AC24.cz

AC24.czZe světaJak může lidstvo svrhnout nový světový řád

Sociální sítě

Reklama

 

Podporujeme

 

Speciál 11. září

[1.[2.[3.] [4.[5.][6.]

[7.] [8.[9.[10.[11.]

Spolupracujeme




 


Jak může lidstvo svrhnout nový světový řád

Za poslední dobu se mnozí odborníci snaží najít aktuální metodu, která by umožnila lidstvu navrátit si planetu, kterou stále více zabírá Orwellovský stát.

Jak ukazuje praxe, mnozí se při hledání praktických řešení této poměrně závažné otázky často dostanou do slepé uličky. Jiní jsou naopak toho názoru, že problém je beznadějně neřešitelný a někteří cítí, že řešení problému stále existuje.

Co je třeba udělat v tomto případě:

1. V současné době nejnaléhavější potřebou je šířit informace. Lidstvo potřebuje rozsáhlejší znalosti. Mnoho lidí, ne-li většina světové populace si musí uvědomit všechno, co se dnes děje, aby se nakonec podařilo překonat všechny překážky.

2. Další naléhavou potřebou je úprava vědomí a chování aktivistů bojujících za pravdu. Lidstvo musí nutně dospět k pochopení, že budoucí realita bude vytvořena přímo jejich vědomím. Ať dobrá nebo špatná - to vše závisí na nás.

3. Když bojovníci za triumf naděje odhodí stranou strach a pesimismus, uvědomí si jejich duchovní sílu, tak se jejich (naše) postoje a chování radikálně změní.

4. Pokud budeme aktivně informovat a přesvědčovat lidi, výsledkem bude spousta lidí věřících ve své schopnosti, které nakonec musí vést ke změně a to jak na úrovni jednotlivých zemí, tak i globální politiky.

5. Masmédia, která jsou nyní většinou pod kontrolou velkých korporací a zkorumpovaných vlád můžou zůstat bez čtenářů a diváků. Myšlení a povědomí veřejnosti se vždy zajímá o nové a nezávislé televize, noviny, zdroje na internetu atd. V důsledku toho tzv. "občanská žurnalistika" přestává být jednoduchý jevem, velmi typickým pro internet.

Překlad: jinezpravy.blogspot.cz

Zdroj: kartinamira.info

Komentáře   

 
+8 # kerob 2012-08-01 12:03
Nevím, nevím. první bod, který jste napsal. Jaké inforname? Zdá se Vám, že informací je málo? Já bych řekl, že je jich přespříliš. Kdo se nakonec v nich vyzná? Na každou jednotlivou info, jich je dalších 5 jako desinfo. A co se týká informovanosti lidí, tak mám pro Vás docela špatnou správu. Lidi a tím myslím většinu, to nezajimá. Schválně se to zkuste. U sousedů, v práci, v hospodě a pak uvidíte.Dospěje te do stádia, že se budete divit, jaký Vás přepadne po čase pesimizmus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+9 # NeoDarkShadowNemesis 2012-08-01 12:23
Kerob má pravdu v tom, že lidi většinou tyto informace nechtějí přijmout, chtějí si žít ve svém pohodlném světě, je jim tam dobře. Já se snažím tyto informace šířit již delší dobu a většinu lidí to prostě nezajímá. Ale děkuji za každého, kdo tyto informace zpracoval a změnilo to jeho pohled na svět. Taky jsem propadal pesimismu, ale to je špatně. Snažím se být, co nejvíc pozitivní. Já věřím, že plán na NWO se zhroutí a věřím, že všichni ti zločinci, kteří se nyní schovávají za pojmy jako "demokracie", "svoboda" a "humanismus" budou za své zločiny pykat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Spark 2012-08-01 12:48
Cituji kerob:
Nevím, nevím. první bod, který jste napsal. Jaké inforname? Zdá se Vám, že informací je málo? Já bych řekl, že je jich přespříliš. Kdo se nakonec v nich vyzná? Na každou jednotlivou info, jich je dalších 5 jako desinfo. A co se týká informovanosti lidí, tak mám pro Vás docela špatnou správu. Lidi a tím myslím většinu, to nezajimá. Schválně se to zkuste. U sousedů, v práci, v hospodě a pak uvidíte.Dospějete do stádia, že se budete divit, jaký Vás přepadne po čase pesimizmus.

Je pravda že informací je dost, spíše souhlasím s těmi ostatními body, kdysi se lidé obešli s minimem informaci a dokázali ohromné revoluce. Proto nejde chodit za lidmi co známe a hledat podporu. Buď musíme najít něco, co společně chceme, nebo něco co společně nenávidíme. To je lepší způsob, jak spojit lidi než hloupou informací. Informace se mění, důkazem je třeba dětská tichá pošta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # FUCK OFF 2012-08-01 13:14
Souborem informací, které nám jsou dostupné, si tvoříme to, co považujeme za normální. Přitom normální věci jsou pomyslný směr, kterým se společnost ubírá. To, co zhodnotíme za normální, bez ohledu na to, jestli to odpovídá skutečnosti nebo ne, se stává přirozeným cílem a pokud něco ze skutečnosti s tímto cílem není v souladu, snažíme se to změnit. Skutečnost popisujeme výroky, větami. Popisuje-li nějaký výrok skutečnost a je přitom v rozporu s normalitou, vzniká tu přirozený tlak na změnu skutečnosti tak, aby tento výrok již skutečnosti neodpovídal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Ing. Miloslav Dědek 2012-08-01 13:37
Do přelomového roku 89 jsem se zabýval profesně výhradně technikou. Mám přihlášeno cca 100 vynálezů v různých technických oborech. V uvedeném roce jsem přihlásil můj poslední vynález: "Rotační objemový stroj". Technika mě od té doby přestala zajímat a většinu svého času se intenzivně zabývám řešením problémů, které ve své podstatě odpovídají problémům popisovaným v článku. Toho, koho uvedená problematika zajímá, tomu doporučuji napsat do vyhledavače Google tři následující slova: Teorie vševávoje reálskutečnosti .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # Ing. Miloslav Dědek 2012-08-01 13:47
Toho, koho uvedená problematika zajímá, tomu doporučuji napsat do vyhledavače Google tři následující slova: Teorie vševávoje reálskutečnosti.

Opravuji ta 3 slova: TEORIE VŠEVÝVOJE REÁLSKUTEČNOSTI
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Matěj Rupert 2012-08-01 13:49
Cituji Ing. Miloslav Dědek:
Toho, koho uvedená problematika zajímá, tomu doporučuji napsat do vyhledavače Google tři následující slova: Teorie vševávoje reálskutečnosti.


Opravuji ta 3 slova: TEORIE VŠEVÝVOJE REÁLSKUTEČNOSTI

ac24.cz/blogy/83-teorie-vsevyvoje-realskutenosti-a-priklad-jejiho-pouziti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # Pardalis 2012-08-01 14:38
Cituji NeoDarkShadowNemesis:
Kerob má pravdu v tom, že lidi většinou tyto informace nechtějí přijmout, chtějí si žít ve svém pohodlném světě, je jim tam dobře. Já se snažím tyto informace šířit již delší dobu a většinu lidí to prostě nezajímá. Ale děkuji za každého, kdo tyto informace zpracoval a změnilo to jeho pohled na svět. Taky jsem propadal pesimismu, ale to je špatně. Snažím se být, co nejvíc pozitivní. Já věřím, že plán na NWO se zhroutí a věřím, že všichni ti zločinci, kteří se nyní schovávají za pojmy jako "demokracie", "svoboda" a "humanismus" budou za své zločiny pykat.

Souhlas!
Když o těchto, či podobných záležitostech hovořím v práci ( jako naposled o chemtrails), opravdu s velkou chutí se kolegové zasmějí. Jako nad dobrým vtipem. V rodině při těchto rozhovorech raději hodí výhybku. Ale to je ještě všechno fajn, protože za jiných okolností jste např. okamžitě komunista, anarchista, také gay, Svědek Jehovův atp. Takže pravděpodobně to lidem opravdu dojde, až opravdu budou "ryť jak divé svině" rypákem v hnoji, abych citoval klasika .. Tož asi tak ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # slovak 2012-08-01 15:17
Cituji Pardalis:
Cituji NeoDarkShadowNemesis:
Kerob má pravdu v tom, že lidi většinou tyto informace nechtějí přijmout, chtějí si žít ve svém pohodlném světě, je jim tam dobře. Já se snažím tyto informace šířit již delší dobu a většinu lidí to prostě nezajímá. Ale děkuji za každého, kdo tyto informace zpracoval a změnilo to jeho pohled na svět. Taky jsem propadal pesimismu, ale to je špatně. Snažím se být, co nejvíc pozitivní. Já věřím, že plán na NWO se zhroutí a věřím, že všichni ti zločinci, kteří se nyní schovávají za pojmy jako "demokracie", "svoboda" a "humanismus" budou za své zločiny pykat.

Souhlas!
Když o těchto, či podobných záležitostech hovořím v práci ( jako naposled o chemtrails), opravdu s velkou chutí se kolegové zasmějí. Jako nad dobrým vtipem. V rodině při těchto rozhovorech raději hodí výhybku. Ale to je ještě všechno fajn, protože za jiných okolností jste např. okamžitě komunista, anarchista, také gay, Svědek Jehovův atp. Takže pravděpodobně to lidem opravdu dojde, až opravdu budou "ryť jak divé svině" rypákem v hnoji, abych citoval klasika .. Tož asi tak ..


Potvrdzujem aj ja tvoje slova, radsej zmenia temu na nejaku reality sou, alebo pripadne ani nechcu pocuvat co hovorim, ak poslem nejaky link s clankom alebo videom sa im to nechce pozerat. Zacinam mat pocit, ze celu zmenu musia zacat ludia ako my a ovce sa len pridaju.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-19 # CiN 2012-08-01 15:57
Áha, zase vějička na kterou se máte chytit a pdpořit vývoj nástroje zla největšího - totiž dobrého sluhu ale od příštího roku už zlého pána - INTERNETU.
Všech pár nastolených bdů totiž ke své realizaci vyžaduje právě jej. To je vlastně jediné sdělení celého zbytečného článku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-13 # CiN 2012-08-01 16:02
A doplněk stravy: "Lidstvo" se na žádné VLASTNÍ nohy nepostaví - to má jen člověk ty dvě nohy a jeden sloup uprostřed. "Lidstvo" není nikdo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # FUCK OFF 2012-08-02 00:38
Pořád je ve hře i varianta, že někde za bukem číhá Ježíš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # Tomáš Matějka 2012-08-02 17:27
Jak? Co třeba začít tím, že si všichni přestanou jako blázni půjčovat peníze? Vždyť celý NWO systém je postavený na dluhovém otroctví ... think about it for a while before you go to a bank
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # TRN 2012-08-02 17:36
Původní nadpis: " Как мы можем свергнуть Новый мировой порядок "
via-midgard.info/.../...
JAKÝ "LIDSTVO"? Co je to za ideologické kolektivistické překlady?!
To samé u mnoha článků přebíraných médii ze západu!:
ohrožení "humanity" překládají zcela jinak významově jako "Lidstva" místo LIDSKOSTI, LIDSTVÍ ! To je totiž ohržováno. Lidství člověka jako takového.
Pro lidstvo je v angličtině tuší výraz "mankind", tak už si na to dávejte pozor nebo si budem muset dát větší pozor my na vás.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # Raketopes 2012-08-02 22:23
Chybí jeden důležitej bod:
6) Ukončit pokrevní linie Rotschildů,Rock efellerů,bilder bergů,zednářů a iluminátů a to v rozsahu minimálně deseti kolen "na všechny strany".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # boun 2013-04-17 10:10
Čekal bych víc , dle nadpisu .. anyway .. Mluvíte o ukončování , jenže kdo za lidma bude stát ? Podívejte se na fízly .. armádu .. nic jinyho týpci nedělají, než že si perou do hlavy, jak odblokovat "agresora" štítem , jak po lidech stríkat z hadice , jak mrdnout tofou přez nohy . Všechno je strašně velká psychologická zátěž na člověka co chodí do práce a má zájem na tom , aby nebyl vidět ale mohl si žít dobře . No a taovych lidí je tu většina (ti co mají zájem, neříkam ze si tak žijou) no a u tech to začíná a končí . "KDyz pujdu na demonstraci, muzou tam prijit fizli a co kdyz vezmou zrovna mě ? " A konec přátelé .To že se obloha nedá dejchat, to že máme nějaký potopený města , to že se buhví kde možná ted plánuje další krize ... kdo ví . V tu chvíli všichni stáhnou ocas , koukaj dolů a čekaj, až někdo jeden vstane , otevře bránku a řekne "Pome tady tudma .. " . Vsichni vesmes tu branku vidi, ale nikdo si ji nelajzne otevrít . NWO vyhrálo podle mě . Já to nechci, ale podívejte se na to.. domrdáváme planetu tak, že velryby skáčou strachy na břeh .. ! .. Nakonec bude jedno v čem žijeme , hlavně že lidi budou mít práci a budou moct nakrmit děti (na který je všude reklama :P ) . Sem moooc zvědavej na tu posranou Koreu .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Redan 2013-04-17 10:40
Stačí vytvořit si lokální měny založené na ohodnocení práce, ošetřit je před průnikem falešných a nereálných globálních peněz . Odmítnout jejich vábení, co z nás dělá ovce. Rozhýbat trh s místními produkty, snížit nároky na svou spotřebu a přestat platit daně centrálním vládám. Zbaví je to vojáků a policie. Nejsou tu pro ochranu obyvatel, ale pro jejich útisk Supersystémy se rozpadnou samy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # triceratops 2013-04-17 11:24
A co přestat se tolik starat o to, jak OSTATNÍ nechtějí nic slyšte, a začít s tím prostě sám? Nepotřebujeme revoluce a demonstrace, násilím se stejně nikdy nic v dějinách nevyřešilo. Možná se tak změnil systém, ale nikdy nevzniklo nic, co by za to stálo. Co jim prostě jenom přestat dávat co chtějí? I když o tom nebudeme řečnit - tím líp, vlastně, zbytečné přednášky vždycky budí averzi - lidé okolo se překvapivě "chytí". Ne všichni a ne hned, ale to je v pořádku. Nemůžou jít všichni vpředu. Prostě nechat tu potvoru vyhladovět, ona pak už chcípne sama. Tohle funguje. Ale prstem namířeným na ty "debily" kolem nás se to udělat nedá...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jiřik 2013-04-17 19:02
Přesně tak ...... naprosto souhlasím ... nikoho nenutit ... nikomu nic necpát :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Licence Creative Commons Nezávislý webový deník AC24.cz podléhá licenci Creative Commons 3.0 | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás