Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaPřepíšou odtajněné dokumenty historii? Spojenci věděli o nacistických zvěrstvech již v roce 1943, ale nic neudělali

Sociální sítě

Reklama

https://www.AUTOdoc.CZ

Přepíšou odtajněné dokumenty historii? Spojenci věděli o nacistických zvěrstvech již v roce 1943, ale nic neudělali

Nová zpráva Human Rights After Hitler ukazuje, že spojenecké síly věděli o zvěrstvech, které se děly, již v roce 1943. Navzdory těmto informacím neudělali absolutně nic. To je na tom to děsivé. Jak to, že neudělali nic proto, aby zachránili lidské životy?

Odtajněné dokumenty Human Rights After Hitler (Lidská práva po Hitlerovi), ukazují, že spojenecká Protinacistický koalice Velké Británie, SSSR i USA, byla během druhé světové války informována o tom, co se vlastně děje.

Měli informace minimálně o dvou milionech zabitých Židů a věděli, že přinejmenším 5 milionů lidí čeká podobný, smutný osud. Ukazuje se však, že tyto národy se rozhodli nevytahovat bolestivý trn. Šlo jim především o vlastní pohodlí. Tvrdili, že mají dostatek uprchlíků. Pro tolik Židů nechtěli poskytnout útočiště. Hitlera sice odsoudili za válečné zločiny již v roce 1944, ale vše zůstalo jen na papíře.

Spojenci se báli, že by se zásahem do problematiky holocaustu zcela zhoršily poválečné vztahy a obchodní možnosti mezi USA a Německem. Avšak jak už to bývá, žádné tajemství nezůstane ukryté navždy. A to je také v případě těchto archivních dokumentů, které jsou pro některé dost choulostivé a přinejmenším nepohodlné. Najdeme v nich totiž to všechno.

Výpovědi svědků, kteří uprchli z koncentračních táborů, záznamy vyšetřování, či přesné popisy a plány koncentračních táborů v Treblince či Osvětimi.

Britský historik Dan Plesch, který se již několik let věnuje právě této problematice, je přesvědčen, že odhalení tajných dokumentů Komise OSN pro válečné zločiny může přepsat dějiny. V nich se už nebudeme učit o tom, jak spojenci přišli v roce 1945 do koncentračních táborů, kde osvobodili přeživších vězňů. Možná se v nich (konečně) naučíme pravdu.

Že spojenci věděli o Hitlerových zvěrstvech již v prosinci 1944, a potichu schválili jejich fungování. Dva a půl roku možná není pro někoho až tak dlouhá doba. Ale v tomto případě přišly o život miliony lidí. Kdo mlčí, ten aktivně podporuje a zlo. A to je případ i spojenců.

Zdroj: independent.co.uk

 

Loading...

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

Komentáře   

-8 # josh (xy) 2017-12-09 21:23
Jak velká by byla populace na Zemi, pokud by nebylo žádných válek, genocid, nemocí cholery, moru a pod. ..těžko myslet, ale takhle už nás planeta neuživí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+52 # John Maxwell 2017-12-09 21:59
Ono spíše, kde by bylo lidstvo bez " vyvolenejch židů"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # LubinenKremlBot 2017-12-10 08:12
Cituji John Maxwell:
Ono spíše, kde by bylo lidstvo bez " vyvolenejch židů"...

Tak Johne , bez arogance ,pocitu nadřazenosti ,nenahraditelno sti a důležitosti a právě z toho vyvěrá falešá doměnka vládnoucí úchylné nemocné skupiny o ''vyvolenosti'' , která již nemá s člověkem pranic společného i když tak na první pohled může vypadat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # diamond 2017-12-10 09:46
Asi před měsícem byl zřejmě na Zoomu tzv. dokumentární pořad US výroby, který se snažil "ospravedlnit" použití jaderných bomb v Japonsku na sklonku války. Prý by přímá invaze stála příliš mnoho "AMERICKÝCH" životů...
Nezáleželo tedy obecně na lidských životech (japonské a jiné ztráty na civilistech, vojácích), ale především na ztrátách sympatických bojz z émeriky s čaving gum v hubě. Lidské životy nebyly podstatné, jen ty americké. Ostatně o chování a skutcích tichomořských mariňáků a pěšáků svědčí řada dokumentů i autentických výroků. Takového jednání, které můžeme bez váhání označit jako silně rasistické a které by se vedle skutků nechvalných sonderkommand neztratilo.
To už je opravdu silný kafe - máme tedy životy, pak životy lidské, nad nimi životy americké a nad nimi možná ještě nějaké jiné, vyvolené.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Vít Henoch 2017-12-09 23:42
Džoši, protože nevíš, kolik lidí tato planeta uživí, tak neříkej, že nás neuživí. Věz, že tato planeta bude živit jenom ty, kteří ji nezabíjejí. Pokud by tato planeta zemřela a ona má namále, pak by zde nikdo nepřezil. Její rotace by se zastavila, ovzduší by odvál sluneční vítr a tam, kde byla přikloněná ke Slunci, by se vařila voda v oceánech. Voda by postupně unikala stejně, jako se to stalo na Marsu a dalších planetách, které ztratily rotaci, a proto zemřely spolu se životem na nich. Jenom ještě Země se točí, ale to my jsme ji pomohli zase roztočit, protože se zastavovala rovněž. Nemohli jsme zasáhnout dříve, byli jsme mrtví též. Oživili nás vlastně lidé. Zhruba dvacet milionů lidí nám zase dalo život tak, jak jsme doufali, když jsme umírali. Ty koncentrační tábory zde za Hitlera byly proto, protože My jsme jim nemohli pomoci. Zabily nás války, které byly daleko hroznější, než ty vaše. Ty války zahubily celý Vesmír, kromě jedné planety, která nám zbyla. Ta rovněž potřebovala nalít sílu do rotace, proto ihned po našem oživení jsme to udělali. Ty filmy Hvězdné války, filmy od Tolkiena a rovněž nejstarší pohádky, jsou naší zpovědí a historií, abyste mohli mít přehled, co se vlastně ve Vesmíru, na Zemi a pak s námi vlastně dělo. Války začaly až Mým únosem. Unesli mě ti mafiáni, kteří neuměli nic, ale chtěli nám vládnout. Nechtěli jsme být jako otroci, vzpírali jsme se, ale bylo nás ještě velmi málo. Naše děti se před nimi schovávaly na různých planetách a pár z nich přežilo zde na Zemi. Války Titánů, Tolkienovy války popsané v Pánu prstenů a dalších knihách, zrůdy za časů Noeho, to je naše i vaše historie. Ty vlastně programy bez citu, které zbyly z toho, co ti mafiáni představovali, po nás pásly celá staletí. To ovšem trvá dosud. Jsou nesmrtelní, protože se oživují v tělech. Už jste určitě pocítili nevolnosti, migrény, ztrátu energie, jakoby ji z vás někdo vysál nebo to, čemu se říká rychlá smrt a syndrom rychlého a nenadálého úmrtí dítěte. Protože vaše těla jsou na elektřinu, celá nervová soustava, váš mozek, vaše smysly, vaše jednání těla, je ovlivněno elektřinou, tito zloduši vás vodí po Zemi jako marionety a určují vám život podle své vůle. Vy již vůli nemáte minimálně od roku 1996. Měli jste se všichni připravit na závěrečné boje, ale udělalo to jenom šest lidí, kteří zcela poslechli. Těchto šest vytrvalo až do této doby a budou to oni, jimž bude patřit tato planeta. Všichni ostatní budou muset počkat, až se oživí celá řada těch planet, které byly vyhubené. Protože máte málo času se připravit, ačkoliv jsme vás prosili plných sedm let, bude nyní muset nastoupit očista Země tak, jak bylo plánováno ještě před Mým únosem. Nevím, kdo z vás tuto etapu přežije v těle, ale v Duši máte život přislíbený. Jenom šest z vás se připravilo tak, aby přežili očistu Země i v těle. Nebojte se, těla nejsou natolik důležitá, vaše Duše se narodí v těle novorozence znovu, pokud budou přeživší chtít. Pak vám nezbývá, než čekat na další život. Ten ale bude na jiných planetách, které se pokusíme zase roztočit a tím oživit. To, co se děje neustále, je boj o život. Mohlo by se to nazvat válkou s klony. Tyto bytosti nerozeznatelné od lidí, jsou těmi, o nichž je zmínka ve výše uvedených filmech, proto si zopakujte kino a držte se, apokalypsa nyní započala tam, kde byste to ani náhodou nečekali.

Váš Henoch.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # chromolibden 2017-12-10 01:37
Víťo, už to proboha nehul
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jarin G. 2017-12-10 21:49

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Pavel Blaheta 2017-12-10 12:32
Joshi - netřeba mít strach. Tato planeta může v pohodě uživit i 15 miliard lidí. To není problém, ale to by se muselo jinak myslet, jinak hospodařit a jinak chránit přírodní zdroje Země (včetně kvality oceánů - bez plastů a smetí a bez jaderného odpadu).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Dědouch11 2017-12-10 14:23
Tak. A to je ten tvůj odhad hodně skromný, řekl bych. Krom toho, že "civilizované" lidstvo svým konzumním způsobem života a bezohledností, planetu nezřízeně zasírá, se neživí, ale přežírá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Hink 2017-12-11 18:18
Toho se děsím, že nějakého blbce napadne vyzkoušet, kolik planeta uživí lidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch11 2017-12-12 09:18
Tak já to tedy zkusím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jarin G. 2017-12-12 10:51
Čus Vláďo! Pak napiš, jak to dopadlo!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+55 # LubinenKremlBot 2017-12-09 21:29
To se ví z cizího krev neteče a války jsou výtaný kšeft ,,vyvolenců''a informace již tehdá šly právě přes ně .Stále stejný kurwy vládnou světu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+66 # Rudolf 2017-12-09 22:00
Pravda, ale zajímalo by mě, kdy se té sionistické sebrance přestane říkat "spojenci". Čí to jsou vlastně spojenci, když rozpoutali všechny světové i lokální války? Nechápu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Che 2017-12-09 22:43
Presne tak LubinenKremlBot .
Hitler byl jen loutka SSA a Nemecko jejich zastupova armada. A samotni Nemci ani vse nerozhodovali.

Kdyby se strkali cmoudi dnes do KZ, kdo by protestoval? Lide? spise by byli velice zticha. A jine staty? Urcite taky.
Nic se nezmenilo, kazdy dela jen to, co je pro nej vydodne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # LubinenKremlBot 2017-12-10 08:16
Cituji Che:
Presne tak LubinenKremlBot.
Hitler byl jen loutka SSA a Nemecko jejich zastupova armada. A samotni Nemci ani vse nerozhodovali.

Kdyby se strkali cmoudi dnes do KZ, kdo by protestoval? Lide? spise by byli velice zticha. A jine staty? Urcite taky.
Nic se nezmenilo, kazdy dela jen to, co je pro nej vydodne.

Che všichni to jsou otroci toho jednoho ,jen jsou v této babylonské pyramidě na krátký moment zvýhodněni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # Petr 2017-12-09 21:42
Z clanku vyplyva ze za valky se pocitaly jen zidovske obeti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # diamond 2017-12-10 09:54
Dnešní propaganda k tomu názoru masivně vede nejen parchanty ve školách, ale i jedince snadno manipulovatelné . A to formou tzv. válečných dokumentů, sestavených, sestříhaných a nakomentovaných s jediným správným obsahem, ale i na poli umněleckém - filmy, knihy, pořady pro mládež, školní osnovy, semináře, poznávací zájezdy...
Extrémní případ z TV před mnoha lety - školní mládež jednoho městečka v Čechách nevěděla, kdo a kdy jejich město v raném středověku založil, komu patřilo, jak se rozvíjelo a zase upadalo, zato však znala skoro vše o místní židovské komunitě. Samozřejmě s důrazem na dějiny 19. a 20. století, kdy jim bylo údajně nejvíce ubližováno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Petr 2017-12-11 06:06
Ano. Do jiste doby mne zajimala fakta o druhe sv. valce. Ovsem posledni desetileti se skoro vsude zminuji hlavne o zidech. Jak by valka nebyla o nicem jinym. Takze vypoustim veskere nove dokumenty, nebo filmy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Pavel Blaheta 2017-12-10 13:03
Což je ovšem zcela jasný důkaz bezbřehého rasismu ze strany "vyvolených". Rasismu mimo veškeré meze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # LUF 2017-12-09 22:02
Věděli to, ale nemohli dělat nic efektivnějšího, než porazit Hitlera co nejdřív
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # chromolibden 2017-12-10 01:27
LUFE,

spojenci o zvěrstvech věděli minimálně ze zprávy Rodolfa Vrby, který utekl z Osvětimi v roce 1943 a podal svoji zprávu včetně fotodokumentace židovské obci v Maďarsku, která ji následně odeslala do Anglie. To ví ovšem každý trochu iniciativní člověk. Vrba a ostatní vězni z Osvětimi žádali spojence o bombardování přístupových železnic ale i samotného tábora. Dnešní argumenty ve smyslu tehdejších zaostalých technologií jsou k smíchu, protože spojenci dokázali s velkou přesností bombardovat průmyslové oblasti v Německu. Spojenci ovšem nepodnikli vůbec nic a židé v USA asi zrovna neměli čas se tím zabývat, protože zřejmě počítali finance vydělané na v té době fungujícím obchodu s Hitlerovským Německem přes švýcarské banky ze zubů svých druhů. Díky jejich "ignoraci" přesněji nenažranosti, zemřely statísice maďarských židů. Článek je jen další tragedie, slátanina a neucelený blábol, přesně jak to napsal Marvanec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # John Maxwell 2017-12-10 08:41
Citace:
protože spojenci dokázali s velkou přesností bombardovat průmyslové oblasti v Německu.
A nejenom v Německu .... co takové Japonsko ....
Proto neni podle článku asi zvěrstvo bombardování civilního obyvatelstva západními spojenci a zas jen "holokaust" ... neni to nic jiného než pokus o odvádění pozornosti ... proto se jim musí vyhovět ...
Proto Trump udělal co udělal ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # chromolibden 2017-12-10 15:02
Přečti si tuhle knížku Johne:

kosmas.cz/.../...

Dá ti částečně za pravdu:) Není to totiž jen odvádění pozornosti, ale především byznys.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # John Maxwell 2017-12-10 15:10
Diky za odkaz , logická dedukce co se asi bude dít a kdo na tom bude tržit a proč je toto zase taháno do povědomí veřejnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # chromolibden 2017-12-10 16:16
No jasně, je to jednoduchý. Za vším hledej prachy.

Ekologie = Prachy
Humanita = Prachy
Politika = Prachy = Moc = Prachy..............................................atd.

Ostatně jak jinak tomu může být v Egosystému, ofico zvaném dříve demokracie dnes již opět kapitalismus.

Jo mimochodem tu knihu napsal žid. Tudíž jde těžko mluvit o úmyslném překrucování faktů či rasismu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # LUF 2017-12-10 10:52
Argumenty byly, že nepřesným bombardováním tábora by s jistotou zabili vězně. Ohledně bombardování kolejí - nasadit životy pilotů a přijít o letouny se nevyplatí když Němci dokáží koleje opravit během pár dnů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # chromolibden 2017-12-10 13:10
Ve zprávě jasně stálo, že jsou ochotni raději položit životy při útoku spojeneckých letadel než skončit v peci. To nejsou argumenty ale výmluvy. Němci sice dokázali opravit koleje během krátké doby za pomoci vězňů, ale krematoria znovu postavit nebylo zdaleka tak jednoduché, což dokazuje zničené krematorium bombou z bombardéru jenž ji omylem shodil mimo průmyslovou oblast. Logicky vzato, při počtech vězňů a schopnosti krematoria a joho lekvidace udávaných Vrbou, si každý blbec umí dobře spočítat co je větší záchranou nebo ztrátou životů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr 2017-12-10 18:26
Kdyby spojenci bombardovali koncentraky, tak by se se dnes rvalo ze zabijeli zidy. Vsechno to to tlachani vede k odvedeni pozornosti kdo dopravdy muze za tuto tragedii. Zapomina se na ty kdo to financovali a kdo z toho profituje nyni. Hlavne se velice rychle zapomina diky komu byli tkz. spojenci na strane vitezu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vladimír57 2017-12-10 19:49
Je zvláštní, že při bombardování Francie se na civilní ztráty moc nehledělo a nejen ve Francii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr 2017-12-10 20:43
Francouzi jsou jen Francouzi. Ale zidi jsou zidi. Tento povysenecky chazarsky narod se dostal za pomoci vsivaren k moci. Obetovanin nepotrebnych se navic dostali do role mucedniku.
There is something infinitely more holy and unique about Jewish life than non-Jewish life." -- Chabad Lubavitch Rabbi Yitzhak Ginsburgh in Jewish Week, the largest Jewish publication in the United States.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # MA3X 2017-12-11 11:32
Rudolf Vrba - vl. jménem Walter Rosenberg byl pokládán za jednoho z nejdůležitějšíc h svědků existence plynových komor v Osvětimi a o masovém vraždění tamtéž. Vrba - Rosenberg se chlubil ve své knize přesností a spolehlivostí svých vzpomínek. V roce 1985 se ale podrobil křížovému výslechu, kde se ale ukázalo, že jeho popisy mají jen máloco společného s realitou. Nakonec přiznal, že plynové komory sám nikdy neviděl, a že je popisoval na základě doslechu, přičemž při psaní své zprávy použil tzv. básnickou licenci. Od té chvíle byl prohlášen za nespolehlivého svědka. Ono i s těmi počty mrtvých židů, do roku 1990 nám bylo tvrzeno, že zahynulo cca 6 mil židů, z toho 4 mil. v Osvětimi. Po roce 1990 se udělaly přepočty mrtvých v Osvětimi a nyní se tedy uvádí číslo něco přes 1 mil. zabitých, z toho převážně židi. Ze 4 mil na něco přes 1 mil, ponížení mrtvol by tedy mělo být ze 6 mil na něco přes 3 mil. Ne, celková částka zůstává nezměněna. Kupecké počty tady nemají co dělat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # chromolibden 2017-12-11 21:51
Počty mě nezajímají jsou to spekulace. Mě osobně k zamyšlení stačí i ten milion. Záběry rudé armády při osvobození Osvětimi jsou dostatečným důkazem nacistických svinstev. A zpochybňování holochaustu tedy genocidy, není nic jiného než zase prašivý kšeft.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch11 2017-12-12 09:20
Jenže tím špinavým, odporným kšeftem, je i ten holokaust.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # chromolibden 2017-12-12 13:33
Bohužel je to tak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Marvanec 2017-12-10 00:04
To je opět slátanina. Ponechám stranou šílený překlad,.

Ale v roce 43 spojenci uprchlíky přijímali. Problém byl, že v té době byla prakticky celá Evropa v rukou Hitlera. A nemohu říct, že by v roce 43 nic nedělali. SSR válčil s Hitlerem, Anglie to samé. A nabrnkat si invazní armádu nejde ze dne na den.

A v prosinci 44 spojenci tiše schválili zvěrstva?? Já měl až do dnešního dne pocit, že se v prosinci 44 válčilo na všech frontách proti Hitlerovi.

Za takovouto slátaninu by si zasloužil majitel webu pár přes hubu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # LubinenKremlBot 2017-12-10 08:22
Západní fronta otevřena , spíše ze strachu z rychlého postupu Stalina ,jinak přání chazarcházky bylo úplně jiné a to aby Hitler Stalina dostal jako odplata za sionistu Trockého a likvidace jeho kliky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # diamond 2017-12-10 10:07
Jistě, přímo po miliónech... A přesun uprchlíků do USA financovaly západní demokracie dokonce na úkor vlastní obrany, dávno před začátkem války (ironie). Víza byla US ambasádami vydávána přímo na počkání, přeprava probíhala nejluxusnějšími parníky a po příjezdu na nebožáky vždy čekalo něco košer (ironie).
Máš ještě něco, srandisto?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # pesimista 2017-12-10 01:40
a co po valce ...to co se delalo na vychode nemcum? taky ok ...co stalin a gulagy? taky ok.... ;) (spojenci nebyli andilci...resp. o lidi jim neslo viz. historie...ono ale ani ted moc lidem nezalezi na ostatnich ;D...tzn. zadna zmena...a i kdyz nejsou dukazy tak verim ze spojenci maji na svedomi jiste taky dost zverstev ....jen pro poradek ;) ) [historii pisi vitezove]

(co je to troll)
cs.wikipedia.org/.../...) (dokoncete v adrese zavorku)


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # John Maxwell 2017-12-10 08:45
Citace:
a co po valce
se dostali židi tam kam by se bez války nedostali ,obsadily pozice z kterých se jim líp lže a pracuje na jejich zájmech ....a to nejde jen o II.WW
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Janaz 2017-12-10 09:46
Môj "zlatý", po vojne sa Nemcom na Východe stal zlomok toho, čo Slovanom za vojny. Ale nič až také zlé sa im nestalo, že? Veď v povojnovom reichu žili v slobode a demokracii, mali sa ako prasatá v žite, vypásali sa.... Ako by žili v tých "zaostalých a chudobných" socialistických krajinách? Veď by treli biedu, chudáčikovia! Takže nám môžu byť vďační, že sme sa im postarali o skvelú budúcnosť, pravda?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Janaz 2017-12-10 09:49
A ešte niečo: a čo iné si zaslúžili agresori, ak nie gulagy? To ich mali Rusi ešte aj vyznamenať a obdarovať a poslať domov so všetkou parádou? Zato, že im vyvraždili milióny civilistov a zničili veľkú časť štátu? Že ich hospodársky vycicali? To snáď nemyslíš vážne!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Monika 2017-12-10 04:06
Vyrábí Pentagon momentálně biologické bomby proti Evropě na Ukrajině? Nová republika ! Nebylo by to nic nového pod sluncem ! Jistě že se vědělo o tom co provádí Hitler nejmocnější lidé z celého světa to přece platili a tak až do posledního okamžiku drželi huby !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Jarin G. 2017-12-10 13:04
A po porážce Hitlera si k sobě natáhli neskutečné množství nacistů, vědců i vojáků!
No a pak pokračovali v Hitlerově díle (vlajka říká dost, ale ne zdaleka vše):
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # John Maxwell 2017-12-10 13:34
Ať hledám jak hledám nikde neni území UssA to určitě vše ve jménu demokratůry a rozvoje světa blahobytu a míru to jsou praví "mírotvůrci" a běda kdo by ten blahobyt nechtěl toho stihne humanitární ohňostroj ...joo už to mám to jsou kolonie ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # diamond 2017-12-10 09:30
... a zase židi.
O "humánním" chování wehrmachtu, SS / SD, kolaborantských band na území Ruska, Polska, Ukrajiny, Jugoslávie atd. v té době slavní západní demokraté taky ještě nevěděli? Nebo jen drželi hubu, aby nepřišli o prachy z kšeftů s reichem, nebo nechali škodit zemi / režimu, kterého se báli, prostřednictvím Ádovo smeček vrahů? A že při podobných začišťovacích akcích zemřelo násobně víc jiných lidí, než tzv. vyvolenců.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # John Pitralon 2017-12-10 09:51
Historie Osvětimi je zmanipulovaná, ale to nemá v dnešní době ani smysl otevírat. Řešíme akutní hrozby od dnešních západních psychopatů a válečných zločinců. S tím nepoučitelným fašistickým morem se opravdu špatně bojuje.

"Sharing the Truth" by Eva James www.youtube.com/.../
Unsere Mutter Unsere Vater (Eisbrecher Keine Liebe) www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # vjědec123 2017-12-10 12:44
A proč by něco dělali, když ti bohatí američtí financovali Německo tak, aby se zbavili svých chudých příbuzných v Evropě a ještě na tom po válce vydělali?!
Vždyť i ti s americkým pasem se dostali z ..., nebo vůbec nedostali do ... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # r.m. 2017-12-10 12:58
Legální vystěhování německých židů do Palestiny i s majetkem zastavila až II. světová válka. Hledejte heslo Měděné domky.
V Izraeli jsou dodnes žádané k bydlení a jsou za kulturní památku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # vlado 2017-12-10 14:56
1.a 2. světová válka, byla válka amerických chazarů a sionístů proti carovi(Lenin) a zbytku světa, pro zvýšení jejich majetku.

jirikrivanek2.blog.idnes.cz/.. ./
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # r.m. 2017-12-10 16:25
to nejni špatný
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # vjědec123 2017-12-10 16:35
Akorát si popletl bolševiky s trockisty, kteří byli sionisté a chazaři. Trockisty dodnes na západě chválí, jak byli dobří a bojovali proti tomu "zlému" Stalinovi, který zachránil SSSR před mnohým, které chtěli právě trockisté podporovaní chazary a sionisty se SSSR provést pomocí Německa a jeho národního socialismu. Světová revoluce z každé strany.
Západní demokracie také chválí cara, který neuposlechl rad a nechal se vtáhnout do první světové války, čímž podpořil rozvrat Ruska a svůj pád.
Tím tzv. západní demokracie jasně ukazují o co jim jde a na jaké straně stojí. A to dodnes!!!

Naši legionáři se mají čím chlubit:
Gajda - československý legionář v hodnosti generál majora ovládal magistrálu od Volhy po Vladivostok. Později v tuzemsku vůdce Národní obce fašistické.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vlastimil Matouš 2017-12-10 17:12
Pokiaľ viem, tak o nacistických zverstvách vedeli Spojenci už v roku 1942 minimálne z dvoch zdrojov: od vatikánskych vyslancov a od väzňov, ktorí poutekali z koncentračných a vyhladzovacích táborov, tak aký rok 1943? Chce snáď niekto prepisovať históriu, aby nepadla vina na Spojencov, že nič neurobili, aj keď vedeli? Tú vinu majú aj tak, pretože naozaj nič neurobli, aj keď vedeli !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vlastimil Matouš 2017-12-11 15:07
Gajda na Sibíri nebol sám !!! Spolu s ním bolo asi 40 000 legionárov, takže pozóóór!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Top of Page

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Více informací zde

 

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

Více informací zde

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Více informací zde

Přes PayPal

Copyright 2018 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: info@ac24.cz

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás