AC24.cz
AC24.czZe světaOhromující objev, který byl vykopán v Turecku mění navždy historii

Sociální sítě

Reklama

Ohromující objev, který byl vykopán v Turecku mění navždy historii

Tento ohromující objev bude neuvěřitelný a přitom dostatečně historický i jen díky skutečnosti, že leží v Turecku, a naznačuje, že královna Nefertiti prchla s malou skupinou přívrženců, čímž unikla před osudem svého manžela z rukou zkorumpovaného Amonova kněžstva.

Ale tento historický nález s sebou přináší ještě další tajemství. Předběžné testování artefaktů odhaluje extrémně nezvyklé datování, když radiouhlíkové testy stáří kladou dobu vzniku artefaktů zhruba do časů 10 000 let před naším letopočtem, což vrhá úplně nové světlo na věk královské linie vládnoucí rodiny z Amarny.

Loading...

Komentáře   

+26 # Dost3 2017-01-30 14:33
Citace:
objev, který byl vykopán
to je stejný nesmys jak: Slyšel jsem, že svítíte, tak jsem se zastavil.
Nebo: "Zvoňte potichu!"

Nebo z Hospody na Mýtince:
.........Děj obrazů 30 až 47 by byl ve stručném podání poněkud nepřehledný, a proto se zastavíme až u obrazu 48, v němž je Eliška již provdána a rychtář Hlavsa umírá. K dovršení neštěstí přichází zpráva ze Skotska, že v Nikoličově lomu narazili na hlínu.

Ach ta čeština chudák ta dostává na pr...
Objev nemůže být vykopán, ležet někde, může pocházet od někud, být učiněn, být potvrzen-nepotv rzen atd.
Generace od generace hloupne.
Tomu odpovídají i nesmyslné "nápady", jako je například nápad psát jen hůlkovým písmem a další a další nesmysly, které nemájí logický důvod a potírají identitu národa a pošlapávají kulturní dědictví.
Nebo je to úmysl????

Proč se AC nevěnuje také s takovým úsilím domácímu dění?? To je k zamyšlení.
Vždyť palčivých problémů je u nás DOST.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # Perun Hromovlád 2017-01-30 15:02
Jeden starý advokát říká svému praktikantovi: „Viděl jsem rozsudky smrti a ani jedna věta nebyla napsaná gramaticky správně.“
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # vlk samotář 2017-01-30 16:59
A přitom záleží i na obyčejné čárce, jak mi jednou vyprávěl jistý příběh z dávné minulosti můj učitel, že na ní visí život jako na vlásku...:-)

-"Vězeň psal žádost o milost, jenže v dětství chodil za školu a neučil se, takže později byl nevzdělaný, chudý a neměl ani na advokáta...

Když spáchal loupežný čin s následkem smrti kupce, kterého okradl a brutálně zbil, byl po dopadení králem odsouzen s trestu smrti.

Bývalo ale zvykem, že král občas nějakého odsouzence osvobodil a poslal ho na galeje, kde byl víc společnosti užitečný, jak kdyby hnil v rakvi.

Odsouzenec ale musel napsat žádost o MILOST jednoduchou větou

- "ŽIVOT, NE SMRT",

....a na základě té král rozhodl.

Vězeň tedy vzal brko, inkoust a papír, a na celý list naškrábal jednoduchou větu, která zněla přesně podle toho, jak mu ji žalářník se stejnou kvalitou vzdělání nadiktoval,.... až na malý detail, který ho stál život, protože napsal....:

-"ŽIVOT NE, SMRT..."

-"...Zase jeden lenoch, který by raději zemřel, než by pracoval!",.... . prohlásil znuděně král, když se od špalku odvalila useknutá hlava odsouzeného, která měla v otevřených očích podivný výraz "překvapeného", který do poslední chvíle čekal, že ho král omilostní....". ...".....:-)



Prý hodně posluchačů, kteří si příběh vyslechli, začalo bavit učení, jako nikdy před tím,...včetně mne...:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Petr Ježek 2017-01-30 19:01
Krleš!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-01-30 20:42
Až řeknu krleš, vezmem to šturmem.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jarin G. 2017-01-30 22:32
Vlku, to tvé povídání se bude moc líbit Smrťákovi, je to z jeho oboru. A já si jdu otevřít knížečku: "Čeština. Přehled gramatiky". Jeden nikdy neví?! ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # vipr 2017-01-30 16:38
taky znění některých reklam je velmi dojemné - např. prostředek na silné nachlazení a bolest v krku,
Jako kdybych se nedokázal nachladit sám :-) :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # JJ49 2017-01-30 20:26
To je totiž tak!
Umět dneska česky je už pomalu ostuda, psát s hrubkami je móda a vytknout to někomu, je jako říci něco sprostého!
Ale když někdo umí říkat haudújúdů a howareyou a tankjů tak to je superman před kterým všichni padají na řiť!
A ti co ještě nejsou tak světoví tak píšou alespoň bez diakritiky, aby ukázali jak jim ta čeština překáží!
A nedej bóže, aby někdo promluvil rusky! To by byl naprostý "tydýt"!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dědouch1 2017-01-30 20:44
Jo, to je cool a btw i trendy.
Hnus, velebnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # nanopile 2017-01-30 20:56
To mne nenrávit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Vladimír57 2017-01-30 22:27
Naprostý souhlas! Zrovana včera jsem se díval na ženský cyklokros. Komentovali to dva blbečci, kteří chtěli být kůl. Jela tam naše slepice Kateřina Neš, a neboť i ona chce být kůl, nepoužívá přechýlení ová. Tudíž ti dva pitomci všechny ostatní závodnice jmenovali s přechýlením ová, byť to byly Němky, Belgičanky a pod. ale naše závodnice byla Neš. Nevydržel jsem a použil červené tlačítko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dědouch1 2017-01-30 23:19
:DDD
Ještěže nemáš "atomovej kufřík"! :DDD
Nepoužívání přechýlení, mě taky rajcuje. Pokud si žena vezme cizince a navíc v cizině, budiž. Ale ty naše slepice s českými jmény - hrůza vystřízlivět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Vladimír57 2017-01-31 00:13
Nejsem násilný typ, když jsem byl mladší stačily mi ruce, dnes bych se spokojil s násadou na krumpáč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch1 2017-01-31 12:07
Taky si umím ruce upgradovat. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pavel Blaheta 2017-01-30 23:40
JJ49 - восможно сейчась есть так - ну короткое время и все будет по-другому.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # JJ49 2017-02-01 01:39
Я надеюсь!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Marvanec 2017-01-30 15:09
Jo, jo - zásadní věc. Přepište učebnice. Sice není jasné co našli, kdy to našli, jestli vůbec něco našli. Ale je to zásadní. AC24 opět udělalo díru do světa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Petr Ježek 2017-01-30 18:58
Skepse je otrokovo smíření se svým otroctvím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # honza k. 2017-01-31 07:34
Hezky řečeno. Ale pravdy a faktů to do hloupého článku nepřidá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # ramz 2017-01-30 15:16
hm..cely ten Youtube channel pana Mikausa je velmi pochybny...taky fakt alternativny :D
youtube.com/.../...
myslim ze prepisovat nebude nikto nic :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Piovarči 2017-01-30 22:21
Zatiaľ nič v tlači okrem toho amatárskeho videa. Vypydá to ako čerstvo otvorená hrobka zo starého egypta s množstvom zlata a dobových umeleckých predmetov.
Hrobku Nefertiti predpokladali hneď za stenou Tutanchamonevej hrobky. No až čas ukáže o čo vlastne ide ak vôbec.....
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # contumax 2017-01-30 15:52
Ohromující objev je v Turecku Noemova archa...!!!

Biblické archeologické noviny...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Věra Štimová 2017-01-30 16:47
Uhlíkové datování založené na izotopech uhlíku a poločasu rozpadu je strašně zavádějící, protože izotopy vznikají neustále tak, že se bombardují prvky neutriny. Neutrina jsou tou temnou hmotou, jak ji vědci označují a protože izotopy neustále vznikají a jejich rozpad je daleko rychlejší, datování je pochybné. Jenom s pravdou nejdou ven, protože by to ohrozilo Darwinovu teorii a druhy by pak logicky měli málo času na vývoj. Proto veškeré datování je na nic. Důkazem je třeba Grónsko, není to tak dlouho, kdy bylo zelené, Green Land, a přesto jeho název pořád existuje. To znamená, že lidé pamatují tuto zemi jako zelenou, čili existovali jako lidé, ne jako opice, když Grónsko bylo zelené. Navíc to datování uhlíkem se dá použít jenom tam, kde je doba menší, než asi tři tisíce let. Ta mumie je stará maximálně tři tisíce let. Neutrina jsou všude a někdy je jejich proud hustší, podle toho, jak prochází čočkou - Sluncem, takže někdy to datování je zcela mimo. Dá se něco o tom najít, je toho víc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Marvanec 2017-01-30 16:52
Věro, Grónsko pojmenoval dánský král, když tam chtěl nalákat lidi. Bylo to stejně zmrzlé jako dnes, jen marketingový tah.

A neutrino... možná myslíš neutrony.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Věra Štimová 2017-01-30 17:17 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # r.m. 2017-01-30 23:31
vem si prášek ty temný neutrino z rodu Neurino
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Petr Ježek 2017-01-30 18:54
Neutrino je neutrino. Máte všechny možnosti si zjistit, oč jde. Ohledně temné hmoty je to s lidským poznáním poněkud neuspokojivé, i když záblesky v podobě vztahu s neutriny dávají jistou naději...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marvanec 2017-01-30 21:24
Pak byste mohl vědět, že neutrino se srazí s jádrem velmi výjimečně. Ale tady je to marné. Tady se věří nesmyslům. A opravdová fyzika se tu dehonestuje. Asi proto, že porozumět jí je těžké. Jednodušší je věřit nesmyslům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lucif 2017-01-30 22:10
Jasné, ešte pred chvíľou si za nezmysel považoval neutríno. Teraz si zašiel na wiki a už děláš machry jak PhD. na tému neutrína.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marvanec 2017-01-30 22:31
Lucife, myslel jsem to ironicky. Ale to je fuk. Je nad tvé schopnosti rozeznat ironii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # acidjoe 2017-02-01 07:07
koukám, že Honzíkova cesta je na samém počátku :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Petr Ježek 2017-01-30 18:56
Ohledně zelené země bych se být Vámi věnoval studiu geologických a glaciálních vrstev. Pak možná odvoláte :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # acidjoe 2017-01-31 06:24
tak ty si umělec. Třemi větami ze sebe udělat celkem blba je už umění.
Projev trochu inteligence a a zjisti si o tom napřed něco. Jak o historii Grónska, tak o existenci neutrin.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Janaz 2017-02-01 14:13
Nemáš pravdu, Erik Červený síce nazval Grónsko Zelenou krajinou, aby tam prišli osadníci, ale klíma bola vtedy o dosť teplejšia /10.-12. storočie/, až od 13. storočia sa začalo ochladzovať a posledná osada zanikla začiatkom 15. storočia. Inak aj v Európe sa tomuto nástupu chladnejšej klímy hovorí malá doba ľadová. Takže Grónsko bolo naozaj zelené , hoci nie celé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # contumax 2017-01-30 17:26
Věra Štímova

Uhlíková metoda je dnes pofiderní...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Lucif 2017-01-30 18:37
Že neutrína priamo ovplyvňujú rýchlosť rádioaktívneho rozpadu postuloval už Tesla. Polčas rozpadu nie je konštanta, ale závisí od prúdu neutrín (čím väčší prúd neutrín, tým rýchlejší rádioaktívny rozpad). Ich najbližším zdrojom je Slnko a prúd neutrín zo Slnka je viac-menej konštantný (aspoň za tú kratučkú dobu kedy sme neutrína zo Slnka schopní priamo detekovať - posledných 30 rokov). Ale ďalšie blízke zdroje neutrín (v podstate každá vysokoenergetic ká udalosť) môžu karbónové dátovanie úplne znehodnotiť.

Ináč koho to zaujíma, tak dnešným, podľa môjho názoru asi najlepším, nemejnstrímovým špecialistom na neutrína a ich vplyv na našu realitu je nemecký profesor Konstantin Meyl - treba angličtinu alebo nemčinu. Napr. zväčšovanie Zeme vplyvom neutrín: k-meyl.de/.../...
Neutríno a radioaktívny rozpad: vimeo.com/44096334
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Josef Švejk 2017-01-31 00:52
"Tak už i do Česka dorazila ze světa zpráva o tom, že neutrina ze Slunce mění poločas rozpadu radioaktivních jader na Zemi. Pročež budeme muset přepsat fyzikální učebnice a data získaná pomocí uhlíkového datování. Jedná se o klasický příklad bulvárního přístupu k popularizaci vědy a je otázka, zda stojí za to se mu seriózně věnovat." dr. Vladimír Wagner
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr Ježek 2017-01-30 18:51
Máte pravdu, že Bůh (Bohové) a odtud plynoucí inteligentní design se přísným evolucionářům nehodí do krámu. Vtip je v tom, že pravda spočívá v průniku obou přístupů, takže, nikdy nevylévat vaničku i s dítětem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # dežo dorant 2017-01-30 17:03
Víte co by mně zajímalo spíše, jak je to s ježíšem a jeho mezi léty narozením a poté jeho kázaním. Existuje mnoho vysvětlení, které všechny ukazují na jeho pobyt v s.zapadním Kašmíru.

Dokonce existuje tzv. Spis isha upanishad, který o tomto pojednává. Stejně tak jeho učení, které se podobá budhistickému systému chápání světa. Není náhodou, že obchod byl v těchto letech mezi Římem a indii ve velkém proudu..stejně tak existence hrobky v samotném Kašmíru, která ma rysy uložení těla i směr hrobky, jako v židovském způsobu pohřbívání..

Tak kdo ví jak to je..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Věra Štimová 2017-01-30 18:30
Podle toho, co je ve Starém Zákoně, museli být knězi ženatí a Bůh si vybíral ke službě z jejich pokolení. Svatba Ježíše je zamlžená, jenom ve Svatém růženci je zmínka o Káně a přeměně vody ve víno nejspíš na Jeho svatbě. Pochybuju, že na jiných svatbách se předváděl, jak to umí. Pokud musela Sv.rodina prchat před Herodem od Ježíšova narození, pak možná měl někde se svou ženou děti a nebylo to v Judsku nebo v Izraeli. Potom, protože byl vlastně Žid, nebyli jeho děti v Izraeli, ale jinde. Podle toho, jak vypadal na Turínském plátně, byl vlastně Evropan, ne ten černý žid s nosem jako skobou, jak nyní vidíme v Izraeli. Podle toho, jak obrazy Panny Marie a Ježíše existují, to znamená jakoby nad plátnem, tak jsou nejspíš pravé. Ostatní je jenom umělcova představa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Petr Ježek 2017-01-30 18:48
Starý ani Nový zákon nejsou historická díla, takže prosím, neinterpretujte je tak. Spíše se zaměřte na pozoruhodné shody mezi přírodním náboženstvím a křesťanstvím v jejich symbolice. Bible, stejně jako Korán jsou díla na zakázku tehdejší moci a je lhostejné, za jakým účelem a za jakých okolností.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # contumax 2017-01-30 22:23
Petr Ježek

Tak to tedy jsou historická díla, můžete si to ověřit pane doktore...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-01-30 22:49
Pre Deža
Okrem Kašmírskej hrobky Rozábal patriace svatcovi Jus Asafovi - v Šrínagare tu máme aj Dinastickú hrobku v Jeruzalemskej štvrti Talpiot - Talpiotská hrobka v ktorej sa našli osáriá s menami Ježišovej rodiny a tiež existuje zmienka o ňom v Japonskej dedinke Herai. Spolu s Turínským plátnom je to celé veľmi zaujímavá záhada. Preto že datovanie Turínskeho plátna bolo zmanipulované. Datovanie bolo prevedené správne ale vzorka sa zobrala s časti plátna do ktorého pred odobratím vzoriek pracne zatkali mladšie stredoveké plátno, prezradilo sa to tým že miesto odberu zafarbili tak aby sa odtieňom nelíšilo od ostatného plátna. No predtým vedci z tímu STURP na plátne nezistili žiadne stopy po farbive. A práve toho si jeden z odborníkov zo skupiny STURP všimol keď prevádzali zhruba po viac ako dvadsiatich rokoch ďalší výskum plátna. Farbivo objavil práve na tom mieste z ktorého sa odoberali vzorky. Predtým tam dokázateľne to farbivo nebolo. Plátno bolo skenované a spektrálne merané všetkými možnými metódami. Krvavé stopy na plátne totiž prezrádzajú jedno z tajomstiev. Muž zabalený v tomto plátne ešte nebol mŕtvi keď ho položili do hrobu. Mohol byť len klinicky mŕtvy. Tak že mohol skutočne povstať. Obrazne vstať z mŕtvych. Podrobný rozbor krvných stôp to jednoznačne dokazal.
Skrátka okolo Ježiša je veľa záhad ktoré ešte len čakajú na odhalenie.
Dnes veda tiež dokáže klinicky mŕtvych vrátiť späť k životu. Niekedy je to spontánne ľudia sa preberú aj keď už boli lekármi prehlásená za mŕtvych. V tej dobe to bolo niečo nevýdané.
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Pavel Blaheta 2017-01-30 23:58
Pio - je-li to co zde uvádíš pravda, tak celý Nový zákon - s tou tezí, že Ježíš zemřel na kříži a pak vstal "z mrtvých" je totální blábol. Což asi opravdu je - i když musím uznat je napsán velmi manipulujícím způsobem. Člověk jej čte "studuje" a text jej vtáhne někam - a jeho mysl jde po stezce, kterou měl tvůrce toho textu na mysli. Udělá z něj otroka systému.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-01-31 03:43
Ja som venoval jeho učeniu takmer celý život. Verím jeho morálnej autorite. V podstate boli ranní kresťania gnostici. Vtiahlo ma to do štúdia tak že viem dosť na to aby som si bol istý že to vôbec nemyslel zle. Predsa povedal farizejom keď ho chceli zhodiť niekde z múru či zo skaly preto že sa rúha tým že o sebe tvrdí že je Syn Boží. A on im na to odpovedal že všetci ste Synovia Boží. A je tam viac výrokov ktoré to hovoria a dokazujú čím vlastne povedal že Syn Boží je stav. K jeho Zbožšteniu došlo až omnoho neskôr na jednom z Cirkených koncilov zhruba a v kocke povedané. Ježiš bol z Dávidovej dinastie a bol s celou rodinou v ilegalite, po tom čo Hasmejovci nasledovníci Alexandra Velikého dosadili v Izraeli do chrámu kolaborujúce kňažstvo slúžiace obrady podľa Lunárneho kalendára lebo predtým sa používal v chráme pri obradoch Slnečný kalendár, ktorý praktizovali napr. gnostickí Esejci v Kumráne.
Tak že všetko sa dialo v ilegalite a z toho vychádzajú aj reálie a mnohé tajomstvá ktoré boli pre prežitie kráľovskej dinastie nevyhnutné. Mnohé tajmonstvá odhaľovali apokryfné evanjeliá. Išlo v nich o Sofiu - Múdrosť ktorú Cirkev zavrhla a odrezala tak nevyhnutú duchovnú nadstavbu - tajomstvá o ktorých hovoria aj syniptické evanjeliá že všetky tajomstvá budú odhalené. Tajné evanieliá boli tou nadstavbou kresťanstva, ktoré cirkevná hierarchia zavrhla, likvidovala a pálila. Tak že aby si ho pochopil musíš poznať tú nadstavbu, poznanie malo byť dávkované podla morálnej a duchovnej úrovne jednotlivých členov či skupín. Ide o mystéria o zasvätenia a tie nemožno realizovať bez nutnej často dlhodobej prípravy.
Dobrý hospodár dáva potravu každému podla jeho momentálnej potreby psovi dáva kosti, prasaťu pomije, statku seno, preto Ježiš hovorí nehádžte perly sviniam.... poznáš to ďalej.

Tu je celé znenie u Filipa:
Jeden hospodář měl všechny možné věci: děti, otroka, dobytek, psy, prasata, pšenici,
ječmen, slámu, trávu, (…) maso, žaludy. Byl moudrý muž a znal pro každého správnou
potravu. Dětem předkládal chléb a olivový olej, ale otrokům olej ricinový, maso a mouku.
Zvířatům dával ječmen, slámu a trávu. Psům házel kosti, prasatům žaludy a zbytky.
Stejně je tomu s Božími učedníky. Je-li moudrý, rozumí, co znamená být učedníkem.
Tělesné podoby ho neoklamou, bude hledět na povahu duše jednoho každého a hovořit
s ním. Na světe je mnoho zvířat, jež mají lidskou podobu. Pochopí-li to, bude
předhazovat prasatům žaludy, dobytku bude předhazovat ječmen, slámu a trávu. Psům
bude předhazovat kosti. Otrokům bude dávat základy, dětem však poskytne celé vědění.


Otrokom bude dávať základy - to sú tie synoptické evanjeliá - tie základy pre bežných ľudí, ktorí otročia systému a mamonu

ďeťom však poskytne celé vedenie.

to je aj význam mnohých podobenstiev o deťoch, ak budete ako deti vôjdete do Kráľovstva nebeského.
A teraz treba chápať aj dobové reálie k tomuto výroku aby sme ho správne pochopili
V Tomášovom apokryfnom Evanielu je vysvetlenie ktoré oslobodzuje:

Logion 4. Ježíš řekl: Starý muž ve svých dnech nebude váhat a zeptá se malého dítěte v sedmi
dnech, kde je místo života, a bude žít. Neboť mnozí první budou poslední a stanou se
jedním jediným.

(Mt 11,25; Mt 19,14; Mt 19,30; Mk 9,35-37; Mk 10,31; L 10,21)

A toto dnešný človek nepochopí pokiaľ nevie že na vôsmy deň židia prevádzali u detí obriezku čím ich zaradili k náboženskému rítu. Nemohol to povedať v tak ortodoxnom náboženskom systéme otvorene musel to skryť aby sa múdry dovtípil. Dieťa v siedmom dni bolo ešte idelogicky nedotknuté a nepoškvrnené, nezaťažené a nepoznačené ničím ani ideologickými a náboženskými rozpormi a predsudkami... Mimo všetku tú náboženskú neznášanlivosť, pokrytectvo, mimo všetky tie programy ktoré nás od detstva krivia a indoktriminujú

Vôbec si nemyslím že Ježiš chcel urobiť z ľudí otrokov systému, priam naopak chcel ich oslobodiť aby viac neboli otrokmi. Ja sa s ním rozhodne cítim byť oslovený i oslobodený....
Hovoril kto hľadá nájde.....
U tomáša:
Logion 2. Ježíš řekl: Nepřestávat se svým hledáním má ten, kdo hledá, dokud nenalezne. A až
nalezne, bude otřesen a když bude otřesen, bude se divit a stane se pánem nade vším,

co jest.
(Mt 7,7-11; L 11,9-13)

Tajomstvá treba odhalovať - je to mystérium
gnosis9.net/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-31 14:27
Blaheta napísal:
Pio - je-li to co zde uvádíš pravda, tak celý Nový zákon - s tou tezí, že Ježíš zemřel na kříži a pak vstal "z mrtvých" je totální blábol.

Tak celkom to blábol nebol
Muž zabalený v tomto plátne ešte nebol mŕtvi keď ho položili do hrobu. Mohol byť len klinicky mŕtvy. Tak že mohol skutočne povstať. Obrazne vstať z mŕtvych. Podrobný rozbor krvných stôp to jednoznačne dokazal.
Skrátka okolo Ježiša je veľa záhad ktoré ešte len čakajú na odhalenie.
Dnes veda tiež dokáže klinicky mŕtvych vrátiť späť k životu. Niekedy je to spontánne ľudia sa preberú aj keď už boli lekármi prehlásená za mŕtvych. V tej dobe to bolo niečo nevýdané. A iste si počul o zážitkoch v klinickej smrti. Ľudia opúšťajú svoje telo, vchádzajú do svetla plného prijatia a bezpodmienečnej Lásky a prebehne im pred zrakom celý ich život navštívia oblasti kde je prítomné všetko vedenie vesmíru, stretávajú sa so svojími blízkymi ktorí ich predišli, vidia úžasné miesta počujú nadpozemskú hudbu, ale môžu zostúpiť až do samotných pekiel... Pokiaľ zotrvávajú v tom neskutočne nádhernom svete nechcú sa už vrátiť späť, tam zažívajú rozšírené stavy vedomia. je to skutočnejšie ako to čo prežívali vo svojom živote, ale niekto im odrazu povie že ich úloha v živote ešte nie je dokončená a niečo ich nezadržateľne ťahá späť do tela postihnutého trápením a bolesťou. Často je to sprevádzané priam zázračným uzdravením a prekonaním aj smrteľnej choroby. človek čo takto povstane z mŕtvych zásadne mení svoj doterajší pohľad na svet a na život hlavne sa zásadne zmení jeho rebríček hodnôt. Na prvom mieste je bezpodmienečná Láska, dobro a poznanie pre všetkých nie peniaze a moc. Je to skutočné duchovné znovuzrodenie, taký človek sa už viac nebojí smrti, lebo vie že je nesmrteľný. Večne Živúci ako hovoria staré texty Ježišovej doby.
Ježiš bol vodcom očistených - ukrižovaný ktorý práve v tomto zmysle povstal.

Což asi opravdu je - i když musím uznat je napsán velmi manipulujícím způsobem. Člověk jej čte "studuje" a text jej vtáhne někam - a jeho mysl jde po stezce, kterou měl tvůrce toho textu na mysli. Udělá z něj otroka systému

Rozhodne je to cesta ktorá skutočne hľadá Nebeské Kráľovstvo, pokoj Lásku a vyrovnanosť, rovnováhu a duchovné majstrovstvo. A toto nie je otroctvo to je oslobodenie.....
To je v istom slovazmysle vykúpenie. Pritiahol nás k tomu všetkému tým že bol vyzdvyhnutý na kríž, pritiahol nás tajomstvom vzkriesenia, aby sme hladali a našli a boli vykúpení z otroctva.
Je to krásny obraz o ktorom hovoria o osvetľujú ho práve Apokryfné evanjeliá nazývané tiež Tajomstvá.....

Vykupuje nás v obrazoch. Všetky texty v Evanjeliách majú viac úrovní, doslovnú ale hlavne tú skrytú... pre tých ktorý pochopili a dozreli k poznaniu.....
Preto že boli mnohí čo počúvali a nepočuli, pozerali a predsa nevideli...
Týmto výrokom priamo a otvorene upozorňuje na obraznú reč podobenstiev, ktoré duchovne nevzdelaný a nedozretý človek nepochopí a nevidí skrýtú pravdu... Je to o tom že tajomstvá priťahujú v tom tkvie Ježišovo Mystérium.
Podľa mňa je geniálne to čo urobil......

Skončím výrokom z Tomášovho Evanjelia, ktoré je charakterizovan é hneď v jeho úvode slovami:

Toto jsou skrytá slova, která řekl živý Ježíš a napsal je Didymos Juda Tomáš a pravil:
Kdo nalezne smysl těchto slov, neokusí smrti.


Logion 3. Ježíš řekl: Když ti, co vás vedou, vám řeknou: "Pohleďte, království je v nebi", tak tam
budou ptáci nebeští před vámi. Když vám řeknou: "Je v moři", předejdou vás ryby. Uvnitř
ve vás je království a vně vás. Když poznáte sebe, budete poznáni a uvědomíte si, že
jste dětmi živého Boha. Jestliže však sami sebe nepoznáte, pak přebýváte v bídě a jste
bídou.

(L 17,20-21)

Tak že je to to staré filizofické POZNAJ SÁM SEBA - všetko máme v sebe celú tú moc nad prírodou

Tieto jeho slová majú neskutočnú silu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # dežo dorant 2017-01-31 16:22
Souhlasím s tebou. Věta „poznej sám sebe" je esencí veškerého poznání. Kraloství boží je v nás samotných.

Cit; Jeho učedníci řekli: Pouč nás o místě, kde jsi, neboť je pro nás nutné, abychom jej hledali. On jim řekl: Kdo má uši, slyš! Uvnitř člověka světla je světlo a osvětluje celý svět. Když on nesvítí, je tma.
(Mk 4,23, Mt 5,15-16; Mt 6,22-23)

V každněm z nás je světlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-31 20:09
Uvnitř člověka světla je světlo a osvětluje celý svět. Když on nesvítí, je tma.
Nádherné...
Je to kameň mudrcou
Treba v sebe vykresať vzkriesiť ten plameň to svetlo. Hovorí sa tiež o Zlatom dieťati narodenom z Ducha. Syn Človeka, Syn Boží, Keby sa Kristus 1000 krát narodil v Betleheme čo by nám to bolo platné ak by sa rovnako nenarodil i v našich srdciach?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jaris 2017-01-31 07:28
Petre, nemas pravdu. Ve Starem i Noven zakonu vystupuji historicke osoby, ktere skutecne existovaly. To jena dlouhe psani a ja dam pouze priklad Pilata a rimskou nadvladu nad Judskem. Herodes, Nabuchadnezzar, Artarxes, Cyrus - to jsou panovnici davnych dob o kterych se zminuje i sekularni historie. A samozrejme i Jezis Kristus je historicka osobnost. V Bibli je popsan chod vsech supervelmoci - pocinaje Egyptem nasleduji Babylon,
Assyrie, Medo-Persie, Recko, Rim. Po rimu nastupuje Anglo Americka supervelmoc ve ktere zijeme a ktera konci. Po ni ma prijit tzv, osmy a posledni kral - svetova vlada. Muze se jednat o UN, ktera dostane moc razit NWO.Jejich soucasti jsou take vsechna nabozenstvi. UN vystavila nedavno novy program, tzv. AGENDA 30. Prvni kroky kuskutecneni svetove vlade jsou dnes docela zretelne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # contumax 2017-01-31 07:55
Jaris

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Janina 2017-01-30 20:34
Jo, kdo to ví. Otázka za milión.
V knize "Sensei ze Šambaly" je mnoho zajímavých úvah, možná odpovědí.
"I odešel Issa spolu s matkou a jedním ze svých učedníků na východ.
Ježíš se dožil více než sta let a byl pochován v městě Šrínagar, hlavním městě Kašmíru, kde se v posledních letech svého života usadil. Toto malebné místo se rozkládá mezi jezery na úpatí Himaláje.
Jeho hrob se nachází ve sklepení rodinné hrobky Rozabal, což znamená "hrobka proroka"."
Na kosterních pozůstatcích zůstaly stopy ukřižování. Částečně oděrky na kostech v rukách, na chodidlech a na nohách, také stopy po probodnutí kopím na žebrech.

Zajímavé také je, že ze čtyř evangelií se jen dvě zmiňují o nanebevstoupení .
V evangeliích podle Matouše a Jana se hovoří o setkání Ježíše s učedníky na hoře.
A u sv. Jana je dokonce napsáno, že Ježíš po tomto setkání odešel se svým oblíbeným učedníkem. Mimoto se dochovaly četné zmínky o pobytu Issy na Východě již po jeho ukřižování.
Tato svědectví jsou uchována nejen na Východě, ale také v knihovně Vatikánu.
Takže si budeme muset počkat jestli ty knihovny a archivy někdy zveřejní:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # contumax 2017-01-30 21:40
Věra Štímova

Na Vatikán nedej a ani na jiné podvrhy a očerňování Ježíše Krista Pána všech pánů a Krále všech králů...

Vatikán celý ten čas od kdy vznikl od roku 538 falšuje veškeré informace, tedy dokumenty... měl a má na to celé týmy specialistů, kteří psali a píšou na původní materiál...

A kupodivu se jim mnoho věcí vymklo z rukou, protože dnes už nevědí který dokument je pravý a který pravý není...

Ježíš Kristus nepotřebuje ženu...
Nesnaž se Pána Ježíše Krista neboli Boha všemohoucího připodobnit k člověku...

Člověkem se stát musel aby nám byl blíž...
No nakonec nemá cenu Ti něco vysvětlovat, v Písmu je to přesně popsáno, že se lidé raději uchýlí k lživým naukám nežli aby se přimkli k Ježíši Kristu...

Bůh nikoho nenutí k tomu aby v Něho věřil, nikomu nebrání aby kradl nebo lhal...
Bůh ty lidi nechá ve lži.. ve zlodějství ba i ve vraždách ale ponesou následky...
Nic není utajené, všechno Bůh vidí...
A vše vyjde najevo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-01-30 22:56
V tomto súhlas. Rozbory DNA by urobili jasno. Na plátne sa podarilo nájsť aj stopy DNA hoci je tento nález veľmi spochybňovaný za porovnanie by to stálo. Prieskum hrobky v Šrinagáre však miestni nechcú povoliť

Priečelie Talpiotskej dinastickej hrobky
Hrobku začali prohledávat až za úsvitu třetího dne po objevení hrobky 30.3.1980.
Nad vstupem vedoucím do chodby byl umístěn symbol – reliéfní skulptura – záměrně vyřezané obrácené V nebo Y. Byla široká více než metr a v jejím středu byl umístěn výrazný kruh. Jinak řečeno kruh ve velké krokvi. Archeolog Šimon ve své pozdější terénní zprávě poznamenal, že pyramidě se podobající krokev měla nahoře jakýsi „komínek“. Na jiných nalezených hrobkách žádný takovýto symbol nebyl.
V hrobce se za léta vytvořil po kolena vysoký nános zemědělské půdy, tzv. terra rossa.

Archeologové zde nalezli 6 pohřebních výklenků (tzv. v hebrejštině kochim a v latině loculi) vytesaných ve třech ze čtyř zdí komory. Ve výklencích napočítali celkem 10 schránek na kosti.
Hrobka byla vytesána s precizními detaily, musela patřit významným lidem.
Zvláštní obdiv měly dvě obloukovité „arcosolie“ neboli základní pohřební police vytesány do severní a západní zdi.
Úkolem archeologů bylo vynosit všechny schránky ven, zdokumentovat hrobku a nechat jí zahrnout nebo zničit staviteli.
Další zajímavostí byly na zemi umístěné tři lebky v přední komoře, které nepatřili „obyvatelům“ hrobky. Rozhodně tam nebyli pohřbeni podle židovských pohřebních zvyklostí prvního století. Dle rozmístění třech lebek v předsíni lze usoudit, že by se mohlo jednat o jakýsi obřad. Byly tam opravdu jen lebky, žádné kosti. Tvořili jakýsi rovnoramenný trojúhelník, jehož základna byla orientována směrem k jeruzalémské chrámové hoře.
Vysvětlením lebek v hrobce můžeme nalézt u templářů. U templářů je totiž jedna věc zajímavá: jedno z nejzajímavějšíc h obvinění církve proti templářům bylo, že rytíři uctívají lidskou lebku. A také že tato lebka je údajně spjata s Ježíšovou rodinou. Říkalo se také, že templáři provádějí tajný obřad, při němž je zasvěcovaný povinen obejít po obvodu trojúhelníku a kruhu lebku a zkřížené hnáty. A to, že bohatství získali dík objevení posvátných jeruzalémských relikvií, které jim po jistý čas poskytovaly jakousi tajnou moc nad Vatikánem. Je tedy možné, že se hrobka stala na krátký čas svatyní templářských rituálů? Možná si templáři odnesli sebou do Evropy i symbol na průčelí, vysvětlovalo by to zavedení pyramidy a vševidoucího oka.
A ešte jedna zvláštnosť hodná zmienky. Do kostníc židia v prvom storočí po zotletí tiel poukladali kosti tak že najväčšie stehenní kosti skrýžili na sami vrch a nad ne položili lebku.
A Lebka so skríženými hnátmy sa prvýkrát objavila práve na vlajkách templárskeho lodstva.

Templári museli hrobku navštíviť a zobrali z nej aj všetky kosti. V osáriach však vedci našli čiastočky z kostí z ktorých porozbore mitochondriálne j DNA zistili že v horbe okrem jednej osoby boli všetci príbuzní. A tá jediná osoba mala na osáriu vyryté meno Mariamny zvané jako Mistr. Predpokladá sa že ide o Máriu Magdalskú, ktorá bola vo Filipovom apokryfnom evanieliu nazvaná Ježišovou družkou....

Osárium Mariamny
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Janina 2017-01-31 01:26
Moc děkuji za doplnění, zase jdu spát o něco poučenější:)
Nemáte k tomu nějaký odkaz? Raději psaný text než video - to jsem ale vybíravá.
V každém případě budu ráda za cokoliv.
P.S.
Moc pěkné fotky, sníh umí čarovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-31 04:47
Dám odkaz vydržať:-) V podstate je to pod tými fotkami celkom dolu na konci
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaris 2017-01-31 07:56
Janino, ono se toho hodne o Jezisi vypravi. Ja take cetla, ze skoncil nekde v Japonsku.
Pravdou je, ze z krize jeste nikdo neslezl zivy. Odsouzenym se lamaly stehenni kosti, ti ureli udusenim. Navic byl Jezis pred ukrizovanim lyncovan a mucen. Zemrel driv, nez se ocekavalo. Nebylo ani treba zlamat ony stehenni kosti, aby se smrt urychlila. Pro dukaz, ze byl skutecne mrtev, propichl rimsky vojak kopim Jezisovi bok. Ten byl pochovan v hrobce tradicnim zpusobem a aby jo se nestalo, ze by nekdo Jezise ukradl, hrobka byla zavalena obrovskym kamenem a misto bylo hlidano rimskymi vojaky. Za tri dny Buh sveho syna vzkrisil. Jezis se na Zemi pohyboval jeste dalsich 40 dnu a predaval vedomosti svym ucednikum. Fenomen, jak byl nakonec Jezis vzat na nebesa videlo okolo 500 svedku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-31 15:45
Jaris chápem ťa. No forézny výskum môže naše informácie buď potvrdiť alebo vyvrátiť. Ježišovi ako jedinému nezlámali kosti preto že predčasne umiera na kríži, nie je ale vylúčené že predsa prežil. Krvné dvorcia nastekané z rany na boku vykazovali fibrín čerstvú okisličenú krv. Turinske plátno dokazuje že telo zavinuté doňho a uložené do hrobu ešte krvácalo, čo mŕtvola už nemôže. Toto je zistenie súdnych znalcov z oboru kriminalistiky a medicíny. Preto bolo datovania plátna zmanipulované aby bol od neho ako od stredovekého falzifikátu pokoj aby sa v tom nikto už nevŕtal. Ježiš sám v Evanieliách hovorí že všetky tajomstvá budú odhalené. Jeho slová sa napĺňajú mnohými nálezmi starých gnostických písomností z jeho doby, ktoré mnohé poodhalujú. Máme tu Talpiotsku Dinastickú hrobku, hrobku v Šrinagare a hrob v Herai záhada sa dá rozlúštiť foréznym skúmaním pozostatkou v týchto hrobkách. Pravda sa ukáže. Kosti ktoré veľmi pravdepodobne templári odniesli z Jeruzalemskej hrobky sú určite niekde dobre uložené, alebo čo by bolo horšie boli po likvidácii rádu Templárov zničené.
Stále sa objavujú nové nálezy tak že sa to napokon rozlúskne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jaris 2017-02-01 05:33
Pivovarci, ja se priklanim k tomu, ze Turinske platno je falzifikat. Bible popisuje, ze kdyz byl probodnut bok Krista, vytekala jiz jen voda, a to je znamka smrti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Janaz 2017-02-01 14:28
Kvôli stanoveniu smrti pri poprave ukrižovaním to aj Rimania bežne robili, pretože vojaci popravených museli strážiť, až kým nezomreli /odsúdení, nie vojaci:)/, aby ich náhodou niekto neoslobodil skôr a nebolo tak zmarené vykonanie stanoveného trestu. A samozrejme, aj stráže sa ponáhľali, aby im skončila šichta, tak si to takto overovali, že im padla :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-02-01 20:57
Rímska stráž mohla byť uplatená Jozefom Arimatejským Ježišovým vzdialenejším príbuzným, ktorý bol zámožným bohatým kupcom s cínom a členom mestskej rady v Arimatie. Samotné Evanjélia hovoria že Aarimatejský bol Ježišovým tajným učeníkom.
Petrovo apokryfné Evanjelium dokonca hovorí o tom že bol priateľom Pilátovým a pýtal si telo Pána hneď po vynesení rozsudku....
A potom tam bol Nikodém ktorý doniesol do hrobu 100 LIBIER ZMESY MYRHY A ALOE (33kg)!! a Ježišovo telo do plátna zavinuli s vonnými olejmi ako je u židov zvykom a uložili ho do nového hrobu....
Načo by tam ale ťahali 33 kg Myrhy a Aloe? A prečo to vôbec niekto takto v Evanieliách zaznamenal?
Nemá to zdanlivo logiku.... 100 libier - 33 Kg!!! iba ak by chcel autor niečo naznančiť a v Evanjeliách je takýchto pozoruhodných poodhaľujúcich a naznačujúcich informácií viac... ale to je na dlhšie písanie....

Nebol problém uplatiť rímskych vojakov peniaze dokážu veľa hlavne ak chcel Arimatejský Ježiša zachrániť. V tej dobe by som to urobil i ja ak by som mal dosť prostriedkov. Neurobili by ste tak aj vy?

Ja viem že by ste boli radi aby bolo Turínske plátno falzifikátom ale všetko svedčí o opaku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Věra Štimová 2017-01-30 18:40
Historie současnosti:
vlcr.cz/.../...
Tady tohle se táhne až z Egypta a mají to všechny vlády. Vláda - vládnout, ovládat všemi možnými prostředky. Svoboda promine.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-31 22:03

Zaujímavá kompozícia
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr Ježek 2017-01-30 18:43
Pro ty, co vědí, nic nového. O popularizaci chybného datování artefaktů se sérií knih zasloužil především Graham Hancock, který s dalšími zvědavými poukázal na stáří Sfingy z časů Zep Tepi, tedy až někam k roku 10000 pnl. Pochopitelně že jde o souvislost s Atlantidou, která existovala a jen díky rozměru katastrofy nám nezachovala memento, že tehdejší chyby se nesmí opakovat. Bohužel lidstvo je nepoučitelné. Samotná časová anomálie stavitelství egyptských pyramid nijak neoslovila tradiční egyptology, kteří raději granty za selektivní nálezy než ocenění za průlom v celé historii starověku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # dežo dorant 2017-01-30 19:13
Víte to není tak, že by je neoslovila. Je otázkou na kolik tzv. Tradičních egyptologů má volné ruce v tom co mohou dělat.. I zde je bohůžel obrovská politizace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lucif 2017-01-30 22:55
Myslím že Hancock poukazuje hlavne na Schochove závery. Geológ Robert Schoch došiel k záveru, že erózia na Sfinge môže byť iba vodná erózia spôsobená veľmi výdatnou zrážkovou činnosťou, ktorá pôsobila aspoň niekoľko tisíc rokov. Ide o kombináciu padajúcich dažďov a tečúceho prúdu vody. Najbližšie obdobie kedy takáto zrážková činnosť bola v tejto oblasti možná je 5 až 12000 p.n.l. Mejnstrímová egyptológia datuje Sfingu do obdobia 2500 p.n.l. Tečúci prúd vody musel však pôsobiť ešte predtým keď okolo Sfingy boli kameňolomy (ktoré stoja v ceste prúdu vody) z ktorých sa bral kameň na stavbu Cheopsovej pyramídy, ktorá podľa mejnstrímu bola postavená pred Sfingou (2580-2560 p.n.l). Len tak málo stačí a mejnstrímová teória je deravá :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jeryko 2017-01-31 08:01
Správně.. vtipné je.. že geologové s tímhle závěrem nemají problém... ti kdo s tím mají problém jsou historicii.. protože jim to pak nepasuje do jejich "civilizace je stará 5000let" ..

A co taková Gobeki tepe (možna to není přesně) to jest naleziště mezi Tureckem a Syrii, celé je to v podzemí a postupně se to odkrýva datování až 12 000 let př.n.l

Naleziště je velmi zachovalé,zakon zervované díky tomu že bylo budováno pod zemí... a to už je pro historiky uplné peklo :) A takových oběvů je všude po světe spousta , to samé je i v jiných oborech... problem je,že nikdo moc nehce nic přepisovat a tak se dal tluče lidem do hlav dogmata z přelomu 19. -20 stol.. a to samé v jiných oborech vědy... je to k vzteku (prostě nás neustale držet v nevědomosti a nejistotě aby nebylo možné se o nic opřít)

Velmi kvalitně jsou tyto informace zpracovány v pořadu Missing Links z webu Gaia..

Ideální pro ty co podobným věcem nevěří.. téměř vše v tomto pořadu je podloženo vědeckým výzkumem ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lucif 2017-01-31 09:08
Presne. Gobekli Tepe je iba jeden z mnoho príkladov. Teraz je obdobie kedy už došli nelogické argumenty a začala ignorácia. O pár rokov prídu s nejakým "vylepšením", ktoré bude hraničiť s absurditou, len aby sa zubami-nechtami udržala mejnstrímová rozprávka. Je to ako s tmavou hmotou a tmavou energiou. Len aby sa udržal model, ktorý už praskal vo švíkoch kvôli pozorovaniam, povieme, že 96% hmoty vo vesmíre je rozprávková hmota ktorá tam je, ale nie je. Alebo keď treba vysvetliť prečo sa hmota v Galaxii pohybuje ako koleso bicykla - vzdialenejšia rýchlejšie, a teda neplatia tradičné Keplerove zákony - povieme že hviezdy sú viazané mohutnými strunami, ktoré tam sú, ale nevidno ich. Potom už len stačí Teóriu Strún zašifrovať do komplikovanýc rovníc, a máte Nobelovku. No a keď máte Nobelovku, tak máte samozrejme pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Mato 2017-01-30 20:20
trochu máte blbé info, pretože rádiokarbónová (uhlíková) metóda určuje vek biologického materiálu , druhá vec je že táto metóda , kvôli rozpadu uhlíka vie vypočítať vek max. do 6000 rokov pretože zhruba za 6000 rokov sa uhlík v biologickom materiály rozpadne do takej formy že už nie je možné určiť vek za touto hranicou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marvanec 2017-01-30 21:25
Tohle už je na zdejší čtenářstvo asi příliš náročné :o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lucif 2017-01-30 22:14
Nie. To si mýliš s polčasom rozpadu izotopu C14, ktorý je približne 6000 rokov (5730), čiže za tento čas sa rozpadne polovica vzorky C14. Spoľahlivosť metódy rapídne klesá až za hranicou 50 000 rokov. Teda aspoň podľa mejnstrímu, pretože rádioaktívny rozpad, to je oscilačná interakcia s neutrínami, pričom prúd neutrín je len kvázi-konštanta . Rapídne sa môže meniť napr. pri zatmení Slnka, či napr. pri blízkych výbuchoch supernov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marvanec 2017-01-30 22:32
A proč se mění při zatmění Slunce? Slunce je pro neutrina v podstatě průhledné. Kecy a kecy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lucif 2017-01-30 23:00
Tvoje znalosti o neutrínach sú staré 5 hodín a 40 minút. Keď ich budeš zbierať ešte aspoň mesiac, tak sa sem vráť a napíš mi to ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Josef Švejk 2017-01-31 01:08
V tomto případě má Jan Marvan naprostou pravdu!!! A vaše předchozí věta "... pretože rádioaktivny rozpad, to je oscilačná interakcia s neutrínami...", stejně jako Marvanova námitka, pak přímo signalizuje, že jste to právě vy kdo má hluboké studijní mezery!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lucif 2017-01-31 09:20
Podľa mejnstrímu neutríno má nulový elektrický náboj = preto meno "neutríno". Ale ono to je asi taká nula, ako keď jednosmerným merákom pomeráte striedavé napätie. Prehlásite že v zásuvke je nulové napätie a s kľudným svedomím tam strčíte prsty :). Náboj neutrína sa periodický mení zo záporného na kladný a späť. Zo statického pohľadu je to nula, ale táto oscilácia je schopná doslova vytriasť protóny z nestabilných atómových jadier.
Tak, zjednodušil som to, aby ste to pochopili aj vy. Snáď už potom svoje medzery nebudete prenášať na druhého.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Marvanec 2017-01-31 09:24
Nějaké práce na toto téma, podpořené měřením, by byly?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Josef Švejk 2017-01-31 10:42
Ano, pochopil jsem!
Je přece naprosto logické, že náboj neutrální částice se periodicky mění a přitom vytřepává protony z jader. Už opravdu nebudu přenášet svoje mezery na druhého, zvlášť je-li už jimi přetížen jak onen pověstný umořený osel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marvanec 2017-01-31 09:12
Lucife, pokud máš hluboké znalosti o neutrinech, mohl bys mně poslat nějaké odkazy na práce ohledně oscilační interakce neutrin a tím způsobené radioaktivity? A na práce (měření), které prokazují změnu v proudu neutrin při zatmění Slunce? Předpokládám, že při posledním výbuchu blízké supernovy (v době Keplera) to ještě neuměli úplně přesně měřit.

Děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-01-31 12:19
"První typ detektorů, na který se podrobněji podíváme, jsou detektory radiochemické. V tomto případě se využívá reakce neutrina či antinenutrina se stabilním jádrem, při které vznikne jádro radioaktivní a elektron či pozitron."
Hledej wikieinsteine.

"lépe dělat chytře blbého, než blbě chytrého"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Fyzik 2017-01-31 12:33
To co popisujete je normální reakce neutrina s jádrem. A zjišťuje se v detektorech fotonásobiči. Při srážce dojde k emisi fotonu. Ale četnost srážek je velmi nízká. V objemu detektoru - stovky kubických metrů - je to pár srážek za měsíc.
Radiochemický detektor je nesmysl, neutrino nemá co společného s chemickými reakcemi, jsou to reakce jaderné.
Svým tvrzením vlastně potvrzujete co vám tady Švejk s Marvanem říkají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-01-31 14:41
Ano, ide o jadrové reakcie, ale minimálne jeden rádiochemický detektor bol GALLEX v Taliansku. Jeho nasledovníkom je GNO (Gallium Neutrino Observatory). Dnes si vedecká obec láme hlavu prečo GALLEX ukazuje deficit elektrónových neutrín, ale prebytok tzv. pp neutrín, oproti Kamiokande a i. Veľmi elegantnú odpoveď dáva Meyl. Skúste pohľadať :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-31 13:32
Bude to zrejme vec najnovších bádaní o neotrínach. Tiež by som si rád niečo na túto tému prečítal. Prestal som to sledovať už dávnejšie a odvtedy sa zrejme mohlo veľa zmeniť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-01-31 14:30
Keď hľadáš nejaký impaktovaný časopis, tak toto tam určite nenájdeš. Začať môžeš hľadaním "prof.Konstanti n Meyl".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marvanec 2017-01-31 15:51
Tak jsem kousek přečetl. O tom, proč se Země zvětšuje. Ten člověk si s tím dal opravdu práci. Ale k tomu, aby mu vyšlo, co tvrdí potřebuje následující:
- neutrina vznikající v černých dírách a s nadsvětelnou rychlostí
- oblast nulové gravitace uprostřed Země
- hmotu podobnou neutronovým hvězdám uvnitř Země

Nezlobte se, ale to je dosti šílené. Zvláště, když rychlost neutrin změřena byla (experiment v Gran Sasso). A na žádnou nadsvětelnou rychlost se nepřišlo.
A říci, že při velkém tlaku jsou elektrony strženy ze svých drah, ano jsou, ale k vtlačení elektronu do protonu a formování hmoty neutronových hvězd je potřeba tlaku o mnoho a mnoho řádů většího.

Obávám se, že ten pán je na špatné stopě. A ještě k tomu nemá nic, čím by mohl svoji teorii experimentálně podpořit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-01-31 17:20
Čo sa týka priamo toho zväčšovania Zeme, tak určité experimentálne potvrdenia tam sú:
1. Potvrdené zväčšovanie obvodu Zeme pozorovaniami z družíc o 19cm ročne (ak si dobre pamätám). Toto má jeden zaujímavý dôsledok v minulosti, pretože by to vysvetľovalo ako mohli existovať tak masívne zvieratá bez toho aby sa im polámali kosti - pred 65 miliónmi rokov iba 70% dnešnej gravitácie a pred 150 mil. iba 30%.
2. Stále nepotvrdená subdukcia tektonických platní - niektorí si mýlia subdukciu s efektom lámania a čiastočného ponárania platní na koncoch vplyvom zväčšujúceho sa povrchu (nepasuje zakrivenie).

Čo sa týka vnútorného jadra Zeme ako zmes neutrónov a kovového vodíka kde je teplota blízka absolútnej nule a existuje supravodivé prostredie a obrovské elektrické prúdy ktoré generujú magnetické pole Zeme, vonkajšie jadro Zeme z plazmy pod obrovským tlakom, že jej hmotnosť sa rovná hmotnosti železa, studená fúzia prvkov v ňom prebiehajúca, chemické reakcie v plášti ktoré produkujú vodu, ropu a i, že Slnko vyzerá presne tak ako vnútorné a vonkajšie jadro Zeme iba väčšie, že termonukleárne fúzia je slepá ulička a jediná udržateľná fúzna reakcia je studená, nadsvetelná rýchlosť neutrín a i - to sú priame dôsledky Meylovej Teórie Objektivity, ktorá je príliš rozsiahla na diskusiu tu.

Malá ukážka, ako popisuje neutríno: entita ako rovnováha medzi elementárnym vortexom vonku (elektrón -) a elementárnym antivortexom vnútri (pozitrón +) je častica ktorú mejnstrímová fyzika pozná ako elektrón. Sú to v podstate dva guľové vortexy v sebe. Ako elektrón získava energiu, odstredivá sila ho roztiahne do vortexového prstenca, kde sa navonok striedavo dostáva elektrón- a vnútorný pozitrón+ (rotuje nielen po obvode, ale aj zvnútra von). Tak vzniká neutríno, ktoré má oscilujúci náboj medzi plus a minus (ale priemerne nulový náboj), a zároveň osciluje medzi hmotou a antihmotou. Kamiokande a iné detektory s ťažkou vodou detekujú iba fotónové záblesky pri anihilácii hmoty a antihmoty v momente keď je neutríno navonok pozitrónom. Moment keď je elektrónom nedetekujú - vtedy nastáva elektrolýza vody a vzniká kyslík a vodík, ale tieto detektory toto nedetekujú. Gáliové detektory detekujú zase moment kedy je neutríno elektrónom. A vedci si lámu hlavu lebo jeden druh detektorov má deficit elektrónových neutrín, a druhý má deficit pozitrónových neutrín, pretože očakávajú "statické" správanie od tejto oscilujúcej častice...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Josef Švejk 2017-01-31 18:22
Je pozoruhodné s jakou vytrvalostí se někteří snaží zvyšovat počet pitomců na zeměkouli. Patrně v tom nechtějí zůstávat sami jako kůl v plotě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-01-31 18:46
Mnohé vecí nechápeme nie preto že je náš rozum slabý, ale preto že nezapadajú do našeho okruhu chápania.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Josef Švejk 2017-01-31 20:27
Pak je pomoc snadná, rozšiřte si okruh chápání a pochopíte to lépe.
PS: Citáty je vhodné dát do uvozovek a uvést také autora. Jinak může vzniknout mylný dojem, že jste autorem sám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-01-31 21:48
Máte pravdu, zabudol som úvodzovky. Autorom je tuším Kozma Prutkov. Ale platí to samozrejme na vás. Dosiaľ od vás totiž neprišiel jediný protiargument, okrem ad-hominem útokov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Josef Švejk 2017-02-01 00:36
Pane, jaký rozumný protiargument si představujete na vaše tvrzení? Jako například:
"Čo sa týka vnútorného jadra Zeme ako zmes neutrónov a kovového vodíka(!) kde je teplota blízka absolútnej nule(!) a existuje supravodivé prostredie(!).. .", nebo ",nadsvětelná(! ) rýchlosť neutrín..."
Jediný který mě napadá je útrpný úsměv, ten ovšem nelze napsat. S takovým materiálem se prostě diskutovat nedá, snad jedině poslat do kelu. A hop, jsme u ad-hominem - což je argument, kterým se diskutující snaží (mimo jiné) upozornit na skutečné nedostatky oponenta - tedy hlubokou neznalost.
PS: Přesto vám uvedu jeden argument, abych vyhověl:
Víte, že v experimentu ICARUS a posléze i experimentu OPERA bylo už v roce 2012 experimentálně potvrzena podsvětelná(!) rychlost neutrin? Tedy v naprostém souladu s Albertem Einsteinem - tj. že žádná částice s nenulovou klidovou hmotností nemůže dosáhnout rychlosti světla ve vakuu, natož ji překročit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-31 21:25
Švejku dobré bonmoty:-)
Ale vo vede sa hovorí myslím že to povedal Bohr že často práve tá najšialenejšia hipotéza môže byť tou čo rieši problém.....
Lucif to s tými oscilujúcimi neutrínami to je rozhodne zaujímavé. Keď som to ja sledoval ešte ich len začali loviť v tých podzemných detektoroch a snažili sa zmerať ich energiu či hmotnosť
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lucif 2017-01-31 21:46
Inak som ešte zabudol dosť podstatnú vec. Meyl úspešne predpovedal v 2006 počas zatmenia Slnka zemetrasenie medzi Gréckom a Tureckom (efekt Mesiaca ako neutrínovej šošovky), takže nebudú to až také hlúposti. ZDF o tom v tom čase vysielala dokument.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lucif 2017-01-31 21:56
Chce to ísť do rezonancie s nimi. Je pravdepodobné že Teslovi sa to podarilo už pred 100 rokmi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Josef Švejk 2017-01-31 23:00
On ten citát je delší:
"Všichni souhlasíme s tím, že vaše teorie je šílená. Rozcházíme se jenom v tom, zda je dostatečně šílená, aby bylo pravděpodobné, že je pravdivá. Mám pocit, že tato teorie není dostatečně šílená." Niels Bohr
Pokud někdo vymyslí nějakou šílenost, prosím, ale měla by zapadat do zubů soukolí které máme potvrzeny. Jestliže nějaký nedouk Nassim Haramein prohlásí, že elementární částice obsahují černou díru, která obsahuje černou díru, která obs..... atd. přijde, že šílený je autor, nikoliv jeho nápad.
Podobně nahlížím na výše zmíněnou "Teorii Objektivity" uvedenou mistrem Lucifem. Stačí si přečíst jeho (jak doufám citace mistra Meyla), aby bylo zřejmé, že oba jsou mírně řečeno šílení. Z těch řádků je zřejmé, že vůbec neví která bije! On tomu prostě věří a jako každého věřícího nepřesvědčíte žádnými argumenty, libovolně logickými. Je to stejné, jako vysvětlovat cokoli pařezu v lese.
Takže nezbývá než použít ironii a nepomůže-li to, pak prostě jen bezmocně mávnout rukou.
PS: Pokud si chcete o neutrinech přečíst něco rozumného pak je vhodné vyhnout se všem Meylům i Lucifům. Tak se člověk seznámí se spoustou zajímavých a šílených teorií, dostatečně šílených, aby mohly být i pravdivé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marvanec 2017-01-31 23:31
Lucifer, v centru Země mít teplotu okolo absolutní nuly. Tím si to zazdil. Je to o víře a ne o vědě
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lucif 2017-02-01 10:11
Som si istý že niečo v tom zmysle hovorili aj Koperníkovi :). Adiabatické zohrievanie pri zvyšovaní tlaku nemusí za určitou hranicou tlaku platiť. Teplo, čiže vibrácia častíc, pod obrovským tlakom ustáva. K Švejkovi sa ani nevyjadrujem, ten nemá páru, a ide súdiť, ale u vás bol aspoň náznak trochu sa s Meylom oboznámiť. Nevycucal si to z prsta, má to podložené matematikou. A ako som písal, nie je až tak mimo, keď úspešne predpovedal zemetrasenie pri zatmení Slnka v 2006. Súvislosti sa začnú vynárať až keď vaša mozaika bude dostatočne veľká. Stačí si spomenúť na minulosť, keď napríklad teórie o lietaní vzduchom, na stroji ťažšom ako vzduch, boli vyhlasované za kompletný non-sense, dokonca aj po praktických letoch tieto boli ešte dlho vyhlasované za hoax - a to bol len jeden príklad..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marvanec 2017-02-01 12:08
Problém je, že Koperník popsal něco, co lépe odpovídalo pozorování. Pan Meyl nikoli. Podle jeho teorie by Slunce muselo být uvnitř - těsně pod slupkou na absolutní nule, protože je mnohokrát větší než Země, tudíž tlaky jsou tam obrovské.

Nezlobte se, ale jsou to bludy. Neodpovídá to měřením.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Marvanec 2017-02-01 12:13
Není jediný důkaz, že by adiabatické zahřívání přestávalo platit při zvyšování tlaku. Nemluvě o tom, že mluvit o adiabatickém zahřívání nemá smysl. Země není ideální, takže dochází k výměně tepla. A taky není uvnitř Země plyn. Takže to celé jaksi nedává smysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # r.m. 2017-01-30 23:31
jo. ohledně rozpadu C14
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-30 23:54
Maťo správne tak že akékoľvek datovanie touto metódou nemôže ísť hlbšie
Navyše metóda C14 je veľmi nepresná, pretože je zavisla na množstve uhlíka v atmosfére, ktoré nie je stabilne a mení sa napríklad pri výbuchu sopky, výbuchu atómových bômb, zmene kozmického žiarenia, fosílnych palív, rozsiahlych požiarov, atd...
Snažia sa to nejakým spôsobom korigovať, ale to nie je možné. Nikdy presne nedokážu zistiť, koľko uhlíka v atmosfére bolo v minulosti, keď neexistujú z tej doby namerané údaje.

JERYKO
Áno s tým výskumom ľadových vrstiev v Antarktíde je to možné spresniť. Absolútny súhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jeryko 2017-01-31 09:58
No ale co myslíte tím úplně přesně ?? Dá se to zjistit celkem dobře např. z ledu.. kdy se provádí hluboké vrty do ledu a následné vzorky se zkoumají a dá se z toho zjistit opravdu hodně..

Jeden závěr který překvapil mne byl .. že teplotní výkyvy které zažíváme dnes a přijdou nám šílené se naposledy děly někdy v 17 stol..
Zajímavé je ,že touto metodou se zjistilo že CO2 v atmosfeře není příčina oteplování ale jeho důsledek... ale mam pocit že se to stále ještě zkoumá...

Globální oteplování jak ji popisují pseudojelita je podle mě kec.. je to jen další daň na lidi...

několik desítek tisíc vědců se podepsalo pod výzkum, že lidi nestojí za globalním oteplovaním ale pak před kamery předstoupí nějaký koupený politik a vštěpuje lidem opak :) a protože je většina lidi liných si něco přečíst....

A teď trochu mimo téma..

Už jsem vzdal kohokoliv přesvědčovat... nemá to cenu a stojí to spoustu sil...pochopil jsem že je třeba respektovat svobodnou vůli, možná to zní smešně a naivně ale každý nečemu věříme... a všichni se tím musíme prokousavat sami , pravda sdílení myšlenek a názorů velmi pomáhá.. aspoň mě..

Stejně tak by si nikdo z nás neměl myslet že vše ví a má patent na pravdu... (samozřejmě včetně mě)

Všichni děláme závěry na základě informaci, které si 100% nikdy nemužeme ověřit .. jen je třeba davat si bacha na to abychom nevěřili něčemu co nám je blizké,příjemné a jiné věci zavrhovali protože se jich bojíme nebo protože bychom zjistili že jsme bezmocní nebo naopak všehoschopní :)

Osobně si myslím, že žijeme v době kdy zažijeme opravdovou revoluci vědomí... to jak chápeme tenhle svět a sami sebe... za poslední roky se to v lidech neskutečně pohlo ... věřím, že bude líp.. pro nás všechny a ty lží na kterých je vybudovana naše tak skvělá civilizace budou brány jako nutné zlo abychom pochopili.. je to prostě cesta... a jak se říká důležítější než cíl je samotná cesta!

a proto neomezujte svuj mozek a užasný potenciál ktery v nás je a otevřete svou mysl, zkoumejte , prověřujte, bádejte a nikdy se nenechte nikým a ničím v tomto ohledu omezovat !

Jo možná mě tady za tento názor rozcupujete ... ale co .. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-01-31 12:39
Jeryko

Už jsem vzdal kohokoliv přesvědčovat... nemá to cenu a stojí to spoustu sil...pochopil jsem že je třeba respektovat svobodnou vůli, možná to zní smešně a naivně ale každý nečemu věříme... a všichni se tím musíme prokousavat sami , pravda sdílení myšlenek a názorů velmi pomáhá.. aspoň mě..

Stejně tak by si nikdo z nás neměl myslet že vše ví a má patent na pravdu... (samozřejmě včetně mě)

Všichni děláme závěry na základě informaci, které si 100% nikdy nemužeme ověřit .. jen je třeba davat si bacha na to abychom nevěřili něčemu co nám je blizké,příjemné a jiné věci zavrhovali protože se jich bojíme nebo protože bychom zjistili že jsme bezmocní nebo naopak všehoschopní :)


Absolútny súhlas. Sme náchylní si veci zľahčovať a často nie sme ochotní meniť názor aj napriek existujúcim faktom, ale je to i tým že mnohé "fakty a zaručené informácie" môžu byť postavené na vode, alebo manipulované pre prospech jedincov s veľkou ekonomickou i politickou mocou práve kvôli väčším ziskom a ešte väčšej moci. Ľudia sú zámerne udržiavaní v nevedomosti preto že len vtedy ostávajú otrokmi systému a ľahko sa ovládajú a manipulujú.....

A s tým oteplovaním je to presne tak. Sú to vonkajšie okolnosti ktoré spôsobujú tie výkyvy. V závislosti na týchto okolnostiach sa rozpínajú aj atmosférické obaly ostatných planét v Slnečnej sústave. Tieto zmeny boli dostatočne doložené meraniami.

Ide teda len o väčší kšeft tých čo svojími peniazmi manipulujú vedou a vedcami.

Osobně si myslím, že žijeme v době kdy zažijeme opravdovou revoluci vědomí... to jak chápeme tenhle svět a sami sebe... za poslední roky se to v lidech neskutečně pohlo ... věřím, že bude líp.. pro nás všechny a ty lží na kterých je vybudovana naše tak skvělá civilizace budou brány jako nutné zlo abychom pochopili.. je to prostě cesta... a jak se říká důležítější než cíl je samotná cesta!

Lepšie by som to sám nenapísal, Vaše slová treba vytepať zlatým písmom. Ste rozhodne múdry a osvietený človek. Klobúk dolu. Vďaka Bohu za Vás:-)
Smiem vedieť čím sa zaoberáte?

a proto neomezujte svuj mozek a užasný potenciál ktery v nás je a otevřete svou mysl, zkoumejte , prověřujte, bádejte a nikdy se nenechte nikým a ničím v tomto ohledu omezovat !

Jo možná mě tady za tento názor rozcupujete ... ale co .. :)


To rozhodne nie, predpokladám že nikto kto hľadá skutočnú pravdu by sa do vás nenavážal. Naopak múdrosť a zdravý úsudok si treba vážiť a vždy náležite oceniť....
Tak že len samé plusky Jeryko ++++++++++++
a palec hore:-)
Ľudia ako vy by mali vládnuť svetu. Bolo mi cťou....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jeryko 2017-01-31 16:50
Takovou reakci jsem nečekal.. :) Díky za to.. potěšil jste mě .. často čtu Vaše komentáře.. jde vidět že si s těmi dodatečnými informaci dáte dost práce.. a to je třeba taky ocenit.. málo kdo má takovy přehled.. většinou si každý najde to své a u toho zůstane...

Věřím že se orientujete i v jiných tématech ale ty si necháváte pro sebe (aspoň to je můj případ)

Souhlasim s Vámi co se týká toho co se děje v celé sl.soustavě.. rozvadět už to dal asi nebudeme :) Věřím že koho to zajímá najde si informace sám a pěkně do detailů..

S tím co dělám Vás asi zklamu :) Jsem jen obyčejný IT(tester SW) ... bez VŠ (nechtěl jsem tam, nevěřil jsem si že bych to dal a s financema to u nás bylo horší tak jsem šel radši pracovat) a možná Vás to překvapi ale je mi pouhych 26 let...

Jsem jen zvědavý člověk co touží poznat jak se věci mají...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-31 21:06
Výborne.
Jsem jen obyčajný IT (tester SW). Prečo tá skromnosť? IT je dnes to čo frčí a kde tečú nielen financie ale hlavne informácie.Mnoh okrát nezáleží na školách, záleží na tom čo človek túži poznať a ako to poznanie zúročí vo svojom živote.
Život je úžasné dobrodružstvo
To že máš 26 je pekný dôkaz toho že tento svet má v takých mladých ľuďoch ako si ty nielen nádej ale verím tomu že i skvelú budúcnosť.
Ja som zo starej gardy tiež nemám VŠ len maturitu. Nikdy mi nešlo o kariérny postup prachy atď. Keď aj to treba. Robil som vždy čo ma bavilo teda aspoň vo voľnom čase a väčšinu života som tvrdo manuálne pracoval. Ale vo voľnom čase som sa venoval výchove mladých ľudí v Skautingu v Turistických organizáciách, hory, skaly štíty jaskyne hlboká voda športové výkony a ľudia nádherné dobrodružstvo s priateľmi, to vždy človeka napĺňa a popri tom neutíchajúci záujem o všetko okolo nielen to tajomné:-) Noosféra ale predovšetkým preto že k tomu všetci smerujeme:-) Sme tu ako ten výsadok a chceme aby bol svet lepším miestom ako keď sme naň prišli.
Ak chceš môžeš napísať na email o tých témach ktoré si nechávaš pre seba:-D emailová adresa je hneď pod tým prvým obrázkom v tomto odkaze:
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-01-31 21:41
Pio, tak jsem si přečetl tvojí "soukromou" diskuzi s Jerykem . Pokud jde o tebe, mám jasno, jsi pro mě "známá firma". Rovný chlap, který kmitá na mně sympatické frekvenci a přinášíš sem hodně informací, které bych musel hledat. Tedy ty jsi mě moc nepřekvapil :DDD
Ale Jeriko, to čumím. Nějak se mladý muž z toho vzdělávacího systému a trendů vycuknul. :D Nepovedl se jim, protože samostatně přemýšlí a navíc jinak, než je pro vrchnost žádoucí :D
Tím oborem IT, mi připomněl našeho vypatlaného pana IT ing. krkavce & dodo. :DDD
Nebe a dudy.
Dost keců, klobouk dolů, před vámi oběma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-02-01 00:56
Dedoucho tu to nikdy nie je súkromná diskusia:-) Je to vždy otvorené pre všetkých...
Ja viem že takých mladých ľudí ako Jeryko je podstatne viac ako si myslíme. Zažil som ich na akciách v horách, sú plní ideálov a tvorivého nadšenia. A sú rovnako sklamaní z toho čo sa deje okolo nás a zároveň tušia že sa rodí niečo nové a sú odhodlaní tomu pomôcť každí na svojom mieste.
Dobrodružstvo poznania je tu, je to úžasná vec. A ide v ňom o to najpodstatnejši e v nás všetkých...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Vladimír57 2017-01-31 21:18
Jeryko, jsi frajer, smekám. Už Ti to sice napsal Pio, ale musím i já, nepodceňuj se. V.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-01-31 22:25
Plný súhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # JarkaJ 2017-01-31 10:37
Samý nesmysl. Ad záběry z hrobky: jednou je to prezentováno jako hrobka v Egyptě, jinde je to soukromá sbírka nebo hrobka v USA a najednou to je v Turecku. Nefertiti nikdy hrob neměla a nemá. Vše je zobrazeno na zdi v Tutanchamonově hrobce. Všechno je jinak, děti :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Vladimír57 2017-01-31 12:57
,,Nefertiti nikdy hrob neměla" Nefertiti je nesmrtelná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # vlk 2017-01-31 14:52
„Historie je balík lží o událostech, které se nikdy nestaly, vyprávěných lidmi, kteří u toho nebyli.“
cez-okno.net/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-01-31 15:18
Je to len rozprávka Iz-Tory.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.