť len tak nedá. Veľmi trpezlivo a inteligentne im odkazuje, že je ochotný s nimi obchodovať a spolupracovať, ale nie je ochotný sa vzdať nerastných surovín, ktoré sú na území Ruska a o ktorých zlodejská, fašistická a sionistická zgerba tak veľmi sníva. Treba pripomenúť výrok chazarskej kamarátky chazarského Vaška Láhvu - M. Albrightovej s krvavými paprčami : "...není spravedlivé, že Rusko vlastní tolik nerastního bohatství a nechce se o něj podělit s námi..." Spojené štáty Degenerátov a Mutantov a niekoľko ich poskokov z EÚ si svoje a aj to nakradnuté nerastné bohatstvo už dávno vyžrali a dnes, keď melú z posledného ( všetci sú zadĺžený až po uši na niekoľko generácii dopredu ) si tuším myslia, že Putin a Rusko im padne k nohám a bude ich prosiť, aby od nich nakupovali...Ru s sa nikdy tak neponíži a história to len potvrdzuje. A je dobre, že je to tak! Putin je jeden z mála politikov na tejto planéte, ktorý sa zotročiť nedá. A ak, tak iba cez svoju mŕtvolu. Rusko nepatrí ( tak ako väčšina Slovanských národov ) k tým národom, ktoré majú za sebou veľmi nepeknú, špinavú a krvavú históriu. Veď takmer celá tá svoloč národov z EÚ má za sebou aspoň 500 rokov kradnutia, rabovania, vykrádania, znásilňovania, zotročovania a vraždenia po celej planéte Zem. Predkovia dnešných "dobrých", "humánnych", "civilizovaných " a "demokratických " zo Západu boli zlodeji a vrahovia ! A sú nimi aj dnes ! A len za pomoci presstitútov vo svojoch špinavých médiach vyvolávajú dojem, že oni sú tí dobrí a tí civilizovaní. Nie sú ani dobrí a nie sú ani civilizovaní. Oni sú už veľmi dávno morálnym a duševným bahnom tejto planéty. Oni sú rakovinou planéty s najväčším anglosionistick ým nádorom z USA na čele. Škoda len, že takých Putinov, ktorý by začali s chemoterapiou, nemá táto planéta viac. Zaslúžila by si to. A škoda, že aj Slovensko a Česko ( ale aj Poľsko, Bulharsko, Ukrajina...) nemalo v nedávnej histórii svojho "Putina". Dnes by sme neboli kolóniou vrahov a zlodejov! Dnes by sme neboli v morálnom bahne. Pravda a láska nezvíťazila. Zvíťazil mamon a Zlaté teľa. Slovania by sa mali čo najskôr zobudiť. Ešte skôr ako nás použijú a obetujú pre tú svoju Démonkraciu. Referendum o vystúpení z NATO sa už na Slovensku pripravuje...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Jacky X 2014-12-19 14:46
Na Západě, se říká, že Rusko - je agresivní, imperialistická mocnost, a že NATO se obává ruské "hrozby". Ale když se podíváte na mapu, vidíte, že ruské hranice jsou v blízkosti mnoha zemí, které jsou členy NATO za posledních 15 let. NATO které bombardují a napadají mnoho zemí. Vedle Ameriky neexistuje žádná země, která by zahrnovala ruskou vojenskou alianci. Nevidíte tam ruské vojenské základny, nebo rakety v zemích, které hraničí se Spojenými státy nebo v jejich blízkosti. A přesto je nám neustále dokola mluvené, že "agresor" - je Rusko.
Jakou má toto logiku ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # Gogo 2014-12-19 14:58
No Rusové byli ti co před 20 lety ustoupili se zvych pozic.Amici ne. Považují se za víteze a myslí si že jejich strategie je spravná. To je všechno.
Kdyby tenkrát ustoupili Američané. Dělal by teď Sovětský svaz to samé co oni - prudil po celém světě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # 1WTF1 2014-12-19 15:25
Žiadnú! Len prijebaný na hlavu si myslí, že to logiku má.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # special 2014-12-19 14:51
bude sranda, ked nas poslu na Ukrajinu a potom ked sa tam dotrepe staromodna ruska armada :D supaci zostanu sediet doma a divocaci si pojdu uzit na Ukrajinu, uz sa neviem dockat :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Spoluobčan 2014-12-19 17:10
Debile o vojenskou techniku se zajmám již mnoho let stejně jako o vojenské strategie a simulátory a moc dobře vím žerusko má prostředky na to se bránit pokud zaujme správné postavení pozemních a Aa jednotek a vyšle atomovku do vesmíru zničí satelity gps a komunikaci tak se se svíma tankama t80/90 co střílej rakety dál než průbojný náboje všech Nato tanků a jak dobře víme Heat raketa vystřelená ze 125 mm kanonu probije jakejkoli tank na max vzdálenost navíc rusko má emp technologií mimochodem letectvo si ani neškrtne díky Aa raketám s dostřelem tuším 150 kilometrů a pěchota nemá šanci proti spetz netz i když si myslim že SaS je lepší ale válka je o náhodě nebo spíš bitva ps rusko má větší armádu než celá evropa a tím že šíříš západní propagandu že rusové jsou traktoristi tak tím naznačuješ že chceš válku nikdo normální válku nechce to znamená že jsi vlastizrádce protože chceš aby umírali nejen cizí lidi ale i naši Vlastizrádci by se měli střílet..PS můj bratr je u 71 mechanizovanýho bohužel věří v nato taky sem věřil..ale v civilizivaném světě jako je dnes taková organizace není potřeba PS předv roce 38 nás spojenci zradili nevidím důvod proč se na ně nevysrat když se podívám na světovou mapu porovnám intervenci Ruska nikoli SSSR s Nato tak se mi zdá že jsme se zprotivili tomu proč masarik původně chtěl založí takovou organizaci... Pravda zvítězí bratři
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Spoluobčan 2014-12-19 17:19
Tak jen ve skrátce ...Mám spoustu argumentů na srovnání sil Nato a Ruska těch PS je tam nějak mnoho píšu na mobilu a ten zlobí ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # special 2014-12-19 21:52
Cituji Spoluobčan:
Debile o vojenskou techniku se zajmám již mnoho let stejně jako o vojenské strategie a simulátory a moc dobře vím žerusko má prostředky na to se bránit pokud zaujme správné postavení pozemních a Aa jednotek a vyšle atomovku do vesmíru zničí satelity gps a komunikaci tak se se svíma tankama t80/90 co střílej rakety dál než průbojný náboje všech Nato tanků a jak dobře víme Heat raketa vystřelená ze 125 mm kanonu probije jakejkoli tank na max vzdálenost navíc rusko má emp technologií mimochodem letectvo si ani neškrtne díky Aa raketám s dostřelem tuším 150 kilometrů a pěchota nemá šanci proti spetz netz i když si myslim že SaS je lepší ale válka je o náhodě nebo spíš bitva ps rusko má větší armádu než celá evropa a tím že šíříš západní propagandu že rusové jsou traktoristi tak tím naznačuješ že chceš válku nikdo normální válku nechce to znamená že jsi vlastizrádce protože chceš aby umírali nejen cizí lidi ale i naši Vlastizrádci by se měli střílet..PS můj bratr je u 71 mechanizovanýho bohužel věří v nato taky sem věřil..ale v civilizivaném světě jako je dnes taková organizace není potřeba PS předv roce 38 nás spojenci zradili nevidím důvod proč se na ně nevysrat když se podívám na světovou mapu porovnám intervenci Ruska nikoli SSSR s Nato tak se mi zdá že jsme se zprotivili tomu proč masarik původně chtěl založí takovou organizaci... Pravda zvítězí bratři

debil si ty, uz len z logickeho dovodu, Pentagon ma 10x vacsi rozpocet ako ruska armada, a co si myslis, ze tie peniaze idu len tak do luftu ? [...] najmodernejsia armada aku maju USA budu bojovat inymi zbranami, nie zastaralou konvencnou technikou ako rusi, takymi zbranami, co si mozno videl len v star treku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # tkea 2014-12-20 12:50
Citace:
Pentagon ma 10x vacsi rozpocet ako ruska armada, a co si myslis, ze tie peniaze idu len tak do luftu ?
- ano, myslim. V zivych barvach. :-}
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Illetes 2014-12-19 14:58
V Charkově z letiště jel sloupec hasičských vozů s sirény, blikající světla a znaky v polštině.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Vladimír57 2014-12-19 15:07
Gogo, píšu tam někde, že USA neposkytují humanitární pomoc? Poskytují, např. Bělehradu ji poskytovali 76 dnů bez přerušení, Irák, Libye, Sýrie, nyní Ukrajina. Oni, tedy USA, se mohou přímo přetrhnout, s tím poskytováním pomoci. A vždy to dělají, s těmi nejlepšími úmysly, pomoci bližnímu svému. Že ty země, kterým pomáhali, končí rozvrácené, rozbité a vykradené, to už není chyba USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Gogo 2014-12-19 15:09
Jo píšeš:
Chovat se konstruktivně, v pojetí USA znamená: nevšímat si, nekomentovat, neposky tnout pomoc(humanitár ní).

Tak nekličkuj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # 518 2014-12-19 15:13
jednu na Washington DC a bude klid
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # Gogo 2014-12-19 15:20
Tak to je ten tvůj mir...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # 518 2014-12-19 15:21
kdo mluvil o míru to sis vymyslel sám. s teroristy se musí zamést
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Gogo 2014-12-19 15:36
Vidiš, tohle přesně říkají Američani.
Není mezi vámi rozdíl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # 518 2014-12-19 15:40
co říkají američani je minimálně posledních 50-60 let irelevantní. jestli nevidíš kdo je skutečný terorista a psychopat, staví vojenské základny a impérium po celém světe za učelem zotročit planetu, tak je to tvůj problém a můžeš se tam klidně odstěhovat a nechat si vymývat mozek jako oni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # Gogo 2014-12-19 15:52
No Rusové byli ti co před 20 lety ustoupili se svých pozic.Amici ne. Považují se za víteze a myslí si že jejich strategie je spravná. To je všechno.
Kdyby tenkrát ustoupili Američané. Dělal by teď Sovětský svaz to samé co oni - prudil po celém světě.
Chápeš to ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # 518 2014-12-19 15:59
to jsou jen tvoje debilní spekulace. neznáš skutečnost. Rusové nejsou SOVIETI. rusové byli první obětí bolševického sovětského režimu.

to co jsi napsal zní jako sračka která ani není z tvojí hlavy nejspíš sis to někde přečetl a ted tady troubíš nesmysly
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Gogo 2014-12-19 16:03
No, podle toho jak začínáš nadávat, to taková sračka nebude.
Představ si co by se byvalo stalo, kdyby Svaz vyhrál studenou válku.
Dokážeš si to ve svém praštěném ideologickém mozku představit ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Steve 2014-12-19 20:37
A co by se stalo? Pověz nám to.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Gogo 2014-12-19 21:47
To samé co dělají Amíci by dělali Rusové. Synku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # ellcz 2014-12-20 04:44
Skvělá teorie, Gogo. Nemáš nic jiného, tak si vymýšlíš CO BY SE STALO, KDYBY....

To si strč za klobouk. Nikoho nezajímá co BY MOHLO být kdyby se v minulosti něco změnilo...-_- Nás zajímá dnešní realita ne tvoje [...]ní spekulace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Gogo 2014-12-20 09:44
Dnešní realita je taková že Amíci tlačí Rusko a zbytek světa někam.
A mě nezajímá co tebe nezajímá, říkat budu co uznám za vhodné, frštendo ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # ellcz 2014-12-20 22:50
Tak si říkej co chceš a drž hubu... ;) Kdybych Já psal to co TY, napsal by jsi mi naprosto to samé.

A neříkej že ne... Jenže to se ti nehodí viď? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Gogo 2014-12-21 00:11
Blábolíš úplně z cesty. Nějak jsi ztratil téma, synku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # aha 2014-12-19 15:27
pre nezasvetených Krym počas rokovania v Belevožskom pralese dostal štatút voľby - s tým, že obyvatelia sa majú v referende rozhodnúť kam chcú patriť, Kutchma referendum zakázal a hotovo - tri krát - nájdite si na Nete túto zmluvu, nechajte si ju preložiť ak neviete rusky a fčil mudrujte, takže - Krym nechajte tak, Južné Osetsko - administratívne bolo prifarené ku Gruzínsku, nikdy k nemu nepatrilo, Abcházia, mala štatút AuCCP - oblasti, takže ako ? to isté je aj Ukrajina, tento štát nikdy nejestvoval, a po r. 1953 - keď sa moci zmocnil Chruščov začal presadzovať Kijev ako druhé hlavné mesto CCCP, dokonca Ukrajina mala svoju stoličku aj v OSN - na Kryme mala vzniknúť chazarská republika - že z toho zišlo, druhá vec - ale 20 milónov dolars Chruščov skasíroval - to bol dôvod prevodu Krymu pod ukrajinskú jurisdikciu, čo nakoniec tieto čachre podlomili pod Chruščovom konár, a šiel - takže má asi pravdu Gorbačov - čo sa Západ serie do ruských záležitostí, akí sú tu zrazu demokrati !!! pcha, nenažratí a bojaci sa o svoje deravé korytá, včera dávali na ČT24 rozhovor dvoch expertov jeden zo Saxo bank, - citujem - Putinovi by pristala pokora, inak ho pripravíme o spánok, druhá strana - bol som v Rusku dva roky, a hovorím tam to tak nefunguje, dokonca ani v Česku nevyjdú do ulíc ak sa koruna prepadne, povedia si, čo už, a hotovo, vládu kvôli cudzím nápadom Rusko nevymení, nie sme v ČSSR, tam to ešte šlo ... takže už aj my vieme, čo sa deje, a chápeme že nás dobehli, len ako z toho von ???? - Česko by potrebovalocca 300 milárd na to, aby bolo prosperujúcou krajinou naviac k tomu čo má, a bolo by bez dlhov, lenže to je presne suma ktorá z Česka odíde v rámci daní a podfukov - no, kolónie sa drancujú, ale xxx a Illeteš tým tento štatút otroka zrejme robí dobre - načim si zopakovať Mor ho !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vladimír57 2014-12-19 15:30
Pro Wota: neopravuji Tě, promiň, chystá se, nebo snad už vyjel desátý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # jojo 2014-12-19 15:36
Tak ještě jednou pro ty co jim nedocvaklo :)
a těm co nedocvakne, tak jedině navrhuji CHOCHOLOUŠKA :)

aeronet.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # nhl 2014-12-19 16:13
Rusko chce změnit veřejné mínění na Západě, které je po krádeži Krymu k němu velmi kritické.
AE news je ruská propaganda, stejně jako AC24.
Takže...opravdu ne, nedocvaklo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # jojo 2014-12-19 16:33
Tak jedině toho CHOCHOLOUŠKA příteli :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # nhl 2014-12-19 16:42
Já se nekamarádím s ruskými agenty a kolaboranty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jojo 2014-12-20 19:29
No vždyť říkám CHOCHOLOUŠEK
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # kuk 2014-12-19 15:54
Podľa tých Putinových reakcií a mimiky vie, že má maslo na hlave. Myslím, že mu tečie do topánok. Je v kúte len aby neskratoval. To video po Putinovi je s Chruščovom veľmi trefné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # I PRO I 2014-12-19 16:30
..... praktický každý den narušuje ruské vojenské letectvo vzdušný prostor západních zemí ..... atd.

Tak nějak zní český titulek k dotazu toho idiota z BBC. Podrobně jsme si prošli s kolegou ruskou i anglickou verzi. Titulek je správně, ten idiot to řekl.

Putin je těžkej frajer, provokaci ustál perfektně. Slabší nátura by asi reagovala vztyčením prostředníčku nebo výzvou, proč ty západní země ruské vojenské letadla ve svém vzdušném prostoru nesestřelí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # nhl 2014-12-19 16:36
Co tím chtěl básník říct?
"praktický každý den narušuje ruské vojenské letectvo vzdušný prostor západních zemí" - tohle snad je pravda nebo ne?
rusácké tlamy budou tak dlouho provokovat, až dojde ke kolizi s dopravním letadlem - nedávno tomu jen se štěstím 2x zabránili Švédové.
Oni mají s potápěním civilních lodí a sestřelováním civilních letadel praxi - žádná úcta k životu - to je rusko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # I PRO I 2014-12-19 16:53
Boročku ENEJČEL, mrkni se do mezinárodního práva, co to je vzdušný prostor země. Na to nebrali ohled bimbasové z Kyjeva, když předpokládali, že sestřeléné letadlo si ustele až v Rusku. Největší průšvih byl, že takový scénář by musel v sobě skrývat převzetí MH17 dispečerem z RF. A to se nepodařilo. Ty tvoje "rusácké tlamy" na to prostě nenaletěly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # nhl 2014-12-19 17:11
Rychle se snažit odklonit diskusi jinam - - klasická odpověď, nic jiného ani není možno čekat od agenta FSB a kolaboranta.
Aha, takže kdyby si MH17 "ustlalo" až v Rusku, znamenalo by to důkaz, že bylo sestřeleno Ruskem? Po sestřeléní letadlo ale nepadá z 10 km kolmo k zem... - ale to taky nikoho nepřekvapuje, že jsi měl z fyziky lepší 5.
(ve skutečnosti to mají na svědomí téměř jistě rusáci)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # I PRO I 2014-12-19 17:27
Ty jsi nezničitelnej jako NHL v roce 72 a v Naganu. Jasně. Kdyby si MH17 ustlalo až v Rusku a za oficiálního dozoru ruského dispečera, tak by to rusové nerozdejchali. Prostě ukrouši to zmršili !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # nhl 2014-12-19 17:44
Kdyby si MH17 ustlalo až v Rusku, tak z toho nic neplyne ty blázne.
Seš blázen?
Letadlo 1000 km/h, výšce 10 km, kurzu východ nepadá kolmo k zemi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # I PRO I 2014-12-19 18:56
Já už, NHL, nevím co s tebou. MH17, jak správně žvatláš, skutečně letělo východním kurzem. Chybička se vloudila v okamžiku, když bylo sestřeleno hluboko nad ukrajinským územím a po klasické sestřelové křivce doplachtilo a ustlalo si v prostoru cca 40 km před hranicemi RF. Později tě ještě opravuji u VOKOLO SKOTSKA. A nikdy nikomu neřykej kde ANAHEIM.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # argus 2014-12-19 16:55
treba rozoznávať medzinárodný vzdušný priestor a vzdušný priestor krajiny. Pokiaľ viem tak západu vadí aj to že si rusi dovolili lietať v medzinárodnom priestore a tam ich nemôžu zostreliť bez následkov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # nhl 2014-12-19 17:15
Neodváděj problém jinam!
Lítají a provokují v prostoru všech skandinávských a baltských zemí, na Britské ostrovy si netroufnou, takže tam provokují jenom okolo Skotska.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # I PRO I 2014-12-19 17:40
Můjboše, vokolo Skotska se dá jet leda tak na velocipédu. Vzpamatuj se !!!!!

Teď by to chtělo ešče Květku a budou mne vomejvat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # nhl 2014-12-19 19:26
RAF fighter jets intercept Russian bombers off coast of Scotland
theguardian.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Steve 2014-12-19 20:59
Kdepak jsi tu fotku stáhl a jak víš, že je to nad Skotskem? Podle jasné oblohy? V tom tvém odkazu stejná fotka není.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # nhl 2014-12-19 22:34
Psal jsem okolo Skotska.
Royal Air Force jets were deployed from Scotland to intercept Russian military 'Bear' aircraft that were flying too close to the airspace it guards.
dailymail.co.uk/.../...
A speciálně pro nevěřící - i ve vzdušném prostoru UK.
The moment RAF jets intercepted Russian bombers flying in British airspace
dailymail.co.uk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Steve 2014-12-20 10:14
Přečti si ten svůj odkaz na guardianu ještě jednou. Třeba, co říkal ministr obrany. Přečetl sis jenom nadpis a komentář pod obrázkem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # nhl 2014-12-19 19:29
Third Russian airspace violation in a week; Finland steps up air surveillanceyle.fi/uutiset/third_russian_airspace_violation_in_a_week_finland_steps_up_air_surveillance/7438235
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # argus 2014-12-19 17:06
nwoo.org/.../...

a čo toto?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # nhl 2014-12-19 18:08
To je pičovina.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # nhl 2014-12-19 16:50
Poskytovatelé humanitární pomoci za rok 2013:
United States – $31.55 billion
United Kingdom – $17.88 billion
Germany – $14.06 billion
Japan – $11.79 billion
France – $11.38 billion
Sweden – $5.83 billion
Norway – $5.58 billion
Netherlands – $5.44 billion
Canada – $4.91 billion
Australia – $4.85 billion
Russia – $0.61 billion
en.wikipedia.org/wiki/List_of_governments_by_development_aid
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # jojo 2014-12-19 17:03
To je seznam rozkradených peněz :) To mi nesedí s tím kolik je úmrtí dětí hlady na této podivné krásné vesmírné kuličce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Gogo 2014-12-20 14:27
To že tobě něco nesedí, neznamená vůbec nic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # I PRO I 2014-12-19 17:12
Dávno tomu co na území ČSSR byl provozován tzv. FondSoliDoRity. Tenkrát na slévárně oceli Škoda Plzeň nasluhoval roky do penze repatriovaný maník z Cizinecké Legie. My všichni, věrní Češi jsme s nechutí dávali při výplatě po desetikorunce. Legionář se ale rozmáchl a věnoval pět stovek. S velkou slávou ho pochválili vejborové vodevšad. Nedalo to ale pokoj jednomu bolševikovi, který se ho veřejně zeptal PROČ. Veřejně se dočkal okamžité odpovědi.

Kluci, víte jak to bylo blbý, když jeden seděl v nějaký díře a neměl patrony.

Všechno dopadlo dobře, a šel do předčasné penze v pětašedesáti, jen aby ho dostali mimo lidi. Takhle je to s tou humanitarní pomocí furt, tak tady netapetuj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Steve 2014-12-19 20:55
Proč mají USA 18 bilionů dluhu, když mohou poslat 31 bilionů humanitární pomoci? Nesekl se někdo v nulách? Podle MZV dávají USA cca 5O mld dolarů humanitární pomoci, cca 1% rozpočtu. 5% jde na armádu a zbrojení...
mzv.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Ahtf 2014-12-19 16:53
Zima v Evropě je neobyčejně teplá, takže Evropa přes zimu neprotopí příliš mnoho plynu. Soudruh generalissimus Putin z toho určitě má náramnou radost. :DD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # argus 2014-12-19 17:01
nechváľ deň pred večerom :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Ahtf 2014-12-19 17:06
Je jasné, že dlouhodobé předpovědi počasí nebývají příliš přesné, takže se meteorologové mohou zmýlit, nicméně zatím se shodují v tom, že i Vánoce a následující povánoční týdny budou spíš jarní než zimní...no a pak už přijde skutečné jaro. Soudruh Putin má z takového evropského počasí nepochybně upřímnou radost. :DD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Illetes 2014-12-19 17:06
Před rokem to stejné
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Vladimír57 2014-12-19 17:10
A ty informace máš přímo washington post, nebo z iděs. United States v tom má zahrnuté především zbraně a možná pár prošlých konzerv. Oni totiž moc jiných produktů neposílají. A humanitární se rozumí, že je to grátis. A jejich pomoc vyjde docela draze. Tak bych to raději neprezentoval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # nhl 2014-12-19 17:49
Ano a 5 milionové Norsko, Švédsko, Kanada nebo Austrálie v tom má taky zbraně že?
A 150 milionové Rusko je až za nimi...ale přitom je největší vývozce zbraní.
Už tu říši zla fakt neobhajujte, sami vydíte, že to nelze.
Navíc ten zdroj tam máš ty kašpare.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Carlos IV 2014-12-19 17:15
Jak vidite nakonec je USA dobra i Kuba - ta, kterou nase polistopadova generalita onehda vitezoslavne kopla do p*dele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2014-12-19 18:18
Wikipedia je fakt moc dobrý zdroj, i to Rudé Právo bylo lepší. A ještě detail, nejsem kašpar, jsem Vladimír. Kašpar je tvůj stvořitel. I když nemohl tušit co stvoří, tak to měl raději stříknout do zelí a ne do mámy. CHYTROLÍNE.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # nhl 2014-12-19 18:29
Však to máš i ve Wikipedii ozdrojované, tak co pořád chceš.
Individuální zdroj pro tebe, Vladimíra:
globalissues.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # kaza 2014-12-19 18:30
Je to už asi rok , co sem se tu smál článku o krachujícím dolaru a všichni se mi to snažili nandat , jak Rusko ten zpropadený dolar nechají shořet ... ehm takže doufám , že si všichni dáte poctivou facku. Ovce zůstanou ovcemi a kdo se nedokáže dívat na svět střízlivě a logicky dedukovat bude vždycky jen hudrovat na podobných serverech kraviny. Místo dolaru opět padá rubl a konec pohádkám , chudáci :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # I PRO I 2014-12-19 19:10
Jasná zpráva, všechny švorcíky, papírové i na kontě, měním za nemovitý a "zlatý" majetek. Na kontě nechávám 10k na hygienickej dřevěnej futrál a s odkazem "bez obřadu".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Levak 2014-12-19 20:19
Muže mi někdo rozumný a inteligentní prosím vysvětlit co znamnají posledních 30s videa? Nebo je to nějaký propagandistick ý podtext? Díky..

PS: Vyserte se na to.. Některým individuům vážně hrabe.. od komentů k politice a dál až k oligarchům.. ale reagovat na ně je pod mojí úroveň.. Děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # I PRO I 2014-12-20 10:39
Nechtěl jsem, ale takového idiota "nalevačku" musím upozornit. Musíš se ještě hodně a hodně učit, aby tě souška učitelka pochválila za čistoskvoucí bílou košilku.
Havloidní idiocie dějin implementovaná do tvé kulovité vrchní části se trefila. Nemám rád haxlíka, ale v jeho duchu :

UŽ SE SEM novovzdělanče NESER !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Hidiot 2014-12-19 21:41
Co to mele za sracky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Hidiot 2014-12-19 21:42
Ten od BBC ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tenicek 2014-12-19 21:54
Někdy mě ten manifest názorů a urážek docela rozesmívá. Posmíváte se tu a urážíte jiný národ, ale ten národ alespoň dokáže držet pospolu. Je to hrdý stát co si nenechá od nikoho nic diktovat. Pokud by jsme se my Češi dokázali semknout tak jako Rusko a jiné, na světě by bylo krásně. Nevím kde se to v nás vzalo že se naše česká hrdost ztratila. Jsme jeden stát jeden národ, neměli by jsme se navzájem hanět, ale měli by jsme se semknout v jeden silný celek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # nhl 2014-12-19 22:47
Citace:
Nevím kde se to v nás vzalo že se naše česká hrdost ztratila.
Ono něco takového jako Česká hrdost někdy existovalo?
Jestli ano, tak nikdy moc dlouho nevydržela.
Namátkou...třeba tehdy jak se Češi 40 let ohýbali před Rusy...? nebo jak tehdy poslala ministrině obrany ČR CD s písní o radaru prezidentu USA Bushovi...?
Místo aby Čech stál rovně, zase se před někým hrbí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Gogo 2014-12-20 14:29
Byly doby, kdy si čs. vojáci dělali v Rusku co chtěli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lada2 2014-12-19 22:12
Poprvé za dlouhou dobu Rusko předstihlo Spojené státy v počtu hlavic umístěných na strategických nosičích. I když tato převaha je čistě symbolická: 1643 proti 1642.


Americké ministerstvo zahraničí zveřejnilo oficiální údaje o složení strategických jaderných sil USA a Ruska. Ty byly získány na základě výměny informací v rámci rusko-americké Dohody o snížení počtu strategických zbraní START 3. Podle údajů Rusko za poslední rok, od září 2013 do září 2014, předstihlo Spojené státy v počtu hlavic umístěných na strategických nosičích.

V předvečer kyjevského Majdanu američtí politologové Graham Allison a Robert Blackwill na webu Politico uvedli deset důvodů, proč nelze přehlížet Rusko. První z nich zmiňuje, že Rusko je jediná země na světě, která může za 30 minut vymazat USA z povrchu zemského.

Skutečně, možností k tomu má dost. Vladimir Putin ještě v polovině minulého desetiletí prohlásil, že Rusko vlastní jaderný komplex odstrašení, který nemá ve světě obdoby. Putin vysvětlil: tyto komplexy fungují na hypersonický pohon, mohou měnit dráhu i výšku letu. Jak zároveň zdůraznil, těmto komplexům je jedno, jestli existuje systém protivzdušné obrany nebo ne.

V Rusku je v současné době jedním z nejvíce perspektivních směrů modernizace námořního raketového komplexu Bulava. Raketa může nést nejméně 10 individuálních jaderných bloků. Její dolet je nejméně 8 tisíc kilometrů. Hlavním faktorem současné ruské převahy nad USA je zřejmě zařazení do výzbroje ruského námořnictva dvou jaderných ponorek třídy Borej - Jurij Dolgorukij a Vladimir Monomach, které jsou vybaveny právě raketami Bulava.

Jaderné raketonosné ponorky třídy Borej jsou sériová podvodní plavidla, které tvoří páteř strategických jaderných sil ruského námořnictva. Je důležité, že samotné ponorky i zbraně, i raketové komplexy které nesou na palubě, jsou zcela ruské provenience.

Rusko pokračuje v rozmisťování pozemních mezikontinentál ních balistických raket RS-24 Jars v šachtové a mobilní verzi. Podobně důležitý je proces modernizace systému výstrahy před raketovým napadením. Částí systému ruské Vojensko-kosmic ké obrany jsou "orbitální" komplexy na Krymu - radiolokační stanice včasného varování Dněpr a řídící pult kosmických aparátů v Sevastopolu.

Rusko také testuje nové komunikační a navigační družice, vyrábí výzvědné kosmické aparáty nové generace. Provádí se výzkum na vytvoření železničních raketových komplexů, ještě silnějších a dokonalejších, než ty, na jejichž likvidaci trvalo NATO v rámci dohody START 2. V příštích 3 letech, podle prohlášení ministra obrany Sergeje Šojgu, ruská armáda zvýší počet raket s plochou dráhou letu až pětinásobně. A k roku 2020 - třicetinásobně.

Všechny plány Ruska umožňují zachovat nejen rovnováhu sil na planetě, ale také jeho status veliké mocnosti.
Číst všechno: czech.ruvr.ru/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # nhl 2014-12-19 22:53
Citace:
Hlavním faktorem současné ruské převahy nad USA je...
Dál jsem nečetl, protože nic takového neexistuje.
Tedy kromě převahy v chlastání, nepořádku, šlendrijánu nebo korupci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # nhl 2014-12-19 23:27
Sice na nic končící .RU nikdy zásadně neklikám (kdo normální taky jo, že), ale kliknul jsem...a nestačím se smíchem za břicho popadat.
Narazil jsem na článek:
czech.ruvr.ru/2013_01_16/Hyperzvuk-Soupereni-pokracuje/
"Ruské ministerstvo obrany zahájí letos v létě zkoušky nejnovější hyperzvukové rakety, která může vyvinout rychlost až 6 000 km/hod."

Soudruzi jsou zase jenom o pouhých 56 let pozadu za USA.

North American X-15 z roku 1959 dosahoval 7 274 km/h, a navíc byl pilotovaný.
cs.wikipedia.org/wiki/North_American_X-15


Takže stejně jako u technologie STEALTH jsou rusáci pozadu (pravda je, že tam je to jen o 38 roků-Lockheed Have Blue 1977, T50 2014).
:))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # solium 2014-12-20 00:16
Tie Stealthy im boli vies na co, ked neviedli utocne vojny na rozdiel od USA...na obranu stacia jadrove sila a ponorky, ked tieto znicia pozemne ciele, mozes lietat akurat na koberci, kamo, preto ich Rusi nevyvijali, pochopil uz panko...?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Necro 2014-12-20 13:27
A co že pak najednou otočili a s vývojem začali? :O
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # tora85 2014-12-20 00:29
Ach ty si blbec. To chces porovnavat hyperzvukovu manevrovatelnu raketu s lietadlom?Ak by ta raketa letela ako lietadlo, tak by ju sundali protivnici celkom jednoducho. Raketa musi plnit uplne ine manevrovacie kriteria.Porovn avas jabka a hrusky. Kozel zahradnik ze?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # realista 2014-12-20 10:44
To bolo len experimentálne lietadlo. Keby si svoj vlastný odkaz čítal poriadne prečítal by si si v ňom, že po vystúpení do výšky 30,5 km pilot vyrovnal lietadlo do vodorovného letu, ešte viac zrýchlil a za 86 sekúnd spálil všetko palivo. Aký asi tak bol reálny dolet toho zázraku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # I PRO I 2014-12-20 11:04
Boročku, víš o tom, že primitivní Srbové se za sestřel F117(viz muzeum Bělehrad) Yankům omluvili.

Moc se omlouváme, my jsme nevěděli, že je neviditelný.

Odporně to zneužili tvoji rusáci, a technologie absolutně neviditelného letadla pustili z hlavy. Potom ty události vrcholily v Prištině. Tehdy začínající "mainsračky" popisovaly excelentní postup britských gurkhů (cca 1 až 2 km/den). A pak to přišlo. Vojska ďadi Vasji tam vtrhla a uklidila ruskou techniku na letišti. Pravděpodobně šlo o nějaké "hlavice".

V těch událostech se vyskytl "čupremerickéjg enerál", ňákej Veslejklárk a chtěl ty rusáky napadnout.

Díky Bohu, toho idiota zastavil vobyčejnej britskej podplukas legendární větou :

PANE, VY CHCETE TŘETÍ SVĚTOVOU VÁLKU ?

V dalším si sinku najdi kde všude už byl použit tento émerické idiot. (MikiCain hadr)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Nosferatu 2014-12-20 12:58
to že v zásade neklikáš na nič .ru mi príde ako jasná zaujatosť, predpojatosť a hlúposť. Ako vnímaš svoju objektivitu keď triediš info nie podľa obsahu ale podľa obalu????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Necro 2014-12-20 13:35
To bylo psaný před nebo po propastném propadu rublu a dalšího začátku úpadku ruské ekonomiky? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # grants1 2014-12-20 00:14
Kurva lidi kdy uz prestanete reagovat na ty trolly,uz se to tu neda ani cist,hrozny opravdu!!!!!

Maj z vas opravdu prcu na kazdou picovinu jim odpovidate,stac i jim dat minus a nevsimat si jich mnoho z nas kteri sem uz chodime nejaky patek tak cini,ale vy novy to tu poradne jebete jen co je pravda.


Uz sem nema smysl chodit,odchazim na ZVEDAVCE,tam totiz takove trolly spravce okamzite maze.


UPLNE VAS ODVADEJI OD TEMATU COPAK TO NEVYDITE CURACI!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Trust no One 2014-12-20 03:46
Nemaze. Retardovany vojta s vanguardom tam svoje vykaly pisu uz dost dlho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # micha 2014-12-20 13:01
Mám rád když je ZOO kompletní, dělá to dobrý dojem. Ale zas vocaďpocaď, je třeba hlídat aby se jisté druhy nepřemnožili, ti s uvažováním studenokrevného ještěra kupříkladu.:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Fanny 2014-12-20 01:26
Cituji Gogo:
Chceš říct že USA neposkytují humanitarní pomoc ?

Jo poskytují,na křídlech už jí poskytly tolik,že už jí ty kterým byla poskytnuta ani nemůžou unést.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Fanny 2014-12-20 01:53
Cituji Fanny:
Cituji Gogo:
Chceš říct že USA neposkytují humanitarní pomoc ?

Jo poskytují,na křídlech už jí poskytly tolik,že už jí ty kterým byla poskytnuta ani nemůžou unést.

Oprava na křídlech dronů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Petko Kotov 2014-12-20 03:34
ten ruskej ksindl si nevidi do sve okupantske ulhane tlamy :-/
Dobytek vycita Zapadu ze si stavi obrannej protiraketovej stit proti ruskym raketam ? To zbankrotovane hovado uz neni ani vtipne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # samo 2014-12-20 08:28
Oni si to stavajú preto, aby mohli udrieť ako prví a neutrpeli škody pri odvetnom útoku, tým pádom narušujú rovnováhu síl. Potvrdzuje to aj skutočnosť, že si sami schválili privilégium na prvý preventívny jadrový úder. Čo mi pripadá, ako keby niekto na prechádzke po Václavskom námesti každému okoloidúcemu natiahol päsťou len preto, že by to mohol byť potenciálny vreckár.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # aha 2014-12-20 08:33
V důsledku rekordního poklesy ceny ropy v současnosti krachuje skotský ropný průmysl, v oblasti kolem Aberdeenu. Octl se ve vážné krizi a hrozí nebezpečí, že pokud nedojde k zvýšení cen ropy, skotský ropný průmysl zkolabuje a už ho nikdo nevzkřísí. Cena ropy se snížila v důsledku geopolitického manévrování, v jehož rámci jsou ropné společnosti bezmocné a Velká Británie impotentní, sdělil skotskému listu The National Alex Russell, profesor ropného účetnictví na Robert Gordon University v Aberdeenu. Poukázal na to, že za nynější rekordně nízké ceny ropy může výlučně Saúdská Arábie a "není nemožné, že jsou Spojené státy docela spokojeny, že jsou ceny ropy v současnosti tak nízké, protože to výrazně oslabuje Rusko a Írán." Russell je přesvědčen, že nynější cena ropy 60 dolarů za barel slouží americkým geopolitickým zájmům v Rusku a na Blízkém Východě. "Spojené státy mají možnost požadovat od Saúdské Arábie, aby snižovala či zvyšovala objem těžby ropy." - See more at: blisty.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Trust no One 2014-12-20 08:54
Dokonca som presvedceny, ze za nizke ceny ropy moze nie Saudska Arabia, ale priamo USA, ktore robia ochranu Saudskej Arabii. Ale jedna sa o podobnu ochranu, aku robili podnikatelom vypalnici pred niekolkymi rokmi. Proste vypalnici nabehli do podniku a majtelovi povedali, ze mu budu robit ochranu a hned si aj zapytali sumu, aku budu pravidelne inkasovat. Kto ochranu odmietol, tomu o chvilu zhorel bud barak, alebo auto.

Podobny vztah panuje medzi USA a SA. USA robi ochranu SA - teda tomu ciernemu [...]ovi s uterakom obtocenym okolo lebky a za tuto "ochranu" pozadoval predaj ropy za USD!

Ak by sa cierny frajer vzoprel. US media by ho onedlho totalne zdiskreditovali , Saudska Arabia by razom bola oznacena za teroristicky stat, ktory by bol zbombardovany. A USA by sa tej ropy a jej kontroly zmocnili tak ci tak.

Saudskej Arabii tieto nizke ceny tiez logicky nevyhovuju, pretoze prichadzaju o velke zisky. Jediny kto na tom ziskava je sionisticka zlodejska masineria.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Gogo 2014-12-20 14:34
Nízké ceny ropy poškozují všechny ale zvlášť americké břidlicové těžaře, protože frakování ropy je mnohem nákladnější.

To jsi zase napsal hovadinu, maňas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Trust no One 2014-12-20 16:05
Nie nenapsal vole. Trochu mysli. Preco si myslis ze by neocons mali problem obetovat zopar bezvyznamych sracov u seba doma, ked tym sleduju vyssie ciele. Hravas sachy? Ak ano, tak tento tah sa da vyjadrit asi tak, ze je to obetovanie dvoch troch pesiakov pre pokus o zisk kralovnej.

Navyse ten objem ropy ktory typkovia vytazia v USA z bridlice je oproti tazbe na blizkom vychode ako prdnutie do vzduchu.

Nebud naivny. USA drzia "kluce od miesacky" a cena ropy sa odvija podla toho, co urobi SA , ktoru drzia USA za gule. Zapamataj si. To za aku cenu a za aku menu sa bude predavat ropa, urcuje ten stat, ktory ma najvyssie zasoby a je aj najvacsim exporterom. Ostatni sa chtiac nechtiac musia prisposobit, inak by boli vysachovani z biznisu. Len kvoli tomu sa petrodolar stale drzi v pozicii "svetovej" meny. Nic ine v tom nie je. O tom bol ten podvod s nazvom Brettonwoodska dohoda. Ze dohoda... to tazko. Je to presne ako s tymi vypalnikmi ako som vyssie napisal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Gogo 2014-12-21 00:19
Právě že myslím, maňas.
Američané nebudou dobrovolně poškozovat svojí kulhající ekonomiku a rozhodně ne ropný průmysl. A už vůbec ne průmysl který se právě rozvíjí a zajišťuje jim ropnou nezávislost.
Tohle je prostě válka vedená ekonomickými prostředky. A krvácejí všichni. Nějaký čuromedán to spustí a už to jede. Chápeš...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # joudič 2014-12-20 11:41
8 Odpověděl: „Mějte se na pozoru, abyste se nedali svést. Neboť mnozí přijdou v mém jménu a budou říkat: ‚Já jsem to‘ a ‚nastal čas‘. Nechoďte za nimi.
9 Až uslyšíte o válkách a povstáních, neděste se: neboť to musí nejprve být, ale konec nenastane hned.“
10 Tehdy jim řekl: „Povstane národ proti národu a království proti království,
11 budou veliká zemětřesení a v mnohých krajinách hlad a mor, hrůzy a veliká znamení z nebes.
12 Ale před tím vším na vás vztáhnou ruce a budou vás pronásledovat; budou vás vydávat synagógám na soud a do vězení a vodit před krále a vládce pro mé jméno.
13 To vám bude příležitostí k svědectví.
14 Vezměte si k srdci, abyste si předem nepřipravovali, jak se budete hájit.
15 Neboť já vám dám řeč i moudrost, kterou nedokáže přemoci ani vyvrátit žádný váš protivník.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # joudič 2014-12-20 11:44
:-)
6„ Přijdou dny, kdy z toho, co vidíte, nezůstane kámen na kameni, všechno bude rozmetáno.“
7 Otázali se ho: „Mistře, kdy to nastane? A jaké bude znamení, až se to začne dít?“
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # I PRO I 2014-12-20 13:03
PAX VOBISCUM. Bude to tehdy, až si primitivní čecháčku všimneš, že to je posraným navrch .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # hauptmann 2014-12-20 13:49
Et cum spiritu tuo.

On si toho nevšimne. Po krk ve sračkách se furt bude ptát, jestli je to to pravé znamení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # joudič 2014-12-20 16:57
Díky kluci! :-) 15. Pokoj Vám! :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.