Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaVIDEO: Podprahové signály v reklamě, animovaných filmech a hudbě

Sociální sítě

Reklama

VIDEO: Podprahové signály v reklamě, animovaných filmech a hudbě

Problémem mnoha lidí je to, že jsou pod vlivem masové hypnózy a vůbec si to neuvědomují. Naše smysly jsou bombardovány obrovským množstvím informací a dezinformací. Jen malá část z nich se dostane do našeho vědomí. Podvědomí je však absorbuje všechny.

Přítomnost obrazů a zvuků v naší společnosti je ohromující. Náš mozek každý den přijímá tisíce informací z mnoha zdrojů, často si však nemusíme uvědomovat, jaká nebezpečí se za těmito informacemi skrývají. Když jste v opravdu hlubokém spánku, pak v rámci toho, čemu se říká REM fáze spánku (podle anglického rapid eyes movement – rychlý pohyb očí), si váš mozek přehrává vzkazy z vědomí i podvědomí.

Určité skupiny útočí na vaše podvědomí masovým programováním, neboť vědí, že vaše mysl si přehraje veškeré vzkazy, až budete spát. Je to stejná taktika, kterou používal hudební průmysl v 70. a 80. letech, kdy vkládal do skladeb satanistické vzkazy díky technologii backmasking.

V 80. letech využívala elita heavy metal a pop k tomu, aby do mladých lidí naprogramovala satanismus. Dnes se to děje prostřednictvím hip hopu a popu. Velké hvězdy prodaly svou duši za peníze a světskou slávu. Tento článek odhaluje podstatu ovládání mysli a masového programování.

 

Co jsou to vlastně podprahové signály?

Podprahové signály nebo „podprahové podněty“ jsou dobře známé v populární kultuře díky tomu, jak dokážou ovlivnit lidi nebo vyvolat emocionální reakci, aniž by si jedinec byl dotyčného podnětu vědom. Podprahové signály (podněty) jsou smyslové podněty pod hranicí vědomého vnímání. Dvěma nejvíce používanými typy jsou podněty vizuální a zvukové. Vizuální podprahové signály jsou obrazy, které problesknou, aniž by mozek měl čas je zpracovat, anebo problesknou a jsou zamaskovány, což rovněž přeruší zpracování informace mozkem. Zvukové podprahové podněty mohou být přehrávány pod slyšitelnou úrovní hlasitostí, anebo také zamaskovány jinými zvuky, případně zpětně přehrávány díky technologii zvané backmasking.

Podprahové signály jsou všude

Podprahové signály – Pepsi

Jestliže postavíte dvě plechovky Pepsi na sebe a natočíte je náležitým směrem, objeví se na nich slovo „sex“. Tyto plechovky byly vyrobeny v 90. letech v rámci designu „cool can“. Společnost Pepsi uvedla, že se jednalo o čirou náhodu.

Pokud si pořád myslíte, že to všechno je jen jedna velká konspirace, přehrajte si skladbu kapely Led Zeppelin „Stairway to Heaven“ zpětně, a pochopíte, jakým způsobem programovali do lidí své vzkazy.

Zpracoval: Tomáš Piňos

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+42 # Pepek Vyskoč 2013-04-24 13:06
Mě nejvíc dodělalo, když jsem se dočet, že po roce 1958 nasipalo hned několik ameryckých korporací (tabákový průmysl, dysney atd.) myliardy dolarů do výzkumu podprahových zpráv, a po 6 letech prohlásili, že to nefunguje( to prohlásil člověk, který původně podprahovky oběvil a dvrdil že po prvním pokusu se zvedl prodej o 58%).... a výsledky toho výzkumu nikde nenajdete....
+105 # HK 2013-04-24 13:08
Mě zase nejvíc dodělalo, když jsem si přečetl tvůj komentář a viděl ty neskutečné hrubky.
+58 # Jedno 2013-04-24 13:16
Je jedno jak píšes, důležité je jak myslíš!
+15 # Adame 2013-04-24 13:58
Ano, to je oblíbená "obhajoba" dys-lektiků, grafiků a pod. My jsme kdysi říkali že je prostě jen blbej.
+53 # ronin 2013-04-24 14:00
dislektici za svuj problem nemuzou, par jich znam a hadam, ze jsou min blbi nez vy.
+5 # luk 2013-04-24 22:11
Dis nedis. Když přemýšlíš, když si to po sobě přečteš, když nejsi blb, neděláš chyby. Jo a taky mám papír že jsou dislektik. Bullshit.
-4 # nel 2013-05-01 19:14
[...]!
+25 # Ladis 2013-04-24 22:16
pičo neřeš hrubky přečist to de a chapeš o čem mluvi tak si nehraj na učitelku na zakladni škole
-10 # Lib 2013-04-25 19:17
Je to prasárna dyž to máš číst!
+8 # Kuli 2013-07-12 06:58
Tak to necti pako!
+10 # Gita Pestrá 2013-04-29 17:31
poznám nejakých dyslektikov, tí si názov svojho handicapu píšu správne :-)
-20 # john 2013-04-25 00:00
"Lidi" jako ty by měli viset.
+7 # Zdeněk K. 2013-07-11 21:31
Lidi jako ty by neměli psát.
+5 # cestinar 2013-12-15 13:39
Adame, opravdu ubohy nazor. O takovych, jako Vy dnes rikame, "ze je proste blbej"...
+5 # Adas 2013-05-27 22:24
Ona bohužel většina lidí myslí tak, jak píše... Mluvím z vlastní zkušenosti a znám jednu výjimku, která potvrzuje pravidlo.
+22 # Pepek Vyskoč 2013-04-24 13:38
koníčkově studuji dějny, magii, a psychologii, né pravopis....... tak sorry
-21 # anu 2013-04-24 14:49
já studuji SATANISMUS,
+4 # PetraShoth 2014-10-07 09:40
Anu: Určitě hrozně užittečné ... :-)
+14 # RockPhill33 2013-04-29 10:51
Jako napsat "myliardy" je celkem nářez. :D Dokonce ani nechápu jak to můžeš napsat, když dnešní prohlížeče ti podtrhávají slova červeně.
+11 # jaroslav rosa 2013-04-24 16:28
to HK:
a mě nejvíce dodělá když někdo řeší pravopis místo myšlenky...jest li seti to nelíbí tak toje TVUJ problém...
mě to neva
0 # alexl 2014-10-07 10:26
poslouchej co rika a na hrubky se vykasli
+7 # Tydyt 2013-04-25 20:47
A ty pravopYsné chyby jsou záměrné kvůli upoutání pozornosti ?
+6 # Mino 2013-04-24 13:20
Ako povedal General Jack D. Ripper, hlane bacha na flourizaciu vody.:-D
-16 # Kavovar 2013-04-24 13:25
Mam stesti,na me to nefunguje,navic nikdy nedelam to co odeme chce okoli ikdyz by si to jen v mysli pralo.Umim cist ze vsech obliceju jak se citi a co chteji takze s nakym podprahovkama mi muzu leda vite co?Jeste nikdy me nikdo nedonutil delat neco co chce a nikdy se to nikomu nepovede
+35 # k 2013-04-24 13:37
Takže kdybych přiložil pistoli k hlavě tvé milé a řekl tancuj, tak tancovat nebudeš? Spíš mi přijde, že ty se už dávno vezeš
+9 # Samovar 2013-04-24 14:08
kavovar bude urcite Chuck Norris...mozno ani nevies a uz davno plnis nieciu agendu
+7 # Expert 2013-04-25 19:45
Si človek funguje to na tebe ale si tak sprosty že si to neuvedomuješ ako všetci :) je nemožné tvrdit že namna to nefunguje ty to nemaš šancu ani vediet pretože sa jedna o podprahovu reklamu o niečo čo sa nedeje na urovni zmyslov ktoré ovladaš a vieš onich :) Každá podprahová reklama funguje avšak nie na každého. Rasisticky povedané aby si to lepšie pochopil niektoré funguju na bielych a niektoré na čiernych a niektoré na hentých a tamtých :)
-2 # Blazen 2013-05-28 18:52
Jo jo ovce zůstane ovci jste a budete ovci do konečna :D protože když dáváte takovou energii do konspiracích tak nedivím, že mají takovou sílu :D Sorry konspiraci oni urobili aby vás přiměli, abyste dobrovolně šli do otroctvi :D makat a makat :D 1) a za druhé jako ty záznamy We are can a prý obráceně .. ano satan může = kravina .. kdyby lidi více přemýšlelo, tak by jim došlo, že někdo s vámi oře zadek! Že vás táhne pěkně tam kam elity chtějí :D před 2000 lety toto taky stalo. Nejlepší z lidi udělat hlupáky dát jim pasáčka :D
-1 # Poly 2014-07-01 15:53
Nejlepší je být elita ;)
0 # alexl 2014-10-07 10:34
nemas uplne pravdu
+6 # Nepodstatné 2013-04-28 13:36
Naivní ľudia majú svojský zmysel pre humor :) Vieš čítať zo všetkých tvárí city, emócie a presne vieš odhadnúť človeka? Myslím, že všetci psychológia by mali mať tvoju fotografiu v poradniach ty profesionál, Freudovi bola psychoanalýza zbytočná, mal si počkať kým sa narodíš
+3 # Expert 2013-04-28 18:54
Divné že hovoríš niečo človeku ktorý sa nepovyšuje len hovorí otom že podprahova reklama funguje na každého a napisat niečo typu namna to nefunguje je non sens pretože o podprahovej reklame človek vediet nemože. :)
0 # blazen 2013-06-22 13:50
jo a ty jsi expert na všechno, že jo? No já za to nemohu, že tě ovlivnuje všechno! Sorry pod prahové signáli funguji jenom pro určitou skupinu lidí a někteří jsou vůči tomu imunní i když na to koukají, tak se za smějí a jdou dál.. .... Protože každý jedinec jest originální .. labilnimu člověka lze na kukat všechno... a zase opačně ...
+2 # blazen 2013-06-22 13:52
jo jo :D ještě jest dobrý fotoshop ..i to že když tam člověk chce vidět to co chce vidět, tak uvidí :D člověk by nemohl ani na kreslit oko na hlavě, aby člověk nebyl narčen, že jest ten či onen!
0 # Co tady je za tupce 2014-10-20 10:07
Ty si hochu utra [...].. za A píšeš jak prvňák na základce a za B tvoje názory jsou jak od neandrtálce... I kdyz pravda, proč jak...
+3 # ajajajaj 2013-05-27 22:10
Cituji Kavovar:
Mam stesti,na me to nefunguje,navic nikdy nedelam to co odeme chce okoli ikdyz by si to jen v mysli pralo.Umim cist ze vsech obliceju jak se citi a co chteji takze s nakym podprahovkama mi muzu leda vite co?Jeste nikdy me nikdo nedonutil delat neco co chce a nikdy se to nikomu nepovede


ty jsi tedy mimozemšťan :-)
0 # Co tady je za tupce 2014-10-20 10:09
Spiš je to osel...
0 # alexl 2014-10-07 10:32
a koho zajima ze TY ? mas nejakou schopnost a inteligenci hromady pisku, vytahujes se, myslis akorat za sebe, jestli vubec, typicka vydunena lopata, ty schopnosti jsou ti na dve veci, protoze s takovym jako ty by nikdo ani nekomunikoval, s timhle nen ikoho dojem neudelas typickej nanocechu
+19 # Myro 2013-04-24 14:06
Mě nejvíc baví, jak to na těch obrzacích třeba v prvním videu vůbec nejde vidět, oni to 100x příblíží, 5x otočí, označí přesně, že je tam SEX a tomu mám věřit, když to tam nevidím ani potom? MEH ... Ne díky hoši, některé jsou dost dobře možné, některé jsou těžko uvěřitelné, ale pár je tam i úplných hovadin a úmyslů, aby to zaujalo lidi
+3 # Myro 2013-04-24 14:09
Tím zaujalo lidi myslím, že si toho všimnou a je to jasně viditelné. Ne že je to nějaka podprahová reklama
+17 # Pepek Vyskoč 2013-04-24 15:04
podívej se na reklamy na colu, nebo to video z tou zmrzlinou je dobrý. Chápej, záběr který netrvá ani sekundu, ty vidíš že lžíce zajede do zmrzliny. Ale když to video zastavíš tak vidíš, že se zmrzlina záhadně vytvrarovala do nahéhé ženského těla. A tvé podvědomí si začne spojovat značku zmzky se sexem.... podvědomí je schopné zachitit až 2000 podnětů za sekundu, ale vědomě jich zpracujeme tak 5 - 10 za sekundu, z toho vyplívá že podvědomí opravdu zachytí i stokrát zmenšený a pětkrát otočený miniobrázek, či text
+2 # Blazen 2013-05-28 18:55
Sorry proč neřeknou ty korposporace, že nemáme dělat pohlavní styk? :D Sorry sex jest přírozená věc 1) za druhé hold když někteří chtějí mít diváky ať mají .. já to hold nepotřebuji :D moje soukromi jest moje soukromí :D

Díky těm to všem věcem typu .. zepelin či Obamův projev pozpátku = velký kec ... když člověk tam chce vidět, tak tam uvidí i kdyby tam to nebylo :D
+1 # Blazen 2013-05-28 19:00
Tak proč čumíte na reklamy :D já jsem celý 14 dni neviděla reklamu a nemám problém :D a když jsem viděla jsem se zasmála a neměla chlapče chut na sex :D A zadruhý nejlepší svádět na reklamy, že máte chut na sex když je to přirozená věc .. Sorry, tak si uříznete to a budete mít jistý, že nebudete to robit.. Ale za druhou stranu jest už přehnaní pubertacké filmy o styku to jest pravda, ale zase lidi šíleji .. raději lidem dáme celibát světoví.. a potom se nedivte, že se o sto šest násilnuje! Dobrý příklad církev :D .. Sex jest přirozená věc lidi i zvířat! Druhá věc jest, že člověk si uvědomuje, že nemůže mít pokaždý když to chce! :D že musí i souhlasit protějšek! Dělejte si tabu jestli chcete sorry kdo chce vídět sex všude, tak uvidí :D i na kameny! :D
+10 # ugh 2013-06-11 11:06
na tv nekoukam jiz od 15,tj 11 let,maximalne obcas na repre,kdyz je hokej,filmy a dokumenty,co me zajimaji,stahuj u z netu - bez reklam,kdyz uz se jednou tydne na tv divam,jakmile bezi reklama,vypinam zvuk,to jsem odkoukal od taty,delal to tak odjakziva,pak clovek nema ani nutkani na tu reklamu koukat a kdyz uz se podiva,vidi jak je absolutne smesna a vymyvaci i bez zvuku,kdyz obcas vidim reklamu se zvukem,vydrzim to tak 2 minuty a dost,je to opravdu nechutny jak manipulujou s nasema chticema,nemluv e o tom,jaky vliv ma sledovani i treba jen 20 minut reklam denne pro 5 lete dite..skoda mluvit,zotrocov ani probiha dal...
+1 # blazen 2013-06-22 13:55
ano :D ale znám dost lidi :D kteří mají to puštění odskočí si na WC a něco robí a jsou pohodě umuní, protože podprahové signáli jest funkční jenom částečně :D A další věc kdyby lidi více přemýšlelo, tak každý jedinec uvidí co chce tam :D Fanatici uvidí něco strašného... ty láskoprdci zase užasnou věc atd. :D
+1 # alexl 2014-10-07 10:37
jo ona je to zenska, typicka ceska pavlacova hajtra, ty teda musis vypadat, kdyz se musi vyslintavat tady a takhle
+1 # Co tady je za tupce 2014-10-20 10:15
Holka, ty jsi tak tupá, až to bolí... očividně jsi vůbec nepochopila, proč tam to "sex" jde všude vidět. Ale dle tvého pravopisu máš stejně asi IQ houpacího koně, takže to je pochopitelné...
+1 # blazen 2013-06-22 13:53
jo nová propagačka? Zákaz sexu zákaz kouření zákaz přemýšlení? ... To oni chtějí, tak více přemýšlet by se hodilo :D
+6 # Lo4ding 2013-04-24 14:37
Hodně obrázky z toho prvního videa jsem viděl v originále a může jen konstatovat, že některé obrázky jsou lehce upravené pro jejich cíle... Tady lehce zvětšíme kontrast, tady zase ubereme jas přidáme pár pixelů a tadáá je tam SEX.. Tyto videa dělali labilní lidé co si jen ospravedlňují svoje špatné jednání a rozhodování tím, že jsou podprahově ovládáni..
+10 # BrigadoDrandic 2013-04-24 14:18
No a? Tak sa tam opakuje slovo sex. Sex je dobry nepoznate? Vyskusajte
0 # Blazen 2013-05-28 19:05
Asi lidem dochází 1) zakázané ovoce chutná.. tak lidem zakážete sex a uvidíte co se stane! 2) bez sexu .. není potomek 3) souhlasím tim, že dva když se rozhodnou založit rodinu tak nevím důvod nemít i mimo plánovováni dítěte pohlavní styk! Protože pohlavní styk s milovaným či milovanou osobou a) sblížuje intimně b) je zdraví :D i odbornici i mimo nich se říká :D 4) měnít pártnery nefandím.. ale je to jejich boj .. 5) když rodiče ukazuji jaký jest to krásný když dva se mají rádi rozumnějí váži si toho a komunikuji s dítětem otevřeně i otom to , tak převážně to dítě hledá podobný partnera typu na stálo atd. :D = buďte sami tím změnou!
0 # blazen 2013-07-12 11:44
csfd.cz/.../... sem lidi utíkaji budou se bát i prdnout :D
+8 # Myslon 2013-04-24 14:33
Největší blbost ever... např. nápis "sex" v rozsvícených oknech mrakodrapu, příčemž jich tam je spousta dalších, která nejsou součástí slova. To je jako koukat na mraky a hledat co připomínají.
-2 # Ardonicek 2013-04-24 14:56
www.youtube.com/.../

Odporúčam si pozrieť aj toto.
Je to celkom sila.. ^^
+2 # George 2013-05-27 23:00
Nějak mi pořád nedochází, ať si budu pouštět podprahové signály jakkoliv (a neříkám, že v reklamě velmi rafinovaně neexistují), jak mi tam zůstanou dovedně vykonstruované věci ze sloganů puštěných pozpátku. To dost dobře nejde. Vyzkoušej to sám na sobě. Mnoho lidí dělalo tyto pokusy a zjistili, že to nějakým způsobem jde. Ale jen na některé lidi a rozhodně ne pozpátku. Vzkazy musí být velmi krátké a ti lidé musí být více ovlivnitelní. Pro mě nejméně polovina a spíš více věcí v tomto článku je pitomost. Jak se dají lidé ovlivňovat reklamou je spíše vidět na snímku Konzumní děti, který je na youtube. Kromě toho tento článek je tu už po několikáté v průběhu několika let, aniž by autoři jakkoliv upravili své poznatky ( například, že autor pokusů v padesátých letech si informace vymyslel a sám to přiznal), protože tak úplně jednoduché to není.
0 # Blazen 2013-05-28 19:08
jupí :D ale hold lidi to všechno sežerou :D máte prosím ten článek o tom jak ten člověk řekl, že jest to nefunguje? :D Jinak lidi ztrácejí mozek .. protože jak se říká vždycky v krizi lidi ztratili hodně důstojnosti a utekli klidně do totáče bez problému pač jest i tak i umysl :D
0 # Blazen 2013-05-28 19:13
jo během krize se vždycky vyrojili fanatici.. ty kteří čekali na spasitelé! Ty kteří začali zabíjet za jména spravedlnosti atd.. a nakonec dopadlo tak že lidstvo půlka šla do totality a druhá půlka totality jinačí? :D A jdeme znovu nebo-li historie se bude opakovat dokud lidi nepochopí to, že nenávist není dobrá věc.. Mulitkura není špatná ani dobrá .. je to o lidech ne o barvech pleti .. Jeden černý může být rasista druhý černý může být slušný člověk.. a zase u bílích je to stejný!
+7 # Dominio 2013-04-24 15:02
Nějak mi stále nedochází, proč by někdo chtěl do mé hlavy vehnat slovo sex. To abych myslel porád jenom na to jedno?
A ohledně toho videa, kdo v tom něco chce vidět, tak to tam vidí. Neříkám, že je to všude náhoda, možná že to je někde účelně, ale vše opravdu ne.
0 # Davesky 2014-10-06 17:44
Ja teda logicky usuzuju, ze se nesnazej delat reklamu sexu, ale naopak. Ze se snazej lidem do hlavy nacpat nakou souvislost sexu a produktu/znacky , aby si clovek, kdyz si vzpomene na sex, vzpomnel i na produkt/znacku.
0 # STÁDO, BUDÍČEK!!! 2013-04-24 15:20
zajímá mě proč to dělají a co z toho mají a co z toho máme mi vysvětlete to někdo nám lajkům v tomto výzkumu chci přesně vědět proč.
+9 # sdert 2013-04-24 21:03
Sexualna symbolika sa vyuziva v reklame ale aj v politike koli tomu...lebo uz davno je dokazane ze ked nieco suvisi so sexom ludia to lepsie vnimaju a lepsie si to zapamatuju. To nie je ziadna novinka...tak ako ze farebny text Ta viac zaujme nez ciernobiley. Je to postavene na psychologii a vedia ze ten sex sa bude spajat s predmetom reklamy...o to ide v tomto pripade. Ale samozrejme podobnym sposobom ovplyvnuju aj ine rozhodnutia a aj sa tymto stylom gumuju mozgy neborakom...naj ma ovsem mladym co nemaju zdravy zaklad a informacie na porovnanie.
0 # Blázen 2013-05-28 11:47
:D oni chtějí, abyste všechno odmítli a šupajz do středovaků makat od rána do večera, abyste nemysleli = byly jste roboti na makáni jenom :D

Jestli lpíte na reklamách je to váš boj já mám jednou za rok či když už poslechnu zasměji se .. a převážně jsem nikdy ten výrobek nekoupil :D A písničky? Taktéž .. jo poslechnu to klípy a řeknu jo jest pěkná ale že bych kvůli tomu skákal do střechy crazy :D A to celé mi něco připomíná.. Hej ovce víš, že jsi ovce? :D A ta ovce říká jo vím! A víš že i ty jsi ovce? A druhá já nejsem já přemýšlim .... A ta ovce říká fakt jak to dělá se? :D A jednoduše koukni se tady jsou důkazy oblbuji tě s tím do nekonečna.. Ovce jo tyto :D jestli žereš reklamy to jsou tvůj problém.. Já se jim směji :D A druhá, ale oni ti tím přimívají, abys koupil ten výrobek. :D Ovce na to říká no zajímavé :D jaký výrobek jsem z reklam koupil ? :D že přezvážně jsou 90% výrobků z reklam? :D Tak vidíš! :D A na to ovce .. jo .. dřevo potřebuji .. a kupuji od jednoho známého i on má na to reklamu :D a potom jest i ten špatný člověk? :D Druhá ..... není ale já mluvim o korporacích! No ovce na to .. když budeš jim dávat energii a moc tak ju budou mít! Radějí .. urob to co se ti baví.. říkal, že se ti baví pěstovat zeleninu, tak proč to neděláš? :D On .. oni oni mi ju zavřou atd. :D Na to Ovce.. Tak rovnou řekni, že nechceš :D a nevymlouvej se :D
0 # Blázen 2013-05-28 11:53
:D oni chtějí, abyste všechno odmítli a šupajz do středovaků makat od rána do večera, abyste nemysleli = byly jste roboti na makáni jenom :D

Jestli lpíte na reklamách je to váš boj já mám jednou za rok či když už poslechnu zasměji se .. a převážně jsem nikdy ten výrobek nekoupil :D A písničky? Taktéž .. jo poslechnu to klípy a řeknu jo jest pěkná ale že bych kvůli tomu skákal do střechy crazy :D A to celé mi něco připomíná.. dvě ovce si povídejí 1ovce: Hej ovce víš, že jsi ovce? :D druhá ovce na to: jo vím! A víš že i ty jsi ovce? 1 ovce: já nejsem já přemýšlim .... 2 ovce: A ta ovce říká fakt jak to děláš se? :D 1 ovce: A jednoduše koukni se tady jsou důkazy oblbuji tě s tím do nekonečna.. 2 ovce: jo tyto :D jestli žereš reklamy to jsou tvůj problém.. Já se jim směji :D 1 ovce ale oni ti tím přimívají, abys koupil ten výrobek. A tomu se říká podprahové signáli:D 2 Ovce na to říká no zajímavé :D jaký výrobek jsem z reklam koupil ? :D že přezvážně jsou 90% výrobků z reklam? :D 1 ovce Tak vidíš! :D A na to 2 ovce .. jo .. dřevo potřebuji abych vyrobil nábytek na obědnávku lidem .. a kupuji od jednoho známého i on má na to reklamu :D a potom jest i ten špatný člověk? :D 1 ovce ..... není ale já mluvim o korporacích! 2 ovce na to .. když budeš jim dávat energii a moc tak ju budou mít! Radějí .. urob to co se ti baví.. říkal, že se ti baví pěstovat zeleninu, tak proč to neděláš? :D 1 ovce: On .. oni oni mi ju zavřou atd. :D Na to 2 Ovce.. Tak rovnou řekni, že nechceš :D a nevymlouvej se :D
+9 # jaroslav rosa 2013-04-24 16:30
hloupost to rozhodně není .....
nekoukat na tv,reklamy,zprá vy...atd.... o nic nepřijdete a navíc z toho nezblbnete do ovcí...

kdo hledá pravdu a pokládá si otázky tak pravdu najde...
+1 # Blázen 2013-05-28 11:57
Hloupost to není, ale když hold žerete to co všechny napíše druhý potom se člověk stává pořád ovci, ale jinou barvou :D Jednoduše jest nežrat reklamy a smát se jim :D Já jsem od vás viděla tolik reklám na nějaký půjčky atd. Neběžel jsem a nepůjčil jsem si :D Ani nekoupil auto a víš proč ? :D Prostého důvodu dokáž od vás jednu maličkou věc.. říct no :D potřebuji to ne nepotřebuji :D Druhou věc.. jo jo k čemu mi jest půjčka stejnak ju musím vrátit :D Hold když lidi nepřemýšlí a sežerou i hovno letající, tak se potom nedivím, že člověk jest ovce pořád :D Jeslti jest průhovaný nebo červený nebo modrý či oranžoví pořád jsou to ovce.. Reklama by nebyla špatná, ale hold lidi neumějí přemýšlet jestli ten výrobek potřebuji a nebo ne :D
+1 # Blazen 2013-05-28 19:16
jest i dobrá věc lidi vidí věci co chtějí vidět jestli tam chcete vidět ufouni tak uvidíte! Klidně si udělejte experiment . sežente si 10 různých lidi .. dejte knihu třeba Bibli .. nebo korán nebo nějaký příběh aby přečetli si je! A potom aby vám to vyložili! 10 různých variáce budou! Protože každý jinak pochopí každý v tom uvidí něco jiného!
+4 # Petr1 2013-04-24 18:28
Taky jsem si všiml, že se děti po shlédnutí animovaných pohádek chovají jako debilové ...
0 # Klicko 2013-04-24 19:07
Jdu na párty a pak souložím. Nenáviďte mě za to.
+9 # Vena 2013-04-24 19:17
Důvod proč to dělají je nejspíš ten , že chtějí z lidí degenerované hloupé ovce. Kteří myslí jen na jídlo zábavu,sex ,modu,film a jiné věci které odvádějí od řešení podstatných problémů . Nezajímali se pokud možno vůbec o politiku .
-1 # Kača 2013-04-29 21:46
Tak jako církev ve středověku...(b ez toho sexu atd. -hlavně hloupé ovce)
0 # Blázen 2013-05-28 11:59
elity toto robí pokaždé 2000 let :D aby lidi dobrovolně odmítli všechno aby byly poslušní ovce .. makat makat a chcipat :D

Jednoduše krátce půjdete do jiného systému .. tam budete dřít od rána a do večera :D a nebudete mít čas na zábavu jednoduchá věc a kdo náhodou za tanči za zpívá či si zahraja ne fotbál bude ukamenován :D
+6 # Maxik 2013-04-24 20:27
Zdarec. Dost mě zajímá, co se na světě děje, systému nevěřim, většinu "konspiračních teorií" nepovažuju za "teorie", ale za pravdu, na televizi nečumim, přesto na podprahovou reklamu bych mohl věřit (z hlediska komerčního významu).....al e tohle mě dostalo. To už je opravdu přeháňka a snaha o senzaci...Za prvý opravdu netušim, co tvůrce "Lvího Krále" (bo co to bylo) hnalo k tomu, aby dětem, který ani neumí číst,dal "nenápadně" do kreslený pohádky slovo "sex"...to je jako podprahová reklama či upoutávka na co?Pro koho? Za druhý opravdu netušim, jak ovlivní reklamy nebo upoutávky slovo SEX člověka...kdyby ch ho hledal, jak ve videích na youtube, tak ho vidim všude (třeba teď se dívam na kytku vedle sebe a mezi kvítky vidim slovo "strč mi ho tam" Oooooo, to mě vzrušuje, hned mam chuť se na všechny problémy kolem nás vysr*t a jít si vrznout, nemyslet na parlament.... blablabla....)N apř. Vena píše: "....kteří myslí jen na jídlo zábavu,sex ,modu,film a jiné věci, které odvádějí od řešení podstatných problémů . Nezajímali se pokud možno vůbec o politiku"...jso u tu jistě určitý elementy, který se staraj, aby něco z politického dění nebylo vidět, ale tim, že daj do reklam s prominutím takový pí*oviny (jak psal uživatel nademnou - otočí obrazovku a někde TAM bude nápis "SEX", hmmm...to mi jistě podvědomí zaregistruje) tomu nezabrání...neb o snad jo?
+1 # STÁDO, BUDÍČEK!!! 2013-04-24 20:47
Cituji Maxik:
Zdarec. Dost mě zajímá, co se na světě děje, systému nevěřim, většinu "konspiračních teorií" nepovažuju za "teorie", ale za pravdu, na televizi nečumim, přesto na podprahovou reklamu bych mohl věřit (z hlediska komerčního významu).....ale tohle mě dostalo. To už je opravdu přeháňka a snaha o senzaci...Za prvý opravdu netušim, co tvůrce "Lvího Krále" (bo co to bylo) hnalo k tomu, aby dětem, který ani neumí číst,dal "nenápadně" do kreslený pohádky slovo "sex"...to je jako podprahová reklama či upoutávka na co?Pro koho? Za druhý opravdu netušim, jak ovlivní reklamy nebo upoutávky slovo SEX člověka...kdybych ho hledal, jak ve videích na youtube, tak ho vidim všude (třeba teď se dívam na kytku vedle sebe a mezi kvítky vidim slovo "strč mi ho tam" Oooooo, to mě vzrušuje, hned mam chuť se na všechny problémy kolem nás vysr*t a jít si vrznout, nemyslet na parlament.... blablabla....)Např. Vena píše: "....kteří myslí jen na jídlo zábavu,sex ,modu,film a jiné věci, které odvádějí od řešení podstatných problémů . Nezajímali se pokud možno vůbec o politiku"...jsou tu jistě určitý elementy, který se staraj, aby něco z politického dění nebylo vidět, ale tim, že daj do reklam s prominutím takový pí*oviny (jak psal uživatel nademnou - otočí obrazovku a někde TAM bude nápis "SEX", hmmm...to mi jistě podvědomí zaregistruje) tomu nezabrání...nebo snad jo?

LEPŠÍ ODSTAVEC BYCH NENAPSAL SÁM :) máte mou podporu fandím vám a nám opozičníkům kteří se chystaj svrhnout elitáře planety ZEMĚ
+1 # Vitis 2013-04-25 01:44
To abych si s vami vymenil kontakt ;) Vidim to podobne. Viz komentar vyse. Chce to vymenit zumpu za zivot.
0 # Blazen 2013-05-28 19:23
Cituji Vitis:
To abych si s vami vymenil kontakt ;) Vidim to podobne. Viz komentar vyse. Chce to vymenit zumpu za zivot.


Podprahové signály nefunguji pro každého ale asi vám to nedochází smějí se vám elity :D že skočíte na všechno co kdo napíše :D
0 # Blazen 2013-05-28 19:19
:D jo výměna za co? :D za vás za fanatiky ani jedno nechcu :D

Sorry vám to nedochází? :D vy dobrovolně odmítnete všechno bez problému a oni budou jasat a vy hlupáci budete = budete znovu a znovu podvedení :D Vrátite se pěkně do středověku a budete od rána do večera makat :D jak něco .. ale budete jásat, protože si budete myslet, že jste svobodný opak to bude budete otroci :D
0 # PetraShoth 2014-10-07 10:09
Maxik: Přesně, tak, ale co já můžu říkat, od roku 2000 na Tv nekoukam to je 14let. .A netový reklamy nevnímám, na základě reklamy jsem si nekoupila nic..i když běžně věci které jsou v reklamách kupuji, nevyhnu se kontaktu s tv, ale nekoukám,maximá lně na jeden seriál na čt a tam reklamy nejsou. Sexuální náznaky v reklamách jsou všude..vzpoměla jsem si na auto kosteleckých uzenin kde jedna kočanda si do krku strká klobásu, stylem jako kdyby si tam strkala ocas..Jezdící reklama na kterou nezapomeneš..mo žná proto, že se každej smál, když to auto projelo. Tento podmět se mi uchoval..kvůli "vtipnosti" - jinak jakékoliv upoutání související se sexem mě spíš silně odrazuje a přijde nechutné... Konspirace beru jako varování, aspoň nebude člověk překvapenej, to překvapení přenecháme ovečkám...Nevím jak moc mě systém ovlivnil..spíš vnímám jak mě poškodil, jak špatně se mi v hlubší podstatě žije, ovšem na druhou stranu, ještě že tak, mohlo bejt hůř, sice sem z 85% opak většiny, nepodléhám tím standartům co vrstevníci- děti rodiny,v neděli zoo, v sobotu Tour The shops, setkávání s 20(lol) přáteli, žvanění o doslova hov..., Ne..prostě sem si řekla velký Ne..místo říkání Ano..asi tak v době , kdy mi došlo ,že tenhle svět je úplně jinej, než sem v dětství "očekávala".Sta la jsem se pozorovatelem ostaních,studen tem s připojením na net. Jsou jedni lidi..ty co potkávám kolem, šedý ovce, co sice ví. ale nezajímá je to , co ví.. a pak ty ostatní ,tišší bojovníci požráni systémem.Bezrad ní --debatujeme v naději , že něco vymyslíme.. V očekávání co bude..nic neplánující.. ze dne na den.Nevim co bude zejtra..ale vim jednoznačně že mi je to zádele, Nevěřím, že jsme národ, kterej by šel znova někam řvát na náměstí , že je nespokojen, také to, že v dnešní době by jste proti systému , museli stát v hodně velkém počtu, kdo ví, jeslti i tak, bychom si vyřvali co chcem..A co vlastně chceme?Já už totiž ani nevím..A myslím, že se toho ani nedožiji! Naše generace si bude muset vyžrat ten sajrajt..a pak (to už mi je fakt fuk)co bude...
0 # Blazen 2013-05-28 19:22
z 80% elita urobili ty konspirační teorie, ale vám to nedochází :D jdete tam kam elity chtějí.. 1) a za druhé vím jedno vy to prohajete, ale budete si myslet, že jste vyhrali.. myslíte si že oni toto už dávno robili .. V Římě, Řecku atd. :D mají to už pěkně urobeno .. A myslíte si, že ty, kteří jsou vyjímenovaný, že jsou v tom na močení? No ano, ale nejsou to hlavní hlavouní ty se nikdy neukážou :D
+4 # gecko 2013-04-25 01:37
suhlasim s maxikom. aj mne pride vacsina z tych veci az moc prekombinovana.
ale na druhej strane je tam aj kopec veci, ktore urcite nie su nahodami. napriklad ten ziarivy penis v tej malbe, alebo tie dve malby s ludmi na plazi, ktore evokuju sexualne polohy, alebo ten animak - erekcia farara pri oddavani manzelov...... lenze otazka je, ci bolo v kazdom z tychto pripadov umyselne cielena manipulacia, alebo si skratka niekto robil srandu. mne to obcas tak pripada, lebo ludia su aj dobri aj zli, ale aj zvrateni, alebo proste bez zabran.
a co sa tyka hudby pustenej odzadu - tomi pride ako uplna blbost. niektore slova jednoducho odzadu zneju tak, ako zneju, s tym nikto nikdy nic nespravi. ale vyrobit z toho umysel, je podla uplna blbost. keby som si pustil odzadu aj nenapisany, improvizovany prejav papeza, urcite by som aj tam nasiel slova, ktore zneju tak, akoby chvalili satana a sex a co ja viem co este.
ale naopak skryta reklama vo filmoch je kruta realita. je milion veci, ktore sa vo filmoch mihnu, loga korporacii, schovane tvary znamych produktov, pohodene ci odlozene produkty. to je uz rokmi overena praktika tvorcov filmov. ved z toho maju aj tucne provizie.
-5 # LidOOp 2013-04-25 09:20
Vite co znamena Obamův volební slogan pozpátku? Ano mám na mysli ono populární : Yes We can! Foneticky je tam zcela jasně slyšet Thank you Satan! Jeho inaugurační projev pozpátku nahání husí kůži. Co se týče podprahových signálů, tak přes to je tady expert nejpovolanější Walt Disney, neřekl byste, že ne? :)
jakubsobek.blog.idnes.cz/.../. ..
+2 # Krnvpn 2013-04-26 10:50
Yes we can pozpatku? [nekusej]? Kde tam je prosim dekovani satanovi? Nahrat si vas a pustit si vas pozpatku, tak s umnym vyuzitim titulku vam prirknu, ze mluvite o znasilnovani kojencu :-))
0 # blazen 2013-06-22 14:01
to nemá smysl ovce chce tam slyšet to co chce .. tam fakt není o děkování satana :D kdyby radějí si to napsali co on to řekl a potom to dali po spátku, tak by zjistili, že jsou znovu podvedení :D

Jinak člověk jest Satan :D

Yes we can! tak chci vidět jak z toho chlapec udělá děkuji stanaovi :D chybí tam T h :D a více a :D nacewsey :D to jest po zpátku :D
0 # Krnvpn 2013-04-26 11:24
Cituji LidOOp:
Vite co znamena Obamův volební slogan pozpátku? Ano mám na mysli ono populární : Yes We can! Foneticky je tam zcela jasně slyšet Thank you Satan! Jeho inaugurační projev pozpátku nahání husí kůži. Co se týče podprahových signálů, tak přes to je tady expert nejpovolanější Walt Disney, neřekl byste, že ne? :)
jakubsobek.blog.idnes.cz/.../. ..


Mimochodem doufam, ze si uvedomujete, ze Disney akorat zfilmoval slavne stare pohadky....
+3 # Kalo 2013-04-25 08:54
Boze to je sracka ten clanok, TP by si mal konecne vrznut :D
+3 # žížala 2013-04-25 18:54
Podprahové záběry jsou skutečnost - v reklamách jsou už nějakou dobu zakázány - a fungují, 1 filmové políčko (třeba) coly ve filmu skutečně zvýší u většiny diváků chuť na nápoj a x% si diváků si po filmu colu i koupí. Není to nic nového, byl o tom i nějaké díl Colomba a různých doikumentů a článků je na netu plno. Přes zákaz podprahových záběrů se tvůrci reklam uchylují k jiné - méně účiné - taktice a tím je "zakódování" tak jak je to ukazováno ve videu, mozek tuto informaci podvědomě zpracuje. Slova sex, tam skrývají protože vše co souvisí se sexem si mozek pamatuje lépe a víc to upoutá. Někdy to může být jen náhoda, nebo easteregg (skrytá blbůstka) od geekoidních animátorů.
+2 # anonymní 2013-04-25 19:32
Když si přečtete jméno Adolf Hitler pozpátku, vznikne Reltih Floda. Náhoda? I don't think so...
0 # anonym 2013-04-25 22:27
a co to znamena?
0 # anonymní 2013-04-26 19:44
To znamená asi to samé, jako tato věta. Citace:
Pokud si pořád myslíte, že to všechno je jen jedna velká konspirace, přehrajte si skladbu kapely Led Zeppelin „Stairway to Heaven“ zpětně, a pochopíte, jakým způsobem programovali do lidí své vzkazy.
0 # blazen 2013-06-22 14:06
kdo chce v tom vidět to co chce tak uvidí u jmén ok :D ale jestli dokážete z věty Yes we can! Aby to bylo děkuji za satanovi ... tak budete borec na konec! pač Nacewsey .. = nic není tam děkuji Satanovi :D hold chybí tam TH? Asi vám to dost uníká, že někdo napíše je to pozpátku to a to! Zkuste si ten text najít a zkusit si sám to udělat pozpátku :D Potom potvrdíte si jestli je to pravda či nikoliv :D
+3 # bjg 2013-04-29 11:34
Subliminal messages: Between the Devil and the Media. The American psychologist. 1985, vol. 40, no. 11, s. 1231-1279.

Doporučuji vám všem přečíst tento článek z roku 1985, kde jsou pomocí experimentu vyvrácena tvrzení o backmaskingu a podprahových záběrech.

Šiřte dále, ať se začnou řešit opravdové problémy s opravdovými příčinami a ne konspirace.
0 # boovol 2013-05-27 22:25
Tak s těma Led Zepellin a Stairway to Heaven pozpátku je pěkná volovina, očividně tam ten člověk, co přepisoval text, slyšel, co chtěl slyšet, počítám, že nějaký náboženský fanatik. Podobný pocit jsem měl i při čtení tohoto článku.
+1 # Blázen 2013-05-28 12:00
Lidi chtějí slyšet to co chtějí a vidět též :D proto jsou lehce manipulovaní :D
+2 # Tweety 2013-06-08 01:58
Článek je zajímavý a trochu mě děsí, ale podprahovek jsem si vědoma. Ale ty videa jsou divné. Přesně jak tady někdo psal, že koukáte na mraky a oči vidí, co chtějí vidět. Je to tak i u více jevů a situací. Prostě mozek to tak chce, tak si myslíme, že něco vidíme, slyšíme, cítíme. Určitě všichni známe pojem sluchová nebo čichová halucinace. Myslím, že podobná je i sluchová či čichová asociace. Cítíme nebo slyšíme něco, co nám připomíná událost z minulosti. Nebo taky v nás vyvolává nějaké pocity, o kterých si myslíme, že jsou jen naše. A nebo to tak není. Vždyť lidský mozek je tak málo prozkoumaný a využíváme tak titěrné procento jeho kapacity. Možná je to dobře. Kdo ví, co se děje "za oponou". A co by se dělo, kdyby tam nebyla. Možná, že článek se věnuje podprahovým signálům, ale ve mě vyvolal naprosto něco jiného. Ani to neumím popsat. Na televizi momentálně nekoukám ani ji nemám, nic moc nesleduju, mediím nevěřím, noviny nečtu, zajímám se o své. A za ovčana se taky nepovažuju. Takže klidně si mě podprahujte, reklamy a média. Je mi fuk, esli to na mě zabírá nebo ne a já si pak koupím Kinder Maxi King, ptž se mi líbil ten rappující černoch v reklamě :-D prostě ho koupím, ptž mi chutná a vždycky se zasměju, když si na onu reklamu vzpomenu :-D například. Prosím, vy co zde komentujete, nesuďte mě za můj příspěvek k diskuzi, byť je třeba upe hloupý a mimo mísu. Já jsem tu prostě napsala nějaký brainstorming, co mě zachvátil po přečtení článku :-D díkes!
0 # Yzo 2013-07-11 20:33
Samej kantor tady ty vole
+1 # Anonym 2013-07-12 07:01
Robert Plant a Jimmy Page určitě při tvorbě Stairway to Heaven, jednoho z největších hitů rockové historie, přemýšleli o tom jak svoje fanoušky přivést k satanismu ..to zní docela logicky.
+4 # Marek03 2013-08-13 17:33
Místo abych se dočkal nějaké normální diskuze tak si tu čtu jak se lidi hádají o to kdo je větší [...] jestli ten co píše chyby nebo ten kdo na ně poukazuje.. je mi z lidi na nic :,(
0 # Emonells 2014-10-06 21:41
Člověk když chce, tak si domyslí kde chce, co chce. Naopak si myslím, že po tomhle videu uvidíme všichni na všem "sex". Jinak v podprahové informace věřím, ale určitě ne takové.
+1 # geo 2014-10-07 10:58
Lidé mají tvarovou paměť. I ti malí co ještě neumějí číst. Budou to jednou umět. Reklamy a opakované vjemy formují chápání a filtraci světa kolem. Některé věci se stanou téměř neviditelné a nehodné zájmu, jiné jsou ze záhadnýho důvodu nepřehlédnuteln é a nutkavé. Moc podvědomí tkví v tom, že je vědomí udržováno v malém okruhu působnosti systémem tady je pravda a tady toto neexistuje, to je nesmysl. Vaše podvědomí se tak stává polem působnosti nikoliv vaším ale něčeho vnějšího. Tvarová paměť zachytí ony cool tvary S E X v různých intervalech a pořadí, na plechovkách, obalech, scenériích, jde o to aby se informace řádně pospojovaly podle Nového manipulačního řádu. Spojují se s tím co máme rádi aby následně postupně bylo to co máme rádi nahrazeno něčím jiným. Pokroucené vnímání, pokroucená realita. Výzkumy jdou tak daleko a hluboko. Navíc tyto a jiné praktiky nejsou z historického hlediska nic nového, jen se ve správnou chvíli objevují znova na scéně.
0 # Ondras36 2017-09-06 15:09
To s tím satanismem mě dostalo, já měl vždy za to, že satanista, ten jež slouží sám sobě, je opakem křesťana, tedy toho jež slouží bohu.
Vzhledem k tomu, že sloužíme ať chceme či ne a často lidé slouží jiným zájmům než svým, tak mi přišla i malá služba sobě docala dobrá aktivita.
Přijde mi však, že jsme dnes a denně bombardováni službou druhým a nikoli sami sobě (vyjma reklamy typu "Miluj svůj burger, nažer se, potrestej svůj záchod." nebo "Namatlej na sebe sračky, budeš pak krásná/ý." jež jsou o sounáležitosti a vlastních pochybnostech.
Tudíž nejsme programováni k satanismu, ale k jeho opaku. K tomu být ovce. V tom případě mi podprahové reklamy na satanismus přijdou jako snaha jednotlivců vytáhnout hlavy z prdelí druhých, co mají cizí prdele raději než ty své a rádi do nich strkají hlavy, ač neví proč.
Jinak stačí strávit pár dní v přírodě a mozek hned začně dekódovat co vidí a slyší skrze za pár dní naučený filtr. Opakem je každodenní ježdění metrem, pak přijdete k zurčící řece a zní vám to jako metro :-)

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás