V současném světě nemá nikdo větší moc, než je ta, kterou disponují manipulátoři veřejného mínění v Americe. Jejich moc není vzdálená a neosobní, dosahuje do každého amerického domova a svou vůli prosazuje prakticky v každou denní hodinu. Tato síla utváří myšlení většiny občanů – mladých i starých, chudých i bohatých, prostých i komplikovaných. Masmédia pro nás vytvářejí naši představu světa a potom nám říkají, co si máme o této představě myslet. V podstatě všechno, co víme – nebo co si myslíme, že víme – o událostech mimo naše blízké sousedství a okruh známých, k nám přichází přes noviny, časopisy, rádio nebo televizi.

Většina Američanů si vůbec neuvědomuje, že jsou manipulováni. Dokonce i občan, který si stěžuje na ovlivněné zprávy do této pasti padá také, protože se svým „jiným“ názorem poslouchá jen ty komentáře, které mu vyhovují a myslí si, že unikl. Pánům médií stačí, zastáváte-li názor uvnitř povoleného spektra. Jiné pohledy na věc se stejně (pokud tomu lze zabránit) nedostanou k očím a uším veřejnosti.

Vyvíjí se neustálý tlak, aby přesvědčili lidi, že jejich pohled je ten nejlepší. Lidi jim své názory přizpůsobí, volí v souladu s nimi a utváří podle nich i své životy.

Níže vám přinášíme infografiku, která poukazuje na současnou vlastnickou strukturu amerických médií, který vypovídá o 90% ovládnutí šesti korporacemi.

Poznámka: Tato infografika je z minulého roku a chybí některé klíčové transakce. GE již nevlastní NBC (Comcast nebo jakékoliv další média). Takže 6. společností je nyní Comcast. Dále Time Warner nevlastní AOL, takže Huffington Post na ně není napojen.

NEPŘEHLÉDNĚTE:

Tato mapa ukazuje propojení skupiny Bilderberg se vším na světě > Více ZDE:

https://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/743

]]>