AC24.cz

AC24.czZe světaAmerická stíhačka tvrdě přistála na letišti v Bahrajnu

Sociální sítě

Reklama

Americká stíhačka tvrdě přistála na letišti v Bahrajnu

Americká stíhačka F-18 tvrdě přistála na mezinárodním letišti v Bahrajnu kvůli problému s motorem, pilot nebyl zraněn, uvádí agentura Associated Press s odvoláním na oznámení Námořnictva USA.

Zástupce amerického námořnictva Bill Urban sdělil, že letadlo vyletělo z paluby letadlové lodi Nimitz v Perském zálivu. Podle něj se po vzniku problémů s motorem pilot pokusil přesměrovat letadlo na leteckou základnu šejka Isa, ale nemohl to provést a byl nucen přistát na komerčním letišti.

„Kvůli poruše nebylo možné letadlo zastavit na přistávací dráze. Pilot se evakuoval, když se letadlo dostalo za hranice dráhy," řekl Urban.

Zástupci amerického námořnictva začali vyšetřování incidentu. Podle informací agentury byla kvůli incidentu částečně narušena činnost mezinárodního letiště.

Zdroj: snews.com

Komentáře   

+46 # josh (xy) 2017-08-13 11:32
Nevěřim, po té, co jsem četl příspěvky "kamarad" o ruském šrotu. To jsou věci, není to tak dávno, co na celé am.lodi nešly [...]y a teď tohle.
+39 # Vladimír57 2017-08-13 11:38
No a jakoby toho nebylo málo, pilot ještě zbaběle utekl.
F18 super hornet je dvoumotorový stroj. Při zavedení do výzbroje se výrobce kasal, že stroj je schopen letět i při vysazení jednoho z motorů.
+38 # josh (xy) 2017-08-13 12:18
Možná, že kdyby si vzal nový model Stealth Fighter, tak nemusela být ostuda ;)
+4 # vlado sak 2017-08-13 23:58
v ramci financnych problemov US armady, druhy motor uz pred casom premontovali na druhu F18, aby mali viac bojaschopnych litadiel. Takze v sucastnosti lietaju F18 len s jednym motorom...
+36 # prasoallahpes 2017-08-13 11:45
Když si neumí poradit s ho. v. nama, tak jak by si mohli poradit s motorem do letadla. Natož s řízením celého světa.
+45 # Dědouch11 2017-08-13 11:55
I ohledně tohoto incidentu, se nepochybně najde ruská stopa. Určitě se na té letadlovce motal Putin převlečený za svačinářku a hodil do nádrže toho třískáče cukr. Sankce na RF, budou rozšířeny.
+28 # Monika lkemae 2017-08-13 12:03
Ty můj kouzelný dědečku 11: Bylo by lepši kdyby spadnul do moře bylo by o jeden šrot méně !
+39 # Wiloni 2017-08-13 12:23
Jo, to bylo smíchu, když nedokázal ruskej pilot přistát na 150 m dlouhém přistávacím sektoru Kuzněcova (protože prasklo lano) a najednou se ukazuje, že americkej pilot to nezvládne ani na 1,5 Km dlouhé přistávací dráze ...
Už se těším na ty samé trefné keci od těch samých lidí ...
+24 # Che 2017-08-13 13:46
Ta pristavaci draha je nejmene 2 km, spise 3 az 4.

F-18 Súper Hornet dañado hoy al aterrizar en Bahréin. Por la foto parece que el piloto se ha eyectado.
prekladam:
Poskozeny F18 Super Hornet dnes pristal na Bahréin. Z fotografie je zrejme, ze se pilot (z kabiny letadla) vystrelil. (eyectar se nada primo prelozit, cesky vyraz neni nebo ho neznam)

Shrnuto, ten magor pristaval na mezinarodnim letisti a vystrelil se z kabiny zrejme v posledni fazi pristani a letadlo pristalo samo. (kamarad a Kotov by chvalili jak americke letadlo umi pristat samo)
-22 # Jan Jinsky 2017-08-13 15:27
Kdyby to byla ruská stíhačka, tak vaše komentáře budou asi nasledujici:
Přes velké technické problémy hrdinný pilot dovedl stroj bezpečně na zem. Až poze se katapultoval. Ukazuje to na uvedomelost a skvělý výcvik.

No, ale byl to Američan. Tak je to holt mamlas. Jste k smích u, jak hýkáte jen jedním směrem.
+33 # Czuraczech 2017-08-13 16:03
neúmyslně jsi napsal pravdu. Už jsi někdy slyšel že by ruský pilot vyřadil z provozu mezinárodní letiště ? Nebo že by se nepokusil všemi prostředky zabránit ztrátě stroje patřícího ruskému lidu ? Vždy do poslední chvíle bojují o záchranu majetku a lidských životu. Oproti ním se americký pilot katapultuje a je mu jedno co bude se strojem, kam dopadne, jestli někoho ohrozí. Americký přístup je otřesný.
-25 # Jan Jinsky 2017-08-13 16:12
V článku se píše, že se pilot katapultoval, až když byl mimo dráhu. Ale kdepak, byl to Američan =vůl.

Tak to máte zadratovane v palici.
+27 # Czuraczech 2017-08-13 16:19
ruský pilot by se nikdy nekatapultoval kdyby neměl jistotu že stroj nikomu na zemi neublíží. Obrázek ukazuje že letadlo není nijak moc rozbité, kdyby pilot zůstal na místě tak by se pravděpodobně ani nepoškodilo. Zničené je jen proto že americký pilot neumí nic, nemá odvahu a chová se bezohledně. Ruský pilot by v podobném případě přistál a vystoupil po schůdkách se vztyčenou hlavou
+14 # Dědouch11 2017-08-13 17:00


Ty jsi tady chyběl. Známá firma. Jednoho blbečka admin vydusí a druhý sem vleze.
-13 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:05
Vyjadřuji se k článku. Nebo je zde zakázáno mít jiný názor? Pokud Ano, tak ať admin napíše, že sem smí jen obdivovatelé Ruska. Pokud ne, pak ti jen zopakuji, ze ty argumentovat neumíš.
+27 # Czuraczech 2017-08-13 17:17
ty jsi ale nepřišel diskutovat. Ty jsi tady za účelem nahněvat lidí. To se hned pozná. Stránek s jiným názorem můžeš navštívit nespočet. Vy ale rádi chodíte provokovat na místa kde zbyl ve srovnání s Evropou zdravý rozum. Proč to děláte ? Kdo vás za to platí ? Dědouch umí argumentovat excelentně. Vyhýbá se ale konfliktům s lidmi kteří nemají pro diskuzi dostatečné znalosti.
Podívej se co provádí " demokratický Západ" když se domnívá že Rus ovlivnil diskuzi o volbách v USA. A co děláte vy ? snažíte se pořád něco ovlivňovat ve prospěch Západu i když víte že nikoho neovlivníte. S vaším neustálým lhaním a povyšováním se už nikdy a nikoho nezískáte na svoji stranu proti Rusku.Možná ti jen vadí že tady jsme všichni kamarádi a snažíš se rozbít nás spolek. Karty jsou ale rozdány....
-16 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:24
Diskuse je o odlišných názorech. A napsal jsem pouze, že tu havárii tady komentujete jako neschopnost jen proto, že to byl americký stroj.
Víte prd co s tím letadlem bylo. A Dedouch a argument? Jen smajlíky a podobné bezduchosti.
+27 # Czuraczech 2017-08-13 17:29
na poškození letadla je jasně vidět že kdyby přistálo s pilotem tak by se nic vážného nestalo ani letadlu ani pilotovi. Američan který se neštítí házet fosforové bomby na lidí, střílet na nemocnice a další nepěkné věci se boji o sebe tak že úplně zbytečně zničil letadlo, zablokoval civilní provoz a ještě ohrozil spusty lidí na letišti i mimo něj. Ten Pilot může být " hrdina" jen když z výšky 10 km vraždí nevinné civilisty a pak možná v nějakém ubohém filmu. V reálném životě ale nikdy.
-14 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:51
Ani jeden z nás tam nebyli. Jak to můžeš soudit? A prasarny se dějí na všech stranách.
+16 # Czuraczech 2017-08-13 18:16
Takže : když Rus udělá malou prasárnu tak o tom píšeme všude, v televizi se udělají mimořádné pořady k těm událostem. Když soustavně děláme prasárny my tak to tajíme . Když vše praskne tak oznámíme že prasárny se dějí všude ....vzpomeňte si na Rusko.

Na to ale už lidi kašlou. Takový způsob " informováni" už nikoho nezajímá.
-18 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:25
Jo a ke kartám, proč je vás pět a půl? Neni to odlišným názorem. Je to tom, že umíte jen věci shazovat a nadávat. Pozitivního nevymyslite nic. Bohužel...
+23 # Czuraczech 2017-08-13 17:33
máš špatný odhad. Říká se tomu mlčící většina. Nejvíce je slyšet několik málo individuí ze ziskovek kteří se snaží být vidět. Pak je těch pět a půl kteří jim ty kecy snědli. Zbytek jsou lidí kteří nejsou moc slyšet ale když pohár přeteče tak se sjednotí a během několika dnů smetou režim utlačovatelů.
-15 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:50
Pak mi řekni, proč na demonstrace typu proti US vojákům a pod chodí pár lidí. A proč u voleb Okamura dostává maximálně 6 procent.

Když použijes logiku, tak to moc nevychází. Nemyslíš?
+23 # Czuraczech 2017-08-13 17:59
ono už je po volbách ? Zatím jen vidím že ty " tradiční" strany už nechce volit skoro nikdo s výjimkou jejich členů.

Zákon říká že strany dostávají peníze za počet hlasů a mandátu aby měly peníze a nemusely krást - tedy podvod na poplatníky a přiznání darebáků že o peníze jde v první řadě. Peníze a moc. od roku 1990 si takto strany rozdělily už hodně miliard. Nakradly ještě víc. Výsledkem jejich práce je zařazení Česka mezi rozvojové země. Dnes je volí jen jejich členové nebo ti koho se jim podařilo zkorumpovat - sliby peněz voličům před volbami není nic jiného než korupce. Na sliby už ale nikdo nevěří. Strany které nadávají na Babiše samy Babiše utvořily - svým chováním a zlodějinou udělaly Babišovi prostor pro další politické hnutí. Také si ODS a ČSSD myslely že těch " pět a půl" nahněvaných nevadí. Stejně jako nafoukaná šlechta z TOP. Ti všichni skončili. teď kopou do Babise ale netuší že když nebude Babiš tak že je smete někdo jiný. Oni v každém případě konci.
-10 # Jan Jinsky 2017-08-13 18:02
Jo, je po volbách- mnoha volbách. A v každých byl nějaký ten Okamura. A nikdy ho lidé nevolili. Prostě jste v menšině. A ne kvůli odlišným názorům. Vy jen hlasatelé nenávist. Pozitivního nic. Ničit umí í Dedouch
+18 # Czuraczech 2017-08-13 18:04
já jsem s každým kamarád.
pozitivní tady je že chceme zachovat evropské hodnoty. Tedy bezpečnost, rodinu, možnost se bavit bez rizika útoku nějakého pomatence z Afriky nebo arabské řítí. Ti kdo mluví na mainstreamu o evropských hodnotách mluví o hodnotách muslimů a černochů. Ti když uslyší bubínek tak se jim v hlavě vše přetočí na několik instinktů - kyj, kámen,oheň, znásilnění a zabití. Jen v tom dokáží být k Evropanům upřímní když k tomu dostanou příležitost.
Hlasatelé ' evropských" hodnot Evropanům říkají - nemáme peníze na důchody, na léky. Ti samjí muslimům říkají - vybudujeme pro vás bydlení, o vaše rodiny se postaráme a zajistíme lepší život všem ve vašich zemích abyste nemuseli utíkat do Evropy. Takové evropské hodnoty ať si nacpou ....
+12 # Dědouch11 2017-08-13 17:47
Zřejmě ho džanda dosadil místo 5k1. Už mu docházejí magoři, tak je po webech točí a neuvědomuje si, že ten, kdo chodí sem, chodí zpravidla i na několik dalších "závadových" webů...
+18 # Czuraczech 2017-08-13 17:51
nevěřím že by 5k někam zmizel. Možná tu je a jestli ne tak se určitě vrátí. Toho se admin asi lehce nezbaví. Vymazání jedné nebo dvou diskuzi ten problém s ním určitě nevyřeší
+7 # Dědouch11 2017-08-13 18:00
Admin mu může bloknout IP
+12 # Czuraczech 2017-08-13 18:02
nemůže. IP může mít každý kolik chce
+8 # Dědouch11 2017-08-13 18:21
Vlastně máš pravdu (je mi žinantní, říkat ti "Čuráčku". Ještě tak jinskému. Tedy mít zájem s ním ztrácet čas. :D), ale stačí, pokud se ti normální udrží a nebudou debilům reakcemi "sypat zrní"...
+7 # Czuraczech 2017-08-13 18:26
Můžeš mi říkat kamaráde. Mě to nevadí
+3 # Wiloni 2017-08-13 20:57
To není zas až tak pravda.
Rozsah IP adres Proxy serverů (dnes se tomu bůhví proč říká anonymizéry) je známý.
Vyloučíme li podnikové proxy servery, pak lze účinně blokovat každé proxy, které tyto služby nabízejí.
A v rámci českých ISP (ale to platí pro všechny, i zahraniční) si zase klient nemůže měnit IP, jak se mu zachce.
Většina poskytovatelů vysokorychlostn ího internetu nechává pro své klienty statickou IP, kvůli administraci.
Pokud nebudu počítat ty ISP, kteří svoje klienty cpou na WAN přes jejich vlastní NAT (typicky poskytovatelé bezdrátu). Ale i tam se dá poslat stížnost na klienta a ISP s tím většinou opravdu něco udělá.
Další věcí je kontrola nejen podle IP, ale i podle MAC, atd..
+15 # Dědouch11 2017-08-13 17:34
Znám tě z NWOO, blbečku.
Cituji: "Dalším trollem z jungmanky,které ho usvědčil admin aeronetu je zdejší jan jinský alias bertrand de born na aeronetu!
Admine nwoo,konej!"
Myslíš, že přelezeš a jsi chytřejší a čistý, ale omyl, jsi pořád stejný magor.
Tobě argumenty? Trubko. S reakcí se nenamáhej a ode mě ji nečekej. Pro mě jsi totéž, co 5K1.
-11 # Jan Jinsky 2017-08-13 17:48
Jak myslíš. Když je argumentacni nouze tak jsem troll. Takhle to funguje. A proto to nikdy nikam nedotahnes
-11 # Jan Jinsky 2017-08-13 18:21
Tak si to shrňme. Letadlu vysadil motor. Pilot přistál a když letadlo jelo mimo dráhu, katapultoval se.
To jsou fakta. Ostatní jsou jen kydy těch, co tam nebyli krizovou situaci řešit nemuseli.
Nebo se pletu?
+14 # Czuraczech 2017-08-13 18:25
Senátor McCain je bývalý vojenský pilot.
9 x se mu podařilo úspěšně odstartovat, 6x se mu podařilo úspěšně přistát. Protože je ale mnohem lepší člověk než Rus tak je jistě i lepším pilotem než jakýkoliv Rus.
-8 # Jan Jinsky 2017-08-13 18:33
Odvadis diskusi od podstaty. To je znakem trolla.
+12 # Czuraczech 2017-08-13 18:36
chybějící diaktrika ? že ty budeš ten 5k nebo kamarád ?

Nic od podstaty neodvádím. Jen jsi dostal malou ukázku tvého způsobu " diskutování" -
tady už ale není o čem dál diskutovat. Rozdíl chování ruských a amerických pilotů jsme si vysvětlili, tvůj pokus rozbít nám diskuzi se také nepovedl. Snad aby ses ohlásil těm kdo té za trolling platí s požadavkem o doučovací kurz. Nebo si místo zbytečných slov tady zkus najít nějaký kšeft po internetu předtím než se vydáš k úřadu práce.
-7 # Jan Jinsky 2017-08-13 18:50
Ta diakritika je věc mobilu. A máš pravdu. Nemá cenu diskutovat. Ruský letec by to jistě udělal jinak. Ale nevíme jestli lépe nebo hůře. Podstatné je, že se nikomu nic nestalo.
+5 # Wiloni 2017-08-13 21:08
Především, pokud by se to stalo ruskému pilotovy, tak ty by jsi tu radostí křepčil v orgastické křeči.
Viz můj první post hned nad tím tvým prvním.
Takže asi tak.
Až do tvého postu tu nikdo nic nepsal o neschopném americkém pilotovi, nebo o americkém šrotu.
Takže nechápu tvou hysterii.
Nicméně ta logicky přijít musela, protože to je běžné u lidí, kteří jedou podle pravidla "podle sebe soudím tebe".
+1 # Japonecl 2017-08-13 22:17
Koukněte na příspěvky nahoře. Opravdu tu lidé mají radost z havárie.
0 # Jan Jinsky 2017-08-14 10:14
A jak si přišel na to, že bych měl radost z havárie ruského letadla? Pouze komentuji zdejší zaslepenou nenávist, která má radost z havárie. To je celé. Prostě tady dost velká část diskutujících umí skvěle nenávidět. Ale nic jiného... Takže zůstanou vždy na okraji jako podivná skupina ukřičených, co neví jak naložit se svým životem.
+5 # Vítězslav Crha 2017-08-13 22:04
No přesně a správně řečeno. Jinský nemá tušení o mnoha věcech,které v brzké době rozhýbou vahadla politiky a hlavně té v USA,do jejichž zadku se nacpalo spousta lidí jenom proto,že nenávidí Rusko. Tak tomu říkám mozkový chudobinec. Tak například dodnes budou tvrdit že v roce 1968 nás napadli Rusové,ačkoliv zde nebyl žádný. Byly to vojska Ukrajiny,Běloru ska, Gruzie,NDR a Polska. To mi nikdo nevymluví,proto že jsem to zažil,viděl a mluvil jsem s mnoha vojáky dislokovanými na našem území. Z nich drtivá většina nikdy neopustila svůj přidělený vojenský prostor,výjma vyšších důstojníků dodržujících loajalitu k pohlavárům KSČ. Těch pohlavárů,kteří v roce 1989 zosnovali tzv revoluci,na jejíž přípravě spolupracovali s členy výzvědné služby USA a SRN. Byla to tedy silně kolaborantsky zosnovaná poprava lidských práv a svobod v ČSSR,která byla okořeněna rozpadem společného státu. Bavíme se stále o USA pokud mi rozumíte. Tato pakáž má na svědomí mnohem více životů než sám Adolf Hitler a proto každý,kdo sympatizuje s touto hydrou je zrádce národa a kolaborant. Aby bylo jasno.
-2 # Jan Jinsky 2017-08-14 10:11
V roce 68 byla většina vojsk bratrské pomoci ze SSSR. A v SSSR měli dominantní postavení Rusové. Takže, kdo provedl příkaz je poměrně vedlejší, nemyslíte?

A to, že bych nenáviděl Rusko je pitomost. Pouze si nesedám na zadek před Putinem. A vidím jejich situaci realisticky. Posilují, což je dobře, ale na světovou dominanci to fakt nevypadá. Oproti USA a Číně stále hrají druhé housle.
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.