Útok rakety země-vzduch vyloučen, jelikož kalibr děr v kokpitu činí z ukrajinských pilotů vrahy MH17. Tohle právě publikoval německý expert na letecké technologie o katastrofě MH17. ‚Ten nešťastný malajský MH 017 znají všichni. Jeho letecký záznamník je v Anglii a vyhodnocují jej. Co z toho může vzejít? Možná více než byste si chtěli připustit… když se podíváte na obrázek úlomků kokpitu, tak je to určitě šokující obrázek. Díry po vlétnutí kulek a po vylétnutí z něj na povrchu kokpitu. Tohle není spekulace, nýbrž analýza jasných faktů: kokpit vykazuje jasné doklady, že jde o díry po kulkách.

Vidíte vstupní díry a určité výchozí otvory. Okraje vstupních děr jsou ohnuté dovnitř, ty jsou daleko menší a mají daleko okrouhlejší tvar. Je to kalibr 30 mm. Výchozí otvory jsou formované nepravidelnějším tvarem a okraje jsou vytržené ven. Dále je vidět, jak je ve výchozích otvorech dvojitý hliníkový plášť vyhnutý ven. Takovýmto způsobem střepiny z vnitřku kokpitu prorážely ven z kabiny. I rozpojené nýty jsou vyhnuté ven… Z toho lze vyvodit jen jediný závěr, a tím je: to letadlo nebylo zasaženo žádnou raketou. Poškození letounu je výlučně v oblasti kokpitu…

Tohle je proti-pancéřová munice. Rusko zveřejnilo radarová data, ukrajinský SU 25 byl blízko u MH 017, což odpovídá i tvrzení španělského řídícího létání, že dva ukrajinské tryskáče byly v přímém kontaktu s MH 017. Přezkoumáme-li výzbroj SU 25: ten je vybaven 30 mm kanónem typu GSch-302 /AO-17A s 250 náboji explozivních tříštivých kulek v pásu – výbušných nábojů. Kokpit MH 017 byl zasažen ze DVOU stran, jelikož jak vstupní, tak i výstupní otvory jsou na té samé straně…

To je snad velice přesvědčivé, ne?

Teď si ještě přečtěte tento německý článek od obranného experta Brennda Bidermana, který nabízí stejně silné argumenty, proč k tomu sestřelení NEMOHLO dojít raketou země vzduch:

K sestřelení malajského Boeingu 17. července na Východní Ukrajině „nemohlo dojít zásahem protiletecké rakety země vzduch.“

Tohle je hodnocení penzionovaného plukovníka Bernda Biedermanna v článku pro deník vycházející v Berlíně „nové Německo“ (čtvrteční vydání). Kdyby ten letoun zasáhly střepiny rakety země vzduch, tak by se okamžitě vzňalo, tvrdí tento specialista na protiletecké rakety NVA. Zdůvodňuje to „ohromným teplem, které v důsledku tření střepiny vytvoří během pronikání trupem. Jediná střepina nese stejnou kinetickou energii jako 40 tunový kamion, když nabourá nárazníkem v 60 kilometrové rychlosti.“ V případě malajského Boeingu, došlo k roztroušeným vzplanutím ohňů až po dopadu na zem, neboť horké trosky letounu přišly do kontaktu s hořlavými materiály.

Bidermann je důvěrně obeznámený se sovětskou a ruskou technologií protiletecké obrany, vedl jednotky jako velící důstojník ve Východním Německu a učil na Vojenské akademii obor protileteckých raketových vojsk.

Všude po webu se už začínají objevovat i články týkající se toho, že už i Angela Merkel je znepokojená tou zahlcující americkou propagandou (a čím dál více jí má dost), kterou chrlí při propagaci své energetické agendy …, a tak bychom možná na tyto články mohli nahlížet i ve světle její nové agendy týkající se vytvoření bloku alternativního k Americe. (Více toho tady vyjde v blízké budoucnosti.)

  • Další články k tématu MH-17 jsou ZDE .

Ale ať už je to překroucené nebo ne, tyhle analýzy dávají smysl. Už i americké ministerstvo zahraničí přesouvá svůj postoj od ‚ruského zločinu‘ k ‚tragické nehodě.‘ Výše uvedené názory naznačují, že ani v tom nemají pravdu: ty silně poukazují na to, že to bylo Ukrajinské letectvo, kdo to MH17 sundalo.

Zdroj: hat4uk.com