AC24.cz
AC24.czZe světaNěmecký vicekancléř říká, že „rozpad Evropy už není nemyslitelný“

Sociální sítě

Reklama

loading...

Německý vicekancléř říká, že „rozpad Evropy už není nemyslitelný“

Bývaly časy, kdy i pouze nesmělé narážky na rozpad Eurozóny byly v Evropě považovány za tabuizované téma. Kdo by zapomněl na odpověď Maria Draghiho na otázku čtenářů Zero Hedge, které zajímalo, jestli existuje „plán pro případ, že by nějaká země byla nucena z Eurozóny vystoupit,“ na což Draghi odpověděl, že „kdyby se Euro rozpadlo a kdyby nějaká země Euro opustila, tak to není jako průchod otáčivými dveřmi.

Je to velice důležitá záležitost. To je projekt v rámci Evropské unie. Proto to máte tak těžké, když se ptáte lidí, jako jsem já: „Co by se stalo kdyby?“ Jenže žádný Plán B není.

Stručně řečeno, aby se demonstrovalo, jak je Evropa „kohezní“, tak i pouhá možnost rozpadu byla nemyslitelná, tj. nebyl „žádný plán B“.

Neuplynulo dlouho, jen o tři roky později, a už se v Evropě věci dramaticky změnily, a bohužel, jak mnozí varovali, k horšímu, protože jak hlásí Reuters citující toho druhého, který to má v Německu na povel, tj. vicekancléře Sigmara Gabriela, tak ten tvrdí: „Rozpad Eurozóny už není nemyslitelný.“

Gabriel v interview s Der Spiegel řekl, že tím, „jak Německo trvalo na uskrovňování v eurozóně, tak je potom Evropa daleko rozdělenější, než kdy dříve, a rozpad Evropské unie, už není nemyslitelný.“ Gabriel, jehož Sociální demokraté (SPD) jsou ve velké vládní koalici slabším partnerem konzervativců kancléřky Angely Merkel, řekl, že úporné snahy zemí, jako je Francie a Itálie, o snížení svého fiskálního deficitu s sebou přinesly politická rizika.

Gabriel ve snaze opět zpolitizovat pro Němce citlivé téma nadměrných výdajů a zvyšování zadluženosti, řekl: „Jednou jsem se kancléřky zeptal, co by bylo pro Německo nákladnější: nechat Francii, aby měla o půl procenta větší deficit, nebo nechat Marine Le Pen, aby se stala prezidentkou?“ odkazujíc se tak na vůdkyni krajně pravicové Národní fronty.

„Dodneška mi ještě neodpověděla,“ dodal Gabriel, jehož SPD upřednostňuje větší zaměření na investice, zatímco konzervativci Merkelové kladou větší důraz na fiskální disciplínu jako na základ ekonomické prosperity.

Tyto ideologické rozepře přejdou do devíti měsíců do politického klání: podle Reuters se totiž očekává, že SPD si vybere svého dlouhodobého předsedu Gabriela, který je ministrem hospodářství, aby v zářiových spolkových volbách kandidoval na kancléře proti Merkelové právě on.

Na druhé straně on sám přiznává, že kandidatura na platformě nadměrného utrácení by v Německu nemusela být nejchytřejší, takže když se ho ptali, zda opravdu věří, že by mohl získat více hlasů transferem více německých peněz do jiných zemí EU, tak Gabriel odpověděl: „Vím, že tato diskuse je nesmírně nepopulární.“

„Vím ale také něco o stavu EU. Už není vůbec nemyslitelné, že se rozpadne,“ řekl v interview vydaném v sobotu. „Pokud by k tomu došlo, tak by nás naše děti a vnoučata proklely,“ dodal. „Protože z Evropského společenství má právě největší prospěch Německo – jak hospodářský, tak politický.“

Jeho poslední komentář stojí za povšimnutí, ten ale vyvolává otázku: proč by jiné země, mimo Německo, a zvláště Řecko, které prošlo 7 lety pekla deprese, prostě měly v Euru zůstávat, a požadovat tak hlasitě setrvání ve „společenství“, z něhož má největší prospěch ale Německo, jak to teď přiznává i sám jeho vicekancléř.

Zdroj: zerohedge.com

Komentáře   

+86 # trton 2017-01-08 10:53
Uz aby to bylo....Pred peti lety bylo pozde...!!!

"Rozpad Evropy" nebude lehky, ale porad lepsi jak postupovat k propasti....
Vsechno se da napravit velmi rychle, stav je samozrejme mnohem lepsi jak po WWII...
Navic bude tolik potizi, kolik jich pritom "temne sily" nadelaji...
Veskerou naplavu a hlavne muslimy samozrejme vypakovat, jinak je islam problem na dalsich 1000 let...
ZACISTIT !!!
Nase havloidy do kriminalu kdyz uz ne v ramci demokracie na kandelabry...
Jejich znacny podil na rozkradeni zeme a uporna kazdodenni snaha o jeji likvidaci i s obyvateli je zlocin nejvyssi...

a hlavne si pamatujme:
ZA BLBOST, LENOST A PRIPOSRANOST SE PLATI !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # smrťák 2017-01-08 11:51
Ahoj brácho.
Nepoužiju "smajlík"protož e chci dodat k Tvému, že je to právě ten problém, kdy jsem onehda po Tobě vyjel.
Tehdy jsi neustále urgoval na příspěvky, že "obama ta černá kurva, merkelova, clinton, huncenturjak atd". Že jsou to jen loutky a že na nic nemají vliv.
Jako v Norimberku. Všichni vrahové se vymlouvali (hlavně nacisti v žoldu USA) že dostali příkaz zhora. Nakonec tam pověsili pár Nešporů a bylo zažehnáno.
A co těch 50 miliónů germánů? Vrahů Evropy? Hajlujících panáků? Všichni "já jsem nevinný".
Tehdy měli Rusové smést tu anglo-germánsko u hnojačku až do Atlantiku a né se podvolovat předem nastraženému procesu.
Taktéž, jak uvádíš SPRÁVNĚ dnes. Zaščištjať vsju svininu!!
Každý, který může být řízen, má možnost učiniti se být neříditelným. Jako u Stalingradu. Na obou stranách jednali mnohdy na vlastní pěst. A proto zvítězili VŠICHNI.
Takže se nezlob na minulý výhuk z mé strany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # trton 2017-01-08 12:22
Jsme z velke casti na stejne strane, ale za spojence bych te nepovazoval...
Nadelal bys vice skody jak uzitku a dostal se tak do pomalu horsi pozice jak skutecny nepritel...
Strc si uz konecne do riti ty tvoje "antigermanske hovadiny" a zacni premyslet...
Nemci byli zmanipulovani a zneuziti..
Nasi lide si take voli vedome a opakovane likvidatory zeme, sve katy a vrahy svych deti...
...jsou zmanipulovani a zneuziti..

Chorvati, Polaci, Ukrajinci a hnupi jako ty...jsou zmanipulovani a zneuziti..
A nosata satanisticka svine si za rohem znovu sudli krvave pracky...

Sam jsem makal kdysi v Nemecku a znam to nadrazene chovani k nam u nekterych z nich...
Porad si ale zachovavali urcitou uroven v porovnani s hovady u nas v pripade nadrazeneho chovani k Ukrajincum...

Proto ti naposledy pripominam, ze pokud se budes k radosti mocipanu a ujme nasi zeme znovu situovat do pozice povrchne, primitivne a emocialne mysliciho dobytka a pokud nezacnes aleson trochu zohlednovat z me strany logicky navrhovane varianty, nemam se s tebou nadale o cem bavit...

Pokud to nechapes a budes pokracovat...po tom plati:
Vytri si kosu rit a jebal ta pes Filipes...!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # smrťák 2017-01-08 12:33
Tak dobrá. Chápu Tvé emoce. A jsem proto, aby germáni s námi tady spolupracovali. Jak ti to přiblížit?
Vždy mám na vybranou.
S kým tedy být v zákopu a proti komu? Uznávat vždy nadřazené germány, nebo spolupracovat na bázi rovnoprávnosti?
Když už jsi teda byl v té germánii.
P.S. ..a neber si mou kosu, jako nástroj. Ta je mou zbraní.:o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # trton 2017-01-08 12:39
To staci...
Jebal ta pes Filipes...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # smrťák 2017-01-08 12:47
...a co smajlík k tomu, ty jihomoravské hovado? :o))
Pokud budeš všechno hodnotit (na co nebudeš schopen odpovědět "jebal to pes filipes", nebo "vytri si rit kosu", tak velice brzy dojdeme k závěru petláhve kokotova.
K tomu přece nesmí dojít. Jsme za svými. Ne proti naším.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # trton 2017-01-08 12:54
Nezertuju..TO BYLO VAZNE..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # smrťák 2017-01-08 13:02
Samože zohledňuji Tvoji nenávist vůči slovanům, čili jihomoravskou nenávist ke všemu nerakouskému hnojačkogermáns kému životnímu stylu.
Ať chcipá germán a trton.

Chorvati, Polaci, Ukrajinci a hnupi jako ty ať si vytřou řiť břitvou ohnutou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # trton 2017-01-08 13:21
si pica a zeres seno...
a uz neotravuj ..blbecku..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # smrťák 2017-01-08 13:23
Co to vlastně děláme Trtone?
Vždyť jednou se možná budeme navzájem vraždit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # trton 2017-01-08 13:29
tahni do hajzlu magore a uz neotravuj .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # smrťák 2017-01-08 13:35
Tak dobře synku. Až jednou budeš u germána schwancenberga, (jak je u vás primitivu z jihomoravy zvykem) přijdu s kalašnikovem a ty, jako příslovečný zbabělec mi sdělíš: Já nic. To oni. Kéž by
venku nebyl mráz mínus 30 stupňů. Hajtláá.
Nejsi ty NÁÁÁHODOU ten kokotov?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # smrťák 2017-01-08 13:54
smazáno pro vulgárnost
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Richard 2017-01-08 14:32
Víš, již jednou jsem Ti to tu psal........... . ale pokusím se znovu.
Nejdříve o zvířatech.
Kdosi trénuje psa aby byl alergický na Tebe. A po vytrénování ho na Tebe poštve.
Podle tvé logiky se nebudeš bránit protože byl pes zneužitý a necháš se pokousat nebo i zabít......
To já, na rozdíl od tvé logiky se psovi postavím a pokud budu moci ho zabiji. Přitom ale nebudu pouštět ze zřetele ,,cvičitele zvířete" a podle aktuálního stavu a podmínek mu provedu to nejhorší co mohu.

A člověk........ který má rozum a na rozdíl od zvířete má volbu jestli se CHCE dát zneužit na rozdíl od chovaného psa který onu volbu nemá.....
Člověk který se klidně nechá zneužít proti jinému za plného vědomí a nechá se trénovat proti jinému člověku navzdory tomu že je v jeho okolí mnoho příznaků že se tak děle je HORŠÍ než zvíře.

Evidentně NEZNÁŠ situaci která vládla u hranic ČSR v době začátku druhé světové války. Němci šli za Hitlerem protože se domnívali že DOSTANOU ( ať z jakéhokoli místa bez ohledu na hranice ) hmotné statky které zvýší jejich životní úroveň.

Třeba u nás je typickým příkladem zneužitého člověka v politice žalud Sobotka.
Domníváš se tedy že Sobotka díky tomu že byl zneužit ( je mi jedno jestli pro blbost nebo chamtivost) má uniknout trestu?

Nebo ,,chudák" Němec nadšeně mávající vstříc německé okupační armádě který v dušičce držel představu jak bere sousedovi majetek je jen zneužitý a chudáčka by nikdo trestat neměl??????

Podle této logiky tedy bylo chybou odsunout po válce Němce protože byli zneužiti?

Podle této logiky by bylo doplacení válečných reparací Německem také špatně protože by to platili zneužití a neviní.

Pozor, znova opakuji Špičky které tento NELIDSKÝ galimatyáš vedou považuji za viníky největší a je třeba je ,,vyřešit" co nejdůrazněji. tedy ELIMINOVAT.

Sám píšeš cituji:
a hlavne si pamatujme:
ZA BLBOST, LENOST A PRIPOSRANOST SE PLATI !

To tedy znamená že by lidé kteří JEN z důvodů ,,blbosti, lenosti a připosranosti nic nedělají proti natož když se dají zneužít proti jiným považuješ za trestatelné a domníváš se že by měli ,,platit"

To je ale zásadní rozpor v Tvé logice.

Mohl bych na mnohé okamžiky Tvé argumentace poukazovat častěji ale spíše Tě často čtu a přemýšlím.

Můžeš toto vysvětlit v nějakém souvislejším textu? Možná že dobře nechápu Tvé stanovisko nebo mi něco podstatného uniká.
PS
Tohle je pozvánka k debatě nikoli žádost o urážení nebo výměnu nadávek. Já Vás totiž tady čtu VŠECHNY a velmi přemýšlím o tom co píšete, kam směřujete a jak se díváte na svět kolem sebe. A díky Vaším pohledům se učím a lépe chápu souvislosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # trton 2017-01-08 14:50
S tebu sem skoncil uz davno, ale reaguju na oboch:
ste jeden vetsi primitivni kokot nez druhy....

navic to vypada, ze tu neni zase moc lidi, kteri by chapali, co pisu....
a tak uvazuju, esi to ma vubec cenu tady....
zbytecna ztrata casu....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # trton 2017-01-08 15:05
A nosata satanisticka svine si za rohem znovu sudli krvave pracky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Richard 2017-01-08 15:25
Hm.............
A zase. Nadávky, žvanění ..........
Velice ..elegantním" způsobem jsi se vyhnul jakékoli argumentaci a nadáváš, urážíš jako petko kotov.

Argumentace stejná, úroveň též a to absolutní prosazování svého pohledu na svět .......

A pak ta hláška kterou jsi dal nahoře: Cituji:

Nezertuju..TO BYLO VAZNE..


To je jako co? Budě nám zakazovat televizi za nesouhlas????? ( nejsi příbuzný z Chovancem?)

A v souvislosti s celou debatou další citace tebe ty ,,milé, nikdy se nemýlící dobračisko" :

Nadelal bys vice skody jak uzitku a dostal se tak do pomalu horsi pozice jak skutecny nepritel...

To píšeš o kom? O sobě?
Kdyby jsi se ty dostal do vedení jakékoli organizace to by byla pohroma. Opravdu by vznikl nepřítel.

Ty trdlo. Mne hádky NEZAJÍMAJÍ. Mne zajímá výsledek. To co dělám má několik rovin. A Rovina zde je o tom aby lidé mysleli a zvažovali možné. Mne je jedno jestli ,,vyhraji" debatu nebo ne. Nezajímá mne to. Mne zajímá výsledek. ( myšlení lidí, dosazování do souvislostí a hlavně následné uvažování jedinců bez mého dalšího zásahu. Já na rozdíl od tebe a kokota považuji lidi za svéprávné s právem nesouhlasit )

A též jsem chodím pro mé ponaučení a podněty k myšlení.
( tímto děkuji za toto všem. Dokonce i TOBĚ. I když pochybuji že pochopíš co tím myslím.

Ještě jednou zvláště pro TEBE
Argumenty na úrovni nadávek nejsou argumenty.

Je VELMI zvláštní jak JEDNU skupinu viníků zviditelňuješ ( bezpochyby si to zaslouží a po právu ) ale jinou zcela ignoruješ nebo její viny bagatelizuješ.. .......... hm.........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Zardoz 2017-01-08 15:01
Německý národ nemá fantazii, neumí improvizovat, je disciplinovaný, rozumí jen síle, předpisům a rozkazům nadřízených.

To si už v minulosti uvědomil Rothschild, a proto založil svůj Rothschildův dům a své hlavní sídlo právě mezi germány, odkud začal roztahovat své chapadla moci a intrik po celém světě.
Díky tomuto prokletému rodu Němec už potřetí během sta let dokázal rozesrat celou Evropu a uvrhnout ji do zmatku a zkázy, která neodvratně příjde.

Proto je Němec velmi nebezpečným nástrojem v jeho rukách a rukách jiných mocných.

Chcete-li zlikvidovat moc mocných, musíte nejdříve zlikvidovat jejich nástroje moci!

Smťák má pravdu - Rus je měl tehdy zahnat do oceánu i s Amíkem, a dnes mohl být v Evropě klid, protože USA jsou jejich dalším nástojem moci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # trton 2017-01-08 15:04
A nosata satanisticka svine si za rohem znovu sudli krvave pracky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Zardoz 2017-01-08 15:27
Já ti rozumím, že byli jen zneužití,
stejně jako dnes Ukrajinci,....

ale běž to vysvětlit třeba pamětníkům
z okupovaného Leningradu.

www.youtube.com/.../

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # trton 2017-01-08 15:31
Vam uz tu nacisto mrda nebo co?
Copak jsme porad ve WWII.?

Samozrejme historie se nezapomina a pokud sem prijde kdokoli se stejnymi umysly, musime ho zabit...
Ale dnes?
Copak si deti vybiraji rodice vy curaci?
A vnuci prarodice vy luzo vymastena?
Nakolik se vy tupci lisite od primitivniho hospodskeho, ktery odmita obslouzit ruskeho turistu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Zardoz 2017-01-08 15:45
Jenže Němec je dement!
Ten jde z extrému do extrému!

Nedřív vraždí bezohledně po celé Evropě a dnes jako by ztratil rozum a pud sebezáchovy, protože je zase tak mírumilovný a ultratolerantní , až to sere,... že zahltí a zahubí muslimem nejen sebe, ale i nás!

Absence strachu napáchá vždy víc škod, než jeho přemíra!

Jak moc si toho je Němec vědom, uvidíme podle toho, jestli opět zvolí tu ludru do vedení státu, nebo ji pošle na propadliště dějin.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-01-08 17:55
Němec sice svým způsobem dement je, ale v obohacení Evropy kozomrdy nejede. Muti makrela, je židovská zrůda, které koukají jem kramfleky z bombamovy prdele ovládalé kým? Židy, chazary...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # spektatorátor 2017-01-08 20:59
jojo
extrémní nacionalismus + národní sadismus = 2WW
extrémní internacionalis mus (ve formě multi-kulti) + národní masochismus = zánik Evropy
jedna úchylka horší jak druhá
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Zardoz 2017-01-08 15:51
Ne trtone, nejsme ve WWII...

My už jsme ve třetí světové válce!

A zase v tom mají pracky ti stejní exoti, včetně Němců!...Kvéry na Ukrajinu, do Sýrie, a spol..:-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # trton 2017-01-08 16:24
A nosata satanisticka svine si za rohem znovu sudli krvave pracky...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Richard 2017-01-08 15:59
Vadí TVÁ logika!!!!!!!!!!!!!!!

Z textů které pravidelně dáváš plyne že zneužití jsou vlastně neviní a za nic nemohou navzdory tomu že mají mozek a nechávají se ještě k tomu tak z 90% zneužít ze zištných důvodů.

Co je na tom k nepochopení???????????

Stejně by tak mohl posloužit jako příklad Islámský stát.......... neziskovky ( třeba z řiťomilem Jandou ) nebo poslanci zasedající v parlamentu EU.

Ale druhá světová je markant který je jasný i bez vysvětlování a paralela se současností v tomto je zřejmá.
Já též pokud chci demonstrovat cosi vybírám markantní, co nejvíce známí příklad o kterém má většina diskutujících povědomí.

Tedy za použití přirovnání které je všem jasné jsou diskutující cituji: curaci, luza vymaštěná, tupci ......

Argumentace jak od Petky Kotova....
Ignoruji zřejmé ( demonstraci na příkladu který všichni chápou), dání textu jiný smysl a na základě toho očernit oponenta a pak mu velmi sprostě nadávat s pokusem o vedlejší účinek který má vyvolat zdání tvrdého chlapa.

Argumenty, vysvětlení nic......

Tvé nadávky zde nikoho nezajímají, ani argumentace stejná jako má Petko Kotov ( tedy ne argumentace a osobní napadání )

Přestaň si hrát na velkého tvrdého chlapa, přetaň urážet a nadávat a vysvětli své stanoviska a opři je o logiku a pravdu. Odkazy neuškodí.

A další výplod tvého ega cituji:
navic to vypada, ze tu neni zase moc lidi, kteri by chapali, co pisu.... a tak uvazuju, esi to ma vubec cenu tady.... zbytecna ztrata casu....

Ty jediný chápající a znající realitu musíš zde trávit čas s místnímu ,,( nebudu vypisovat všechny urážky jen za dnešek ) kteří nejsou sto pochopit TVÉHO GÉNIA a to navzdory tomu že místo vysvětlování nadáváš a urážíš.

Hm....... Nejsi ty tak trochu NEOMYLNÝ bůh? Necítíš se tak?
A ti Němci....... nějak ti k srdíčku přirostli.



..lidé často nejsou tím čím se zdají.........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Lucif 2017-01-08 16:29
Vidím že vy sa medzi sebou navzájom zožeriete aj bez Kotova..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-01-08 19:14
No ten by sa tu pekne pučil....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # cawes 2017-01-08 20:33
myslím, že sa pučia v centrále, píšu životopisy a motivačné listy :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # .lak 2017-01-08 12:41
K tématu. Žvanijó. Europa se nerozpadne nehledě pravidel "moštárny inkluzů rapl ale leda zavedený systém pašalíků těch co "spolu mluví, jinak do evropy samozřejmě patří rusko a jeho pozice bez diskuze je excelentní a ukr to poznal velice že příklon k bruselonům je hodil do feudálu úpadek. A spolčené nátěrky nóblés je to co obyvatelé území naprosto nepotřebují aby kvasili navjeky a nikdy jinak. Jasně že německo po odchodu commonweltu které odmítlo dělat druhé či doprovodné housle mamelukům či mouřenínům ala vyrvál exšn abolice a má říšské ambice a i o to je to humornější že je to nějaká forma firmy GMBH navíc s kancléřskou smlouvou "kabinetních podloudů nejasného vlastníka. Jak by řekla babička šmárjá panenko oroduj za nás a zlé pryč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # lubinen 2017-01-08 11:12
Všechno mohlo probíhat úplně normálně, kdyby chod věcí neovládli banksteři , neomarxisti a vůbec všechny ty ideologickopsyc hopatický nestvůry novýho zlořádu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # trton 2017-01-08 11:19
omyl...
cela slavna EU byl od zacatku podvod a dlouholety plan k okradeni a zotroceni lidi pri nastoleni NWO...
Nikdy to nemohlo byt dobre...a všechno nemohlo vubec probíhat úplně normálně..
"Dobre" byly jenom ty kecy, na ktere jsme naleteli....
A "kdyby chod věcí neovládli banksteři"..?
NEBLAZNI !!!
Banksteři ovladaji vetsinu sveta uz stovky let !!
..nebo si myslis, ze zacali pred 10 lety?
(pratelsky doporucuji zacit premyslet)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # lubine 2017-01-08 12:10
Souhlasìm , to že to je plánovaný už dávno -. Zednáři - luciferiani ,iluminati a všechny okultní svinstva,vo tom žádná . Tady je snaha těchto skupin , jenom vytvořit iluzi ,že všechno je v rukou voličů a to se jim zatím daří i když čím dál víc lidí jim to prohlìdlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Roman Stones 2017-01-08 12:39
Souhlas s "trtonem"...,mo žná budu za blázna....ale od starýho Babylónu svět ovládá 12 pokrevních linií,který si rozdělují a porcují svět již hafo let.Proto vlajka EU je symbolikou tohoto dělení.Žlutá hvězda taky mluví za vše a kde se všude používá?,....tu má každej "šeriff"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Audit 2017-01-08 11:30
Vždy je třeba si položit otázku komu prospěje a kdo bude těžit z problému.

Otázka konce EU a hlavně eura je více než jasná.
Od vstupu eura v roce 2000 na světové trhy můžete sledovat nekonečný pád dolaru.
Jenom pro srovnání rok 1999 Kč/ dolar 50/1, rok 2017 20/ 1 a pamatujeme doby kdy byl směnný kurz 15/1.
Všichni ti, kteří chtěli prodávat ropu za eura - Husajn, Kaddáfí, byly okamžitě napadení USA. V hledáčku je Venezuela, Sýrie a Írán.

Tady máte odpověď komu prospěje konec eura.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # trton 2017-01-08 11:41
V hledeacku je take satanisticka Kabala...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Roman Stones 2017-01-08 14:06
Přesně tak!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Vítězslav Crha 2017-01-08 12:32
Kabala není v hledáčku,protož e už na ni míří doslova zblízka samopaly. Tyto nadlidi už doslova ztratili půdu pod nohama a už jenom ve smrtelné křeči kopou kolem sebe,což samosebou budí proti reakci celého světa. Téměř celá světová populace začíná s plným nasazením chápat podlost celého proamerického systému,který pro svoji podporu založil EU a dosadil tupé a nemyslící jelity,které učiní vše,aby se tak říkajíc zalíbily. V to,že padnou tyto jelity,nebo celá EU je zbožné přání většiny podvedených a ožebračených. Jenomže jelity nemohly vládnout selským rozumem,protože to jsou loutky USA estabilishmentu ,který svoji podlou politikou boří vše,co by mohlo nést jakoukoliv hodnotu. Proto musí zákonitě EU padnout a to bez rozdílu kdo ponese plody tohoto pádu. Jistě na tom posílí suverenita všech států,jistě se vymaníme jakémusi vlivu a jistě to povede ke zvýšení státní zainteresovanos ti na zvýšení podílu národního ozdravení a to ve všech směrech. USA nástupem Trumpa bude měnit sama sebe a svůj přístup k ostatním zemím.Pokud se to tam povede ukočírovat,je tím pádem ukočírováno vše. Jednotlivé státy musí ve vlastním zájmu korektně navazovat mezi sebou čilý obchodní ruch a to bez možností vyvolávání válek a úpadků. Pokud vše bude,jak Trump hlásá,tak za 5 let již budou znát první plody této politické změny. Ale měny budou muset být podepřeny reálným aktivem. Jaké to bude ukáže až čas,ale s největší pravděpodobnost í to bude opět zlatý standard ve fyzické podobě. A lidstvo si bude muset taktéž chránit podobným způsobem svůj majetek a vydělané hodnoty. Tam už je možností podstatně více. Mnozí již tak činí i z toho mála co berou. A to vše dohromady je politicko-ekono mická zodpovědnost všech na této planetě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Monika lkema 2017-01-08 12:38
Mohu vás trochu potěšit David Rockefeller byl vyloučen se Švýcarska a momentálně se nachází na smrtelně posteli v podzemní základny v Denveru ! Na Sorose je pořádán hon za demonstrace po zvoleni Trumpa zřejmě ale se již nachází někde v Evropě ! Nastaly konečne časy na hon divoké zvěře za vysoké prachy po celém světě !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Audit 2017-01-08 13:11
Nikdo nikoho honit nebude, přestaň to malovat na růžovo.

Lidé jsou v kapitalistické systému rozdělení na "třídní společnost" a poštváni proti sobě.

V koncentráku šli lidi do plynu a ti co je tam vodili - sonder komando (vězni, kteří po 3 měsících šli do té samé komory) jim říkali, že se jdou osprchovat.
Šlo "jenom o život" a nikdo se necukal, tak proč by měli dnes někoho honit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # lubine 2017-01-08 13:26
Všechny ty ksichty , co jste někde už viděli nejsou ani nemůžou být vrcholem pyramidy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Zardoz 2017-01-08 14:24
To je správná poznámka!

Proto mají židi zakázáno svého "žreka" (Boha) nazývat Jehovou ...:

www.youtube.com/.../




Muslimi jsou už tak daleko s nařízením v Koránu. že mají zakázáno jakékolik zobrazovaní podobizen jak Allaha, tak Proroka, ... aby je nikdo nepoznal a mohli se svobodně a nenápadně pohybovat mezi lidmi, aniž by jim hrozilo nějaké nebezpečí z davu, kdyby je někdo poznal.

Proto ty, kdo ovládají celý svět, jak jim Pjakin říká - Prediktor, ...možná znají nejvyšší bangsteři, ale i ti v jejich přítomnosti olizují podlahu, na které klečí a nesmí na ně pohledět.

Realita existence světa je mnohem a mnohem krutější, než si vůbec kdo dokáže představit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-01-08 16:21
nezobrazováním se brání kultu osobnosti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Che 2017-01-08 12:52
Citace:
# smrťák 2017-01-08 10:51
Jako v Norimberku. Všichni vrahové se vymlouvali (hlavně nacisti v žoldu USA) že dostali příkaz zhora. Nakonec tam pověsili pár Nešporů a bylo zažehnáno.
A co těch 50 miliónů germánů? Vrahů Evropy? Hajlujících panáků? Všichni "já jsem nevinný".
Smrťáku a co Cesko? kolik StBaku je dnes ve vlade? Bures, Rusnok a dalsi? Co rikaji? Ja tam musel, ja nic, ja jsem likvidoval lidi jen na rozkaz!!!!! Uplne stejne. A StBaci maji dnes vysoke duchody a plebs co tam nesel male a zivori hure nez za socialismu. Nikdo (lhar a zlodej Vaclav Hvochlasta) nejake vyrovnani neudelal a ani to nemel v umyslu.

EU se stal byroktaricky paskvil. Myslim ze puvodni myslenka byla dobra jen vse bylo mizerne provedeno. Kurz namecke Marky by byl dnes 2-krat vyssi, asi tak o 20% vyssi nez svycarsky Frank, tak to bylo vzdy. Nemecko dela prebytky, nebot Euro je pro nej levne, pro Francouze a Italy drahe. Nemecko ma tim vlastne podhodnocenou menu stejne jako Cina nebo i Cesko a a tyto staty tak drzi niskou nezamestnanost. Ne ale Spanelsko, Francie nebo Italie. Nejhure je na tom Recko. Nevim zda to tak bylo planovano, nejspise ne. A problemy tim rostou az se cely ten EU spolek rozpadne. Byrokraticky se to ridit neda.

USA je taky jen konglomerat statu s jednou menou, staty majii jine DPH a uz to nejakou dobu fungue, ale taky bidne. Dobre to fungovalo, kdyz se mohly jine zeme snadno plundrovat, ted je to trochu tezsi. Ale plundrovat se daji jeste dobre vychodni staty, jako Cesko, Polsko, Ukrajina. V posledni dobe jsem slysel, ze Cesko ma pod Cinovcem velike zasoby lithia (na akumulatory, 6% svetovych zasob) a tak hura, dame to USA; par byvalych StBaku ve vlade jako Bures dostane mastny baksis a lide a priroda budou mit jen oci pro plac.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # .lak 2017-01-08 13:05
No je to jako zjevení které asi překonává tamní ložiska uranu a jestli to stát strčí firmičce tak tam zaměstnají pár desítek hadrů na jedno užití za poblívku a zisk si napakuje nějaký 1.%neoliberál.

A jsem se hodí již užité citáty z NWOO.

Sasin napsal:
27.12.2016 (22.08)
Všichni blboni co se domnívají, že mírovým exportováním sklíček a plechovek dosáhnou světového míru jsou naivní, páč nic z toho nemá cenu podílu na půdě a rozpočtu. Všechno harampádí co se obchoduje jsou ve skutečnosti zneuctěné hodnoty a vědění po předcích, které neslouží potomkům, jen kupčickým parchantům co rukama harpagondechajů mění hodnoty. Lež mění na pravdu a stonásobně. Ti to budou potrestáni stejnou nejvyšší mocí. Všichni kupčíci co nakoupí a se „ziskem prodají jsou ve skutečnosti s harpagondechajc i mentálně či rodově spřízněni. Kukačky v každé zemi nakvartýrované takovým dávají diplomy a povzbuzují tyto zaprodané zbloudilce k ještě vyšším výkonům. Největší hovada sedí v parlamentní kantýně a podepisují obchody bez vědomí původních VLASTníků. Gdo pochopí, co ve skutečnosti znamená export, dostane ode mne jedničku. Muheeeeeeeee

Sasin napsal:
31.12.2016 (20.26)
Ti šmejdi měli přece dycky podraz v očích. Dělají podrazy od narození. Mají podrazáckou agendu, podrazácké předky, podrazáckou HisTórii, podrazácké myšlení kterým podráží nohy všem, se kterými se dostanou do styku jako každá správná pijavica. Blboni, kteří v tom furt hledají nějaký smysl, užitek či příležitost jsou stejná primitivní hovada jako voni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Zardoz 2017-01-08 14:45
Jen trochu odbočím z diskuze, ale před pár dny při vzpomínce na Chartu 77 na ČT 24, dávali videozáznam s Landovským, kde s úsměvem popisoval brutalitu STB, neustálé pronásledování a despotismus systému, který tady vládnul.
Lanďák zavzpomínal, jak rozváželi dopisy s Havlem, a jak po obklíčení STBákama jen uviděl jeho tenisky, když ho vytahovali z auta.

Tehdy v místní kavárně někdo poznamenal - "Co to bylo za despotický režim, který je vytáhnul z auta, odvezl do vyšetřovačky, zavřel na několik měsíců do basy,.. a oni ho potom za pár let svrhli a převzali moc? Vždyť to bylo jak na Pionýrském táboře, protože kdyby se Havel za stejnou činnost - rozvracení republiky", dostal do ruk Gestapa, tak by celá ta záškodnická banda zmizela a nikdo by o nich nikdy neslyšel!!...".

Zajímavý postřeh, že se tady tehdy měli ti nespokojenci tak špatně, že chodili přes den do práce a ještě měli i čas na tuto činnost, s vědomím, že je za to nikdo stejně nepostaví ke stěně, takže si mohli dělat co chtěli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # r.m. 2017-01-08 16:20
oni každý den do práce nechodili, měli peníze z venku; Hru Audience jsem slyšel poprvé z nahrávky na kazetě v roce 1980. Tehdy jsem si myslel, že dramatik byl nucený vzít podřadné povolání, ale houby z voctem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # cawes 2017-01-08 18:28
Chartu 77 vytvorila CIA, už to odtajnili
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # r.m. 2017-01-08 16:02
Vicekancléř, to je ten pán co vypadá a chová se jak honeckerův papaláš z bývalé DDR. Není divu, že si ho Merkelová vybrala k sobě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # cocoa darriba 2017-01-08 16:26
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.