Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaVelké zpravodajská zpráva o budoucnosti světa: Stojíme před narůstajícím rizikem konfliktu, neboť, jak přiznává zpráva amerického zpravodajství, „éra americké dominance se chýlí ke konci“

Sociální sítě

Reklama

loading...

Velké zpravodajská zpráva o budoucnosti světa: Stojíme před narůstajícím rizikem konfliktu, neboť, jak přiznává zpráva amerického zpravodajství, „éra americké dominance se chýlí ke konci“

Přicházející administrativa Donalda Trumpa se bude potýkat se světem ohroženým větším rizikem konfliktu, se zpomaleným růstem a s většími tlaky proti demokracii, než tomu kdy bylo od Studené války, uvedla v pondělí nová zpráva amerického zpravodajství.

Nadcházející administrativa Donalda Trumpa se bude potýkat s větším rizikem konfliktu, s pomalejším růstem a s většími tlaky proti demokracii, než kterákoliv jiná od Studené války, uvedla nová zpráva amerického zpravodajství zveřejněná v pondělí.

Americké vůdcovství uvadá, přičemž dochází k posuvům ekonomické, politické a technologické moci, k hlubokým změnám globálního prostředí „které jsou předzvěstí temné a obtížné blízké budoucnosti,“ uvádí zpráva Národní zpravodajské rady „Globální trendy: Paradoxy pokroku“.

„V příštích pěti letech bude narůstat napětí uvnitř zemí a mezi nimi,“ uvádí zpráva. „Ať to bude k lepšímu či horšímu, nově se vynořující globální prostředí nás přivádí blízko konci éry americké dominance po Studené válce.“

Výzkumná skupina Národní zpravodajské rady pod záštitou Kanceláře ředitele Národního zpravodajství vydává své globální hodnocení každé čtyři roky a to nové vychází 11 dnů před Trumpovou inaugurací na prezidenta.

To líčí chmurný obraz problémů strhávajících globální řád éry po II. světové válce včetně extrémních rozestupů v příjmech, úniků technologií jinam, demografických posuvů, dopadů globálního oteplování a zintenzivňujících se komunálních konfliktů.

Pro Západní demokracie bude navíc podle této studie stále obtížnější a obtížnější držet se svých principů a nenechávat se vzájemně rozdělit.

„Bude daleko těžší mezinárodně spolupracovat a vládnout takovým způsobem, jaký veřejnost očekává,“ uvádí.

Více zemí bude schopných „vetovat“ kooperativní úsilí a myriády kanálů globální komunikace ošálí ohromné skupiny lidí dezinformacemi a rozdělí je, uvádí zpráva.

„V ‚rezonančních dutinách‘ informací začnou sílit nesčetné vzájemně si konkurujících reality.“

Tato zpráva, jejíž autoři shrnují analýzy ze zpravodajských a akademických komunit, rovněž říká, že liberalismus, který definoval Západ a spojence po II. světové válce, je v ohrožení populismem zleva i zprava, přičemž vládnutí zemím a společnostem je čím dále těžší.

„Veřejnost se bude dožadovat, aby vláda zajistila bezpečnost a prosperitu, ale stagnující výnosy, nedůvěra, polarizace a rozrůstající seznam vynořujících se problémů budou vládě práci ztěžovat.“

Tyto trendy podtrhují důležitost potřeby, aby Washington zabezpečil tradiční Západní aliance a přátelství, zatímco Rusko a Čína budou testovat jejich odhodlání a odolnost proti jejich vlivu, tvrdí.

Tato zpráva však varuje vůdce USA, aby nepodléhali pokušení zkoušet znovu oživit nějaký druh míru ve stylu Pax Americana, tj. americkou politiku uvalení globálního míru, která navigovala globální řád od 50. let.

„Bude to svádět k uvalování řádu do tohoto zjevného chaosu, to by bylo ale nakonec z krátkodobého hlediska příliš nákladné a z dlouhodobého hlediska by to zkrachovalo,“ čímž by to erodovalo americkou politickou sílu.

Probíhající války na Středním východě včetně války v Sýrii způsobily největší humanitární a uprchlickou krizi od II. světové války.

Mezitím vzestup populismu posiluje pravicové politické strany po celé Evropě a vedl i k odchodu Británie z EU a k Trumpovu zvolení ve Spojených státech.

Zdroj: theantimedia.orgmiddleeasteye.net

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+1 # Věra Štimová 2017-01-11 21:35
To, co se ve světě dnes děje, má souvislost s tím, co se tady dělo před dvěma a více tisíci lety. Tehdy bylo na Zemi jenom méně lidí. Protože je jenom jeden, který usiluje o světovládu, máte ho všichni v mozku. Důkaz přinese ten, který je schopen změřit reakční časy člověka v momentě, kdy ho napadne první myšlenka, když na něco myslí. Pokud někdo tyto reakční časy vyhodnotí, může snadno dokázat, že to, aby ústa vyslovila myšlenku rychleji, než k nim doputovala skze nevovou soustavu, je prostě nemožné.
+17 # Vaclav2 2017-01-11 22:15
blá, blá
+15 # Jarin G. 2017-01-11 23:44
Ano, souhlas. Fakt je to blá, blá a já ještě přidám blábláblá.
+31 # Piovarči 2017-01-12 01:29
přičemž vládnutí zemím a společnostem je čím dále těžší.
:-DDDDDDD
Svetový policajt je v [...]u.....
Tabka, Rakká. SDF opäť postúpila, získala 6 osád(približne označené, ako by to malo byť, zdroj to neuvádza menovite). Kotol sa ukazuje stále zreteľnejšie!
www.aktualnikonflikty.eu/.../ … 51c304.png

Tak už to tam malo zacvaknúť, po obsadení AynÎsa a Kadiriye, sa kurdské jednotky stretli v Kermanco !

Rusko informovalo, jak USA maskovaly smrt civilistů v Sýrii
Tajné činnosti amerického letectva a mezinárodní koalice v Sýrii umožňovaly v případě „chyb“ vyhýbat se odpovědnosti za smrt civilistů, prohlásil tiskový mluvčí Ministerstva obrany Ruska Igor Konašenkov. Tento komentář byl dán v odpovědi na prohlášení velitele 380. expedičního křídla generála Charlese Corcorana pro noviny Wall Street Journal o údajných „nebezpečných přiblíženích" ruských stíhaček v Sýrii k letounům amerického letectva.

„Letectvo USA a mezinárodní koalice se během operací v Sýrii pokouší jednat tajně. Naši američtí kolegové neradi informují o plánech bojového použití svých letounů, zřídka je vyznačována pouze perioda a přibližná oblast. Ale ne konkrétní typy letounů a jejich státní příslušnost. To v případě tragických „chyb" letounů koalice umožnilo vyhýbat se odpovědnosti za smrt civilistů a ničení civilních objektů," prohlásil.
Zdroj: cz.sputniknews.com/.../2017011 … maskovani/
SAA+ zintenzívňuje svoje útoky v oblasti Wadi Barada:
aragonit9.blogspot.sk/.../...
+15 # Che 2017-01-12 10:17
Ja jsem zase toho nazoru, ze az USA zmizi na snetisti dejin, bude mir, pohoda a svoboda.

Citace:
VELKÉ ZPRAVODAJSKÁ ZPRÁVA O BUDOUCNOSTI SVĚTA: STOJÍME PŘED NARŮSTAJÍCÍM RIZIKEM KONFLIKTU
,nebot chcipajici kobyla (USSA) kolem sebe vzdy kope.
(VELKÉ rozumej asi VELKÁ)
+3 # r.m. 2017-01-12 20:52
o údajných „nebezpečných přiblíženích" ruských stíhaček v Sýrii
co se čertí? chtěli mít neviditelný stíhačky, tak je maj, jak se jim maj rusáci vyhejbat, když je neviděj?
-
a odkaz na aktuální konflikty hlásí: Forbidden
You don't have permission to access /uploads/ on this server.
oprav to prosím
-3 # lubinen 2017-01-12 20:27
Jedno jediný slovo bude stačit Bohu.
+37 # Lukáš Vajda 2017-01-11 21:45
Uvidíme, ale už aby byl příští týden víkend... uffff ten Obama se najednou snaží....
youtu.be/Vv0hsXNIxZY
+44 # Vaclav2 2017-01-11 22:20
obam se snaží? ne, ne, jeho loutkovodiči s ním manipulují a on nemůže klást odpor... myslím, že je na nervy a počítá dny aby to vůbec vydržel...
+44 # Janina 2017-01-12 00:08
Také mám ten pocit, je čím dál hubenější a šedivější.
Jinak ten článek je ve své podstatě pro zbytek světa optimistický.
To by byla úleva, kdyby se přestali starat o věci, po kterých jim nic není.
Vědí, že to nebude žádná sranda žít za svý.
Známá slova M. Lomonosova - jestliže nějakému tělesu něčeho hodně přibylo, znamená to, že jinému tělesu toho právě tolik ubylo.
Touto optikou bychom měli vnímat všechno to bohatství, které vidíme u našich západoevropskýc h a amerických takzvaných přátel - je to v mnohém výsledek loupení slabších národů, které pokračuje i dnes. Postiženi byli kromě tzv. "vyspělých" všichni - američtí Indiáni, Číňané, Indové, afričtí černoši a mnohé jiné národy, včetně toho našeho.
+29 # Josef Švejk 2017-01-11 21:57
Co věta, to perla. Některé termíny jsou obzvlášť zajímavé, jako třeba "rezonanční dutiny". Jen netuším, jde-li o hlavy zpravodajců, nebo politiků.
+24 # Vladimír57 2017-01-12 00:22
"C" je správně, tedy možnost obého. A k tomu ta dojemná starost o demokracii, až mám z toho slzu v oku. Jinak jen plky.
+58 # Vítězslav Crha 2017-01-11 22:22
Hrozí ČR veliké nebezpečí. Již mnohokráte jsem sledoval různé pořady a dislose,kterých se hlavně účastnili tzv. odborníci,kteří nás všechny krmili naprostými bludy,ačkoliv měli v dané tématice vysokoškolské vzdělání. O co se jedná. Je večer 11.1. a venku se hustě sype sníh. Za hodinu napadlo 6-7 cm. Co bude ráno? Jistě předpokládám že pro silničáře katastrofa a nenadálá událost a v médiích opět sračky na téma dopravní ťukance. Ale k meritu věci. Právě probíhající vydatné sněžení s sebou nese vzhledem k mrazivým dnům velké riziko obrovské zásobárny vody a tím pádem výhled na období tání. Nemohu zapomenout na pořad Michaeli Jílkové,kde se odborníci vyjadřovali k nedostatku vody a k výstavbám jakýchsi retenčních nádrží v každém bývalém okrese a to náklady ne malými. Přitom stačí tak málo a riziko záplav se maximálně snižuje. Tím starým dobrým a osvědčeným návodem na omezení záplav není nic jiného,než řádně a poctivě hloubkově zoraná pole. Nedovedete si představit,koli k vody je i relativně malé pole schopno vstřebat a přesunout vodu do zásobníku spodních vod.Mizivé % pak splaví potok,či řeka. Na podzim jsem si povšiml několika málo takto připravených polností na zimu,ale většina se leskla po sklizni,jako dráha ve Špindlu.Pokud bude tuto zimu ještě takto bohatě sněžit,bude riziko povodní naprosto šílené vzhledem k situaci v zemědělství. Nedávno jsem oslovil místní zemědělskou společnost,zda by mi nezorali kousek louky,abych zachytil vodu pro svoji studnu. Jsi se zbláznil?? A čím asi tak?? pluhy jsme dávno dali do šrotu a používáme výhradně kolečkové kypřiče půdy. A jsme tam,kde jsme nikdy být neměli. Změnili se priority. Hlavně že jsou bio plynové systémy,plná pole fotovoltaiky,al e k čemu nám to bude bez vody??? Také bylo již včera zveřejněno,že vodné a stočné půjde nahoru,že nejsou prachy na údržbu systému,když vše mizí v cizině. Ne my se musíme bránit všemi dostupnými prostředky a bojovat proti tomuto nešvaru,který nás všechny ohrožuje a omezuje. A Nějaké kraviny bývalého estabilishmentu v USA mě jsou k prdu a navíc je to blábol 1.stupně pomocné školy. Tož popřemýšlejte o tom
+35 # r.m. 2017-01-11 22:56
vodné a stočné půjde nahoru, i kdyby chcalo každej den dva roky, o to se postaraj
+26 # Zardoz 2017-01-12 01:04
V Moskvě silničáři nezaspali....:

mojevideo.sk/.../...

+19 # marieza 2017-01-12 07:54
Ahoj Vítˇo,i dnes ti děkuju za hluboké zamyšlení nad hlubokou orbou ...všechno má své příčiny a důsledky a následky ,dnes napadl sníh aj u nas ,to znamena ,že všude kolem už je ho moc a dokonce v noci jezdil traktor a odhrnoval ,to už nebylo kolik let ...nemám z budoucnosti pro své děti a vnuky vubec dobry pocit a po včerejším projevu DT na mě padla tísen ....nepomohla ani snrtákova stupnice mrazu ....dnes se mnu nebude žádná psina:-)
+12 # JJ 2017-01-12 14:21
Plně s Vámi souhlasím. Naši otcové sedláci se musí v hrobě obracet. Bohužel v Čechách už nepatří Čechům skoro nic, ani půda ani voda. Český firmy se jen v lepším případě starají o majetky cizinců (například VAK), peníze však tečou do ciziny. To samý s půdou. Za chvilku si jako Čech nekoupíte ani půdu, kdežto cizinec si může koupit celé babišovo a s tím i "třetinu" naši rozlohy.
+22 # r.m. 2017-01-11 23:00
konec americké dominace = začátek konfliktu?
mě to připomíná doby, kdy římani nepostřehli, že je dohnala úroveň zpracování kovů a taktické dovednosti lidí za jejich hranicemi
to rovnítko mne irituje
+36 # Zardoz 2017-01-11 23:45
No jen tak mezi námi - ptačí chřipka na Moravě má hned několik důvodů...

Prvním je - zbavit občany možnosti "samoobživy", aby museli kupovat vajíčka z marketů, které je mají nasmlouvané z Polska a nevi co s nimi, takže uvidíte, že brzy podraží.
Protože, proč vybíjí domácí uzavřené chovy, když veškeré ptactvo - sýkorky, špačci, kosi, vrabci a další ptáci vesele létají kolem dál a navíc - při mínusových mrazech se viry nešíří?!

Druhý důvod je už na zamyšlení - říkají nám, že virus nemůže ohrozit člověka, protože je na něj nepřenosný.
Proč ale všichni mají specielní tlakové skafandry???

ŽE BY NACVIČOVALI LIKVIDACI MTRVÉHO OBYVATELSTVA PO CHEMICKÉM, NEBO ATOMOVÉM ÚTOKU, KTERÝ ČEKAJÍ?!!!

Potom stačí jen vyměnit malé konteknery za velkokapacitní kontejnery na nákladních vozech.

Neni problém si představit, že vlády mohou zajít tak daleko, aby i to rozmístění již uhynulého a nainfikovaného ptactva různě po regionu, provedla tajně a záměrně nějaká zpravodajská složka státu!
-8 # Popo 2017-01-12 12:36
Ano ano priatelu, naozaj pekný pokus o naplnenie skutkového stavu § 357 tr.zák. č. 40/2009 Sb. - šíření poplašné zprávy ( zakony.kurzy.cz/.../... )...Cituji Zardoz:
No jen tak mezi námi - ptačí chřipka na Moravě má hned několik důvodů...

Prvním je - zbavit občany možnosti "samoobživy", aby museli kupovat vajíčka z marketů, které je mají nasmlouvané z Polska a nevi co s nimi, takže uvidíte, že brzy podraží.
Protože, proč vybíjí domácí uzavřené chovy, když veškeré ptactvo - sýkorky, špačci, kosi, vrabci a další ptáci vesele létají kolem dál a navíc - při mínusových mrazech se viry nešíří?!

Druhý důvod je už na zamyšlení - říkají nám, že virus nemůže ohrozit člověka, protože je na něj nepřenosný.
Proč ale všichni mají specielní tlakové skafandry???

ŽE BY NACVIČOVALI LIKVIDACI MTRVÉHO OBYVATELSTVA PO CHEMICKÉM, NEBO ATOMOVÉM ÚTOKU, KTERÝ ČEKAJÍ?!!!

Potom stačí jen vyměnit malé konteknery za velkokapacitní kontejnery na nákladních vozech.

Neni problém si představit, že vlády mohou zajít tak daleko, aby i to rozmístění již uhynulého a nainfikovaného ptactva různě po regionu, provedla tajně a záměrně nějaká zpravodajská složka státu!
+7 # vlk samotář 2017-01-12 16:06
Když nerozumíš českému jazyku, tak se do toho nemíchej!

U nás máme něco jako "otazník",... a podle mne se pisatel ptal, když končil věty otazníkem, jestli je něco takového možné, místo toho, aby to tvrdil a něco šířil.

A něčí představy, ještě taky neznamenají "tvrzení".
-2 # Popo 2017-01-12 17:03
Cituji vlk samotář:
Když nerozumíš českému jazyku, tak se do toho nemíchej!
O čom splietaš priatelu, o akom českom jazyku o akých otáznikoch? Z kontextu toho príspevku jasne vyplívá že ide o poplašnú správu a keďže tento server je verejný ide jednoznačne o naplnenie skutkového stavu § 357 tr.zák. č. 40/2009 Sb. Hrať sa ti (poznáme sa už nejaký ten piatok, viem že si to písal ty) pred vyšetrovatelom na otázniky a jeho nechápanie českého jazyka by v tomto prípade ani zo srandy neobstálo. Každý súdný by si pre saba povedal - neznalosť zákona ma neospravedlnuje , ďakujem za upozornenie a na budúce si dám večí pozor...
+5 # vlk samotář 2017-01-12 17:32
No když to vysvětluješ takto, tak jsem to už pochopil , jak jsi to myslel a upravil... :-)

To víš, já patřím k těm, co nejdřív "střílí" a potom se "ptají"...

Přesto si myslím, že šíření poplašné zprávy", by mělo mít formu "tvrzení", že "něco tak je" a na základě toho by měl někdo začít jednat panicky, i když to tak neni,... a né jen že by to taky tak mohlo být, když se na to jen někdo zeptá, protože má ten dojem a každému je jasné, jak to myslel...:-)
+5 # vlk samotář 2017-01-12 17:48
A jen tak mezi námi..., musel bych hledat dozadu v diskuzích, kde jsme se nějaký pátek už poznali, což neni tvoje chyba, ale má.

Mám totiž problém si pamatovat některé věci natrvalo, protože jsem před pár lety experimentoval bez souhlasu a přes zákaz mého učitele s jeho "bio-generátore m", abych si otevřel jisté komunikační kanály v mozku, a jak mne varoval - "hardware" to nezládl, protože na to ještě neni vývojově u člověka postaven.
Takže důsledkem bylo, že jisté schopnosti jsem získal, ale ztratil jsem schopnost si zapamatovat víc čísel za sebou jak "tři" s vyjímkou PINu, a taky jsem ztratil veškeré informace o mém životě od třicátého roku do čtyřicátého, včetně vzpomínek na všechny, které jsem v té době poznal....
To jen tak na vysvěstlenou, kdybych někdy zase někoho příště v diskuzi "sestřelil", s kým jsem třeba byl do té doby na stejné vlně.

Opravdu si ty, které neznám tak dobře, jako třeba Dědoucha, nebo trtona, Richarda a Crhu, po delší době moc nepamatuji a nemám je kam zařadit.
Proto taky nikomu nepůjčuji peníze a běžně se po čase bavím i s těmi, s kterými jsem řekl, že se bavit nebudu...
+7 # Dědouch1 2017-01-12 18:02
Vlku, jen ty víš, jestli zisk převýšil ztrátu. Faktem ale je, že člověka vlastní paměť dokáže docela prudit. Já umím některé věci "vytěsnit" a některé prostě neukládat. Proč si třeba bláboly debilů zanášet RAMku. Některé provařené vůbec nečtu, některé mažu.
:)
+3 # vlk samotář 2017-01-12 20:59
Tak "zisk" uplatňuji každý den, ale je docela hloupé, když člověk nepoznává některé lidi, hlásí se i k těm, co jsem dřív neznal, protože si myslím, že ano, ... a když už se to stane poněkolikáté, tak jsem na to reignoval a raději se nehlásím k nikomu.

Jenže potom to zase vypadá, že je člověk namyšlený a vysvětluj někomu, že chceš jen předejít trapasům..:-)

Ty číslice mi ale vadí víc.
Byly doby, kdy jsem si zapamatoval i 12 za sebou.
+1 # Dědouch1 2017-01-12 22:52
Něco za něco. :) Rovnováha...
+4 # Dědouch1 2017-01-12 17:30
Reaguješ na debila vlku.
Mimochodem, kde se flákáš???
Jsou totiž lidi, kteří si tvoje komenty rádi přečtou. Třeba takovej já. ;)
+6 # vlk samotář 2017-01-12 18:08
Jak bych to řekl...

Zase jsem experimentoval od poloviny listopadu, protože jsem neponaučitelný, ... a málem mne to stálo život.

Snažil jsem se přes tyto svátky nepřibrat nezřízeným žraním ani kilo a uvést své tělo spíš do stavu "ketozy", tak jak to měli naši předci před mnoha sty lety vždy přes zimu,.... a uvedl jsem se málem do stavu "mrtvozy", kdy se projevil stav absence vitamínů takovou chřipkou, jakou jsem v životě ještě neměl, že nezabíraly ani MMS-ky a CDS..:-)
K felčarům už roky nechodím.

Nakonec jsem skončil na kyslíku z autogenu a jedné substanci od mého učitele, kterou jsem měl pro případ poslední nouze. Ta mi taky pomohla nejvíc.

No ale - "co tě nezabije, to tě posílí",.. a zase jsem o něco chytřejší a odolnější.:-)
+4 # olinka21 2017-01-12 18:25
Sice nesnáším veškeré chemikálie,ke kterým umělé vitamíny počítám,ale pokud chcete bez újmy a v plném zdraví přežít ketózu,pak byste měl užívat,po dobu trvání, alespoň Centrum.=)))
+3 # vlk samotář 2017-01-12 20:44
Díky. ...Už jsem na to taky došel...:-)

Já ty jedy - chemikálie od farmaceutů taky nemám rád.
V zoufalství jsem si vzal dokonce Paralen, a ten mi taky nepomohl.

Pomohla mi až esence od mého učitele z Amazonské rostliny "Ambrosiana Eteric", nebo jak jí říkají, ale byla to poslední dávka.:-(
+3 # olinka21 2017-01-12 20:56
Sice mám všeobecný přehled o bylinách,ale víceméně o našich,takže Vámi zmiňované býlí neznám. Hlavní věc je,že pomohla. Pokud budete chtít vitamíny ke ketóze z přírodních zdrojů,pak zvažte odvar z kopřiv. Na doplnění draslíku osolenou vodu z vařených brambor,na hořčík 1 lžíci nejtmavšího kakaa do 33% smetany=)))
+2 # vlk samotář 2017-01-12 21:14
S kopřivama opatrně!

Taky mám už zkušenost.
Při užívání ředí krev, proto se s kopřivou dělají očistné kůry na jaro, ale stejně jako heparin - delší pití čaje z kopřiv a ve větší míře, může vést až ke smrti.
To stejné červená řepa.

Všeho s mírou!

I když vím o jednom starci na Znojemsku u Rakouských hranic, který čaj z kopřivy pije celý rok a roky celý život, a neudělalo to s ním nic.:-)
Jenže vypadá jak kostra potažená kůží...:-)
+3 # olinka21 2017-01-12 21:41
Já také nemyslela denně,jen na doplnění vitaminu c a železa. Se všemi bylinami se musí opatrně, v podstatě jsou to všechno přírodní drogy=))
+1 # Dědouch1 2017-01-13 12:50
"Všeho s mírou!"
řekl krejčí a sešvihal ženu "centimetrem".
:D
+1 # Dědouch1 2017-01-12 22:56
Neodhadl jsi poměry. :)
+2 # vlk samotář 2017-01-12 20:40
Tak tu tvoji "poplašnou zprávu" právě u nás probírali v televizi "ve stejném smyslu", že jde jen o zbytečnou řízenou likvidaci chovů, jak lidi ožebračit o drůbež, ...a pochybuji, že by tady četli dotaz Zardoze...
+33 # olinka21 2017-01-12 00:45
Mě spíš překvapuje,že dohnali svět téměř ke zkáze, ted´ se tomu diví,svalují to na kde koho a zároveň snaží se varovat a dokonce udílet rady,co s tím. To je něco tak neskutečně arogantního,že nad tím zůstává rozum stát.
Je to přesně,jako když zapálíte stoh a chcete ho hasit benzínem,přesně tak se chová americká administrativa minimálně od roku 2001. A nyní je dokonce překvapena zjištěním,že ztrácí vedoucí roli ve světě
+27 # Piovarči 2017-01-12 01:44
Nech idú konečne do [...]u už ich bolo dosť. Dosť bolo toho ich vraždenia po svete.
+18 # olinka21 2017-01-12 10:03
Mám strach,že ještě dost nemají. Že nedají pokoj,dokud nedosáhnou svého a o co jim jde víme všichni.Já osobně se bojím to vyslovit
+12 # Dědouch1 2017-01-12 10:49
Nemají nikdy dost. Než se přiblíží svému úchylnému cíli, stanoví si nový. Stejný, nebo ještě úchylnější. A tak stále dokola. Je to zvyk mnoha generací zrůdné smečky, která už svoje jednání ani nepovažuje za něco špatného. Je to jejich přirozenost, norma. nemocný vlk, si také neuvědomuje, že je špatné zabíjet, aniž by měl hlad. Ze svého pohledu jsou normální.Zastav it je může jen tvrdý, rozhodný odpor.
"Hajný musí vystřílet nemocné kusy"
+16 # olinka21 2017-01-12 11:59
Když jsem před x lety četla Orwellův 1984,tak jsem to brala jako čisté sci- fi,nikdy by mě nenapadlo,že svět může opravdu zajít tak daleko. Přešlo pár let a najednou je to pomalu ještě horší,než Orwellova vize.
Z toho západu,ke kterému jsme s nadějí vzhlíželi,nejen ,že nezbylo nic,ale dokonce i mnohonásobně překonalo to,čeho jsme se v té době báli a z čeho jsme se chtěli vymanit
-7 # Popo 2017-01-12 13:10
Priatelu ty to máš v tej hlave pekne "vypatlané"...Cituji Dědouch1:
Nemají nikdy dost. Než se přiblíží svému úchylnému cíli, stanoví si nový. Stejný, nebo ještě úchylnější. A tak stále dokola. Je to zvyk mnoha generací zrůdné smečky, která už svoje jednání ani nepovažuje za něco špatného. Je to jejich přirozenost, norma. nemocný vlk, si také neuvědomuje, že je špatné zabíjet, aniž by měl hlad. Ze svého pohledu jsou normální.Zastav it je může jen tvrdý, rozhodný odpor.
"Hajný musí vystřílet nemocné kusy"
Žiaden predátor natož inteligentý vlk pokjal on sám nieje hladný alebo napadnutý nikdy neutočí a už vôbec nie pre zábavu. Priatelu myslenie je výsada hlupákov a preto ak nechceš klamať seba alebo iných nemysli ale pozoruj...
+7 # Dědouch1 2017-01-12 14:20
Výjimečně jsem přečetl tvůj blábol a jen jsem si potvrdil, že jsi debil, kterého nemá smysl číst.
Psal jsem "NEMOCNÝ VLK", ty trubko. Jsi jak meeeedia. Debile nemyslící. Ty pozoruješ, protože nejsi myšlení schopen. A to, co pozoruješ, nejsi schopen zpracovat. Viz můj text.
Takže pápá, debile nemyslící, s odpovědí se nenamáhej. Nezajímá mě a tato moje slabší chvilka se nebude opakovat.
Mimochodem, proklamoval jsi tady svého pětiletého vnuka, který dokáže blablabla. Doufám, že tě s ním nenechávají o samotě a nemáš možnost mu příliš často hnojit hlavu. Vyrostl by z něho ještě větší magor, než jsi ty.
+2 # hrb 2017-01-12 15:41
..pokud má popo vnuka, znamená to snad, že mu bude okolo pětadvaceti?
+2 # Dědouch1 2017-01-12 16:01
Nechápu. Komu by mělo být okolo pětadvaceti?
Jestli je řeč o debilovi popo, mělo by mu být spíš kolem padesátky, ne? Kolem pětadvaceti jeho potomkovi, kterému nepřeji, aby se potatil.
-2 # Popo 2017-01-12 16:37
Cituji Dědouch1:
Psal jsem "NEMOCNÝ VLK"
Ano ano správne, nemocný vlk. A čo celkom prirodzene robí na rozdiel od večne nepoučitelného domýšlavého človeka (hlupáka) nie len nemocný vlk v prírode? Pôsti sa. Priatelu a vieš ty moj čo to ten pôst v prípade akéhokolvek živého tvora včetne toho chorého vlčka v preklade znamená? Nenapádať, neloviť, nežrať...
+6 # hrb 2017-01-12 17:38
Nadsázka.:o)
V určitých komunitách mívají ve dvanácti létech nejvyšší čas k rozmnožování.
No nic. Neprošlo to.
+3 # Dědouch1 2017-01-12 18:03
:DDDDD
Tak to jsem selhal. Dobrý!
:DDD
+5 # vlk samotář 2017-01-12 16:15
Tak to kecáš!

Pleteš si šelmy psovité a kočkovité.

Kočkovité šelmy většinou zabíjí, i když hlad nemají a nejvíce agresivní je tygr a hned po něm puma!!!

Domácí kočky zabíjí vše kolem sebe jen pro zábavu!

Psovité jen když mají hlad a hyeny žerou už jen mršiny. To ale už znáš z vlastní praxe, že, ... že se přiživuješ na jiných, místo vlasního názoru?:-)

Vždyť ty neznáš ani základy Zoologie!
+3 # Dědouch1 2017-01-12 17:42
Vlku, to nepobere. ale bude z tvého příspěvku citovat a nějaká slova chaoticky vyzvrací.
No a těma kočkama jsi mi připomněl (abych odklonil myšlenky od debila), co máme doma za vraha. Abych jí ale nekřivdil, někdy nám přinese myš jako revanš za "kapsičku", někdy nám nechá na rohožce lepší zadní půlku... Obvykle si ale myši pouští, jako RC autíčko. Když dojdou baterky, jde od toho. Žádné ořezávátko, přinesla lasici, že s ní nemohla projít kočičími dvířky na verandu a ulovit rybu, pro ni taky není problém.
Má nás sedm let a tak nějak nás toleruje. :DDD
+6 # olinka21 2017-01-12 18:37
Naše kočka nás také vydatně krmí. Zrovna včera,když jsem šla z práce,jsem měla na rohožce naservírovanou myš. Musím sebekriticky uznat,že jsem řvala jako "píchlé prase", protože jsem na ni málem šlápla. A zároveň se ztotožňuji s Vaším názorem na zabíjení...ona nemá hlad,ji to prostě baví,už přinesla malou lasičku,netopýr a,10 cm velké saranče a dokonce i ještěrku.
Upřímně ji podezírám z toho,že když mě vidí,tak si říká: " aaaa, žrádlo přišlo"=)))
+2 # Dědouch1 2017-01-12 23:02

Také mi připravila ta naše vrahyně překvápko. Chodím hulit ven. V noci potmě šlápnu na rohožku na něco šišatého a říkám si "šiška" Rozsvítím lampičku a ejhle, šiška má černé lesklé oko. Nechala mi tentokrát z té myši přední čtvrtku...
+3 # olinka21 2017-01-12 23:26
:-))))) jsou to děsný potvory. Mě si ta naše doslova zotročila,každo u noc mě chodí budit a chce pustit ven,pokud mám noční,tak spí a ani se nehne.Nejvíc mě naštvala,když se ve tři ráno válela s dcerou v obýváku,pak se zvedla a šla mě vzbudit,abych ji balkonovými dveřmi (vedle kterých seděla dcera) šla pustit. Říkám jí,že jí jednou podestelu cibulí a budu ji vydávat za králíka s dlouhým ocasem :-)))))
+1 # Dědouch1 2017-01-13 13:08
Noční budíčky taky dobře znám. Nejde po mně, ale škrábe hranu dveří, které nejvíc rezonují. Úžasný zvuk. :D Těším se na teplejší počasí, protože na noc ji dál, než na verandu nepustíme. ;)
Je někdy na zabití (norská lesní (ta)Bubu, Bubák, často Belzebubu), ale když se na vás podívá těma lampama a otírá se...
Žena miluje králíka (podestlaného cibulí), ale pokud mi to omylem nabídne, hlásím, že kočky nežeru...
:DDD
P. S.
Pokud vás vlastní kočka, vlastní i vaše auto a to má výhodu. Kuna se místům, kde je kočka vyhýbá. Parkuju pod pergolou cca 100m od lesa. Než se nás ujala kočka, měl jsem Escort v benzínu a kuna mi sežrala všechny kabely ke svíčkám. (uhlíkové) Samozřejmě jsem to objevil, když jsem potřeboval rychle vyjet...
Kočka teď má diesel a kunu jsem neviděl, ani nepamatuji. Nikde ani stopa.
+2 # vlk samotář 2017-01-12 20:47
Kočka je největší predátor, který za svůj život zlikviduje nejvíc škůdců.

Jak bude čas, pošlu Ti foto na email mojí smečky..:-)
+3 # olinka21 2017-01-12 21:06
Tak to se fakt těším,miluju kočky. Dokonce natolik,že ač mám živou jen jednu,tak mám sbírku koček všech velikostí a neustále ji rozšiřuji=)))
+2 # vlk samotář 2017-01-12 21:18
Na Dědoucha mám email, který autorizoval potom tady, že je to on .

Na Tebe ne.

Pošli kontak na
frantisekklika@seznam.cz

....a pošlu foto smečky i Tobě, jestli chceš...:-)
+2 # olinka21 2017-01-12 21:52
Asi chyba v adrese, mail nelze doručit=)))
0 # vlk samotář 2017-01-15 00:11
Ehhh.. Máš pravdu!

Je to frantisekklika@email.cz

Mea culpa! Mea maxia culpa!:-)
+1 # Dědouch1 2017-01-12 23:04
Nevím, jestli na sebe Olčo, něco neprozrazujete...
:D
+2 # olinka21 2017-01-12 23:36
Mám se bát?:-))) Já jsem statečná holka=)))
Nemyslím,že by to vlkova smečka byla něco, jako sbírka motýlů:-))))
+1 # Dědouch1 2017-01-13 13:10
Měl jsem na mysli informaci, že milujete kočky. ;)
Mimochodem, mám životní zkušenosti, že "sbírka motýlů" funguje.
:D
+2 # olinka 21 2017-01-13 20:09
:-))))) Já mám ráda i psy=))). Ale kočka je osobnost,pes člověka miluje bezpodmínečně,s kočkou je to jiné.Ta si dělá co chce. Pokud odjíždím na pár dní pryč,tak jí to musím oznámit a vím,že po příjezdu jí bude trvat minimálně tři dny,než mě vezme na milost. Kdežto pes mě vítá už od branky,tváří se,že jsem mu chyběla a v podstatě radostí metá salta a já mu to i věřím=)))
+8 # contumax 2017-01-12 15:18
Dědouch 1

Každý moudrý hospodář musí nezbytně hubit škodnou...

Dnes se mě líbí slova z východní Ukrajiny - začišťovat, čistit, likvidace...!!!
+3 # Dědouch1 2017-01-12 16:07
To jsem měl na mysli. Lidé s mozkem, selským rozumem a nepokřivení jidášským grošem pochopí. Nemyslící magoři typu popo to nepochopí a od [...]ů typu 5k, se to odrazí.
Pochopí, až budou začišťováni. ;)
+5 # contumax 2017-01-12 15:23
Dědouch 1

Naprostý souhlas...!!!
+7 # contumax 2017-01-12 15:28
Olinka

Mě to nepřekvapuje ani trochu žil jsem 2 roky v Londýně a vím co to jsou anglosasové...! !!

To mě bohatě ponaučilo co jsou zač...

Pan Dědouch 1 na této diskuzi jejich náturu dokonale popsal...!!!

Mají to v krvi, mají to v sobě...!!!
+3 # vlk samotář 2017-01-12 16:23
Pár dní jsem tu nebyl a diskuze mi unikla.

Kde bych se o oběma odborným "popisům", co jsou ti ocasi zač, dostal?:-)
+2 # Dědouch1 2017-01-12 17:44
Až na pár dobrých komentářů od notoricky známých a kvalitních diskutérů, vynikal zejména pěti[...] a reakce na něho...
+2 # vlk samotář 2017-01-12 20:50
Já byl spíš zvědavý na to hodnocení sado-maso / anglo - saso..:-)
0 # Dědouch1 2017-01-12 23:11
:D
+4 # contumax 2017-01-12 15:31
Olinka

To jak popisuješ emeriku vystihuje jejich chorobu - schizofrenie namíchaná silně s psychopatii...! !!
+6 # olinka21 2017-01-12 15:57
Znám tu diagnózu,léta pracuji na psychiatrii,tak že přesně vím,o čem mluvíte. Jsou to prostě agresivní sociopati,šmrnc lí pokročilou demencí,úzce propojenou s nemístnou sebestředností. ..to je panečku,kombina ce=))))
+8 # Věra Štimová 2017-01-11 23:52
Římané vlastně neustále vládnou skrze Vatikán. Ten se ale teď bratříčkuje se všemi náboženstvími, tak v co ti věřící vlastně věří, zda ve Františkovo oteplování nebo v NWO nebo v Budhu, Šiva ať posoudí. Každopádně mrazy zase jsou, jak podle dřívějších pranostik a ti práškovači s tím už asi nic nenadělaj. Já doufám v pokání mocných a přirozenost lidskou. Protože jinak ...Bůh suď.
+23 # lubinen 2017-01-12 03:27
Fašisticko korporátní světovláda a jejich šéf antikrist s podpůrnými zednářskými ložemi budou i s Frantou svrženi a spoutání v ty nejtemnější propasti.Dokud se tak nestane klid nebude . Bůh ví co dělá a dobře dělá.
+19 # aha 2017-01-12 04:39
snaha Vatikánu je stále zrejmejšia, a tak ako nemá dostatok financií na šírenie " svätého slova " tak sa snaží pomocou jemu podobných síl predať na výslnie, nakoniec šéfuje mu jezuita, a tí nikdy nemali žiadne škrupule ako presadiť svoje, moslimovia majú byť tou silou ktorá spacifikuje a zdecimuje EU, hranice - prvoplánove - sa zrušili, a tak nič nebráni v presune sa operatívne dostať hocikam, a tak v tomto kontexte sa asi USA začnú oni deliť, a hranice vytvárať, som zvedavý, ako sa zachová Francúzko, to nikdy nebolo poruke Vatikánu -
+3 # contumax 2017-01-12 15:19
#aha

1 ***
+3 # contumax 2017-01-12 15:21
#aha

Mýlíš se #aha...

Francie byla naopak vždy věrná Vatikánu, říkávalo se jí Francii dcera Vatikánu...
+24 # Monika lkema 2017-01-12 07:26
Muslimové nikam nepůjdou přes Libyi je konec Rusko a Egypt to bude vše čistit od ISIS ! Konec lodi pres Libyi : Eurasia24: Evropu budou teď vyžírat NATO které chce nacpat veškeré USA vojsko do Polska Německa a východních států nejsou na ně penízky tak za ochranu před Ruskem Evropo starejte se !
+18 # Lucif 2017-01-12 09:03
S koncom americkej dominancie skončia zámerne vyvolávané konflikty po celom svete. Nebudú už doláre na piatu kolónu ani na teroristov = konečne kľud. Ale toto nenastane zo dňa na deň. Ešte veľa ropy pretečie, kým petrodolár bude nahradený.
+6 # Věra Štimová 2017-01-12 10:08
Nemusíte se bát, že by to, co je v článku neznačeno, se vyplnilo. Je to jenom výhrůžka toho, který byl poslán, aby vám to sdělil. Jsou jako stroje, pracují za moc a bohatství. Vy jste jim vedlejší, stejně jako ti, kteří takto ve vládách poslouchají, co zlaté prase zavelí. Zákony života neživot nemá, podle toho se chová, aniž by se dovtípil, že dodržuje zákony smrti.
0 # ELcapitan 2017-01-12 11:12
Byla 1.světo válka – která definitivní zničila moc monarchii a církvi
Bal 2. světová válka- která z nazi-usa,ltd udělal koloniální mocnost a nastartovalo razantně jejich ekonomiku .
Jen pednejo muže si myslet že nebude 3rdWW – definitivní konec epochy národu a státu.

O valchách rozhoduji jedincí které spočítáte na prstech jedné ruky, ale trpět budou miliardy ! A tohle je prve největší paradox, jelikož demokracie má byt vládou lidu a ne labilních politiku !
+3 # Dědouch1 2017-01-12 14:24
Z částí souhlasím, ovšem s tou třetí světovou jsi vedle. Byl by to konec i pro ty rozhodující jedince. Pokud by přežili, nebylo by komu a proč vládnout. To si spočítá i takový [...].
+7 # vlk samotář 2017-01-12 16:34
Poslednímu člověku, který by přežil třetí světovou - nukleární válku, dávám tak 15 - 20 let někde v podzemním bunkru.

Za tu dobu poslední lidská bytost zdegeneruje na úroveň myšlení do takové míry, že sebevražda bude pro něj přirozeným vysvobozením,.. ..... a na povrchu planety bude zatím probíhat příprava na vznik další civilizace - v pořadí už osmé na této "kulaté laboratoři", .

...která než si položí první otázku . "kdo postavil pyramidy???", bude mít na tu dobu uvědomění si sebe sama čas několik tisíciletí,

....tak jako jsme ho měli my - lidé,

.....jako ho měli dinosauři, kteří času pro sebe využili nejvíc,

....a jako ho měly i civilizace před nimi, o kterých nevíme vůbec nic, protože se dokázaly zničit dokonaleji, než my.....
-2 # ELcapitan 2017-01-12 19:04
Každá válka především nese velký technologicky pokrok ! to znamená že robot-technika bude na takovém úrovni, že už nebude potřeba masa .
0 # r.m. 2017-01-12 20:54
nerad, ale souhlasím, ve válce se nebere ohled na patenty a všeliké právnické vyfikundace, ani na peníze se moc nekouká
+4 # aegis 2017-01-12 15:17
„V ‚rezonančních dutinách‘ informací začnou sílit nesčetné vzájemně si konkurující reality.“ realita je jen jedna, vše ostatní jsou interpretace, iluze a zcestná sebestřednost. Clapper by ty své duálně uvažující kmenové příslušníky v DNI umravnit, indoktrinace jim zasviňuje profesi. Blouzní. Realita je jednoduchá : imperiální elity uštvali dalšího koníka, rozežrali ho rakovinou zevnitř, dluhy zvenku, koníka opustí, a pokud ho nezabijí, nechají ho chcípnout - a na tom čerstvém koníku, asijském, půjdou rajtovat a rakovinou rozežírat Šanghai a okolí. Dělají to tisíce let, a zatím jim to pořád procházelo. Ale ten svět je čím dál tím menší, a míst kam se schovat přes nasr.nými je stále méně. Otázkou je, zda je ten asijský koník stejně blbý jako ten americký. Pamatuje si totiž imperiální opiové požehnání zvíci čtvrt miliardy obětí. Určitě touží po repete na jeho účet.
+2 # Dědouch1 2017-01-12 16:17
Svět je čím dál tím menší tím, že dnes už běžné informace neroznáší krajánek rychlostí za měsíc od města k městu, nebo informace státního významu koňmo kurýr...
Internet, to je osina v prdeli mocných.
+2 # r.m. 2017-01-12 20:55
stejně jako byl v historii vynález knihtisku a přeložení bible do národních jazyků
počet výtisků už nelimitovali černoprdelničtí opisovači v klášterech
+1 # Dědouch1 2017-01-12 23:16
Počátek meeeedií. Přepisovači, vytrhávači, pozměňovači, překrucovači... Ovlivňovači mas, věřících, i ateistů. Rozeštvávači národů, ras... Prostě media.

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás