AC24.cz

AC24.czZe světaLetová kontrola hlásila pilotovi: Na levém křídle máte vypnuté chemtrail

Sociální sítě

Reklama

Letová kontrola hlásila pilotovi: Na levém křídle máte vypnuté chemtrail

Vzdušná kontrola řekla Southwest pilotovovi, že měl „vypnutý chemtrail na levém křídle“ – bylo zaznamenáno. 

40 sekund po vzletu z mezinárodního letiště v Portlandu v 18:18 letu Southwest 1256 zahlásila letová kontrolu pilotovi toto:

„Nevím jestli je to normální, ještě jsem to neviděla takhle nízko: na vašem levém křídle se to zdá jako situace typu chemtrail.“ 

Když se pilot zeptal, aby to zopakovala, řekla:

„Vypadá to jako by vycházelo z vašeho levého křídla chemtrail, ještě jsem to takhle nízko neviděla, ale vypadá to podobně jako…“

Její vysílání bylo vypnuto ještě předtím, než mohlo dokončit svojí větu. Když jí slyšíte o 10 sekund později, změnila svojí frázi na:

„Dobře, contrail vycházející z vašeho levého křídla.“

Pilot nezněl překvapeně.

Naštěstí byl tento audiohovor zaznamenán na LiveATC.net. Můžete si jej stáhnout, vyberte September 22nd 2016 (UTC) / the KPDX Ground/Tower a 0100-0130 pro výběr času a klikněte na submit. 

Poté by se vám měl stáhnout soubor “KPDX-Twr-Sep-22-2016-0100Z.mp3”.

Příslušná část je v tomto souboru okolo 18. minuty a 40. sekundy.

Speciální poděkování patří stopsprayingus.com za vytvoření souboru a jeho zpřístupnění. 

Loading...

Komentáře   

+50 # Lucif 2017-01-29 13:18
Hahaha, Hihihi... Veľmi sa snažia previesť to do roviny "uveriteľnej popierateľnosti ".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+69 # xy 2017-01-29 13:38
Zvláštní zájem,...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+65 # Věra Štimová 2017-01-29 13:33
Letadla chemtrails v pátek nebyla nad Prahou. Sledujte oblohu, něco se mění.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # dascha 2017-01-29 13:55
I já jsem si toho všimla. Tedy ne v Praze, ale u nás na Moravě, na Hané. Najednou je asi už 14 dní klid. Předtím to bylo skoro každé ráno pěkně čára vedle čáry a pěkně do čtverců.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # r.m. 2017-01-29 16:56
dneska začali
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Historik 2017-01-29 17:21
Máš pravdu, vidím 2 i když se stmívá. Od rána ale bylo čisto.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-01-30 01:44
Tu na Slovensku lietajú už pár dni, ale istý čas bola obloha nádherne čistá

aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Tomsar 2017-01-29 16:33
Všimnul jsem si toho také na Ostravsku. Za letadly nezůstavaly čáry.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-118 # Pavel Rosenberg 2017-01-29 14:02
Víte čím to je? Že nic jako chemtrails neexistuje. )))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # xy 2017-01-29 14:10
V ČT v jednom z dílů populárně naučného pořadu Planeta Věda na téma Ovládne člověk Klima? přiznala, že se běžně provádí ovlivňování počasí nad Evropou pomocí chemikálií. Tento fenomén je znám zejména v souvislosti s chemtrails.

Daniela Řezáčová z Ústavu fyziky atmosféry Akademie Věd ČR doslova uvádí: Ovlivňování počasí se provádí souborem postupů, které se souborně označují jako umělá infekce oblaků.

Do mraků, které je třeba rozpustit, nebo vypršet se ze země dopravují mikroskopické částice látek, které nastartují reakce se žádoucím účinkem.

Částice se do mraků dopravují letecky na křídlech letadel, kde jsou umístěny rozprašovače dýmu, který obsahuje mikroskopické částice. Nebo raketami země-vzduch nebo dělostřeleckými náboji, které vystřelujeme do horních partií oblaků a tam po explozi se musí vyprodukovat velké množství těchto částic. Nejjednodušším a nejméně účinným jsou pozemní generátory.

Mraky se infikují různými chemickými látkami z různými účinky. Někdy se mraky z letadel práškují jodidem stříbrným. Díky tomu se v mracích začnou tvořit ledové krystalky, které zafungují jako zárodky větších kapek deště. Jodid stříbrný má podobnou strukturu jako led. To způsobí, že se mrak vyprší dříve. Jako urychlovač deště zafunguje obyčejná kuchyňská sůl (chlorid sodný) a nebo taky granule suchého ledu…
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-73 # GL 2017-01-29 14:33
Tato technologie samozřejmě existuje, Používaji ji tu už rusáci za totality "Poručíme větru, dešti." Všichni pamatujeme. Čína toto používá často kvůi tomu jejich zamořenému prostředí. Nicméně nad Evropu se to nepoužívá, k ničemu by to nebylo a ještě by to bylo enormě drahé.
Doc. Daniela Řezáčová, Ústav fyziky a atmosféry sama v několika rozhovorech existenci chemtrail zcela vyvrací.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Dědouch1 2017-01-29 15:00
Sověti ovlivňovali počasí narušováním dešťové oblačnosti raketami. Píšeš nesmysly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Historik 2017-01-29 16:34
Ten včerejší vtip o metamorfóze byl vostrej, jak břitva.
++++ :-)))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dědouch1 2017-01-29 17:14
Ten už je docela "fousatej".
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vítězslav Crha 2017-01-29 19:12
Ty taky neexistuješ. Jsi pro nás nic.PFFFFFFFFFF
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Apollo 11 2017-01-30 07:20
Huňák má čumák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Hana Jiřičková 2017-01-29 14:04
Nestahujte ten zvukový soubor!!! Je zavirovaný, zničil mi počítač!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jaris 2017-01-30 07:14
Cituji Hana Jiřičková:
Nestahujte ten zvukový soubor!!! Je zavirovaný, zničil mi počítač!!!


Vytahal a zpřeházel všechny kabely uvnitř PC a pro jistotu ještě přehryzal přívodní šňůru. Hajzlík jeden.

:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-85 # Karlos44 2017-01-29 14:07
Bratr je pilot a nic takového neexistuje. Je to pohádka pro senzacechtivé ovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+91 # vlk samotář 2017-01-29 14:21
Nedivím se.

Jestli chce být dál pilotem, tak musí držet hubu a krok...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-67 # Karlos44 2017-01-29 14:27
Ale prosim vás, to je úplná blbost. Hubu a krok držet opravdu nemusí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # tašunka 2017-01-29 15:37
Nezlobte se , ale kdo není slepý a blbý ten ví , že chemtrails je skutečností ... Já vždy volám celou rodinu ať se honem běží podívat na ty geometrické čáry na obloze .... Do nedávna jsem to omlouval tím , že chtějí zabránit oteplování planety :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Piovarči 2017-01-30 01:58
Že neexistuje?

a toto je čo

Kto nie je blbí a slepí ako patron vidí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2017-01-30 09:36
Pio, tohle musí vidět i slepý, jen idiot bude tvrdit, že to neexistuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Piovarči 2017-01-30 12:44
Navyše sú tu ešte fakty o rozboroch vzduchu dažďovej a povrchovej vody a svedectvá napr. toho bývalého šéfa USA tajných služieb
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # anonym10000 2017-02-13 13:35
vole to jsou dráhy po letadlech, kondenzace spálených zplodin z letadla. nejspíš blízko letiště letadla často krouží okolo než dostanou povolení k přistání :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Lahvoňa 2017-01-29 16:52
Cituji Karlos44:
Ale prosim vás, to je úplná blbost. Hubu a krok držet opravdu nemusí.

I já jsem byla do nedávná taková naivka jako Vy,dnes již vím , že téměř vše je jinak, taky jsem začínala hluboko v červených číslech , ovšem neklesla jsem na mysli zapracovala na sobě a dnes již dýchám radostněji ,první vlaštovky vyletěli v podobě zeleného čísílka, proto i Vám přeji trpělivost, zdejší chlapci mi otevřeli oči, Vám doporučuji děvčata,čest práci a AC 24 zvlášť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # r.m. 2017-01-29 21:11
mrkni co je tvůj páníček zač Flashkoňko
Prominentní izraelský psychiatr Moše Jatom, který v průběhu své kariéry léčil ty nejvážnější formy mentálních poruch, byl včera nalezen mrtev ve svém domě v Tel Avivu. Zastřelil se.
18. června 2010 v 20:17 true-lies.blog.cz/.../...
V dopise na rozloučenou napsal, že izraels ký premiér Benjamin Netanyahu, který byl jeho pacientem po devět let, "z něj vysál život".
"Více už toho nesnesu," napsal Jatom v dopise. "Loupež je vrácení dluhu, apartheid je svoboda, míroví aktivisté jsou teroristé, vražda je sebeobrana, pirátství je zákonné, Palestinci jsou Jordánci, obsazení je osvobození, není konec těmto protikladům. Freud napsal, že rozum zvítězí nad pudovým hněvem, ale Freud nikdy nepotkal Bibi Netanyahu. Ten člověk je schopen tvrdit, že Gandhi vynalezl nájemní kapsáře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Erik 2017-02-08 07:11
.....tak proč se někdy nepodívá na nebe,,,to přece nejsou kondenzační stopy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+54 # ropas 2017-01-29 15:28
šak nie každý pilot vetrona vie o chemtrails :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Jarin G. 2017-01-29 21:50
1***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # xy 2017-01-29 15:43
A takhle vznikne info informace, že piloti stávkovali proti použvání chemtrial...hoa x.........ale ...nedejte se, stále se něco děje a zednář nespí....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # r.m. 2017-01-29 18:05
to je součást dezinformační kampaně, dokázat, že kritici chemtrails jsou lháři a idioti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2017-01-30 02:05
To práškovanie nevidí už len idiot

čo má nasraté v hlave....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pavelsvobodzed 2017-01-31 13:46
takova kampan neni potreba, dokazujete to sami.
zerete jim to i s navyjakem, zvatlate nesmysly.
nerozumite nicemu. navenek se tvarite jako normalni, dospeli lidi. ve skutecnosti jste hloupe deti.
Bohuzel to nektere oblbne, a jini na tom vydelaji. vy to nejste.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # nanopile 2017-01-29 19:04
Bratr je pilot a já jsem slepý a blbý. Česť práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dědouch1 2017-01-29 19:17
Třeba jsi jen naivní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vladimír57 2017-01-30 09:39
Ta kombinace tam bude rozsáhlejší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-01-30 14:33
Nie on nemôže uveriť tomu že by vládnuca Elita planéty používala proti ľudstvu an block tiché zbrane aj kvôli svojmu ďalšiemu obohacovaniu sa. Mnohí si naivne myslia že tam hore to riadia morálni ľudia....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # xmarek 2017-01-29 14:59
Otázka asi není postavená na principu jestli je to a nebo není pravda.
Sám moc dobře vím (nyní studuji manuál k Harrier-u) jak obrovské množství paliva letadlo spálí a, že se to v těch výškách, co se týče kondenzace par, projevit prostě musí.

Podstata zní zda jsem schopen např. apelovat na naše politky: goo.gl/CDEHll a přimnět je ke změně. A v tomto mám jasno.
Je to jako si dopisovat s mrtvolou. Klidně jim můžete napsat cokoliv (bez strachu) a zjistíte, že prostě není zájem cokoliv řešit.
Navíc jsem schopen řešit věci pouze v rámci své "reality": goo.gl/iKiiV3 (město kde bydlím) a ostatní věci jdou mimo mně.

Je-li to špatně netuším. Ale jak říkám: "Proti větru se prostě močit nedá". ;)

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+64 # Historik 2017-01-29 15:51
Nedávno jsem četl údaj, že za minulý rok přes oblohu nad ČR proletělo 130 milionů lidí !!! Samozřejmě to bylo prezentováno, jako pozitivní údaj.
Podle mého selského rozumu je to ale naprosto nebezpečné šílenství. Když k tomu přidám celodenní kolony tisíců aut, říkám si, že se brzo udusíme.
Nejde jen o zplodiny, chemtrails, ale hlavně o miliardy hektolitrů spáleného kyslíku.
Já sleduju oblohu a jsou dny, kdy vypadá jako zamřížovaná. Jako děti jsme v létě u rybníka pořád koukali na mraky a hráli hru, co který nejvíc připomíná. Občas - !!! - letělo letadlo a doslova jsme sledovali, jak se čáry za ním rozplývají. Bylo hezký se na to dívat, bylo to jak ve zpomaleném filmu. Za pár minut po nich nebyla ani stopa.
A dnes ? Jsou tam celé hodiny. Strnulé. Nehybné. Pořád. Není to normální. To mi nikdo nevymluví. Oko vidí, oko není vůl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # r.m. 2017-01-29 17:23

Chemical structure of dinonylnaphthalene
-
EPA. 1999a. The use of structure activity relationship (SAR) in the High Production Volume Chemicals Challenge Program. U.S. Environmental Protection Agency, Office of Pollution Prevention and Toxics, Washington, DC
-
Stratospheric sulfate injections with commercial aircraft + Sea spray injections.
Zdroj: Studying geoengineering with a climate model scribd.com/.../...
link stačí, ten obrázek kurvil diskusi
-
Oni totiž páchají vrcholné dobro. V tom případě jsou nějaké ty lidské ztráty nedůležité.
Dobroserové v akci
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-01-30 02:13
Dobroserové na nás serou a to zvysoka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # deep 2017-01-29 18:40
řiká se oko vidí, oko neni pí*a. Jsme česi nestyďme se za to.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Pokémon 2017-01-29 15:22
Jak vznikl pojem Chemtrails?
Zde vidíte, jak pilot zjevně zabloudil, čili motá se na obloze tak dlouho, až mu dojde palivo, načež nezbývá než palivo doplnit močí pasažérů.Ta je teplá, čili při výfuku plynů do velmi studené atmosféry dochází ke kondenzaci močových par, proto ty čáry.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ondras 2017-01-29 15:50
Vodní pára to je svinstvo, ta dokáže vyplašit každého, kdo neměl fyziku...a když jsme u pohybu vzduchu v tropoféře, tak zeměpis.
Jinak geoengeneering je trochu jiná věc, ale tam se už z letadel opravdu práškuje, mám pocit že nejběžnejší jsou dioxidy titanu na shlukování vodní páry a na rozpouštení sulfany, což je trochu kekel.
Před pár lety to zkoušeli Saudové, tak si vyvolali déšť a způsobili rekordní sucha v okolních zemích.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Dědouch1 2017-01-29 17:24
Jasně, ona se ta fyzika a zeměpis před přibližně dvaceti lety změnila. Předtím letadla létala v podmínkách úplně jiných.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # r.m. 2017-01-29 18:31
a já pamatuju jak se před 30 - 40 lety všichni báli globálního ochlazování
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír57 2017-01-29 19:23
I dějiny se hodně změnily.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # r.m. 2017-01-29 18:11
sucha tím ouplně náhodou způsobili v Sýrii tři roky po sobě před tím, než zlý Assad začal masakrovat "nevinné" civilisty dotované taktéž ouplně náhodou ze stejného zdroje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-01-30 02:22
Tak že takto sa cielene pripravujú podmienky pre rebélie a vojny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # tr.m. nereg 2017-01-30 10:46
No ano, nové technologie v 90. letech vyčistily atmosféru od popílku industriální éry. To je celé tajemství globálního oteplování.
Teď vlastně vrací exhalace nazpátek, kreténi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Pokémon 2017-01-29 16:21
Jestli se opravdu snažíme vypouštěním určitých chemikálií do ovzduší ovlivňovat počasí, nedivím se, že je celý svět postihován čím dál více a častěji extrémními výkyvy v počasí. Člověk, na co v přírodě šáhne, to zkurví. Moc si o sobě myslíme a vymstí se nám to, to je jisté.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 #  Čumi Sfusaku 2017-01-29 16:26
Chlapci zkuste mi odpovedět na nasledující otázku.
Dejme tomu, že se tzv. Chemtrails děje a opravdu obsahuje částečky, které obsahují prvky jedovaté a shoubné pro člověka.
Dejme tomu, že zatím stojí uskupení jedinců, společenství které ma snahu zlikvidovat vše živé na zemi.
A teď moje hlavní otázka, neškodili by sobě samým při užití těchto "sraček" do vduchu. To jsou tak hloupý, že by chtěli zahubit i sebe?
Prosím o rozumné odpovědi.
Děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # xy 2017-01-29 16:30
,...je to tady droga, však? Už si se několikrát loučil;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 #  Čumi Sfusaku 2017-01-29 16:44
Nedalo mi to. Vzhledem k tomu, že tato otázka je zajímavá... Tak pokud by se něco takového dělo, nutně by to znamenalo, že to sypou i na sebe. V tom případě pochybuji zda-li jsou ty, co to provozují při smyslech, nebo už ty chemtrails "šnupají" rovnou ze sudu, před odletem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Piovarči 2017-01-30 02:33
Však oni sú už dávno nie pri zmysloch. Prečo tvrdili keď závadzali olovnaté palivo - benzín na začiatku minulého storočia že olovo neškodí. Dokonca si na to najali vedcou. To je len taký malý príklad, ktorý svedčí o tom že sú to tukani schopní všetkého. Veď olovo v palive škodilo tiež všetkým. A trvalo storočie kým sme sa toho svinstva v benzíne zbavili a to len vďaka jednému vytrvalému vedcovi ktorý tomu zasvätil život, aby to zmenil.
Keď ide o prachy nehľadí sa na nič a na nikoho, ľudia sú schopní predať za peniaze aj svoje zdravie. Možno sa elity čo o tom vedia dokážu účinne chrániť a na ostatných zvysoka serú.
Neváhali na blízkom východe vystrielať stovky ton ochudobneného úránu ktorý je vysoko toxický dodnes nechcú uznať že to smrtelne kontaminuje životné prostredie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 #  Čumi Sfusaku 2017-01-29 17:03
Přemýšlejte a napište mi racionální odpověd takového počínání. Jinak opravdu budu nucen uznat, že smysl těchto diskuzí je k ničemu, pokud se kritický nezaměříte na hlavní argument této teorie.

Definice:
Chemtrail (z anglického chemical trail) stopa podobná běžné kondenzační, která obsahuje zdraví škodlivé částečky, které ovlivňují naše zdraví a mysl.

Hlavní argument této teorie:
Částečky, které se dostávají do ovzduší ovlivňují naše zdraví a vyvolávají psychosomatické obtíže a snižují tak kognitivní schopnosty jedince.

Moje otázka, vyplyvající z argumentu:
Děje-li se výše uvedené, jakým způsobem jsou chráněni ti jedinci, kteří za tím stojí a dotují tuto činnost. Nutně tím poškozují i sebe samotné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # r.m. 2017-01-29 17:58
napsal jsem to dole vole
k tomu můžu ještě dodat, že jde o falšování globálních teplot směrem dolů, aby nevznikaly tlaky na přechod k bezuhlíkatým technologiím, což by stálo hromadu biliónů a měli by i nižší zisky, takhle to sfouknou za 3,5 mld na postřiky v globále a jedou dál
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 #  Čumi Sfusaku 2017-01-29 18:23
Ale no tak, nebudeme sprostý že ?
Krásně si to zkopíroval z wikipedie.
Ovšem moji otázku si nezodpoveděl ale to nevadí.

Dále bych prosil zdroj informací, odkud jsi čerpal následující: „jde o falšování globálních teplot směrem dolů, aby nevznikaly tlaky na přechod k bezuhlíkatým technologiím".

Prosil byvh vždy uvádět zdroje, děkuji.
Youtube,wikiped ia není důvěryhodný zdroj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2017-01-29 20:33
chtěl bys to v instantní formě a bezpracně? nasypat, zamíchat? hledej si sám
Cost analysis of stratospheric albedo modification delivery systems
iopscience.iop.org/.../...
Justin McClellan1, David W Keith2 and Jay Apt3
Published 30 August 2012
tak čum troubo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jarin G. 2017-01-29 21:57
Ten pikus nevypadne a nevypadne. Slíbil, že urkitě (nějak mi blbne č a k). V předchozím článku napsal rozloučení na stránku, jakej že je prý intelekuál a my blbové a že to tu pro něj nemá úroveň. AC24 srovnává s Bleskem atd., atd. A že máme precizovat své příspěvky apod. A stejně opruzuje a opruzuje!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Lahvoňa 2017-01-29 17:06
Pane čumi z gumi i já jsem nevěřila , ale udržet lidstvo v otroctví a ve stavu nevědomí je pro ně silnější argument, ostatně ti co si myslí, že jsou nejdůležitější mají informace a na nich je založeno téměř všechno. Vědí kdy kde kolik atd a vědí jak se uchránit , jedná se o úzkou skupinu ,,vyvolenců''.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Vítězslav Crha 2017-01-29 19:28
Jo a navíc mají svoji hlavu zastrčenou v análu někoho jiného a tak jim nic nehrozí,kromě smradu. Ale ten na sebe již nahrnuli tak,že z toho není úniku. Proto se jim nemůže nic stát. Stačí?????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Dědouch1 2017-01-29 17:26
Co třeba protilátky?
Zapomněl jsi odejít.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 #  Čumi Sfusaku 2017-01-29 18:10
Dědouch umravni se. Chápu, že si samozvolený "guru" zdejší partaje. Proti mně jsi však ještě malý pán. Tak nešaškuj a prosím upřesni o jaké protilátky by se mělo jednat.
Předpokládám, že věříš této teorii a protože nejsi hlupák, že ano, tak předpokládám že máš konkrétní odpovědi. Nikoliv obecné formule, které nepodporují bohůžel nic. Ptám se tedy: o jaké protilátky se jedná ?. Nemáš-li konkretní příklady, jedná se o tvojí vlastní hypotézu, která stačí pouze Vám ale stavět na tom argument bohůžel nelze. Dědouch stranou dej svoji náklonost ke konspiračním teoriim a argumentuj věcně prosím. Nezvládaš-li to v pořádku.
Jak jsem zmínil čekám na vaše konkrětní odpovědi k tomuto tématu a poté odcházím.
Zítra mě tu neuvidíš kolego.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Dědouch1 2017-01-29 19:05
Z jaké pozice mě káráš a proč, to nechápu, ale ani po tom netoužím.
Guru? Jsi druhý, který mi to píše ve zlém. (jeden mi to napsal v dobrém) Ten první, byl evidentní primitiv. Ty jsi trochu vzdělanější. Asi. Neděláš tolik hrubek a daly by se vysvětlit jako překlepy.
Ne, necítím se jako guru, ale mám-li komu a co říci, řeknu to. Navíc je tady pár lidí, kterým moje názory nevadí, nebo i souhlasí.
"Proti mně jsi však ještě malý pán. "
Ó, tak ty jsi "pán"! Proti mně dokonce velký pán! Tak touto větou jsi mi pomohl, abych si tě zařadil. Ne, ty jsi tady toho blba nehrál, jak jsi se nám snažil v tom svém "rozlučkovém" blábolu namluvit. Ty jím skutečně jsi.
Normální člověk by pochopil, že je to můj názor (ty protilátky), že si to myslím. Ty chceš argument pro domněnku... Jistě, mám pro tu domněnku důvody, ale necítím potřebu o nich diskutovat, s takovým, oproti mně "velkým pánem", kterému nedochází, že je pro smích.
Nečekej, neobtěžuj svou velikost a jdi rovnou. Nikomu z normálních lidí chybět nebudeš a hedvika + nihilist, tě oželí. Počkají na dalšího exota, se kterým si porozumí.
Toho "kolegu" si vyprošuji.
Pápá
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # čumi sfusaku2 2017-01-29 21:12
Dědouch odpověd.

No vidíš, právě si mi dokázal, proč je jakákoliv argumentace s Vámi nemožná. Místo argumentů plané řeči. Tázal jsem se, zda-li máš argument pro svá tvrzení. Nemáš, tak si to mohl napsat dříve.

Dědouch ty nejsi špatný ale máš se stále čemu učit, jako my všichni. Nebuď taková "netykavka" a možná najdeš lepšího pochopení. Nenadávej nikomu do blbounů, může se stát, že jim seš ty sám. Zklidni se a snaž se mluvit k věci samotné, není to tak těžké neboj.

Mně zajímají argumenty k věci, nikoliv tvé doměnky. Kdyby mě zajímaly tvé citové výlevý, tak se na ně zeptám, je mi jedno co si o mně myslíš na to si třeba otevři blog.
Tady šlo o chemtrails, tak se drž tématu, nebo prosím nereaguj. Zbytečně plýtváš energii.
Doufám, že už budeš psát k věci. Užívej argumentů, vyvaruj se emotivním výlevům. Na to já ti reagovat nebudu a ani nechci. Popřípadě se radší nevyjadřuj, nemáš-li dotaz k tématu. Já už ti to číst s prominutím nehodlám ponese-li se to v tomto duchu.
Chceš-li tedy debatu dodržuj její pravidla, nebo se aspoň snaž. Sklidni mysl a piš jasně s logickou návazností. Plácáš spousty věcí dohromady a nemá to valný smysl. Napíšeš spousty věcí a obsah žádný. Já se snažím aspoň ze slušnosti reagovat. Ale vzhledem k tomu, že si klesl k nadávkám, tak tam já opravdu nespadnu. Aspoň trochu slušného chování prosím od tebe.


No, tak to ber s klidem dědouch. Já tentokrát splním svůj slib tobě a odcházím. A vzhledem k tomu, že jsem slušně vychován a i přes tvé urážky, ti přeji pevné zdraví a hodně štěstí. A ať se daří najít pravdu života, každý znás si to zaslouží.
Poselství jsem Vám již napsal při svém minulém nepovedeném odchodu. V tichosti jest moudrost světa. Pravdu hledejte v sobě. To jsou má poslední slova k Vám.
S pozdravem
sfusak ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jarin G. 2017-01-29 22:09
Beru tě za slovo a díky, že jsi konečně zmizel. Hurááá!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Lol 2017-01-30 07:42
Proč? Dyť má pravdu. Vy se jí bojíte? Utvrzujete se vzájemně v domněnkách, jak tady někdo napsal. Nesnesete logický argument. Zajímavé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-01-30 12:50
Dívej se občas na oblohu, argumente.
Ti starší si pamatují, jak vypadá, když letí tryskové letadlo, i čistou oblohu. Ty už asi nevíš, jak vypadá. Připadá ti to normální.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-30 14:51
Je logický argument to že kondenzačné pary z motorov lietadiel ostávajú trvalo na oblohe a premieňajú sa na vetrom rozťahané oblačné útvary?
Prečo sú dni a to pri rovnakých poveternostných podmienkách keď je obloha celkom čistá to hore nič nelieta? Žiadne letecké linky? A už o 24 hodín začne byť krásna modrá obloha zasierná pruhmi krížom krážom niekedy doslovne do štvorcov

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-01-30 12:42
Doufám taky a abych mu nedal záminku, nebudu na ten průjem reagovat. Snad dá pokoj a bude tím "velkým pánem" někde jinde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jarin G. 2017-01-29 22:06
Smrdí tu jak houno na botě. Smradu z něj se jen tak zbavit nedá. A jak se ten kkt povyšuje!? Něco tak namyšleného jen tak nepotkáš! Povyšovat se nad jiné, není to dokonce hřích?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Piovarči 2017-01-30 02:58
Chce niečo o protilátkach? Veda pracuje pre tých čo majú veľké peniaze. Nie je problém aby im tie protilátky alebo inú ochranu vyvinuli. Viac o tom nie je treba debatovať. Tým je jeho argument jednoducho vyvrátený.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Vladimír57 2017-01-29 19:42
Řekněme, že oponuješ dobře. Vysvětli mi tedy proč jedno a totéž letadlo vytváří nemiznoucí stopu, aby tuto na několik kilometrů přerušilo a pak se znovu stopa objeví, přičemž klasická contrails která po chvilce zmizí v tom přerušení je.
A prosím, relevantní argument, ne domněnku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # r.m. 2017-01-29 20:53
hele, tohle tě dojme, i když je to poněkud odjinud
Antarktida se oteplila v půli 20.století, ale od začátku 80.let se stále ochlazuje
www.osel.cz/.../
Navzdory skleníkovým plynům. Jedinou výjimkou byl donedávna Antarktický poloostrov (ten výběžek směřující k Jižní Americe). Nový výzkum ale ukazuje, že i tento poloostrov se už celou generaci (cca od 1998) neotepluje. Naopak se ochlazuje. Za ochlazení prý může vítr a přirozená variabilita regionálního klimatu. Časově se to ale shoduje s tzv. pauzou v globálním oteplování (hiatus), která samozřejmě neexistuje a nikdy jste o ní - ehm - neslyšeli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vladimír57 2017-01-29 21:43
Nemám patent na rozum, ale nedojalo mě to. Podobných článků jsem už četl více, např. i to, že se planeta ochlazuje celkově. Za posledních cca 18 let to dělá tuším 0,2 °C. Takže oteplovači mají problém, samozřejmě svou mantru jedou dál. A když nám ukazují snímky třeba z pólu, kolik ubylo ledu, tak ty jsou z období tání, on ten sviňa led taje v létě všude. Nebo i film, jak obrovský kus ledu se někde díky oteplování odlomil. A lidé, kterým je toto téma naprosto cizí to berou jako fakt. Víš o čem mluvím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # čumi sfusaku2 2017-01-29 21:25
Vladimíre, nevím proč se tak děje. Ale narozdíl od zdejších mudrlantů si to přiznám. Protože jsem nenašel argumenty pro tzv. Chemtrails. Pouze pár zde vytrhnutých citací, které po otržení strácí svůj význam. Já se Vás dázal dokažte mi existenci chemtrails, tedy tak aby se jednalo o empirické východisko. Bohůžel pouze vaše subjektivní domněky viz. Dědouch. Je krásné mít názor ale musíte to podložit kluci.
Já už nevím, jak Vám to vysvětlit. Vládne tady chaos myšlenek, stejná je pak diskuze.

No nic, mějte se krásně. Ješte tobe jsem chtěl odpovědět, když si se mně ptal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-01-30 03:11
Podla odtajnených informácií už dávno v USA a v Anglicku robili nezákonné experimenty s postrekmi obyvateľstva. Nikoho sa nepítali a robili nezákonné akcie na nič netušiacej populácii. Naozaj si myslíte že to už nerobia?

nwoo.org/.../...

Tieto udalosti z 90.rokov 20.storočia boli príznačné frázami “nový lepší trh” a “nová lepšia vláda” s cieľom ukryť pred verejnosťou tajné nelegálne operácie prevádzkované americkou armádou a civilnými zamestnancami korporácií v spolupráci s nadnárodnými spoločnosťami s cieľom tajne pokračovať vo výskume tém ako je riadenie počasia, ovládanie zdrojov potravín a vody a expanzia trhu pre nové lieky na liečbu nových chorôb – pričom všetko toto má priamy vzťah k tomu, čo zahŕňame pod univerzálny názov “chemtrails”.

My, združenie znepokojených jedincov z celého sveta, v počtoch miliónov, sme teraz extrémne presvedčení, že sme svedkami metodického zániku prírody Zeme v mene korporátneho zisku, vládnej kontroly a bezohľadnej formy socializmu vynucovaného vojenským priemyslom.

Technológie, ktoré sa tu používajú na zmeny Zemskej rovnováhy, sú arogantné a látky identifikované v chemtrails sú jedovaté a potenciálne smrteľné.

Nezávislí rodinní farmári z USA a Kanady nikdy netušili, že tie nekonečné suchá, spojené s agresívnymi obchodnými praktikami pobočiek nadnárodných korporácií, sú prepojené súčasti sprisahania medzi štátnymi činiteľmi a riaditeľmi korporácií s cieľom odstrániť ich z trhu. Ako sa ukazuje, naše národné rodinné farmy sú po prepadnutí hypotéky skupované za pár dolárov poľnohospodársk ymi gigantmi. Všetko, čo od tej doby rastie na týchto farmách sú geneticky mutované zrná a pseudopotraviny – nástup éry Potravinových Zbraní.

* * *

Dr. R. Michael Castle je environmentálny profesionál, držiteľ Národného certifikátu pre vyhodnocovanie environmentálny ch rizík s 15 ročnou praxou v oblasti vyhodnocovania environmentálny ch rizík, výskumu, analýzy a riešení. Má za sebou 22-ročnú prax ako polymérový chemik pred založením firmy Environmental Consulting and Engineering Firm, Castle Concepts Consultants, Inc. Je tiež členom Medzinárodného poradného panelu Organizácie pre svetové prírodné zdravie (International Advisory Board of the World Natural Health Organization)

Dr. Castle s pomocou ďalších chemtrailových vyšetrovateľov navrhol v roku 2003 “The Unified Atmospheric Preservation Act” (UAPA3), v snahe zastaviť, zakázať a navždy ukončiť praktiky rozprašovania akýchkoľvek chemikálií do atmosféry/strat osféry vo vzdušnom priestore nad celým Severoamerickým kontintentom. Avšak americkí kongresmani, od ktorých dúfal, že tento zákon presadia, stratili záujem akonáhle sa ukázalo, že v mnohých aspektoch tohto debaklu je strategicky zainteresovaná americká vláda.

Dr. Castle dúfa, že keď si dostatočne veľa ľudí uvedomí, že tieto arogantné a nezodpovedné chemtrailové kampane sú bezprostrednou hrozbou pre život na Zemi, že sa nám podarí presadiť schválenie trvalého zákazu proti takýmto aktivitám.

Referencie:
(1) Intergovernment al Panel On Climate Change
www.ipcc.ch/

(2) Edward Teller’s “Sun Screen” Document – .pdf
rense.com/.../...

Excerpt: “1 million tons of scattering materials ~ 1% -refresh about 20% per year” “discusses lifting masses into air or space”

Edward Teller’s “sun screen” document: Global Warming and Ice Ages: I. Prospects for Physics-Based Modulation of Global Change, E. Teller et al., August 15, 1997, Lawrence Livermore National Laboratory, Presented at: 22nd Intl. Seminar on Planetary Emergencies, Erice (Sicily), Italy

(3) WHO IS EDWARD TELLER?
atomicarchive.com/.../...
atď.
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-01-29 22:02
Proč ne už dnes samozvaný rádoby "intelektuále"? Nemáš dávku, tak musíš opruzovat na internetu? Hele, zaběhni si na iDnes. Tam je tobě podobných precizujících přispěvatelů plno! Tam je to pro tebe to pravé ořechové!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-01-30 13:29
Už pod něho raději neodpovídám. Nebudu šťourat do oschlého hovna...
Ty sem Jarine taky nechodíš moc dlouho, ale funguje ti hlava a nejspíš tušíš, že tady to téma není poprvé. Proč kvůli mamlasovi s egem větším, než rozum, mlátit prázdnou slámu...
Každý, kdo má zájem a dívá se, dříve, nebo později uvidí dvě úplně. nebo přibližně stejná proudová letadla ve stejné letové hladině, s jen trochu jiným kursem, přičemž za jedním se tvoří přirozené kontreils, které se během několika minut rozplynou a za druhým se tvoří hustý běhoun, kterému trvá hodiny, než utvoří ocelově šedý film... To mně osobně stačilo (nejednou) jako důvod pro domněnku, že "něco" letadla vypouštějí. Taky to byl důvod toho, že jsem se zajímal, hledal , četl názory jiných.
A jestliže vlády něco takového, co vidím popírají, tak to smrdí a jedou v tom i ony.
P. S. Čumí z ruksaku odChovancova. Možná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-01-30 14:23
Já to doplním z praktického hlediska. Tady se u nás ty překřižované čáry od letadel začaly objevovat ve větší míře poměrně v nedávné době (tak 2 - 3 roky zpět). A proč, když je to nebe "počmárané" a já jsem dlouho venku, tak proč mě to dráždí a začínám kašlat, přestože jindy ten problém nemám? Ten pako by mi to asi vysvětlil, že je to sugesce, že si to jen namlouvám, protože jsem o tom četl články. Navíc mně nevadí až tak, že má někdo jiný názor, ale vadí mi ta jeho povýšenost. Jak kdyby sežral Šalamounovo houno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-01-30 18:35
To je pro mě taky jak červený hadr na býka.
"Proti mně jsi však ještě malý pán." To je ego, jak prase.
Ale snad už nás umravňovat a poučovat ten exot nebude.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Václav Kumpolt 2017-01-30 08:25
Pokud si problém (jakýkoliv) nedokážeš na základě svého vědění vysvětlit, neznamená ještě, že neexistuje. To není nic špatného.
Co je v těch hodinu se rozplývajících sračkach na nebi doopravdy, taky nevím. Co je fakt, jsou podivně se křižující čáry s dlouhým rozptylem. Jelikož bydlím pod významným letovým koridorem, vím, že naprosto převládající směr letu je zhruba západ - východ a zpět. Když vidím tyto klikatice a mřížky (viz ilustrační fota) ve všech směrech, musím dojít k závěru, že se letovodi v Praze zbláznili, nebo je v tom něco jinýho. A to by mě opravdu zajímalo, zejména když vidím podobné letadlo s dlouhou stopou v akci a za ním s odstupem minuty se poflakuje jiné, kterého stopa se rozptýlí do půl minuty. Že by to první létalo na mazut????
Závěry a hypotézy zde vytváříme (nebo se s nimi více či méně ztotožňujeme) na základě DOSTUPNÝCH informací. Tak to bylo vždy a ty názory se během doby vyvíjely a upřesňovaly - viz blesk jako boží hněv vs. přírodní jev na bázi atmosférické elektřiny.
Jenže problém je jinde. pokud ty zde napadáš a dehonestuješ jakýkoliv názor a nejsi schopen podat vysvětlení, jde jen a jen o provokace a snahu rozbít a zesměšnit tuto diskuzi. Potom nemá s cenu s tebou jakkoliv diskutovat, protože mohu snadno dojít k názoru, že s tímto destrukčním cílem jsi jednou z oveček Chovancova digitálního berkutu nebo jedna z příživek na platformě Jandovo Evropských hovnot nebo jiné organizace stejného parazitického charakteru.
A teď mi to vyvrať, frajere...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Marvanec 2017-01-29 16:51
File Not Found - a to sice proto,že to archivují jen 30 dní. Klasika. Článek se dá, až když důkazy nejdou ověřit.

Chemtrails, to je zdejší náboženství. Ale chtělo by to aspoň nedělat to takto průhledně. Tohle je jen další ptákovina pro hloupé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-01-30 03:16
Omyl Marvane

je to smutná realita príliš smutná....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Brundibál 2017-01-29 16:56
Jo vodní páry to je prevít. Někdy se tam ta pára drží i hodiny před tím než se rozplyzne do nevinného ocelově temně šedého obláčku, který pak zakryje oblohu na cca 3 dny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # r.m. 2017-01-29 18:12
))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # r.m. 2017-01-29 16:58
um-Salt-Aviatio n-Fuel-Additive" rel="external nofollow" target="_blank">scribd.com/.../... um-Salt-Aviatio n-Fuel-Additive
450-DINNSA-Bari um-Salt-Aviatio n-Fuel-Additive
King Industries Science Road Norwalk, CT 06852
Exponent 2 Clock Tower Place Suite 340Maynard, MA 01754
zpráva z December 2004
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # xy 2017-01-29 17:16
Je pravdou, že letadla vybavená s nádobami s kapalinou existují a lze je vygůglit, ale to jsou letadla pro testovaní chování za letu a je to patrné na interiéru. To, že existují letadla, takto (pro nás) bezdůvodně naplněna jakousi kapalinou, je také fakt. To, to že by Boeing např.747 byl používán na práškování je také holý nesmyl. Ne vše, co předloží strýček google je fake. Ale článků s touto tématikou je požehnaně....Je stále hodně panenských míst pro zadavatele....a le to jsou jen dohady. Proč ale vše toto zustává s ????? a i kdyby bala profi. odpověď, už ji nikdo v záplavě faků neuvěří.......P roč? - ten strašák na poli má svoji funkci.
www.metabunk.org/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # r.m. 2017-01-29 17:21
Na každý únik informací vyprodukují deset nesmyslů. Ve vzniklým šumu se už nikdo ničeho nedopátrá.
A proč ne Boeing? Nic tomu nebrání a na obloze zapadne mezi ostatní.
-
Dinonylnaphthylsulfonic acid is a component of Stadis 450 which is an antistatic agent added to distillate fuels, solvents, commercial jet fuels, (takže i civilních letů včetně Boeingů), and to the military JP-8 fuel to increase the electrical conductivity of the fluid. Fluids with increased conductivity more readily dissipate static charges to mitigate the risk of explosions or fires due to Static Discharge Ignitions en.wikipedia.org/.../...
Armádní palivo je s těmi látkami odolnější proti statické elektřině, která může vznikat jeho prouděním v potrubí a zlepšuje vazkost, čili zmenšuje odpor při proudění kolem stěn přívodů paliva
Na lidi dole US armádní bozi tradičně serou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Brundibál 2017-01-29 17:51
Přesně tak. Tajné služby a různé neziskovky nedělají jenom to co víme, že dělají, ale produkují i různé nesmysle a blbosti, aby se toho pokud možno alternativa chytla a oni z nich pak udělají blby během mediální masáže oveček.

Mimochodem existuje jedna chemická látka, která je ve výzbroji NATO a tato látka vyvolává hádejte co? Apatii, nezájem, "ospalost". Docela "vhodné" účinky ve chvíli, kdy se nám přes hranice valí miliony kozomrdů.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # r.m. 2017-01-29 17:56
1/o neziskovkách a tajných jsi to napsal přesně
2/ tamty látky se taky nazývají "látky k destabilizaci civilního obyvatelstva"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-30 12:56
Sú to prostriedky ku kontaminácii a ovládaniu oviec v ich moci


Britský antraxový výskum
Správa ministerstva obrany mapuje históriu britského výskumu bakteriologický ch zbraní od doby druhej svetovej vojny, kedy Porton Down vyrobil 5 miliónov hnojivových granúl (cattle cakes) naplnených smrteľnými antraxovými spórami, ktoré mali byť zhodené na Nemecko s úmyslom zabiť jeho dobytok. Tiež poskytuje detaily neslávnych antraxových experimentov na Gruinard na Škótskom pobreží, ktoré zanechali ostrov tak kontaminovaný, že nemohol byť obývaný až do konca 80. rokov.

Správa tiež potvrdzuje používanie antraxu a ďalších smrteľných baktérií pri testoch na palube lodí v Karibiku a poblíž Škótskeho pobrežia v 50. rokoch. Dokument píše:

„Tichý súhlas na tieto simulačné testy pri ktorých bola verejnosť vystavovaná baktériam, bol silne ovplyvnený otázkami bezpečnosti, zjavne s úmyslom obmedziť znalosť verejnosti o týchto testoch. Dôležitý spolufaktor bola potreba vyhnúť sa verejnému poplachu a zamlčať zraniteľnosť civilnej populácie k biologickému útoku.“

Sue Ellison, hovorca za Porton Down, povedal:

„Nezávislé správy významných vedcov ukázali, že neexistovalo žiadne ohrozenie verejného zdravia z testov baktérií vypúšťaných za účelom ochrany verejnosti. Výsledky z týchto pokusov zachránia životy, ak by krajina alebo naša armáda čelila útoku chemickými a biologickými zbraňami“.

Keď sa ho spýtali, či takéto testy stále prebiehajú, povedal:

„Nevyjadrujeme sa k prebiehajúcim projektom „. (‚It is not our policy to discuss ongoing research.’)

Zdroj: theguardian.com/.../...
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # contumax 2017-01-29 18:44
Brundibal

Aspartam tuším...

Ten se dává všude jako sladidlo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Brundibál 2017-01-29 19:12
Tak sem si dal tu práci a našel sem to.
Ivan Kratochvíl o chemtrails od času cca 28. minuta
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Marvanec 2017-01-29 18:22
V Photoshopu už zapomněli předělat ON na OFF. Takhle to má jen dvě polohy zapnuto. Vy jste fakt chudí duchem, že naletíte na každou pitomost, ať už je jakkoli zjevná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # xy 2017-01-29 18:41
Ale to je záměr. Tady ještě jeden unikát :).....ale to jsou joke. Stále není zodpovězeno to hlavní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2017-01-29 20:38
Nanoparticles of barium induce apoptosis in human phagocytes.
zdroj: Institute of Biological and Health Science, Federal University of Mato Grosso, Barra do Garças, Mato Grosso, Brazil
vydal: ncbi.nlm.nih.gov/.../26451108
= US National Library of Medicine National Institutes of Health

-Čechy zabíjí choroba plic, často se nemoc ani nepozná
www.bydlet.cz/.../
Podle odhadů dvě třetiny pacientů o své nemoci vůbec nevědí a do péče lékařů se dostanou až ve chvíli, kdy už je příliš pozdě.
A to je právě jeden z důvodů rychlého nárůstu počtu úmrtí na CHOPN. Za loňský rok tak nemoci podlehlo tři a půl tisíce lidí, nejvíce za posledních 10 let. Přitom ještě v roce 2007 na nemoc zemřelo zhruba o 1500 pacientů méně.
Kuřáci jsou na tom nejhůř, nicméně proč je mezi zemřelými 15% nekuřáků se neví
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # xy 2017-01-29 21:04
souhlasím,...ne dávno byl o tom někde u nás pořad...už nevím. Nikdo se asi nárustem zaobírat nebude. A teplickej Tubera tu obhajuje tenhle primitivní nešvar lopat a závisláků. A ať je ve vzduchu jákákoliv sračka, do těla nepatří...za x let se to projeví, třeba jako TTIP.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-30 15:03
Milióny Britov boli súčasťou vývoja bakteriologický ch zbraní. Rozsiahle územia Británie boli vystavené baktériam sprejovaným v rámci utajovaných testov. Britské Ministerstvo obrany premenilo veľké časti krajiny na jedno obrovské laboratórium za účelom vykonať sériu tajných testov bakteriologický ch zbraní na verejnosti. Čerstvo zverejnená vládna správa poskytuje po prvý raz podrobnú oficiálnu históriu britských pokusov s biologickými zbraňami z rokov 1940 až 1979. Mnohé z týchto testov zahŕňali vypúšťanie potenciálne nebezpečných chemikálií a mikroorganizmov nad rozsiahlymi obývanými oblasťami bez informovania verejnosti.

Len naivný somár si bude myslieť že mocní na nás už žiadne nezákonné akcie nebudú páchať
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # pozorovatel 2017-01-29 18:26
Keby sa niekto veľmi nudil:

--------------------------------

Vojenské projekty spojené s chemtrails:

Štyri americké vojenské programy spojené s projektom chemtrails
nwoo.org/.../...

Britská vláda priznala, že desiatky rokov testovala na miliónoch Britov bakteriologické zbrane
nwoo.org/.../...

Bývalý agent CIA prezrádza detaily ohľadom metód umlčiavania informátorov
nwoo.org/.../...

----------------------------------

Chemtrails v spojení s bojom proti globálnemu otepľovaniu:

Odborná štúdia na tému zdravotných dopadov chemtrailov používaných pri programe tienenia slnečného svetla
nwoo.org/.../...

-------------------------------------

Zdravotné dopady chemtrailov na ľudí

Rôzne typy chemtrails a ich zdravotné prejavy
diskuter.wordpress.com/.../...

Chemtrails zabíjajú vtáky a hmyz. Všimli ste si, že z ulíc zmizli holuby?
diskuter.wordpress.com/.../...

Zdravotné riziká chemtrailového nanočasticového prachu
diskuter.wordpress.com/.../...

Politické pozadie chemtrails. Vojenské programy, manipulácia s počasím, HAARP. Toxické látky v chemtrails a ich dopad na životné prostredie
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pokémon 2017-01-29 18:58
[quote name="pozorovat el"]Keby sa niekto veľmi nudil:

--------------------------------


Chemtrails zabíjajú vtáky a hmyz. Všimli ste si, že z ulíc zmizli holuby?

Já nevím, ale na Jižní Moravě je hmyzu plno, víc než kdysi a holubi, ty jako kdyby je nám sem někdo dovážel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-01-29 19:25
www.dobakonce.cz/.../
Tady to vysvětlují změnou klima, ale kdo ví...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # contumax 2017-01-29 20:13
Dědouch 1

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Brundibál 2017-01-29 23:30
No tak u vás asi jo, ale například v Práglu zmizeli luční koníci, motýli a všichni si stěžujou na to, že je málo včel a med rok od roku dražší. Dokonce existuje nějakej program na nahrazení včel čmeláky. To je ofiko informace, ten chov čmeláků, to najdete, když budete hledat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-01-30 15:14
Aj keď detaily niektorých tajných pokusov sa objavili už v predošlých rokoch, táto 60-stranová správa odhaľuje nové informácie o viac ako 100 utajovaných experimentoch.
Správa odhaľuje, že vojenský personál bol poučený každému „dotieravému vyšetrovateľovi “ testov povedať, že sa jedná o súčasť výskumných projektov ohľadom počasia a znečistenia ovzdušia.
Testy vykonávané vládnymi vedcami z Porton Down boli určené na to, aby pomohli ministerstvu obrany odhadnúť zraniteľnosť Británie, ak by Rusi vypustili nad krajinu mraky smrteľných baktérií.

Vo väčšine prípadov tieto pokusy nepoužívali biologické zbrane ale alternatívy, o ktorých sa vedci domnievali, že budú napodobňovať správanie bakteriologický ch zbraní a o ktorých ministerstvo obrany tvrdilo, že sú neškodné. Ale rodiny z určitých lokalít, ktoré mali deti s vrodenými poškodeniami, sa dožadujú verejného vyšetrovania.

nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Dohoda 2017-01-29 20:17
Nejhorší tyhle prasárny jsou v Rusku. Dá se to najít běžně na náhodných fotkách:
cz.123rf.com/.../

cz.123rf.com/.../

Tady dokonce na videu, přímo nad Kremlem,
Putinovi nevadí, že práškuje sebe:
shutterstock.com/.../...

Tady taky, třetí fotka:
rusko.svetadily.cz/.../...

Tady, Gazprom, který to vyrábí si to dal na úvodní fotku svého moskevského závodu:
gazprom-neft.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-01-30 14:06
Dohoda. S džandou, nebo odChovancovým kyberberkutem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-30 15:21
Pre nás je dôležitejšie čo sa deje nad našimi hlavami a v oveľa väčšom rozsahu


Letecké rozprašovanie sulfidov zinočnato-kadmi ových

Jedna z kapitol správy s názvom „Testy s fluorescenčnými časticami“ ukazuje, ako v rokoch 1955-1963 lietadlá prelietavali od severovýchodu Anglicka pozdĺž južného a západného pobrežia až k špic Cornwallu a sypali na obyvateľstvo obrovské množstvá sulfidu zinočnato-kadmi ového (zinc cadmium sulphide). Chemikálie boli vetrom zaviate kilometre do vnútrozemia a jeho fluorescencia umožňovala monitorovanie jeho rozptylu. Pri inom pokuse využívajúcom sulfidy zinočnato-kadmi ové bol ťahaný generátor pozdĺž cesty poblíž Frome v Somersete, kde rozprašoval chemikálie po dobu jednej hodiny.

Aj keď vláda trvala na tom, že chemikália je bezpečná, kadmium je uznávané ako príčina rakoviny pľúc a počas druhej svetovej vojny bolo považované Spojencami za chemickú zbraň.
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # čumi sfusaku2 2017-01-29 21:08
Dědouch odpověd.

No vidíš, právě si mi dokázal, proč je jakákoliv argumentace s Vámi nemožná. Místo argumentů plané řeči. Tázal jsem se, zda-li máš argument pro svá tvrzení. Nemáš, tak si to mohl napsat dříve.

Dědouch ty nejsi špatný ale máš se stále čemu učit, jako my všichni. Nebuď taková "netykavka" a možná najdeš lepšího pochopení. Nenadávej nikomu do blbounů, může se stát, že jim seš ty sám. Zklidni se a snaž se mluvit k věci samotné, není to tak těžké neboj.

Mně zajímají argumenty k věci, nikoliv tvé doměnky. Kdyby mě zajímaly tvé citové výlevý, tak se na ně zeptám, je mi jedno co si o mně myslíš na to si třeba otevři blog.
Tady šlo o chemtrails, tak se drž tématu, nebo prosím nereaguj. Zbytečně plýtváš energii.
Doufám, že už budeš psát k věci. Užívej argumentů, vyvaruj se emotivním výlevům. Na to já ti reagovat nebudu a ani nechci. Popřípadě se radší nevyjadřuj, nemáš-li dotaz k tématu. Já už ti to číst s prominutím nehodlám ponese-li se to v tomto duchu.
Chceš-li tedy debatu dodržuj její pravidla, nebo se aspoň snaž. Sklidni mysl a piš jasně s logickou návazností. Plácáš spousty věcí dohromady a nemá to valný smysl. Napíšeš spousty věcí a obsah žádný. Já se snažím aspoň ze slušnosti reagovat. Ale vzhledem k tomu, že si klesl k nadávkám, tak tam já opravdu nespadnu. Aspoň trochu slušného chování prosím od tebe.


No, tak to ber s klidem dědouch. Já tentokrát splním svůj slib tobě a odcházím. A vzhledem k tomu, že jsem slušně vychován a i přes tvé urážky, ti přeji pevné zdraví a hodně štěstí. A ať se daří najít pravdu života, každý znás si to zaslouží.
Poselství jsem Vám již napsal při svém minulém nepovedeném odchodu. V tichosti jest moudrost světa. Pravdu hledejte v sobě. To jsou má poslední slova k Vám.
S pozdravem
sfusak ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Marvanec 2017-01-29 21:53
Dědouch špatný je. A ví to. Je mu jasné, že se neuplatní, tak tu každého napadá. Aspoň tady si může připadat jako někdo, kdo vyjadřuje názor většiny. Tak mu to nechme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-01-30 14:14
Dědouch nenapadá každého, Dědouch napadá dementy, ke kterým má odpor a kteří tady zahnojují diskuze. Zvláště ty, kteří se exponují, coby moudří vzdělanci, ale mají v hlavě hokej. Ty, marvane, jsi sice na hlavu, ale na některé zdaleka nemáš. Jsem rád, že jsem ti nesympatický, to si buď jist.
P. S. Po dlouhé době se objevil někdo, s jehož myšlením rezonuješ, že? Užívej si to, dlouho tady asi nevydrží.
Pápá, marvane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-30 15:31
Dôkazy sú tu:

Plošné rozprašovanie baktérií

V ďalšej kapitole s názvom „Pokusy s pokrytím rozsiahlych oblastí“ ministerstvo obrany popisuje, ako bol v rokoch 1961-1968 viac než jeden milión ľudí pozdĺž južného pobrežia Anglicka od Torquay až po New Forest vystavený baktériam, vrátane e.coli a bacillus globigii, ktoré napodobňujú správanie antraxu. Baktérie boli rozprašované vojenskou loďou Icewhale zakotvenej poblíž pobrežia Dorsetu, ktorá rozprašovala tieto mikroorganizmy do oblasti s polomerom 7-15 km.

Správa tiež odhaľuje detaily pokusu DICE v južnom Dorsete v rokoch 1971-1975. Tie zahŕňali amerických a britských vedcov, ktorí rozprašovali do vzduchu masívne množstvá baktérie serratia marcescens, spolu s imitátorom antraxu a fenolmi. (pozn. prekladateľa: je zaujímavé, že baktéria serratia marcescens býva spomínaná v súvislosti s baktériami z chemtrails a spôsobuje zápaly pľúc)

nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jarin G. 2017-01-29 22:20
Díky, že už, asi tak posedmé odcházíš. Sbohem a šáteček. Bude se nám stýskat- chachacháááá!!! ! A prosím, vezmi sebou Marvana!!! Spolu si budete rozumět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-01-30 14:16
To je "Odcházení" "světově významného dramatika" vency lahvoně, co mu ho tak nějak spíchla Olga, blahé paměti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # FRANTISEK 2017-01-29 22:19
všechno co se nehodí je konspirační teorie,většina z nich se později ukázala jako pravdivá ! myslím, že to bylo 29.11.16 ,kdy nad ČR bylo snad největší chemtrailsparty roku a moje dcera 5 let se mně ptá: táto,co to ty letadla malujou na nebíčku? když je člověk inteligentní a nezáleží na věku nemotá jablka a hrušky ,nebo chem/contrails. fotky mám. TA PROTILATKA protilatka pro toho "docenta všech docentů" co se ptá existuje a na konferenci,neví m už na které o ní mluví dr. Klinghart. stačí trochu guglit i když je toho mázáno stále víc .proč asi...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-30 15:38
Baktérie vypúšťané do tunelov metra
Podobné baktérie boli vypustené v rokoch 1952-1964 v rámci „Testov sabotáže“. Tieto testy mali za úlohu určiť zraniteľnosť veľkých vládnych budov a prostriedkov verejnej dopravy. V roku 1956 boli počas doby obeda baktérie vypustené do Londýnskeho metra, pozdĺž Northern Line medzi Coliers Wood a Tooting Broadway. Výsledky ukázali, že sa organizmy rozptýlili do vzdialenosti asi 10 míľ (15 km). Podobné testy boli podniknuté v tuneloch prechádzajúcich popod vládne budovy vo Whitehall.

Baktérie prichytené k pavučinovým vláknam
Experimenty podniknuté v rokoch 1964-1973 zahŕňali prichytenie baktérií k vláknam pavučín v krabiciach s cieľom otestovať, ako budú baktérie prežívať v rôznych podmienkach. Tieto testy boli vykonané v desiatke lokalít po celej krajine, vrátane Londýnskeho West End, Southampton a Swindon. Okrem toho bolo podniknutých vyše desať menších lokálnych testov v rokoch 1968-1977.
Deti so zdravotnými poškodeniami
V posledných rokoch ministerstvo obrany poverilo dvoch vedcov, aby preskúmali bezpečnosť týchto testov. Obaja tvrdili, že neexistovalo žiadne riziko na verejné zdravie, ale jeden z nich poznamenal, že starí ľudia a ľudia trpiaci dýchacími ochoreniami by mohli byť vážne poškodení, ak by sa nadýchali dostatočného množstva týchto mikroorganizmov .

Niektoré rodiny z oblastí, ktoré znášali hlavnú tiaž týchto tajných testov, sú však presvedčené, že experimenty spôsobili u ich detí vrodené poruchy, fyzické poškodenia a problémy s učením.
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kiwicoma 2017-01-29 23:01
Zatím mě tedy za x let co si čtu články o chemtrails ještě nic nepřesvědčilo. Celý život se pohybuji v leteckém prostředí, ano sice mezi větroni, ale neřekli byste kolik pilotů větroňů je i piloty dopravních letadel. A zajímavé je, že jsem za celou tu dobu nenarazil ani na jednoho člověka, který by tomu věřil. A tak se nabízí vtíravá otázka jestli jsou teda všichni ti lidé, kteří se letectvím zabývají pitomci a ve skutečnosti nic nevědí o věcech které jsou jejich nejhlavnější součástí a zálibou a přitom kdejaký jouda, který letadlo neviděl blíž než z deseti kilometrů o tom ví mnohem víc. To prostě nesedí. Sám čumím na oblohu nějakých 30 let a za tu dobu jsem neviděl nic co by bylo divné.
Takže když si potom čtu jiné konspirační teorie a začnu si říkat páni, to je hustý, tak se napomenu, že o tom vlastně tolik nevím a jestli je to jako s chemtrails, tak žeru pěkný hnědý...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Brundibál 2017-01-29 23:26
Otázka je proč zrovna piloti by o tom měli něco vědět. V souvislosti s chemtrails se mluví hlavně o armádních speciálech, který na civilnim flight radaru nejsou. Navíc jestli civilům šoupnou něco někam, tak taky o tom vědět nemusí. Oni sou defakto jen šoféři, bez urážky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kiwicoma 2017-01-29 23:46
Souhlasím, ovšem ta masovost je zarážející, protože tady vždy lidé píší že v to a to datum to bylo extrémní a podobně. (což navíc nasvědčuje pouze specifickým atmosférickým podmínkám ten den) Vojenským speciálům bych klidně věřil, ale těch je prostě málo. Další věc je, že jestli mají něco piloti a mechanici společného tak je to žvanění a vytahování.
Takže je jen jedno místo, kde by se daly ty chemikálie ukrýt aniž by to piloti nebo mechanici zjistili a to je v palivu a jak jsem pochopil tato teorie není příliš populární.
Navíc jak už jsem říkal, jde o to sledování oblohy a i když jsou to třeba pouze šoféři, tak je sledování oblohy jejich denním chlebem a nikomu na tom přesto nepřišlo nikdy nic divného. To je zvláštní. Samozřejmě je možné že přes les nevidí třísky, nebo jak se to říká, ale nemyslím si. Mně u chemtrails chybí prostě fundovaná diskuze a kritické myšlení. A to říkám jako člověk, který se v letadle setkal s UFo a stejně bych si netroufl tvrdil že to byli mimozemšťané nebo tajný projekt CIA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Brundibál 2017-01-30 00:37
No to máte pravdu, ale kdo má takovou diskuzi vlastně vést? Existují desítky provalených "konspirací" o kterých se nejrůznější experti dohadovali desítky let až se nakonec ukázalo, že selský rozum je ta nejlepší expertíza. Například kauza olovnatého benzínu, různé lékařské doporučení, kdy jednou nejíst vejce, pak zase jíst vejce, jednou máslo ne, ale pěkně RAMU papat, pak zas že 100x radši to máslo atd.
Tohle je taková věc, kde definitivně člověka přesvědčí jen vlastní zkušenost a do té doby se každý bude klanět k něčemu. Mě například nepřijde normální, aby vodní pára z 1 letadla zůstávala hodiny na obloze a pak se rozplizla na mrak atd. Ale váš skepticismus chápu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-01-30 14:27
"...za tu dobu jsem neviděl nic co by bylo divné"
Pak jsi asi divný ty sám. Nebo máš vysvětlení pro to, co je divné těm, co se dívají taky?
Máš vysvětlení pro to, že kontreils se za některými letadly rozplyne během několika minut a za jinými se tvoří tlustá deka, které trvá i hodiny, než se ne rozptýlí, ale roztáhne do ocelově šedé vrstvy? Letadla stejná, ve stejné výšce i času, abych ti ušetřil plácání o tlaku, vlhkosti a pod.
To jsi také neviděl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-01-30 15:47
David Orman, armádny dôstojník z Bournemouthu požaduje verejné vyšetrovanie. Jeho žena Janette sa narodila v East Lulworth v Dorsete, blízko miesta, kde sa uskutočňovali mnohé z pokusov. Mala potrat a potom sa jej narodil syn s detskou mozgovou obrnou (cerebral palsy). Janettine tri sestry, ktoré sa tiež narodili v osade v dobe testov, taktiež porodili deti s nevysvetliteľný mi problémami a podobne mnoho ľudí z ich susedstva.

Lokálne zdravotné autority popierajú, že by tam bol nejaký spoločný vzorec, ale Orman verí v opak. Povedal: „Som presvedčený, že sa tu stalo niečo hrozné. Osada bola zomknutá komunita a že sa tu narodilo toľko detí s vrodenými poruchami počas tak krátkej doby, nemôže byť iba náhoda“.

Utajovanie testov
Nasledujúce vlády sa snažili udržať detaily týchto bakteriologický ch testov v utajení. Aj keď v posledných rokoch sa dostali na verejnosť početné správy ohľadom jednotlivých testov, až tento nedávny dokument ministerstva obrany – zverejnený vďaka poslancovi Liberálnych Demokratov Normanovi Bakerovi – dáva najkompletnejší doteraz zverejnený oficiálny obraz bakteriologický ch testov v Británii.

Baker povedal: „Vítam skutočnosť, že vláda konečne zverejnila tieto informácie, ale pýtam sa, prečo to im trvalo tak dlho. Je neakceptovateľn é, že verejnosť bola používaná ako pokusné morčatá bez ich vedomia a chcem aby vláda potvrdila, že tieto použité chemikálie a baktérie boli bezpečné.“
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # xy 2017-01-30 13:43
Zaujímalo by ma či tieto čiary po preletoch lietadiel zostávajú aj nad Ruskom. Keďže je to významná letecká trasa spájajúca východ a západ denne tadiaľ preletí mnoho liniek. Ak teda je Rusko na čele s Putiom naozaj opozíciou NWO a západu, neverím že by si tieto látky nechali padať rovno na hlavu. Ak áno tak potom je chemtrails buď blud alebo v tom Rusi idú tiež.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # tr.m. nereg 2017-01-30 15:42
idú tiež, bohužel
na Sibiři se velmi spoléhali na věčně zmrzlou půdu, baráky, železnice, sloupy el. ener. nepotřebovaly základy, p¨ro ně by to byla katastrofa
ptal jsem se lidí od Volgogradu - mají to taky, ale ne tak na husto jak tady...
a taky hustota obyvatel je nízká
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # tr.m. nereg 2017-01-30 15:34
Izrael v Gaze postřikuje palestinské plodiny jedy
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Pankrác 2017-01-30 15:50
Panebože lidi, proč jste tak debilní? nemáte v životě nic jinýho, než se zabejvat takovou pičovinou jako jsou stopy neškodných syntetických látek za letadly?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Karel Májový 2017-01-30 16:29
Už to neberte! Nebo aspoň když už se sjedete, tak nechoďte psát věci na internet. Takový exkrementy jsem už dlouho nečetl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-01-30 17:15
A čo tie odtajnené dokumenty o nezákonných testoch na obyvateľstve v Anglicku tiež extrementy?
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Apokus 2017-01-30 19:45
m.youtube.com/.../

Tady je treba zajimavy video o chemtrails, doporucuji podivat se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # pepanek125 2017-01-31 12:30
Nezlobte se na mě, ale tady je to fakt samej debil a blbeček :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Amper 2017-01-31 12:49
A co teprve tydle chemtrails nad Londynem za 2sv valky. Tam to z tech stihacek evidentne praskovali amici, britove i nemci.


BTW : Toto je poprve co jsem se podival na "alternativni: media a uz me neprekvapuje proc vypadaj volebni pruzkumy tak jak vypadaj. No, je na case si poridit nove triko nebo aspon placku

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Rawen 2017-02-05 19:09
Jdu kolem tak si tu jen odložím něco z našeho iluminátsko-žid o-zednářského eshopíku, navrženo přesně pro čtenáře AC24: rawen.t-shock.eu/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Erik 2017-02-08 07:19
...toto je asi hoax protože tehdejší stíhačka nebyla schopna dělat contralis (kondenzační stopu) protože nebyla schopná dosáhnout výšky přes 8000 m, a bombardéry by se v takovém rádiusu neotočily.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.