Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaStovce zaměstnanců švédské firmy aplikují podkožní čip

Sociální sítě

Reklama

https://www.AUTOdoc.CZ

Stovce zaměstnanců švédské firmy aplikují podkožní čip

Čip o veľkosti niekoľkých milimetrov už "aplikovali" do ruky niekoľkým stovkám zamestnancom, a vedenie tvrdí, že tým nekončí.

Zamestnanci švédskej firmy Epicenter si teraz môžu jedným pohybom ruky otvoriť dvere do kancelárie, zapnúť počítač alebo dokonca aj zaplatiť za jedlo v miestnom bufete. Vysvetlenie nespočíva v tom, že by absolvovali kurz telekinézy, ale vo fakte, že im pod kožu implantovali elektronické čipy.

Zariadenie veľkosti niekoľkých milimetrov už "aplikovali" do ruky niekoľko sto zamestnancom. Vedenie Epicentera si je isté, že to nie je koniec: v blízkej budúcnosti plánuje začipovať všetkých 700 zamestnancov.

Švédski podnikatelia tvrdia, že čipy sú veľmi malé a sú užitočným doplnkom k už existujúcim zariadeniam. Na čip je si možné ukladať kontakty, heslá, čísla kreditných kariet. Následne môžu byť prepojené s mobilnými aplikáciami.

Na sieti však prevláda odpor k takýmto firemných "čipov". Ľudia si myslia, že sa jedná iba o prvý krok k realizovaniu myšlienok, s ktorými sa ešte nedávno mohli stretnúť iba v sci-fi filmoch a v konšpiračných teóriách. Pokladajú to za prvý krok k očipovaniu celého ľudstva.

Podľa odporcov tiež neexistuje žiadna záruka toho, že čip, ktorý dnes otvorí dvere zamestnancovi, ich zajtra neotvorí narušiteľovi.

Zdroj: hlavnespravy.sk

 

Loading...

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

Komentáře   

0 # Redakce 2015-02-05 06:05
Vážení čtenáři, pokud se chcete účastnit slušné diskuze, přihlašte/zareg istrujte se prosím vpravo nahoře - černá lišta / klikem na "PŘIHLÁŠENÍ". Děkujeme za pochopení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Antonin 2015-02-05 08:24
Acidjode, málo jsi se integroval, do našho mikloučkého kapitalizmu, kde každý může být milionářem. Nevíš co je to trh? Nevíš nic o konkurenci na trhu práce. A právě vidina stát se milionářem vede pracujícího být co nejdále v zaměstnavateli a nechat se očipovat jak kráva, ovce, později i prase.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # puvodni Novak 2015-02-05 08:43
Na první počtení by vám Antoníne někdo mohl dát za pravdu bezvýhradně. Protože však žádný kapitalismus v česku ani evropsku nevidím, považuji vaše předpoklady za částečně mylné. Vidím v některých případech soukromé vlastnictví výrobních prostředků v prostředí státního sockorporativis mu až klientelistické ho mafiánismu. V tomto prostředí mohou mít pracující skutečně různé vidiny, stát se milionářem může být i jedna z nich, ano . Obsesívnějšími vidinami shledávám splátku různých půjček a úvěrů , nebo prosté " abych měl alespoň na pivo a cigára" .
Souhlasím s vašimi závěry, že takové vidiny " vedou pracujícího být co nejdále ( zřejmě v análu ) v zaměstnavateli a nechat se očipovat jak kráva, ovce, později i prase " . I svině dodávám.
Na celém pokusu made in sveden, tak jak je sdělovacími prostředky presentován, je nejobludnější to budovatelské nadšení pracujících : s novým čipem k novým zítřkům a hlavně boj za mír a větší zisk.
Co se čipu týče, tak si ještě pamatuji, že nejvýkonějšími čipy, jaké jsem kdy zažil, byli domovní a uliční důvěrníci vedoucí strany. Tolik k pokroku v technologii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Antonin 2015-02-05 14:23
Já na to upozorňuji dlouho a nezištně, že puvodní Novák je vlastně starý Novák a proto velmi zkušený. A také vzdělaný a proto co jsem jen nastínil detailně odborně doplnil. Děkuji.
Máš pravdu, bylo tolik pomocníků VB, domovních důvěrníků i s nedůvěrou, absolventů VUMLu i denních.a volební účast 99,9.
Teď k volbám skoro nikdo nechodí a přece jsme v EU, NATO a přijme i TTIP? Ano to je ten pravý technologický pokrok.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Marek 2015-02-05 10:09
Na Slovensku odstartovala petice za vyhlášení referenda o vystoupení z NATO. Inspirují se i Češi?
svetkolemnas.info/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2015-02-05 12:13
Bolo by možno dobré to spojiť s petíciou proti čipovaniu ľudí, ale to už je v tomto momente asi neskoro či?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Peter 2015-02-07 00:39
nikdy nie je neskoro a hlavne vystúpiť z európskej únie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # acidjoe 2015-02-05 19:16
Cituji Antonin:
Acidjode, málo jsi se integroval, do našho mikloučkého kapitalizmu, kde každý může být milionářem. Nevíš co je to trh? Nevíš nic o konkurenci na trhu práce. A právě vidina stát se milionářem vede pracujícího být co nejdále v zaměstnavateli a nechat se očipovat jak kráva, ovce, později i prase.

zdravim, zaplať pánbůh asi jo :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Jan Kadlec 2015-02-05 15:50
Vážená redakce. Vítám Vaši snahu o osvětu, nicméně bulvární styl nadpisů mi zde více než vadí. Pokud už tedy musíte psát nadpisy článků v bulvárním stylu (viz naprosto zbytečná věta "Je to tady.", které už schází pouze vykřičník...), pište je alespoň správně. Stovce koho čeho - zaměstnanců, nikoliv zaměstnancům. Děkuji. Obsah článku je samozřejmě dost děsivý a je potřeba o tom informovat, ale jelikož Vás beru jako protiváhu bulváru a jiných presstitutek, mrzí mě, že se snižujete na jejich úroveň...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Antonin 2015-02-05 18:00
AC nám předložil pohled na sever do švédskeho podniku. Jan Kadlec ale není spokojen s úrovní AC a řadí je do bulváru typu Aha a Blesk, což je nesmysl.
Je pravda, že idnes, lidovky a novinky.cz by se s tím vypořádaly podle představ Jana Nováka?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Kadlec 2015-02-05 18:26
Díky. Doufám, že čtenářů kvůli tomu neubude. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+60 # acidjoe 2015-02-05 07:22
Teda nechápu, jak si to může někdo nechat dát dobrovolně. Vítejte v kyberprostoru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2015-02-05 11:16
Zombifikácia sa začala......

Skôr by som povedal vitajte v pekle. Neviem či máte predstavu čo všetko dokáže čip spôsobiť človeku.. V USA nezákonne skúšali a testovali v osemdesiatych rokoch minulého storočia čipy už na väzňoch. Dokázali už vtedy pomocou implantovaných čipov ovládať ich emócie. Ako všetko aj táto technológia bude cielene zneužitá k ešte väčšej moci nad mäsami. Čip vám môže otvoriť dvere, ale môže vás aj zabiť ak si to niekto tam hore bude želať. Bude treba aj petíciu proti čipovaniu ľudí. Lebo za chvíľu bez čipu pod kožou nevôjdete ani do obchodu ani do banky ani do práce ani na žiadny štátny úrad.
wertyzreport.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Zuemin 2015-02-05 17:20
NOVÉMU SVETOVÉMU PORIADKU sa konečne niekto postavil na odpor. Rusko a štáty BRICS už úplne otvorene odmietajú plány malej skupiny chorých ľudí, ktorá stojí za FEDom a NWO. Aj preto sa tých pár choromyseľných ľudí, ktorí manipulujú svet a ktorí majú na svedomí viac životov, ako Hitler s Pol Potom dohromady, rozhodlo zvýšiť obrátky a tie svoje choré plány, ktoré sa mali uskutočniť o desať - pätnásť rokov, zavádzajú do praxe už dnes. Netreba zabúdať na blížiaci sa koniec Spojených štátov Degenerátov a Mutantov, ktoré zatiaľ existujú a prežívajú len vďaka svojim kolaborantom v médiách a niektorým spolupáchateľom vo svetovej politike. Krach toaletného papiera s názvom dolár je neodvratný a zánik ríše ZLA - USA, aké poznáme dnes, je otázkou niekoľkých mesiacov. Aj preto kopú ako zdochýňajúci kôň.
Urýchlované plány iluminátov a zamestnancov Satana a Diabla sa minú svojmu účinku a sú vopred odsúdené na zánik. Za tie dlhé desaťročia síce stihli prevychovať celé generácie normálnych ľudí na Mutantov, ale to sa týka len USA a Západnej Európy. Stredná a Východná Európa a Slovania majú úplne iné historické skúsenosti a oveľa čistejšie genetické vybavenie. A hlavne nemajú skúsenosť s utláčaním, kolonizovaním a ponižovaním tých druhých...A aj preto sú ich plány v tejto časti sveta odsúdené na zánik. Tu sa čipovať nebude. Iba ak slivovicou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Tonik Prezlak 2015-02-05 07:48
Cipy su len slaby odvar, uz sme sledovani nonstop.
Ved uz existuju ovela lahsie sposoby ako nas mozu skontrolovat kedy chcu - mobilny telefon s GPS, prip. lokaciou podla wifi/siete (+ bezkontaktne NFC, bluetooth), platobne karty + rozne klubove karty, ucty v bankach, poulicne kamery, dialnicne kamery, socialne siete, udaje prepravcov (vlaky, busy, lietadla - ked clovek kupuje online). Vlastne vsetko co zlahcuje zivot, takze clovek to sam vyhladava A teda ked pridu teraz smart hodinky, ktore bud clovek nosit nonstop, tak to sa ani Orwellovi nesnivalo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Trust no One 2015-02-05 08:26
Rozdiel ale medzi cipom a medzi viacerymi blbinami co si napisal je, ze cip nemozes odlozit, alebo vypnut. NFC mozes zahodit, mobil mozes zahodit,alebo polozit inde, karty mozes zahodit (zatial) alebo nepouzivat, GPS sa da vypnut atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tonik Prezlak 2015-02-05 08:39
len na tieto "blbiny" ta nikto nemusi presviedcat, sam ich dokonca chces...to je rozdiel do cipu s ktorym vacsina ludi urcite nesuhlasi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2015-02-05 11:34
Ľudia síce nesúhlasia ale budú nakoniec okolnosťami donútení a dobrovoľne nasilu sa napokon dajú začipovať aby mohli existovať a využívať výhody "vyspelej" západnej civilizácie. Skrátka bez čipu v tele nevybavíte nič ani na verejné WC sa nedostanete... nie že nebudete môcť nakupovať v obchodoch, ale nebudete môcť byť ani zamestnaný a zarábať peniaze. Všetko bude fungovať na báze implantovaných čipov. Tak to spravia je to už len otázka krátkeho času

Budovanie čipového otroctva je postupné a rafinované - skryté, aby ľudia nekládli žiadny odpor. A to prebieha už dnes: Zavádzaním čipových kariet do všetkých oblastí vášho života: Banky, školy, zdravotníctvo, väznice, doprava, firmy, elektronické = čipové občianske preukazy, biometrické pasy, čipové zdravotné karty. Ďalej prebieha zhromažďovanie všetkých údajov o všetkých ľuďoch na Zemi (DNA, odtlačky prstov, sledovanie pohybu, kontrola SMS a e-mailov). Súčasne je to zjednocovanie meny - Euro, vytvorenie 4 celosvetových vlád a mien, potom jednej celosvetovej vlády a súčasne povinné očipovanie všetkých ľudí na planéte Zem pod rôznymi zámienkami.

www.spovednica.sk/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # Rudolf 2015-02-05 08:26
Cipy nejsou slabý odvar. Je to konečné řešení lidstva, protože bez čipu se můžete ztratit (bez telefonu, bez karet, s kapucí na hlavě ...atd. je Systém v prdeli), ale s čipem už nepomůže nic.
Jedině skočit do vany s louhem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Alex 2015-02-05 08:41
Jestli to tak je, tak je nutná okamžitá revoluce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Petr Vánočka 2015-02-05 09:05
já jsem si nemysel že bych to někdy řekl ale jsou případy kdy jsou čipy ku prospěchu, myslím v práci jak tady v té firmě.

Já dělám na dole už nějaký pátek, všichni máme malý čip v lampě který sleduje pohyb po dole. Musím říct že jsem celkem rád že je máme. Ani tady v té firmě myslím že jim nejde o to číst myšlenky svým zaměstnancům, v naší brandži máme čipy (sic ne pod kůží) hlavně kvůli bezpečnosti, tady v té firmě to bude kvůli pohodlí a pracovní výkonosti:)

neříkám že čipy nejsou zlo, když se začnou čipovat lidi, sledovat pohyby, poslouchat hovory a porušovat soukromí tak všecho bude v kelu ale pár čipů ve firmách mi nevadí.

PEACE:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2015-02-05 11:46
Keď ho máš len na prilbe je to v poriadku je to preto aby ťa v prípade havárie v bani rýchlo našli. Implantovanie čipov do ľudského tela je však iná záležitosť.... Je to ako s nezákonným odpočúvaním. Napokon sa ukázalo že sú odpočúvaní všetci, keď nás začipujú celkom iste si nedajú ujsť možnosť nás aj ovládať. Mocní doteraz zneužívali všetko ale klamali a stále klamú že to nikdy nerobili. Hrajú sa na svätých, ale ich duše prahnú po ľudskej krvy a a stále väčších ziskoch a moci. Očipovanie v dnešnom stave pre ľudstvo znamená najkrutejšie otroctvo aké si len vieme predstaviť.
Na prilbu by som si v bani dal namontovať čip aj ja to je v pohode.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Vladimír57 2015-02-05 12:57
Nevěř tomu, že někoho zajímá tvoje bezpečnost. Jde jen o to aby si lidé postupně zvykli, proto se vytváří iluze o prospěšnosti. Ač bibli nečtu, je tam o tom zmínka, všichni budou mít znamení šelmy, buď na ruce, nebo na čele. Znamení šelmy je 666, nebo také www, zajímavá podoba s internetem. A všichni lidé budou pod jednou sítí. Je to mými slovy, ale jde o podstatu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Nausius 2015-02-05 09:28
Pravda je, že kontrola a dohled nad jednotlivcem je už i dneska takový, že si ho mnozí ani neuvědomují. Stačí používat internet, sociální sítě, platební kartu či telefon a není problém sestavit vzebrubný profil vaší osoby.

Jenže čipování jde ještě dál. Stále se najde dost jedinců kteří současný "pokrok" ignorují a mnohdy částěčně žijí tzv. mimo systém.

Nepředpokládám, že by se v nejbližší době zavádělo nějaké masové čipování lidí na základě represí či zákonů. Nejdřív uvidíme rozmach čipování v bankovním sektoru, v konzolových a počítačových hrách, v soukromém korporátním sektoru atd.
Lidé by dnes povinné čipování masově odmítli. Musí být na to připraveni. Čipy jim budou jako výsledek pokroku představeny jako neškodné a užitečné (do jisté míry to bude pravda) nástroje, které jim usnadní život atd. V ten moment, až si masová konzumní společnost zvykne, přijde stát s tím, že nepotřebujete občanku, řidičák atd., že všechny vaše údaje o vás budou na čipu a vše bude jednoduší pro komunikaci se státní správnou atd.
Navíc vše bude podpořeno i otázkou národní bezpečnosti a bojem proti terorismu který se v následujících letech rozhoří ještě víc.
A uvidíte, že lidé se nakonec nechají očipovat zcela dobrovolně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Nausius 2015-02-05 09:31
PS: Čipy sami o sobě mohou být samozřejmě využity (ze začátku tomu tak bude) v mnoha oblastech kde budou velmi užitečné a lidem přinesou skutečně pozitivní přínos.
Jenže pokud uznáme fakt, že k moci se většinou dostávají psychopaté a sociopaté, lze předpokládat, že i tento nástroj bude zneužit k vykořisťování a zotročování jehož jsme již několik tisíc let v různých podobách svědky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # kojak 2015-02-05 10:40
Okamžitá výpověď. Raději bydlet v lese a vybírat popelnice .... pardon, raději chcípnout

sú užitočným doplnkom k už existujúcim zariadeniam. Na čip je si možné ukladať kontakty, heslá, čísla kreditných kariet. Následne môžu byť prepojené s mobilnými aplikáciami.

jasně hlavně ty kontakty mít pořád u sebe ... no, že přijdou s tak chudým argumentem, s takovou píčovinou, to by mě fakt nenapadlo. A že to bude lidem stačit .... hlavně mít kontakty u sebe pořád :-DDDDDDD fuck me
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Piovarči 2015-02-05 12:09
Pohyb a existencia bez čipu budú nakoniec postavené mimo zákon. Ak niečo neurobíme už teraz je to koniec akejkoľvek slobody myslenia a konania. Všetkých čo sa nebudú chcieť dať začipovať postavia mimo zákon ako teroristov. Dnes je možné všetko pozrite sa celé Rusko je už dnes teroristickým štátom, a každí z nás čo tu prispievame v podobnom duchu sme nepriatelia štátu a systému. Sme odporcovia tzv. západných "hodnôt". Chce to naozaj masové národné petície proti čipovaniu ľudí. A treba to aj riadne oddôvodniť, nakoľko sa doposiaľ všetky technológie zneužívajú najmocnejšími na planéte na nezákonné sledovanie a manipulovanie s ľuďmi.

Z jednej debaty k článku o náleze čipu v Napoleonovej hlave:-)

Jan Pospíšil
Titulek
není se čeho bát
Odpovědět

Já se nebojím čipů nebo čipové totality, teda pokud je zrovna nemají v rukou nějací fašisté nebo imperátoři - pak je totiž jasné, co takoví DEBILOVÉ provedou...

Více zde: exopolitika.cz/.../...

A je jasné že fašouni za Bielym domom už odhalili svoju tvár.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Peter 2015-02-05 13:41
pred zhruba 12 - 14-timi rokmi sa vravelo o cipovani ludi. Mne to vtedy prislo ako sci-fi a nahanalo mi to strach. Potom dlhy cas to vypadalo vsetko celkom pokojne ze ludia si ani nevsimli ze by sa nieco dialo a zrazu tu mame europsku uniu, stavaju sa zakladne nato na hranici s ruskom, ttip, cipy ludia boli cely cas oblbovany sprostostami a casto krat nevideli alebo si az tak nevsimali ze v pozadi sa zacali hybat lady a ze to vsetko ako NWO totalna kontrola a bezBoznictvo sa stava realitov. Cip je ako brana do pekla a priznanie zidom ze si ich otrokom a ze si s tebou môzu robit co chcu hrat sa na bohov ovladat ta, toto nemôzeme dopustit predsa. Sme slovania a mali by sme byt na to hrdy stat pri sebe a nenechat sa ovladat bandov zvrchovancov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Peter 2015-02-05 14:03
+ nejde len o slovanov ale celkovo aj europania by sa mali vzchopit nikto toto nechce len malokto to vidi ako to je... + k clanku zacina to vo firme Epicenter... aka nostalgia...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Trust no One 2015-02-05 15:15
Vážení občania Slovenskej republiky,

na Slovensku odštartovala oficiálna petícia za vypísanie
referenda o vystupení zo štruktúr NATO
.

Petičný hárok si môžete stiahnúť napr. z tejto webstránky:

v PDF

uloz.to/xyxGxhye/peticia-proti-nato-pdf

v DOC

uloz.to/xXCWisfL/peticia-proti-nato-doc

Pomôžte so zbieraním podpisov potrebných pre naplnenie zákonného kvóra, aby
petícia mohla byť úspešne zakončená vypísaním referenda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # mokkori 2015-02-05 19:32
Začne se čipovat ve větších firmách, kde to bude dobrovolně povinné (nemusíš chtít, ale sbal se jestli nechceš), chvíli na to bude chtít čip každý zaměstnavatel kvůli docházce, za pár let bez čipu nenakoupím, nenastartuji auto, neotevřu dveře do paneláku, nedojdu si k doktorovi. Mohl bych dostat čip v podobě přívěšku na klíče, ale to by se dalo zneužít ke krádeži identity, takže pro mé dobro mi budou muset čip nastřelit pod kůži. Pak už jen zbývá čekat až se všude na ulicích objeví magnetické rámy skladující informaci o každém, kdo jím projde, samozřejmě za účelem bezpečnosti obyvatel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vladimír57 2015-02-05 22:57
Byť ve zkratce, obsáhl jsi to velmi výstižně. "Bezpečnost", to bude mantra a zaklínadlo zároveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jozo 2015-02-06 02:15
Proc cipovat ??? Staci naramek kdyz jde do prace a je to stejne. Jenze naramek jde sundat a to uz se vladcum sveta nezamlouva to uz otrok muze sundat. cele je to jen zase manipulace jak lidem vstipit cipovani . Ukazat otrokum ze cip je vlastne vyhoda a byt neocipovan bude znamenat degradaci a ponizeni. Otroci tak dobrovolne se ocipuji jako dobytek aby se pani mohly podivat co kde kdy a jak delaji. To je humus. Poku dnekdo vidi v tom ze cip otevre dvere ze si na to muze nekdo dat telefonni seznam a jine kravoviny tak me to tedy desi. Ja si jeste dokazu na kliku sahnout a odemknout klicema zadny cim nechci a jsem proti. Odmitam byt viden pomoci satelitu kde jsem coi delam co rikam a co vidim. jak se zda vnucuji nam to uz formou vyhod v zamestnani tak i slovem bezpecnosti ale co pro jednoho je bezpecnost pro druheho je ztrata svobody. Navic cip ma pozdeji obsahovat i kod kterym zpusti rychlou smrt nezadouciho otroka. O tom se tady nejak zapomelo v clanku napsat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Top of Page

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Více informací zde

 

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

Více informací zde

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Více informací zde

Přes PayPal

Copyright 2018 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: info@ac24.cz

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás