AC24.cz

AC24.czZe světaCDC přiznává, že věk antibiotik skončil, přebírají to tu superbakterie

Sociální sítě

Reklama

CDC přiznává, že věk antibiotik skončil, přebírají to tu superbakterie

Mnozí z nás dospěli k nedůvěře ve vládní agentury jako FDA a CDC, ale teď CDC v úžasném okamžiku pravdy otevřeně přiznává, že předepisování antibiotik vede každoročně ke smrti 23 000 Američanů a že doléhá kalamita superbacilů, které jsou pro naši vědeckou ‘medicínu’ nezničitelné. I těch 23 000 ročních úmrtí prohlašuje CDC ve své nové agenturou vydané Zprávě o hrozbách 2013 za konzervativní odhad.

Na těchto stránkách je předestřena skutečná epidemie k antibiotikům rezistentních superbacilů stejně jako kvantifikovaný pohled na způsoby, jimiž se antibiotik zneužívá, a přehnaně se v tomto světě vedeném Velkou Farmakologií předepisují.

Ta zpráva jde dokonce tak daleko, že přiznává, že medicína moderní éry selhává, když přijde na zvládání infekčních nemocí, neboť Matka Příroda se vždy adaptuje a překoná izolovanou chemickou někde v laborce umíchanou výzbroj. Pořád se vyvíjí nové kmeny bakterií, aby nás přechytračily. Ty superbacily jsou jako hackerští experti, co vymýšlí, jak projít nejlepšími počítačovými programovými firewally, jelikož my pořád ještě využíváme medicínského programování, které má původ v 50. letech.

Dr. Tom Frieden, ředitel CDC, ve zprávě říká: „Když si nedáme pozor, brzy přijde post-antibiotická éra,“ což je pro současný medicínský systém hrozný zádrhel. Když nás doktoři a nemocnice nebudou moci léčit předepisováním léků, tak k čemu vlastně budou? My už víme, že i věci jako rakovina a srdeční choroby lze řešit přírodní medicínou – a teď už i běžné infekce bude zapotřebí léčit alternativně.

CDC říká, že teď jsou největší hrozbou následující tři superbacily:

  • Carbapenem-resistentní Enterobacteriaceae čili CRE (9 000 infekcí ročně, 600 úmrtí ročně)
  • K antibiotikům rezistentní gonorrhea (246 000 infekcí ročně, už zůstává jen jeden lék, co ji ještě léčí)
  • Clostridium difficile (250 000 infekcí ročně, 14 000 úmrtí)

Naštěstí většinu rostlinných antibiotik ty superbacily vůbec nepostihly a ta jsou nadále funkční, jelikož jsou integrována do celkového plánu Matky Přírody, jak tomu bylo už po staletí. Mnozí tradičně školení doktoři nemají ani ponětí, jak předepisovat bylinná léčiva, protože je od prvních dnů na lékařské fakultě učí dívat se na svět prizmatem Velké Farmakologie.

Mnozí doktoři nemají ani ponětí, že stříbro, měď, gel z aloe vera, brukvovité rostliny, kurkuma, levandule, kozinec a myriády dalších přírodních medikamentů od kultur celého světa zvládají bakterie a viry už po tisíciletí. Zde jsou další informace o jen 5 přírodních antibioticích na infekce odolávajících anti-biotikům.

Tohle může být žalostné selhání medicínského establišmentu, je to ale drtivé vítězství pro přírodní zdraví. Lidé budou nakonec nuceni se obrátit k jiným metodám, aby si poradili s chemickými a environmentálními jedy, superbacily a s těžkými kovy, které zaplavují naši společnost.

 

Pochybná výmluva CDC na řešení

Bohužel spolu s tím, jak CDC přiznává těžké selhání antibiotik, tak přichází se svým řešením lidi více očkovat. Uvážíme-li, že vakcinace oslabuje imunitní systém, a je o ní známo, že způsobuje všechno od autismu, po demenci, tak to není zrovna moudrá rada – šlo ji ale očekávat. Vakcíny také nezabrání šíření těch superbacilů. Je čas podívat se po jiné chemické léčbě tohoto problému. Avšak mikrobiologické zátarasy na cestách začnou být stavěny už od okamžiku, kdy se nová chemikálie zavede – stejně jako se to děje s tvorbou superbacilů. Takže je čas hledat nové přírodní řešení.

Jak jednou řekl Einstein, nemůžete problém vyřešit stejným myšlením, které jej vytvořilo. Vyléčení světa od chorob nepřijde z vědeckých laboratoří, kde uvaří jen další mix chemikálií, který si Velká Farmakologie bude moci patentovat a pak protlačovat, i když s ním bude každoročně zabíjet tisíce lidí. Je čas na přírodní revoluci, abychom si poradili s tím, že jak CDC přiznává, současný model medicíny byl o něco méně než úspěšný.

Christina Sarich

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: naturalsociety.com

Komentáře   

-22 # František Luft 2013-10-08 09:58
CDC uvádí že antibiotika přestávají fungovat (protože bakterie se na ně adaptovaly), nikoli že selhává model medicíny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # kojak 2013-10-08 10:35
Ale současný model západní medicíny skutečně selhává :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # František Luft 2013-10-08 10:37
Zajímavé, krmí nás jen samými jedovatými chemikáliemi, práškují nás chemtrails, medicína selhává, jak to že se věk dožití stále prodlužuje?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # kojak 2013-10-08 10:54
Tak pokud to berete podle věku "přežití", pak ano ... jsme skutečně téměř dokonalí ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # František Luft 2013-10-08 10:58
Jsme stále stejní, tisíce let, ale něco se tu zlepšuje ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Marcela Murinova 2013-10-08 13:03
Ja bych to videla tak: vek se prodluzuje proto, aby bylo cim krmit profity farmafirem... To je preci uzasna a logicka strategie... Jen dlouho prezivajici nemocny je opravdu zarukou prijmu techto spolecnosti a jejich prodlouzenych rukou - lekaru... Zdravy ci mrtvy clovek je jim k nicemu :D
Proto dostaneme leky, potlacime priznaky, ale na druhe strane zacneme "lecit"vedlejsi ucinky prave zminenych leku... A mame tu kolecko...
Ano, neco se tu zlepsuje...s nejlepsi pravdepodobnost i to nebude zdravi, ale zisky farmaspolecnost i....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Bez Mena 2013-10-08 19:19
Len zabudli povedat za aj v pripade infikacie rezistentnou baktriou uplne bezne vyskytujucimi sa v nemocniciach je v dnesnej dobe mozne len znizit pomnozenie naco by mala nastupit imunita jednotlivca a dostat ju pod kontrolu. Ale co uz nepovedia ze takyto druh bakterie z tela uz nikdy opakujem nikdy nedostanete bez ohladu kolko antibiotik by ste uzivali ako dlho by ste ju v sebe nosili.Kludne zije vo vas potlacana imunitou az do doby kedy sa z niejakeho dovodu imunita narusi ci uz viroticky pripadne inou bakteriou a aby mohla opet pomnozit.Takze pametajte zdravotny personal pracujuci dlhsi cas v nem. zariadeni vsetci to mate uplne vsetci.
Ten udaj je smiesny ovela ovela viac ludi zabijaju prave tieto bakterie a nie len v us ale vsade na svete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # František Luft 2013-10-09 09:52
Tak daleko medicína opravdu není, aby současně dokázala prodlužovat život a ještě zajišťovat abychom byli nemocnější než normálně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Marcela Murinova 2013-10-09 10:43
A odkud vite, jak na tom vlastne medicina je? ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Karkul 2013-10-09 12:33
Tento argument ale funguje oběma směry.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Irrationality 2013-10-08 10:58
To je sice pravda, věk dožití se prodlužuje. Ale potkal jsi někdy člověka nad 50 let? min. 70% z nich má nějakou nemoc, kterou dlouhodobě "léčí" nějakými prášky, a jeho stav se nezhoršuje a ani nezlepšuje. Dále stále více a více dětí má na něco alergii. Jako je to "super" žít o 10, 20 let déle, ale s takovým množstvím sraček v těle, které ti ten delší život znepříjemňují?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Karkul 2013-10-08 12:06
Kdo tak dlouho žít nechce, může se zabít už v tom věku ve kterém umírali jeho předkové.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Aldakor 2013-10-08 17:20
Doporučuju přečíst si knihu "Zrozeni k běhu". Tam autor narazí v Mexiku mezi kmenem Tarahumarů na 90 letého běžce, který překonal 60 km přes hory. Když se pídí po tom jak je to možné, že má i v tomto věku takovou fyzičku a není nemocný (ačkoliv tam nemají žádné nemocnice, ani léky..), tak mu odpovědí "Dokáže to, protože mu nikdo neřekl, že to v jeho věku nejde"...tzn. setkáváme se tu se dvěma rozdíly za 1.nepůsobí na ně zhoubný vliv reklam, který by je programoval a za 2.vše řeší přírodní cestou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lexus1 2013-10-17 09:43
Zajímavá otázka, nechápu proč spousty lidí neguje. Dle mého skromného úsudku se nejedná o vyhlazování lidstva, že z ničeho nic přijde mor, ale zeptám se tě na takovou maličkost, víš, kolikrát se Tvoji rodiče museli snažit, než byla tvá matka gravidní? Víš, jaká je dnes průměrná doba otěhotnění? Všiml jsi si, jak vypadali chlapi dřív a že dnes jich opravdu spousty umírnili své rozbouřené názory a držíce hubu a krok jdou v řadu? Nejde o likvidaci, ale o to, že někdo si vzal 1984 a řekl si, že to nebude tak špatný nápad zkusit a ejhle, fakt to funguje. Myslím, že tam nejde o vyhlazování v tomto slova smyslu, ale otroctví, kde se úzká skupinka moc baví, jací to kreténi dřou jak koně pro kusy papírků, které oni tisknou ve svých firmách.. a to je dle mého ten důvod, udržet lidi v myšlenkách, že je to tak dobře a to by dle mého bez těch všech sraček asi nešlo. PS: Otázka do davu, kolik kamer na Vás míří každý den doma?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Nixq 2013-10-08 12:15
UMĚLE VYROBENÁ SUPERBAKTERIE "E"
VYNOŘUJÍ SE LÉKAŘSKÉ DŮKAZY, ŽE EVROPSKÁ SUPERBAKTERIE E. COLI BYLA VYROBENA BIOINŽENÝRSKY, ABY ZABÍJELA LIDI, SMIŘTE SE S NEPOPIRATELNÝM!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Karkul 2013-10-08 12:28
Nekřič a ukaž ty důkazy. Smiř se s tím, že bez důkazů to nejde. A že každý má na důkazy jiné nároky. Někomu stačí video na youtube jako důkaz, jinému ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Marper 2013-10-09 07:21
Bez dukazu to nejde a pravda je ta "v realite"? Probud se:-) Proc by nekdo udal sam sebe??? "Myslim to uprime. Stanislav Gross"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Adolf Balík 2013-10-08 10:07
Ovšem ti nejpravověrnějš í konspirátoři to vidí tak, že ty farmako-koncern y občas těm super-odolným superbacilům pomáhají. Vzpomínáte na tu zhoubnou biozeleninu z roku 2011, u které si tím byli skoro jisti?

www.nwoo.org/.../

www.nwoo.org/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Karkul 2013-10-08 10:07
Gonorrhea - Kapavka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Nixq 2013-10-08 10:08
Důkazy nyní ukazují na to, že tento smrtící kmen e. coli byl uměle vytvořen a pak buď uměle vypuštěn do potravin, anebo nějak unikl z laboratoře a vstoupil do potravin sám. Pokud nesouhlasíte s tímto závěrem, a to klidně můžete, pak musíte najít vysvětlení, jak se tato oktobiotická baktérie (imunní vůči 8 druhům antibiotik) vyvinula sama od sebe ... a tento závěr je ještě děsivější nežli „bioinženýrské“ vysvětlení, protože by znamenalo, že oktobiotické baktérie se prostě mohou objevit kdekoliv kdykoliv bez příčiny. A to by byla dosti exotická teorie.

Můj závěr dává lepší smysl: Tento kmen e. coli byl téměř jistě vytvořen uměle a pak vypuštěn do potravin se specifickým cílem. Jaký cíl by to mohl být? Zdá se mi, že je to evidentní.

Současně tu působí problém, reakce a řešení. Nejprve způsobit PROBLÉM (smrtící kmen e. coli v potravinách). Pak počkat na veřejnou REAKCI (obrovské pozdvižení, protože lidé jsou terorizování e. coli). Jako odpověď na to přijde žádoucí ŘEŠENÏ (totální kontrola nad globální zásobou potravin a postavení mimo zákon syrové potravy, syrového mléka a syrové zeleniny).

A o tom to celé je, samozřejmě. FDA (Americký úřad pro potraviny a léky)se spolehl na stejný jev v USA, když prosazoval svůj nedávnyý „Zákon o modernizaci bezpečnosti potravin“, který v podstatě staví mimo zákon malé rodinné organické farmy, pokud nelížou holínky regulátorů FDA. FDA byl schopen zničit svobodu farmářství v Americe tím, že zahrál na strunu široce rozšířeného strachu, který následoval po vypuknutí nákazy e. coli v amerických potravinách. Když se lidé bojí, samozřejmě, není obtížné přimět je, aby souhlasili s téměř každým stupněm regulační tyranie. A způsobit, aby se lidé báli svého jídla, je velmi snadné ... stačí několik tiskových prohlášení vlády poslaných e-mailem mainsteramovým médiím a je to. Další informace zde: www.naturalnews.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Karkul 2013-10-08 10:12
Vysvětlení máme už od Darwina. Vyvinuly se opravdu samy od sebe. Vytvořili jsme prostředí s antibiotiky a tak přežijí jen ty mutace, které jsou jim odolné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # František Luft 2013-10-08 10:33
To jsem před chvílí psal a oni mi to smazali. Mažou tu příspěvky, které příliš narušují konspiračního ducha webu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Karkul 2013-10-08 10:58
Ono to někdy blbne a komentáře dlouho nezobrazuje až se po nějaké době objeví. Mě to takhle dělalo včera. Každopádně, váš komentář mi mailem přišel. Tady ho zatím stále nevidím. Blbne jim to, ale asi v tom není zlý úmysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # slak 2013-10-08 11:10
Taky mi dvakrát zmizelo že Fleming měl kolegu který tvrdil že cesta je zvyšování imunity a že na sklonku života mu prý dal za pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Adolf Balík 2013-10-08 11:20
I to, co napíšu vysoce konspiračního, prochází někde černou dírou a paralelním vesmírem plným iluminátů a reptiliánů, než se to za pár minut objeví. Ten systém má k technické dokonalosti daleko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Adolf Balík 2013-10-08 11:14
Ten výběr z článku o předloňské superzhoubné e. coli ze zeleniny je o tom, že ano, ty superodolné kmeny skutečně vznikají - např. v nemocnicích a na jiných místech, kde je vlastně mimoděk "pěstujeme", aniž bychom chtěli, že je ale šíleně nepravděpodobné , aby se náhle objevil zkříženec 8 zcela odlišných linií rezistentních superbakterií. Že je méně hrůzostrašné, že je hybridizovali v laboratoři a takhle vyzkoušeli, než kdyby tak rychle náhle v skrytu došlo k té superhybridizac i najednou samo. Kdyby tomu tak bylo, je adaptabilita těchto potvůrek jak z nějaké sci-fi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Karkul 2013-10-08 12:08
Nepotřebujete nic křížit, Potřebujete bakterii třeba v nemocnici kde se používá všech 8 antibiotik. V takovém prostředí přežije jen tak, která má rezistenci na všech 8.

Adaptabilita mikroorganismů tak extrémní je. To není žádné scifi. Žijí krátce, takže rychle stihnout vyzkoušet spoustu mutací.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # tonic 2013-10-08 12:32
Podle me mohli snadno zmutovat v neumyslnych "laboratorich". Mam na mysli velkochovy dobytka, kde jsou otresne podminky a kde se antibiotika pridavaji rovnou do zradla. Vedlejsim efektem takoveho pristupu musi logicky byt odolnejsi bakterie
ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Karkul 2013-10-08 10:10
Vakcíny zabrání šíření superbacilů. Vždyť to je jedna z důležitých funkcí vakcinace.

Co se týče přírodních antibiotik, pokud se začnou používat stejně masově, jako penicilín, vytvoří si bakterie rezistenci i na ně. To je dáno mechanismem přírodního výběru. Organismy mutují a přežívají ty mutace, které odolají nástrahám světa. Změníte nástrahy, změní se i organismy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Milhause 2013-10-08 12:27
Přesně tak, sice souhlasím s tím, že pharmafirmy chtějí hlavně zisky, ale pořád je tu zpětná vazba.

Nejlepší řešení z hlediska lidstva by bylo, kdyby žádná medicína neexistovala a přežijí jen ti nejsilnější. To ale nezapadá do naší humánnosti. Přírodní medicína není příliš účinná, proč by pak v minulosti umíralo tolik lidí? Léčbu koloidním stříbrem jsem již jednou vyzkoušel a neměla žádný účinek.

Ono vůbec medicína založená na tom, že něco sníte a doufáte, že se ty látky v těle potkají a nějak se pobijí, je směšná. Chtělo by to nějakýho nanobota, který aktivně vyhledává cizí látky (jako bílé krvinky) a ničí je. To bude ta pravá medicína. Chemie to nespasí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # origano 2013-10-08 11:00
ANTIBIOTIKUM PROTI SUPERBACILŮM EXISTUJE!!!! JE JÍM ESENCIÁLNÍ OLEJ Z OREGANA A TZV. MIRACLE MINERAL SUPPLEMENT! Super je i olej ze skořice a z hřebíčku, ale ty asi nepůsobí proti všemu, naproti tomu nelikvidují přátelskou střevní mikroflóru.
Olej z oregana byl jedním vědcem právě na superbacily testován a prokázalo se, že je dokáže zlikvidovat. Zabije jakoukoliv bakterii a virus a oni si proti němu NEDOKÁŽOU vyvinout rezistenci. Stejně tak miracle mineral supplement/solu tion (MMS) - je to roztok chloritanu sodného (dezinfekce pitné vody) aktivovaný kyselinou citronovou. Více na www.emms.cz. Ale o MMS už jste tady jistě četli. Neptá se patogenů na genetický kód, prostě je zlikviduje. Takže žádný strach ze superbacilů a hlavně se nedávejte očkovat, mně to zničilo zdraví na deset let!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Karkul 2013-10-08 12:10
Když se neptá na DNA nemá jak rozlišit která buňka je tvoje a která cizí. Takže by zabíjel i tvé buňky. Ono to bude složitější. Jinak ono bakterie zabíjí třeba i alkohol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # origano 2013-10-08 18:08
Princip je ten, že patogeny jsou kyselé, kdežto naše tělo je zásadité. Na této bázi je MMS rozliší. Kromě toho je to dost mocný oxidant na to, aby zlikvidovalo patogeny (bakterie, viry, parazity, plísně), ale příliš slabý na to, aby uškodil lidským buňkám. Existuje na to nějaké oxidační číslo a bylo to vědecky dokázáno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pavelblaheta 2013-10-08 23:57
Souhlasím s Tebou co se týká očkování. Vloni mě praktický lékař víceméně donutil k přeočkování na Tetanus a protože jsem prošvihl tu dobu na kterou bylo děláno to poslední tak jsem musel absolvovat všechny tři. Dvě v pohodě, bylo to v době kdy bylo hodně slunka, ale poslední někdy před Vánoci a já po asi 14-ti dnech onemocněl po letech na zánět průdušek a ty problémy byly víceméně až do května než zase začalo pořádně svítit Slunce. Už žádné očkování nechci, leda bych cestoval do Subsaharské Afriky nebo do Latinské Ameriky to bych se asi nechal očkovat proti žluté zimnici a proti malárii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # origano 2013-10-08 11:01
ANTIBIOTIKUM PROTI SUPERBACILŮM EXISTUJE!!!! JE JÍM ESENCIÁLNÍ OLEJ Z OREGANA A TZV. MIRACLE MINERAL SUPPLEMENT!
Olej z oregana byl jedním vědcem právě na superbacily testován a prokázalo se, že je dokáže zlikvidovat. Zabije jakoukoliv bakterii a virus a oni si proti němu NEDOKÁŽOU vyvinout rezistenci. Stejně tak miracle mineral supplement/solu tion (MMS) - je to roztok chloritanu sodného (dezinfekce pitné vody) aktivovaný kyselinou citronovou. Více na www.emms.cz. Ale o MMS už jste tady jistě četli. Neptá se patogenů na genetický kód, prostě je zlikviduje. Takže žádný strach ze superbacilů a hlavně se nedávejte očkovat, mně to zničilo zdraví na deset let!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # slak 2013-10-08 11:03
Pokud vím tak samotný Fleming (penicilín) měl kolegu který tvrdil že cesta je posilování imunity organismu, ovšem o očkování to nebylo pokud pamatuji a dokonce mu prý na sklonku života prý dal za pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # slak 2013-10-08 11:07
Pokud vím tak samotný Fleming (penicilín) měl kolegu který tvdil že cesta je posilování imunity organismu a prý mu na sklonku života dal za pravdu. Jo a po úpravě textu už s heslem mi to zmizelo a asi to nebude mazáním příspěvků zvenčí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # sd 2013-10-08 13:10
Jednou budeme rádi, že to MMS existuje!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Tomax 2013-10-08 15:20
Zajímavou alternativou jsou bakteriofágy, tedy specifické viry vyskytující se běžně v přírodě, které "požírají" bakterie. V Gruzii jsou v tom nejdál, bakteriofágy využívají už od 2. sv. války, tehdy z důvodu nedostatku penicilinu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # peter1 2013-10-08 19:46
K téme dávam do pozornosti malý rešerš - možno niekomu pomôže v hľadaní vlastného problému - bibliotecapleyades.net/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tzio 2013-10-10 10:01
Díky bohu za MMS a vitamíny... Jak málo stačí místo hromady prášků :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mattias 2013-10-17 02:00
Citace:
...předepisování antibiotik vede každoročně ke smrti 23 000 Američanů
- z tohoto by se dalo usoudit, že díky antibiotikům lidé umírají. Což je možné, ovšem ve zprávě na kterou zde odkazujete jako zdroj je to uvedeno jinak. A to tak, že onemocní přes 2 miliony lidí, kteří jsou antibiotiky léčení a kvůli odolnosti infekce i tak 23 000 lidí zemře. Takže ne kvůli antibiotikům jak je zde uvedeno... Citace:
Each year in the United States, at least 2 million people become infected with bacteria that are resistant to antibiotics and at least 23,000 people die each year as a direct result of these infections.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mattias 2013-10-17 02:02
Trošku mě mrzí, že není možné přeložit lépe a neupravovat si fakta.. Pak AC24 a jim podobní nepůsobí vůbec důvěryhodně..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martina 2013-10-22 10:00
Přírodní alternativní léčba rakoviny www.folaxan.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.