Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaProvládní syrská vojska zaútočila na místo, kde se nacházeli američtí poradci. Následný americký nálet zabil sto Asadových bojovníků

Sociální sítě

Reklama

Provládní syrská vojska zaútočila na místo, kde se nacházeli američtí poradci. Následný americký nálet zabil sto Asadových bojovníků

Koalice pro boj s frontou Islámský stát v čele s USA učinila prohlášení, že provládní ozbrojené jednotky zaútočily na štáb Syrských demokratických sil (SDF).

Zde se nacházeli američtí poradci, po čemž byl podniknut odvetný útok na syrské vojáky.

...

„Syrské provládní síly podnikly 7. února nevyprovokovaný útok na štáb Syrských demokratických sil. Koaliční vojáci se v okamžiku útoku nacházeli spolu s partnery z SDF jako poradci, pomocníci a doprovod osm kilometrů na východ od dohodnuté linie odvrácení konfliktů na řece Eufrat," praví se ve zprávě velení.

„Koalice zasadila údery proti útočníkům za účelem obrany koaličních a partnerských sil, aby odrazila agresivní akci proti partnerům, jež se účastní boje s frontou IS," praví se dál ve zprávě.

Při středečním útoku mezinárodní koalice vedené USA zahynulo 100 příslušníků syrských provládních sil. Koalice prohlásila, že za hlavní úkol v Sýrii považuje boj s IS, ale ponechává si právo na sebeobranu.

Zdroj: snews.com

 

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+44 # Vaclav2 2018-02-08 10:59
pěkně to pokračuje...
máme čekat odvetu?
+79 # Láda 2018-02-08 11:47
nikde se nepíše, jaké prostředky byly použity na "obranu" okupačních poradců. Ale pokud je pravda, že zabily 100 vojáků syrské armády, měli by si z nich vzít rusové příklad. !!!!!! Střelami s plochou dráhou letu by nic neriskovali. OSN je na houby,
+93 # Janinna 2018-02-08 12:16
Ano, kde je mezinárodní společenství, aby odsoudilo tuto agresi Pindosů na území jiného suverénního státu? Je ticho.
Kreml zatím nevydal žádné prohlášení.
Dokud samotní Amíci nezačnou umírat ve velkém, nic se nezmění - a ne, nejsem krvelačná.
Buď oni...nebo Syřané, nebo vlastně všichni ostatní kdo se znelíbí.
Protože Amerika už zcela ztratila soudnost a je zcela přesvědčena o své beztrestnosti.
A je naivní věřit, že přestanou sami od sebe.
Pouze skutečná hrozba fyzického zničení, vycházející z jejich vražedné činnosti, je může zastavit a nic jiného.
Rozumí jenom síle, vždyť i "velmoc" S. Korea je vyděsila k smrti.
Je třeba jim připomenout Vietnam a proto je na čase, aby Rusko dodalo Sýrii protiletadlové komplexy, i třeba zastaralé, vyřazené.
Sýrie sice má ještě pár komplexů, ještě sovětské, ale ty stěží pokryjí celé území.
To zjevně nestačí na to, aby zabezpečila svůj vzdušný prostor proti všem agresorům, USA počínaje, přes koalici "ochotných a všehoschopných" a Izraelem konče.
Sýrie nemá radarové stanice pro včasné odhalení, neexistuje žádný systém varování proti raketám.
-50 # Popo 2018-02-08 12:35
"Cuckáte palček cuckáte" a pritom reálne ani len netušíte komu tá smradlavá vec patrí. No fuj priatelia, vy ste tada iný humusáci...
+46 # Aliance 2018-02-08 12:54
Sam si taka smradlava vec - figura - pornokanalov.
-37 # Popo 2018-02-08 12:59
Ako vieš, už si si ma čuchol alebo nebodaj už aj tem moj "palec si cuckal"? Priatelu neboj ja viem, ty si to tak ako každý správný "hrbáč" všetko len myslíš...
+15 # Piovarči 2018-02-08 23:50
Popo si odporný vieš o tom? a z tej USA predele ti trčí len šos. Už sem nelez a doporučujem všetkým
už s týmto človekom radšej nekomunikujme
Je to zapredanec a kolaborant. Kolaboruje s fašistickou klikou vo Fašingtone
USA nemajú v Sýrii čo robiť sú tam nezákonne a podoporujú len ozbrojenú krvilačnú lúzu.

Lucas Tomlinson, novinár z Fox News TV, odhalil, že útočné vrtuľníky Apache, AC-130 gunship, F-22 a F-15 bojové lietadlá a delostrelecké jednotky Americkej Námornej Pechoty, sa zúčastnili útoku na DSP pozície v meste Khasham vo východnej Deir Ezzor vidieku 7 februára

USA proti útoku v Sýrii zahrňal Air Force AC-130 vrtuľníky, F-15s, F-22s, Armádny vrtuľníky a delostrelectvo Námornej pechoty, zabili 100 ruskej a Assad-cúval bojovníkov v 3-hodinovom boji začiatku okolo polnoci.
Okrem toho, Arabská al-Bakara kmeňa oznámil oficiálne vyhlásenie, že desiatky jeho synovia boli zabití v USA koalície nálety na DSP. Skôr, Sýrske opozičné zdroje tvrdia, že NÁS koalície cieľ "Iránskych a ruskej sily" v Khasham. Avšak, zdá sa, že tieto tvrdenia boli nič viac ako propaganda kúsok na odôvodnenie nálety.

Al-Bakara tiež sľúbil, že v jeho oficiálne vyhlásenie, aby pokračovala v boji proti ISIS, USA koalície a USA-cúval Sýrskej Demokratických Síl (SDF) a popísané tri sily ako "obydlia" a "teroristov".

Miestne zdroje presvedčení, že Euphrates Valley svedčili viac podobných incidentov v budúcnosti, ako napätie v regióne je vyššia než kedykoľvek predtým.


Sýria je teda už rozparcelovaná veď kto si trúfne proti svetovému Teroristovi č.1?
Je to civilizácia nafúkaných zabijáckych vrahov a budú nás napokon vraždiť v mene západných hodnôt aj tu v Európe
southfront.org/.../syria
-9 # Popo 2018-02-09 02:41
Cituji Piovarči:
Popo si odporný vieš o tom?
Pio preboha živého nože mi ty prezraď, ako možem byť odporný keď ani len ten odpor nie som...? Cituji Piovarči:
a z tej USA predele ti trčí len šos.
A toto zas odkjal vieš? Tak dobre poznať simptómi tejto "choroby" možeš len z vlastných skúsenosti... Cituji Piovarči:
Už sem nelez a doporučujem všetkým
už s týmto človekom radšej nekomunikujme
A čože čože priatelu, žeby toď nedávna minulosť sa "k nám" prihlásila? Naozaj tá "červená" alebo nebodaj tá "hnedá" (o tej "zelanéj" už viem) je tvému srdcu blízká? Pokjal ma pamäť nešálí, aj u ních do botky platilo Kto neide s nami ide proti nám! Priatelu nepoteším ťa, to čo si tu "trénuješ" má už čo dočinenia s ťažkým fanatizmom a ten už je na "doktora"...
Cituji Piovarči:
Je to zapredanec a kolaborant. Kolaboruje s fašistickou klikou vo Fašingtone
Jak už som toď vyšie spomenul, zjavne s tým máš bohaté vlastné skúsenosti keď o tom toho tak vela a s takou vehementnou istotou to vieš. Alebo žeby už zas bolo za tým to tvoje priam chorobné domýšlanie...?
Cituji Piovarči:
USA nemajú v Sýrii čo robiť sú tam nezákonne a podoporujú len ozbrojenú krvilačnú lúzu.
Tak v tomto súhlas. Ale keďže všetci zúčastnený tam klamú a z holej reality neviem nič o tom aké "kšefti" tam majú tí alebo oný s tými alebo tamtými rozbehnuté alebo rozbiehajú, nebudem si kôli tomu "trhať vlasy"...
+22 # Janaz 2018-02-08 16:34
Evidentne máš bohatú prax, blbeček trolíček.
+11 # Piovarči 2018-02-08 23:32
JE to tak USA môžu zabíjať a ničiť kdekoľvek vo vesmíre a nielen na Zemi alebo v nejakej Sýrii. To je ako s Fašistom ak partizáni zabili jedného tak Fašistická soldateska vyvraždila celú dedinu. USA soldateska je rovnaká má právo z pozície sily zabíjať kdekoľvek. V Sýrii to práve preto dobre neskončí preto že USA sa napokon pustia do Sýrskej armády. Pokiaľ tá nebude modernizovaná neexistuje šanca aby to ústála. USA žiadne medzinárodné práva neuznávajú. Na nich môže platiť len sila. To jest zostreliť všetky ich lietadlá ktoré sa nachádzajú nad cudzím zvrchovanom území.
Sýria je už rozdelená

Sárska vojna

7. februára Sýrskej Arabskej Armády (DSP), opierajúci sa o ruských Leteckých a vesmírnych Síl, odrazil Sena'at Tahrir al-Sham (HTS) útok na svoje pozície v juhovýchodnej Idlib vidieku, podľa Sýrskej pro-vládnych zdrojov. DSP údajne zabil a zranil niekoľko bojovníkov HTS a jeho spojencov počas stretov.
Okrem toho, ruský warplanes zničil niekoľko ústredie a munície v skladoch tzv. Voľný Idlib Armády v meste Maarrat al-Nu'man v južnej Idlib vidieku, podľa Sýrskych aktivistov.

Kotol je rozdelený na dva malé ostrovčeky západných hodnôt. Toto je koniec ISIL v Idlíbe
Zajtra bude dokonané.
Chlapci ponáhľatje sa zo zničením banditizmu a satanizmu vo vašej krajine inak prídete všetci o život.
USA sú satanistickou hrozbou celému svetu.
Je to násilnícky a teroristický štát a bude vraždiť hlava nehlava ako to dokázal na konci Druhej svetovej vojny v Japonsku a v Drážďanoch a potom vo Vietname, v Iraku, V Líbii atď. Tohoto hlavného svetového Teroristu treba zastaviť stoj čo stoj. Inak sme ako civilizácia skončili.
aragonit9.blogspot.sk/.../...
+7 # r.m. 2018-02-09 01:49
my přijdeme na řadu taky kámo
tady někdo střihnul jinou část Chicago Council 4. 2. 2015, je to jiná část už známé nahrávka, geopolitické cíle pindosů a nejsou složité
youtu.be/-Gof0Ps9Dwg?t=46
Vlevo dole v 0:46 odchází zpod pódia chlápek s unikátní pleškou od jarmulky, rádiovky dneška.
+63 # Láda 2018-02-08 13:00
přejaté , ale trefné, bohužel
Další protiprávní akce Amerického státního terorismu s fatálními následky nepochybuji, že se na akci podílel tradičně i Izrael. Tohleto to je to mezinárodní právo dle USA, my můžeme všechno a Vy na území svého státu nesmíte ! My podporujeme jen "demokratické" teroristy ! To jsou ty západní hodnoty, které máme chránit? USA umí rozvrátit bezpečnostní i vojenské síly svrchovaného státu a pak Vám rádi pomohou za Vaše suroviny a vaši práci,jen když tam bude režim, který bude naslouchat USA! Mrtví, nemrtví, my vám to humanitárně nehumanitárně rozbombardujeme , pokud nepůjdete s námi! Je to hnus, co si dovolují! O Krymu budou pokrytecky tvrdit něco o anexi a okupaci,a jinde se chovají jak neandrtálci -omlouvám se neandrtálcům! ZT jedné strany Turek,z další Izrael, a do toho USA se svými kamarády ze SA - ještě nezlikvidovali všechny teroristy z IS - zřejmě ještě probíhá výběrové řízení na hodné a zlé teroristy a poté jejich přejmenovávání a pokud se osvědčí, pak zařazení do pravidelných šiků Syrské "demokratické" fronty! prostě demokracie hadra, ale když to bude proti Assadovi a Rusku-vše dovoleno!Copak asi OSN, EU a ČR?
+55 # Janinna 2018-02-08 13:24
Ano, světový četník kroutí ruce za zády kdekomu, kdekomu slabšímu, bezbrannému, slabému.
Ve své podstatě je vlastně zbabělec.
U těch teroristů jim stačí přehodit fangli nad hlavou, je to jako škatulata hejbejte se.
Terorista je a zůstane teroristou, jenom v dnešním světě pokřivených zrcadel je "náš" terorista "umírněná opozice", samože demokratická.
Možná zrovna ten Turek jim zavaří:) Ten žádný Kurdistán u svých hranic nechce.
+29 # Láda 2018-02-08 14:15
Erdogan se nesmí nechat ukonejšit, myslím, že mu USSA v tuto chvíli začnou nadbíhat a oblbovat sliby, budou ho nenápadně tlačit k tomu, aby se z bojové linie s teroristy, které USSA odkojila a nyní všemožně podporuje, stáhnul do Turecka, budou slibovat, že ostrahu a neměnnost hranic se Syrií zabezpečí USSA. Snad jim nesedne na lep, už přeci jednou zcela nahlas Erdogan řekl, že amíkům nelze věřit.
+10 # smrťák 2018-02-08 17:29
Ahoj hoši.:o)
Vy tady s Wilonim "spravujete" názor Janiny, stylem "převzaté, nepřesné" ale přitom jen papouškujete Pjakina a posléze I Janinu. Existuje vůbec něco, co je nepřevzaté, nebo přesné?
Jenomže ZAPOMÍNÁTE co hovoří excelence Pjakin o BEZSTRUKTÚRNÍM ŘÍZENÍ GP.
Totiž jedno moudro říká, že "hůl do vody ponořená zdá se býti zalomená".

P.S. ...je to JEN můj názor a tak to na mě působí, ale vy si samože pište zcela svobodně..:o)
+13 # Láda 2018-02-08 18:12
budu mluvit jen za sebe, jak to má " Wiloni" netuším.
S "Janinou" na 99,9% souhlasím a rád si její názor přečtu a někdy i popřemýšlím. Neznamená , pokud na ní reaguji, že s ní nesouhlasím nebo chci její myšlenku přebít ! :-) To vůbec neeee. Pokud se Vás to nějak dotklo, že jsem se vetřel / nemyslím to hanlivě, ale zkrátka natlačil/ do diskuse za "Janinu", tak se omlouvám.
Já to mám tak, že i za negativní reakci na svojí myšlenku jsem rád a zamyslím se nad ní.
Myslím, že drtivá většina jsme tu na stejné straně barikády a i to samo o sobě, i když nás není moc, už je parádní pocit. Když koukám kolem sebe v reálném životě na ty ovčí názory , je mi blivno, jak rychle jsme zparchantněli :-(:-( Jo a na Pjakina nemám čas, tím nechci říci, že je špatný, já jeho názory neznám
+11 # smrťák 2018-02-08 19:36
...no, po "zralé úvaze" (ne vždy jsem ji schopen) se Ti (Vám) omlouvám. Tam to slovíčko "přejaté, převzaté" tě stáhlo do jednoho pytle s "rozborem" Wiloniho.
Ale pal to čert. Aspoň se tu diskutuje.
удачи!
:o)
+10 # Láda 2018-02-08 20:10
vidím to stejně a jsem opravdu rád za každý racionální příspěvek :-):-)
-9 # Popo 2018-02-08 21:14
Cituji Láda:
jsem opravdu rád za každý racionální příspěvek
Kontrolná otázočka - Čo racionálneho je na domnienkách (nech sú akékolvak)? Holé fakty sú holé fakty a tie rovnako ako holá pravda nepustia...
+8 # Janinna 2018-02-08 21:59
:)) tak jsem to odhadla níže správně.:)
Vždy jsi schopen zralé úvahy:))
+12 # Janinna 2018-02-08 19:46
Ahojte oba, Láďo nemyslím, že bychom byli v konfrontaci, alespoň já si tvé příspěvky vždy přečtu a ve většině případů i ztotožním.
Když s něčím nesouhlasím, tak to napíšu, nebo nereaguji.
Takže určitě nejde o "přebíjení", ale o doplnění či souhlas nebo také nesouhlas. O tom diskuse je, nebo ne?
Na Pjakina si určitě čas najdi, tedy jestli ti můžu poradit:)
Nemůžu mluvit za smrťáka, ale podle mého se ani tak nejednalo o tvůj názor a už vůbec ne, že si se "vetřel do diskuse" se mnou.
Vždyť jsem se vlastně "vetřela" já:))
+11 # Láda 2018-02-08 20:23
Já tuším, že Pjakin bude dobrý, ale mám hrozný nedostatek času / i proto, jak píši ve fofru a snažím se všemi deseti- vyrobím hodně chyb/ . Často sám sobě vyčítám, že trávím sledováním politiky drahý čas, ale když vidím kolem sebe tu hloupou naivitu, nic jiného mi nezbývá.
Hodně důležitých postřehů nasaju zde od lidí, kteří mají více času a možností .a jsou tak objetaví, že se podělí . Za to zasluhují díky.:-):-)
+8 # Piovarči 2018-02-09 00:16
Láďo OSN je orgánom týchto skrurvysynov a vrahov.
Budú chcieť cez Sýriu zničiť Rusko a preto sa tu vojna neskončí.
Je to Fašistická banda. V Sýrii sa im musia postaviť len Rusáci inak bude Sýrska armáda zničená. Sýria je už na Americkom a Izraelskom pekáči. Na týchto bohov nikto nemá.
Vytočil ich akurát Kim ktorý sa vyzbrojil jadrom a balistickými raketami inak by už bola KLDR plná západných hodnôt a plne privatizovaná bohmi tejto planéty
+24 # josh (xy) 2018-02-08 13:14
Ahoj Janinno, přišpendluji skvělé počtení od Martina Kollera, poku jsi nečetla.parlamentnilisty.cz/.../...
+9 # Janinna 2018-02-08 22:03
Ahoj joshi, díky, je to opravdu skvělé počteníčko. Vlastně vždycky se vyplatí si článek od pana Kollera přečíst.
Ani dřív si nebral servítky, ale teď už pálí ostrýma:))
+20 # Wiloni 2018-02-08 13:30
"Ano, kde je mezinárodní společenství, aby odsoudilo tuto agresi Pindosů na území jiného suverénního státu? Je ticho. "

To má být vtip?
Nebo snad žijeme každý na jiné planetě?
Kdy naposledy mezinárodní společenství odsoudilo něco, co bylo v zájmu USA?

"Kreml zatím nevydal žádné prohlášení."

Kreml vydá buď standardní prohlášení o ilegálním pobytu US armády na území, nebo se k tomu nevyjádří vůbec.
Proč by také měl řešit blbost Iránců.

"Dokud samotní Amíci nezačnou umírat ve velkém, nic se nezmění -"

Amíci umírají ve velkém, v Idlibu, proto také ten kvikot směrem k ruským náletům a snaha obvinit Moskvu z používání chemické munice a bombardování civilistů.
Jenže na Rusy Američani sami otevřeně nezaútočí.
Jenže tam si o to řekli sami sestřelením ruského SU 25.

"Protože Amerika už zcela ztratila soudnost a je zcela přesvědčena o své beztrestnosti."

Nepřesné, protože Amerika ztratila právě ten pocit bezpečí a má strach, že bude její pozice nahrazena.
Je to dravec zahnaný do kouta s tím rozdílem, že nechápe, kdo je její reálný protivník, ale přesto se snaží uhájit si ten svůj kout.

"A je naivní věřit, že přestanou sami od sebe."

Především je naivní věřit tomu, že by syrská, nebo iránská armáda v přímé konfrontaci porazila NATO.

"Pouze skutečná hrozba fyzického zničení, vycházející z jejich vražedné činnosti, je může zastavit a nic jiného.
Rozumí jenom síle, vždyť i "velmoc" S. Korea je vyděsila k smrti."

Zase vedle.
Severní Korea je jen dílek skládanky, kterému tu říkáme NWO.
USA na ni nezaútočí proto, že má za sebou mnohem mocnější entitu, která by při jakémkoliv pokusu o hrubé narušení jejích dlouhodobých plánů nechala zničit USA zevnitř a to jak ekonomicky, tak na úrovni lidských zdrojů.

"Je třeba jim připomenout Vietnam a proto je na čase, aby Rusko dodalo Sýrii protiletadlové komplexy, i třeba zastaralé, vyřazené."

Nevím, co jsou vyřazené komplety.
V případě raketových systémů se tyto neskladují (rakety), ale buď se použijí při cvičných střelbách, nebo se zlikvidují, protože po uplynutí zhruba 8-10 let se díky použitému palivu a vlivu okolního prostředí (koroze) stávají nebezpečné svému okolí.
A k čemu dodávat systém, pro který nemám rakety?
V dané oblasti se nachází buď šíitské jednotky nebo syrská domobrana, což nejsou regulérní jednotky SAA, takže mohou očekávat jen to, co jim dodá Irán, nebo Syrská vláda, která právě jednotkám domobrany nic lepšího nedá z důvodu opakovaného útěku z pozic a zanechání techniky nepříteli.

"To zjevně nestačí na to, aby zabezpečila svůj vzdušný prostor proti všem agresorům, USA počínaje, přes koalici "ochotných a všehoschopných" a Izraelem konče."

Proto nemá smysl provokovat podrážděné Američany (nedobře se vyvíjející události v Idlibu, problémy s Tureckem).
Ať to nechají na těch, kdo má tu sílu s USA něco udělat (Rusko, Turecko).

"Sýrie nemá radarové stanice pro včasné odhalení, neexistuje žádný systém varování proti raketám."

I kdyby je měla před válkou, tak teď by ji nebyly k ničemu.
Většina území před vstupem Ruska patřila teroristům, takže to, co bylo na jimi ovládnutém území buď zničili, nebo prodali, nebo použili.
Většina stanovišť syrské PVO prostě byla zničena poté, co je vládní jednotky přenechali teroristům.
A nové nikdo nevybudoval.

Suma sumárum, proiránské šíitské jednotky si za to, co se stalo, mohou sami.
Irán neustále dokazuje, že na úlohu, kterou mu přichystala globální elita nemá schopnosti, ani znalosti.
Není to Rusko, Sýrie ani Irán, koho tlačí čas.
Ten je na jejich straně, stačí jenom klidně reagovat na ty blbosti, které tam vyvádí USA.
Tímto naopak Irán žene vítr do plachet USA.
Osobně si myslím, že by už mělo Rusko Irán poslat tam, kde slunce nesvítí, a ne ho ještě na úkor vlastních zdrojů nechat ničit vše, co tam Ruská diplomacie+armá da dosáhla.
Na druhou stranu tam GP ten Irán evidentně chce a pro Putina je tam přijatelnější spíš Irán, než Čína.
+16 # Láda 2018-02-08 15:16
hodně zajímavý názor, ale ne se vším bych osobně souhlasil
+5 # Piovarči 2018-02-09 00:41
Tiež si myslím zaujímavý rozbor situácie.
Idlíb je teraz na rane a môže byť o pár mesiacov obsadený Sýrskou armádou a tak USA vyvolávajú zádrapky a strety a testujú čo sa bude diať. Čo si môžu dovoliť. Dnes už vedia že keby zahájili ofenzívu rozdrtia Sýrsku armádu. V ceste im stojí jedine Rusko
Je ťažké predvídať ako sa tu bude ďalej vyvíjať ale predpokladám že USA budú v Sýrii stále agresívnejšie a budú si dovolovať stále viac, čím sa ocitá Rusko na pokraji vojny.

Turecky tlak na Kurdov je zatiaľ málo efektívny, stíhajú sa brániť. Američanom situácia vyhovuje zaviažu si Kurdov ešte viac dodávkami zbraní a ochranou
Sýria bude politicky rozdelená to je už isté USA už odtiaľ nikto nedokáže vytlačiť. Musel by sa stať zázrak a tie sa nedejú - kurvy majú vždy navrch.
Sýrskej armáde neostáva iné ako obsadiť čo najviac územia a to čo najskôr teda likvidovať ohniská odporu v celej západnej Sýrii preto že Východná Sýria je už vazalom USA.
Hranica medzi oboma Sýriami bude na rieke Eufrat. A západná Sýria sa bude musieť vyzbrojiť ako Kimova armáda inak ich predátor pohltí
+6 # Wiloni 2018-02-09 01:44
Pio, ty jsi pesimista.
Jediný důvod, proč USA v Sýrii zůstává je ten, že se čeká na začlenění Číny do Syrského scénáře.
Sýrii nikdo rozdělenou nepotřebuje, je ji pouze potřeba vyrvat z rukou Ruska (podle plánů USA), protože je potřeba pro projekt Nové hedvábné stezky.
Putin dobře ví, o co se hraje a Sýrii neprodá, protože by to znamenalo i jeho konec.
Americe jsou ropná pole v oblasti, ovládané Kurdy k ničemu, protože tam není přístup k moři.
A přepravovat ropu letecky se ekonomicky nevyplatí.
Na severu Turci, na východě Irák a Irán, tudy to autodopravou nepůjde.
Takže ropa není cíl, spíše bonus, ovšem pouze v případě, že se to povede otočit ve prospěch USA (což není příliš pravděpodobné).
A na základě jednoho kombinovaného útoku na syrskou armádu (respektive kmenové bojovníky) nelze nic predikovat.
Bojovníci tohoto kmene proti ISIL bojovali pravidelně v této oblasti a útok byl ze strany USA vzhledem k zapojeným jednotkám, připravován delší dobu, jen se čekalo na záminku.
Tím se chci omluvit íránským milicím, které v tomto útoku vůbec nefigurovali (tudíž nikoho nevyprovokovali).
Stejně tak je to vysvětlení toho, proč jednotky tohoto kmene neměli žádné systémy PVO
To je pro tebe Jani :-))

Mimochodem, podle Syrské strany jsou ztráty 25 Mrtvých. A teď kdo má pravdu.
+3 # r.m. 2018-02-09 02:40

Letošní srandovní zima graficky. Odchylky od dlouhodobého průměru. Ochlazené oblasti modře. Neoliberální bozi i střední Evropu ochránili od zločinného G oteplování. Nezapoměli samozřejmě ani na Austrálii....a nepřátelům ho poslali, protože klima je uzavřený systém a jinde se pochopitelně recipročně oteplilo))
Všimněte si vzestupu teplot nad Sýrií, Íránem a Ruskem.
Jaká je role klimatické změny v konfliktu v Sýrii?
lidevpohybu.eu/.../...
Protesty se šířily stejně jako sucho.
Nepředpokládalo se, že by v Sýrii mohlo nastat takové povstání....
-

Z úrodného severního pásu Sýrie bylo od roku 2011 dočasně nebo trvale vysídleno skoro 40 procent obyvatel. Někteří z nich odešli do autonomního kurdského regionu v severním Iráku.
ceskapozice.lidovky.cz/.../...
+2 # Piovarči 2018-02-09 02:43
Nezdielam tvoj optimizmus preto že poznám praktiky USA parchantov. Vidíš už sú pod Moskvou a bez boja obsadzujú Ruskú hranicu na Ukrajine. Ropu bez problémov budú prevážať cez Irak do Basry na lodné tankery. Bude zadarmo ako splátky za vojenskú pomoc Kurdom. A v dlhodobom horizonte sa budú stále snažiť zvrátiť "demokraticky" situáciu v Damašku. Destabilizovali celý svet a prechádza im všetko.
Pochybujem že straty budú len také nízke pri USA palebnej sile mali tam helikoptéry delostrelectvo aj letectvo tak že tá stovka padlých je reálna
+1 # Piovarči 2018-02-09 19:19
Ruské MO podezírá proamerické síly ze zboření mostu přes Eufrat
08:49 09.02.2018(aktu alizováno 08:50 09.02.2018)
Ruskými vojáky postavený most přes Eufrat na východě Sýrie byl zbořen v důsledku prudkého zvýšení hladiny vody v řece po záměrném otevření stavidel hráze, píše tiskový orgán ruského Ministerstva obrany Krasnaja zvezda.

Ruští vojenští odborníci postavili 210metrový most přes Eufrat v září 2017 několik kilometrů od města Dajr az-Zaur na severovýchodě Sýrie. Dokázal vydržet těžkou obrněnou techniku, jako jsou tanky, BVP a raketomety.

Spojili břehy: ruští vojáci postavili most přes Eufrat
© Sputnik.
Spojili břehy: ruští vojáci postavili most přes Eufrat
Jak oznámily noviny Krasnaja zvezda, 6 ledna se hladina vody v Eufratu nečekaně zvedla o několik metrů i přesto, že žádné podstatné srážky v regionu nebyly, rychlost toku se zvýšila dvojnásobně.

V důsledku toho byl most příští den zbořen," uvádí se ve zprávě.

„Vyšetřování provedené syrskými odborníky ukázalo, že k prudké změně vodní situace došlo kvůli záměrnému otevření stavidel na hrázi vodní elektrárny At Tabka, která se nachází na území opozičních útvarů kontrolovaných „mezinárodní koalicí" v čele s USA," píše oficiální orgán MO RF.

Jak se podotýká ve zprávě, žádná technická nutnost okamžitého vypuštění vody na hrázi nebyla.
cz.sputniknews.com/.../...
Tak vidíte akí sú Američania Gauneri. Sýrska vláda musí mosty cez Eufrat obnoviť a opäť vybudovať.
+1 # Piovarči 2018-02-09 19:20
Takto si to USA predstavujú v Sýrii budú jednať len s pozície sily a niekto ma tu obviňoval že som skeptik. Povedali to jasne

USA plánují jednat v Ženevě o Sýrii z pozice síly
© REUTERS/ Rodi Said
Politika
09:42 09.02.2018
USA hodlají vystupovat v mezinárodních jednáních o Sýrii v Ženevě z pozice síly, prohlásila oficiální mluvčí Pentagonu Dana Whiteová.
USA se nezúčastnily Kongresu pro národní dialog v Soči jako pozorovatel. Washington vyzýval k tomu, aby se i nadále soustředilo na ženevský proces o Sýrii.
„Naším cílem je zaručení toho, že naši diplomaté mohou hovořit z pozice síly v ženevském procesu. Budou to naši diplomaté, kdo v konečném důsledku rozhodne o tom, co se stane v Sýrii," řekla Whiteová na briefingu.

Podotkla, že USA podporují a budou i nadále podporovat Syrské demokratické síly v jejich boji se skupinou Islámský stát. Nevysvětlila přitom, jaké je spojení mezi bojem s IS, pod jehož záminkou se nacházejí američtí vojáci v Sýrii a pomáhají SDF, a ženevským procesem pod záštitou OSN, v jehož rámci jednají syrská vláda a opozice.
cz.sputniknews.com/.../...
+6 # Vaclav2 2018-02-08 18:14
zajímavý rozbor situace
+15 # Janinna 2018-02-08 19:20
Netušila jsem, že můj příspěvek bude rozebrán věta po větě, většinou nemívám potřebu obhajovat svůj postoj nebo tahat nekonečné vlákno.
Tak jo.
Willoni, ne každý sleduje Pjakina a čte jím doporučené tolstyje knígy:), proto jsem situaci popsala slovy, kterým rozumí většina, i "Pjakinem nepolíbená".

- mezinárodní společenství - tady si děláš srandu ty, ne? Už rozumím tomu proč Scipio "se jistí" a raději zdůrazní, že se jedná o ironii.

- Kreml - pouze konstatování, že v době kdy jsem to psala žádné prohlášení nebylo. Kreml VŽDY vydává prohlášení, a je jedno zda standartní, strohé, informativní,.........

- Amíci a jejich ztráty, jistěže již teď umírají ve velkém, jenže ví to americká veřejnost? Tyto ztráty se zatajují.

- Amerika ztratila soudnost - tady s tebou více méně souhlasím, jde jí o dominanci, o kterou přichází a v konečném důsledku i přijde, přes to nejede vlak, ale to nic nemění na faktu, který jsem popsala, že stále má pocit beztrestnosti - protlačování svých vizí v OSN, tak rádi by připravili Rusko o právo veta, spousta států se jich stále bojí, nebo jsou podmáznutí,.... ..ale osmělují se, vazalové z NATO, dolar,.... Nic už nebude takové jako "včera".

- naivita - nikde naivně nepíšu, že Sýrie a Írán by porazila NATO - vůbec nechápu co píšeš.

- podle tebe zase vedle - Korea - že je S. Korea někoho "projekt" je snad jasné, bylo zábavné sledovat ten slovní ping pong mezi ní a USA. To nic nemění na skutečnosti, že Kim při napadení by neváhal,.....

- vyřazené komplexy - zde jsem se mohla vyjádřit přesněji, popravdě ve zbraňových systémech se moc nevyznám - nepochybuji o tom, že Rusko PVO Sýrii dodá a nemusí to být zrovna S-400, ne?....na ochranu syrského vzdušného prostoru, ale až po volbách, v březnu kdy Putin bude zvolen znovu prezidentem.

- Rusko s USA na území Sýrie nikdy válčit nebude - proč by šlo do konfrontace?

- před občanskou válkou Sýrie měla - přelož si to sám, nemám na to čas:
До начала войны у сирийских сил ПВО было 50 РЛС(ещё советского производства) и радиовысотомеро в(5Н84А, П-18, П-19, П-37, ПРВ-13 и ПРВ-16).
Většina byla zničena.

Suma sumárum, neocenit íránské milice, které odvedly v Sýrii opravdu velký, obrovský kus práce - a je úplně jedno jestli "pracovaly" pro někoho, kdo chápe víc - se mi zdá přinejmenším velice krátkozraké.
Rusko Írán nikam nepošle, ale bude s ním úzce spolupracovat, alespoň co se syrské otázky týká.
Írán, ať již s GP nebo bez něj, je silný hráč v tomto regionu a je to spojenec Sýrie. Jenže také nepřítel Izraele.
I s Turkem bude Moskva spolupracovat, pokud to bude výhodné pro rozběhlé procesy a stabilizaci situace.
+1 # Wiloni 2018-02-09 00:43
Je mi líto, že jsi to vzala jako útok na sebe.
To se stává.

"- mezinárodní společenství - tady si děláš srandu ty, ne? Už rozumím tomu proč Scipio "se jistí" a raději zdůrazní, že se jedná o ironii."

Bohužel, žijeme v době kdy nic není jisté.
Až příliš často jsem svědkem toho, že spousta lidí myslí spoustu věcí vážně.

"- Kreml - pouze konstatování, ..."

Z mé strany pouze doplnění, nic více.

"- Amíci a jejich ztráty, jistěže již teď umírají ve velkém, jenže ví to americká veřejnost? Tyto ztráty se zatajují."

To ovšem na stavu věci nic nemění.
Jen je to pro americkou vládu levnější, nemusí platit pozůstalým.
I kdyby to veřejnost věděla, stejně by s tím nic nedělala (viz Irák, Afghánistán).

" Amerika ztratila soudnost - tady s tebou více méně souhlasím ..."

Opět jen upřesnění.

"- naivita - nikde naivně nepíšu, že Sýrie a Írán by porazila NATO - vůbec nechápu co píšeš."

Pak to samé mohu napsat já k větě
"A je naivní věřit, že přestanou sami od sebe."

Problém je v tom, že když to dáš dohromady s ...

"Protože Amerika už zcela ztratila soudnost a je zcela přesvědčena o své beztrestnosti.
A je naivní věřit, že přestanou sami od sebe.
Pouze skutečná hrozba fyzického zničení, vycházející z jejich vražedné činnosti, je může zastavit a nic jiného. "

Pak z toho významově vychází výzva k silovému řešení proti USA, a protože ani Rusko, ani Čína do války s USA nepůjde, pokud nebude napadena, pak zbývají pouze tito dva v oblasti.

"- podle tebe zase vedle - Korea - že je S. Korea někoho "projekt" je snad jasné, bylo zábavné sledovat ten slovní ping pong mezi ní a USA. To nic nemění na skutečnosti, že Kim při napadení by neváhal,....."

Taky jsem nikde nepsal, že by váhal.
Psal jsem o tom, že ji USA prostě nenapadne.
Proto si Kim vyskakuje.
Protože ví, že po slovní přestřelce se zase všechno uklidní a z USA přijde další jídlo a materiál za nějaký ten ústupek z jeho strany.

"- vyřazené komplexy - zde jsem se mohla vyjádřit přesněji, popravdě ve zbraňových systémech se moc nevyznám - nepochybuji o tom, že Rusko PVO Sýrii dodá a nemusí to být zrovna S-400, ne?....na ochranu syrského vzdušného prostoru, ale až po volbách, v březnu kdy Putin bude zvolen znovu prezidentem."

Opět jen doplnění a vysvětlení.
Rusko komplety PVO dávno dodává, jenže pouze syrské armádě.
Psal jsem ti důvod, proč je syrská armáda dál nepředá jednotkám domobrany, a o iránské milice se stará a zásobuje přímo Irán, takže to není starost Moskvy nebo Damašku.

"- Rusko s USA na území Sýrie nikdy válčit nebude - proč by šlo do konfrontace? "

Přesně tak, čas hraje pro Moskvu.

"- před občanskou válkou Sýrie měla - přelož si to sám"

To jsou přehledové radary
Radary včasného varování (EWR) Sýrie nikdy neměla.
Promiň, jde o profesionální deformaci.

"Suma sumárum, neocenit íránské milice,"

Já také nikde netvrdím, že nestojí za nic, pouze jsem konstatoval, že si to, co se stalo způsobili sami hloupou provokací.

Víš, rozdíl mezi našimi názory není v tom, co vidíme, protože oba vidíme to samé, ale v tom, jak si představujeme, že by to mělo fungovat.
U tebe mám pocit, že se ty události snažíš přenést do roviny idealismu (tj, dodržování dohod, dodržování nějakého práva, atd.), zatímco já to prostě beru tak, jak to reálně funguje (což neznamená, že mě to neštve).
To je důvod, proč ty napíšeš "Američani porušili zase mezinárodní právo", zatímco já napíšu "Iránci zbytečně vyprovokovali Američany".
+8 # Janinna 2018-02-09 01:39
Tak teď Willoni nevím proč jsi ten větný rozbor vlastně dělal.
Nejsem vztahovačná, ale přečti si to ještě jednou, vždyť každou moji větu rozporuješ. Tak jsem jenom upřesnila.
Jenom musím doplnit, že tou hrozbou fyzického zničení jsem měla na mysli jejich letadla, kdyby byla v hledáčku, kdyby byla zaměřená. Už jenom ten pocit, ani by je nikdo nemusel sestřelovat.
K silovému řešení Moskva ani Peking nesměřuje čas je na jejich straně.
Dodržování dohod a nějakého práva, tak to je to poslední co bych od Američanů čekala.
+3 # Piovarči 2018-02-08 23:30
Tí Američania sú ako šedí Emzáci - banda ovládaná légiami démonov
+79 # Elen 2018-02-08 11:03
Jaká mezinárodní koalice vedená USA?
Jací poradci?
Kdo je pozval?
Kdo žádá jejich rady?
Nemají tak co dělat, natož vraždit armádu země, do které přišli proč? Vraždit a loupit.
Koalice mezinárodní, vedená USA
patří před mezinárodní tribunál za válečné zločiny (+ vraždy civilního obyvytelstva) k pohnání k úhradě i materiálních škod (o utrpení obyvatelstva ani nemluvě).
Pěkný den
+29 # .lak 2018-02-08 12:27
Skoro bych řekl "skřivánci na niti, vojsko osn promuslimské organizace otlouká pindosy, Trump snad prohlásil že tu osn platit nebude?, a ty hejble jsou pro běžné obyvatele neproniknutelné protože jsou to i mnohdy rozmary a situační vyšilovaní z plezíru velkomožnými.

Chtějí dydlatat dydlavat DYDLACE a podnikatelské projekty nejen na vytřískávání renty jako pojišťovny na život věčný restituce z těch kdysi nebohých nevolníků klerofašistické šlechty vytřískané pátery které tady budou platit ještě i nenarození. A už je to jejich zacyklená písnička s kterou pravidelně profitují.Teď ještě nějaké „overtonovo okno a budou mydlit zase profity pro ty co do sebe pouští rozkopulované hlupáky.
www.youtube.com/.../ time 1:06:50 / 1:42:00
+36 # vlk samotář 2018-02-08 13:12
Přesně tak!

Skončí taky zločinci z USA, kteří vraždí obyvatele jiné země NA JEJICH SVRCHOVANÉM ÚZEMÍ, před Mezinárodním tribunálem v Haagu, jako tam soudili Srby za obranu své země?!
+5 # Piovarči 2018-02-09 01:01
Skôr skončíme my pred popravčou čatou za odpor proti západným fašistickým hodnotám..
Šancu máme len z Ruskom inak nás všetkých zlikvidujú a eliminujú. Ich tiché zbrane nás likvidujú už pekných pár rokov. Sme pre nich len nepotrebná čvarga na odpis. Nenávidia nás preto že nie sme ich ovce
+45 # John Pitralon 2018-02-08 11:03
Je to vážné, je tam samý demokrat. Jeden větší demokrat než druhý a zůstane po nich jen rozflákaná země.

-------------------
"Honza Nedvěd - Na kameni kámen" www.youtube.com/.../
"Petrodolar - cesta ke světové válce" www.youtube.com/.../
-2 # Piovarči 2018-02-09 01:06
Stále tvrdím že tam pokoj nebude. Satana z USA odtiaľ už nikto nedostane
+2 # Piovarči 2018-02-09 19:26
MA margo tých mínusov a niekto tu tiež pásal že USA nemajú záujem o ropu tak tu sa treba pozrieť:

Amerikanista odhalil reálné zájmy USA v Sýrii
© Sputnik/ Mikhail Voskresenskiy
Svět
18:48 09.02.2018
Ministerstvo obrany RF prohlásilo, že USA usilují o uchvácení syrských hospodářských aktiv patřících Damašku. Amerikanista Grigorij Jarygin učinil v éteru rádio Sputnik předpoklad, o co mají Američani především zájem.
V noci na čtvrtek hlásila koalice útok na provládní síly v Sýrii.
Média napsala s odkazem na nejmenovaného amerického úředníka, že zahynulo na sto vojáků syrských provládních sil.

Syrský voják
© Sputnik/ Mikhail Alaeddin
V Sýrii byla zatčena Francouzka – náborářka IS, po níž vyhlásily pátrání USA
MO sdělilo, že syrští domobranci podnikli operaci proti „spící" buňce IS v okolí bývalé rafinérie ropy El-Isba v provincii Dair az-Zaur, když byli vystaveni útoku koaličního letectva. Takže nelegitimní pobyt amerických vojáků v této zemi není odůvodněn pouze bojem s Islámským státem. Poslední aktivity koalice v čele s USA v Sýrii znovu ukázaly, že se Washington snaží dobýt hospodářská aktiva patřící Damašku, prohlásili na ruském ministerstvu obrany.

Docent katedry amerických bádání Petrohradské státní univerzity Grigorij Jarygin vyslovil v éteru rádio Sputnik svůj názor na to, jaká aktiva mohou především zajímat Američany na severovýchodě Sýrie.

„Jde o území s ropnými ložisky. Myslím, že zachování určitého chaosu na těchto územích, který má být odůvodněním přítomnosti USA, bude mít za následek nejspíš skutečnost, že se tam po čase objeví společnosti s americkým kapitálem. Především může jít samozřejmě o těžbu přírodních zdrojů," míní Grigorij Jarygin.

Podle jeho názoru mohou americké společnosti projevit po čase zájem také o další hospodářské sféry na území, jež obsadili v Sýrii jejich místní spojenci.

„Americké společnosti se vždy vyznačovaly aktivností, jak tomu bylo například v Iráku, v obnovení v poválečných zónách infrastruktury, zajištění telekomunikací, apod. Ale v daném případě jde především nejspíš právě o přímou kontrolu nad územím s bohatými ropnými ložisky," řekl Grigorij Jarygin.
cz.sputniknews.com/.../...
+46 # senil 2018-02-08 11:28
USA by se měli stáhnout z ze Sýrie. Jenom tam napáchali škody a podpořili radikální islám. Intervence USA poškodili křesťany na blízkém východně a pomohli islamistům. V Iráku už křesťané nejsou. Podle nedávné zprávy USA dodaly zbraně do Sýrie v hodnotě dvou miliard dolarů. Většina z těchto zbraní skončila v rukou ISIS přímo nebo nepřímo prostřednictvím "umírněných", kteří si sebou vzali zbraně, když se přidali k ISIS nebo al-Káidě. Kdyby vyhráli takzvaní "umírnění" (ve skutečnosti ISIS) v Syrii, tak by tam křesťané taky nebyli.

strelnezbrane.8u.cz/.../152
+3 # r.m. 2018-02-09 02:55
povstání vyvolali umělým téměř tříletým suchem 2009 - 2011
-4 # balwan 2018-02-08 12:14
+44 # Monika 2018-02-08 12:19
Ponechá jsi právo na sebeobranu Americkaˇ lůza opět žertuje nemají tam co dělat ! A měla by následovat odveta z moře a poněkud srovnat do latě veškerou koalici nebo spíše do rakve !
+6 # Piovarči 2018-02-09 01:27
Monika máš pravdu lenže tu neni nikto kto by ich mohol zastaviť. Rus ich nemôže vyhnať rovnalo by sa to vojne a tú si Rusko nemôže dovoliť. Potrebuje ešte ďalší čas aby zosilnelo natoľko aby mohlo podniknúť razantejšie kroky proti USA.
USA sú zákerným a nebezpečným hráčom, ktorého bude treba poriadne prefackať, ale zatiaľ na to nikto silovo ešte nemá
Možno Rusko s Čínou dohromady by s tým mohli a mali niečo urobiť.
-28 # Ing. Miloslav Dědek 2018-02-08 12:25
Vždy když čtu článek pojednávající o válce a podobných válečných střetech, uvažuji o tom, jak je možné, že se na prahu 21. století na planetě pořád ještě vedou války. Kdo má prospěch z toho, že se na světě pořád vedou války? Normální civilisti a vojáci to rozhodně nejsou. V pozadí téměř všech stávajících i potencionálních válečných konfliktů je globální finanční elita tj. tzv. "lidé velkých peněz". O tom jak se bude vyvíjet lidstvo zatím rozhodují vždy jenom tito lidé.
Války, vývoj a výroba zbraní, zbrojení, vojenské základny, vojensko-průmys lové komplexy atd. jsou prokletím naší doby. Jsou to hračky globální finanční elity.. Uvedená hra lidem velkých peněz vynáší astronomické příjmy. Těmto lidem je zcela lhostejné kolik lidí v jejich hře zahyne a kolik se přitom zničí materiálních hodnot.
Stávající mocensko-politi cké uspořádání světa, které vede k různým válečným střetům, je překonané. Nastolení nového mocensko-politi ckého uspořádání světa bude vyžadovat realizaci řady kroků, přičemž prvním krokem bude náprava nespravedlivého globálního finančního systému. Jak napravit nespravedlivý globální finanční systém je uvedeno v článku: BUDOUCNOST GLOBÁLNÍHO FINANČNÍHO SYSTÉMU - [...]/2018/01/budoucnost-globalniho-financniho-systemu.html
Stávající mocensko-politi cké uspořádání lidstva je třeba pokud možno co nejdříve změnit. Jednu možnou cestu uvedené změny popisuje článek: SOUČASNOST A BUDOUCNOST LIDSTVA - [...]/2017/12/s oucasnost-budou cnost-lidstva.h tml
+6 # Che 2018-02-08 21:32
Dědku, ty jsi opravdu nekonecny demment s IQ nejakeho Sudance a ne s 146. Furt jen meles stejne voloviny jako praskla gramofonova deska.

Jdi prosimte psat ty hovadiny nekam jinam, napr. v ustavu dr. Chocholouska, tam budes vynikat.
+4 # Piovarči 2018-02-09 01:32
Miloslave toto nepresadíš. To by museli chcieť elity a tie od válova nikto nedostane
+5 # Jaris 2018-02-09 01:19
Hodte konecne poradnou bombu na USA, at daji konecne pokoj! Trump, ze vysusuje bazinu? Houbelec, je to stejny zmetek, jako jeho zdegenerovani predchudci. Ten, kdo sympatizuje s Izraelem a pomaha mu v jeho krvelacne genocide Palestincum, je u mne nepritel lidstva.
+4 # Piovarči 2018-02-09 02:48
Asi tak Jaris
+3 # r.m. 2018-02-09 01:40
Investor do blízkého ropného pole znervozněl
youtu.be/5nUEVpCyb58
Tublatanka Pravda Vitazi TEXT

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás