AC24.cz

AC24.czZe světaŠéf Evropské rady: Polsko se připravuje na odchod z EU!

Sociální sítě

Reklama

Šéf Evropské rady: Polsko se připravuje na odchod z EU!

Polská vláda se chystá zpochybnit evropskou budoucnost země, prohlásil předseda Evropské rady Donald Tusk.

Bývalý předseda polské vlády vidí v činech Varšavy nebezpečný pokus dovést zemi do konfliktu s Evropskou unií a na konci oznámit, že Polsko nepotřebuje Evropskou unii, informoval EUobserver.

Polská vláda připravuje zpochybnění členství země v EU, vyhlásil předseda Evropské rady a bývalého předseda polské vlády Donald Tusk. Podle něj „nad evropskou budoucností Polska dnes visí otazník“, napsal EUObserver.

Podle Tuska skutečnost, že rozhodnutí Evropského soudu bylo polskou vládou tak „arogantně odmítnuto“, vypovídá o „velmi nebezpečném“ procesu. Sám bývalý prezident státu vidí situaci jako „zřejmý pokus, aby se Polsko dostalo do konfliktu s Evropskou unií.“

„Je to jako předmluva k oznámení, že Polsko nepotřebuje Evropskou unii a EU nepotřebuje Polsko,“ tvrdí šéf Evropské rady. Přičemž vyjádřil obavy, že se tento okamžik blíží.

Podle něj polská justice dosud zašla tak daleko do konfliktu s orgány EU, že i její spojenec v regionu - Maďarsko, se začalo distancovat od Polska v Evropské radě: „Existuje celá řada témat, na jejichž základě se polská vláda chová velmi kontroverzně ... Jak to vidí jako celek EU, někdy i včetně Budapešti."

Jak publikace připomněla Evropská komise hrozí uvalením sankcí na Polsko, kvůli reformám soudnictví. Varšava může být zbavena hlasovacích práv v Radě Evropy, což by byl bezprecedentní akt v dějinách Evropské unie, zdůraznil EUobserver.

Kromě toho Evropská komise zahájila přípravné práce s úmyslem potrestat Polsko za nedodržení rozhodnutí Evropské rady o udělení azylu uprchlíkům, kteří jsou v Řecku a Itálii. Kromě toho Polsko připravuje požadavek na odškodnění od Německa za Druhou světovou válku, což vytvoří nové konfliktní pole s Evropskou unií, uvedla publikace.

Zdroj: pz.cz

Komentáře   

+32 # .lak 2017-08-07 21:13
Měli by je vykostit s odškodněním a tady by havlkáry mohli kafírovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+102 # olinka215 2017-08-07 21:15
Ne vždy jsou mi polské postoje sympatické. Jejich vztah k Rusku, a na druhé straně k SSA, jsou jedněmi z těch vyloženě nesympatických.
Ale jejich vztah k EU se mi líbí. Líbí se mi jejich postoj, to, že se nebojí, že si stojí za svým a to i přes to, jaký enormní tlak je na ně vyvíjen.
Když porovnám vyjadřování jejich zástupců na adresu papalášů z EU a naše servilní přisluhování,kt eré se změnilo jen teď, když se blíží volby, tak je mi smutno z toho, že jsme to my, kdo je nejslabším článkem V4
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # josh (xy) 2017-08-07 22:10
Oli, já jen doufám, že se stačí dosti lidem ještě otevřít oči směrem k Okamurovi, ten jedinej se zdá býti spásou pro tuhle kotlinu, jinak mne nic nenapadá, protože tahle současná a (byla i ta minulá) politická sebranka nešťestí pro tuto zemi a tento lid.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-43 # cacas 2017-08-07 22:17
Okamura je slizkej, prolhanej had. Říká jen co chtějí lidi slyšet, je to byznysmen a dělá marketing. Takovej malej Donald Trump. Blbej, hlasitej a skrz naskrz falešnej.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # forbes 2017-08-07 22:44
A ty si co, za slizouna. Tebe jsem ani neslyšel, neviděl, ale stačí ty hňupe, jen pár tvých řádků, aby věděl, že jsi hlupák, když on je podle tebe blba, potom ty jsi,....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Jarin G. 2017-08-08 08:40
Jednoho magora nás admin zbavil (5kkt) a dva noví ho hned nahradili. Tím myslím trolly "kamarad" a "cacas". A k tomu "Japonec" a je to tu zase zahnojené. Pane bože, do koho jsi to duši dal?
P.S.: PROSÍM!!!! Ignorujte je, nediskutujte s nimi, nehodnoťte je!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # cacas 2017-08-08 12:15
Trochu dle očekávání. Ano, takto se to hraje v Okamurových barvách.

Řekl jsem svůj názor, který se nikdo ani nepokusil zpochybnit, ale hned je ze mě magor, novej troll, satanista a antikrist. Neštítíte se vymyslet si cokoliv, co byste na druhého nakydali. A hlavně mě všichni ignorujte a nikdo se mnou nediskutujte.

Ono by se nedejbože mohlo ukázat, že mám pravdu.

Jste nevídaný špíny, Jarin G. a Pepa z Depa. Hnus. Poroučím se ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Dědouch11 2017-08-08 12:58
Ono by stačilo, kdybys rozvedl, na základě čeho, jsi k tomu svému názoru dospěl. Potom bys mohl očekávat diskuzi, argumenty...Jin ak je to jen hloupý štěk ve stylu 5k a spol...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # cacas 2017-08-08 14:00
Popravdě o tom, Dědouchu, ani nemám moc zájem diskutovat, jen mě zarazila ta výzva, aby se o to nikdo ani nepokoušel, to je na mě trošku silný kafe.

Řekl jsem si svůj názor, že jsem ho hned nezačal obhajovat ze mě dělá trolla, satanistu a antikrista? Ty jistě čteš příspěvky pozorně a moc dobře víš, že nic z toho není pravda, že je to jen rétorika toho nejhlubšího politického bahna, kydačů hnoje, co se neštítí vymyslet si cokoliv. Určitě chápeš, že téma je pro mě uzavřené.

P.S.: Můj "hloupý štěk", jak si můžeš povšimnout, byl jen stručnou reakcí na jíný štěk že "Okamura jedinej se zdá býti spásou pro tuhle kotlinu". Tam se taky nedočteme, jak pisatel k takovému názoru došel, ale zde je to naprosto v pořádku. Všimni si prosím, že já reagoval protinázorem, každý kdo reagoval na mě, reagoval osobním útokem. To hovoří samo za sebe. Už k tomu asi vážně není co dodat ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír57 2017-08-08 14:19
Dej argumenty. Tvé zdůvodnění, že to nemá cenu, každého jen utvrdí, že žádné nemáš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-08-09 12:50
Ano, čtu (některé) příspěvky docela pozorně a vím, že nikdo z těch, co plivou na Okamuru a SPD, neuvedl žádný argument.
Ty jsi napsal:
"Okamura je slizkej, prolhanej had. Říká jen co chtějí lidi slyšet, je to byznysmen a dělá marketing. Takovej malej Donald Trump. Blbej, hlasitej a skrz naskrz falešnej."

Kdybys napsal: "Okamura je slizkej, prolhanej had, protože... (příklad, argument...)" Pak bys mohl očekávat diskuzi, ale o tu nemáš zájem...
Prostý plivanec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-10 23:05
Cituji cacas:
Popravdě ...

bylo to zde na acsrackach nekdy v pulce cervna nebo cervence ted uz fakt nevim (byla to nahoda ze s emi to otevrelo a ja malem zvracel diky tobe) ale rozhodne jsi tam vytapetoval gifama s citatama bezmyslenkovite - blbostma ktere jsou primo satanisticke a tvuj omezeny text jakbysmet ..
mel by jsi se vzdy zamyslet nad tim co delas zvlaste kdyz to od nekud prejimas
kdyz uz se tedy nezamyslis nad tim co dela druhy v tomto pripade dokonce nas Pan Kristus .. to ze nerozumis jeho slovum je tva chyba a ne jeho ani nikoho z nas ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Pepa z Depa 2017-08-07 22:51
Cituji cacas:
Okamura je slizkej, prolhanej had. Říká jen co chtějí lidi slyšet, je to byznysmen a dělá marketing. Takovej malej Donald Trump. Blbej, hlasitej a skrz naskrz falešnej.

zrovna jsem koukal na tvuj satanistickej prispevek kdyz jsi nam tvrdil ze Kristus je Satan ...

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # cacas 2017-08-07 23:59
No ty jseš psychouš, to se jen tak nevidí ... jen by mě zajímalo, jestli blbej, nebo navedenej.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # valkaamir 2017-08-08 14:10
cacas.To muze rict jen clen; top 09;A nebo zatupely mozek ktery si preje zachranit tu slizkou Bruselskou vladu a vladni patolizaly v Praze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # cacas 2017-08-08 14:24
Ááá, další osobní útok mimo mísu, paráda :)

Pro tvoji informaci jsem libertarián, to je politická myšlenka, která má aspoň hlavu a patu, je to celosvětové hnutí, které má program propracovaný do nejmenších detailů včetně cest k jeho dosažení. Je to skutečná cesta, naděje na hluboké změny, ne jen pár líbivých PR hesel od one-man-show sebestřednýho, penězma posedlýho sociopata, co si z politiky udělal nový podnikatelský záměr.

Bruselská vláda, stejně jako jakákoliv jiná centralizace, je pro mě naprosto nepřijatelná. Ale ty už máš naprosto jasno o mých přáních ji zachraňovat ... další brilantní ukázka ... je mi z vás smutno, lidi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-10 22:59
..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # olinka215 2017-08-07 22:25
Joshi,já taky doufám...
Neexistuje jiná alternativa, myslím,že se ho strašně bojí, protože vědí,jak obrovský má potenciál, že jeho slova oslovují drtivou většinu normálních lidí. Že se s jeho názory dokáží ztotožnit všechny skupiny,ať už věkové,tak i společenské.
Bojí se tak moc, že ho budou dehonestovat za každou cenu. Ale na to jsme připraveni a vůči jejich kecům jsme i odolní..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # josh (xy) 2017-08-07 22:41
Já doufám, že tomu nebude tak, jako při jeho kandidatuře v roce 2013, kdy jej šmejdi odstřihli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # olinka215 2017-08-07 23:42
Někde jsem četla, že mu přiznávají 12%
Co je na tom zarážející, je to, že to bylo někde, kde bych takové přiznání vůbec nečekala. Takže pokud mu přiznávají 12%, tak to klidně může být i víc
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # KROKODÝL 2017-08-08 08:01
Vzpomeňte,kolik dávaly průzkumy Kotlebovi .Max.0.8%.
Výsledek ve volbách 8%!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Jarin G. 2017-08-08 08:47
Zdravím Olinko. . Věřím i na číslo blízké 20%.
Ale aby Okamura mohl s něčím pohnout, musel by ty volby vyhrát a sestavovat novou vládu, protože ihned po volbách se "tradiční" parlamentní strany semknou kolem ANO (bez ohledu na to, co melou teď, zase na všechny sliby zapomenou, jako vždy) a sestaví opět koalici, která pojede dál ve stejných kolejích. Bohužel, jsem směrem k volbám, značně pesimistický! Ti naši demokraDi si to pohlídají jako vždy! Uvidíte, jak budoucí premiér Babiška změní postoj k imigraci! Vždyť to ANO je takový kočkopes! Má tam lidi s úplně rozdílnými názory, tak stačí jen vybrat ty zrovna vhodné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch11 2017-08-08 13:03
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch11 2017-08-08 13:02
Proto pro něho není místo v TV a na "nezávadných zpravodajských webech"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Janinna 2017-08-07 23:38
Já bych Olinko do Poláků až takové naděje nevkládala.
Spíš to na mě dělá dojem, že jim někdo dává "dobré rady". Kdo asi?
Vždyť i ten "polský" projekt Trojmoří, Mezimoří není přece z jejich hlavy.
A na své východní hranici už možná zase staví bunkry a šikují vojáčky, mají to vyzkoušené, vždyť si to prubli za Hitlera, teda když byl ještě jejich kámoš a mysleli si, že jim dá pár drobků z ruského koláče. Nastupují zas a znova na ty samé hrábě.
Poláci, stejně jako všechny státy Východního bloku, včetně nás samozřejmě, jsou ekonomickou kolonií, s levnou pracovní sílou (jak jinak) a veškeré zisky proudí buď do "staré Evropy" nebo rovnou za oceán.
Jsou chudou zemí a co vyrábějí? Velice pochybnou kvalitu.
Vyjednali si v EU, oproti nám, exkluzivní podmínky, jsou největšími příjemci dotací, např. v zemědělství.
Ale za tři roky už budou jenom platit do pokladničky EU. Stane se z nich čistý plátce bez dotací.
Možná i zde bude souvislost.
A slavní byrokraté z celé slavné EU si kálí do vlastního hnízda, vyhrožovat kvótami, sankcemi, odebráním hlasovacího práva,.... to jim na popularitě a oblíbenosti moc nepřidá.
Možná, že se ani Polsko nebude muset na žádný odchod připravovat, Západní Evropě již není pomoci a zažije svůj armagedon. Bude tvrdé jádro EU-chalifát, stará západní Evropa a my.
A v zájmu přežití se MY budeme muset zase spojit. Ne jenom V4, celý východní blok.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # olinka215 2017-08-08 00:03
Ahoj Jani, nevkládám do nich žádné naděje, jen je mi sympatické,že se dokáží ozvat a ne jako my, jen přikyvovat.
To, že jsou ve vleku SSA je zbytečné opakovat, to o Polsku všichni víme. Že jsou jejich prodlouženou rukou je naprosto jasné z jejich postojů a to nejen k Rusku. Už včera jsem říkala, že se Poláci se Američanům hodí a chtějí se jim zavděčit.
Někdy mi to připadá, jako když se EU chce sama rozpustit a schválně dělá všechno proto,aby to bouchlo. Jinak si vůbec neumím vysvětlit to, co předvádí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Janinna 2017-08-08 00:39
Ahoj Olinko, vím, že víte, to byla spíš řečnická otázka.
Vypadá to tak, viďte - jako by se EU chtěla sama rozpustit.
Ani náhodou, oni jsou tak zahledění sami do sebe, zavření v těch svých palácových kancelářích, odtržení od reality a královsky za zmetkovství placeni, a hlavně si myslí, že uvažujeme stejně jako jejich západní obyvatelstvo.
Jenže to už zpracovávají tou politickou korektností, liberalizmem, školstvím a jinými lahůdkami pěkných pár roků a výsledek je pro papaláše více než uspokojivý - dokonale vypláchnutý mozky.
Jenže na východě začínají tvrdě narážet, my nejsme zatíženi kolonialismem ani otrokářstvím, my nejsme ani germáni ani anglosasové, my máme historickou paměť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # bambula336 2017-08-08 01:14
Projekt Trojmoří je špatně přeložený název projektu Intermaria polského generála Pilsudského, který chtěl v meziválečném období vytvořit pás států od Baltu až k Černému moři, které by byly nepřátelské vůči SSSR a vytvořili by "izolační pás", který by odřízl SSSR od Evropy. Kvůli tomu se dal Pilsudský dohromady i s Adolfem. Jako vždy, když Poláci táhli na Rusa, tak i tentokrát to s nimi dopadlo špatně. Než se stačilo Polsko rozkoukat, přestalo existovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Janinna 2017-08-08 01:49
Ano, a teď se snaží proradný Polák s USA za zády o vzkříšení toho projektu.
Ten Pilsudski byl vůbec čípek, když na jaře v roce 1920, při bleskové válce, se zachtělo zdolat Vilnius, Minsk, Kyjev, Smolensk a snad i Moskvu, tak Pilsudski snil o tom, jak píše na kremelské zdi:
"Mluvit rusky se zakazuje"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Japonec 2017-08-07 22:02
A vám je sympatická PiS? Směřuje k vládě jedné strany. Nemyslím si, že to je něco za co by měli být obdivovani.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Vladimír57 2017-08-07 22:45
Chlapče, nevím jak jsi přišel na to, že Polsko směřuje k vládě jedné strany, ale budiž. Británie si vystoupení odhlasovala, také se o ně bojíš? A teď ten v brusel, tam ti to příjde demokratické, když vše "obstáravají" nějací nikým nevolení komisaři? A konečně, byla to merkelbába, to ona pozvala miliony doktorů a různých specialistů do Něměcka. Polsko se jen brání protiprávním krokům, které se snaží brusel prosadit a měly by tak konat všechny státy eu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Japonec 2017-08-07 23:47
UK a PiS nelze srovnávat
UK to referendem odhlasovala. Ale v Polsku? Tam žádné referendum nebylo. Snaží se zajistit si vládu na "věčné časy". Tohle tu už bylo a bylo toho fakt dost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # cacas 2017-08-07 22:17
To je prorok panečku ... ví co budou dělat snad ještě dřív, než oni sami. hned by jim za to měl vyměřit ještě nějaký nový sankce - preventivně. To je naučí, jaká je EU prima parta a užitečná instituce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Corgoň 2017-08-07 22:22
"Polská vláda se chystá zpochybnit evropskou budoucnost země, prohlásil předseda Evropské rady Donald Tusk."
A to akože podľa toho idiota chce poľská vláda presťahovať Poľsko do Afriky, Ázie, či naprílad do Antarktídy, alebo ako to mám chápať?
Títo psychopatickí euro[...]i si stále pletú ten ich totalitný eurozväz s Európu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Wiloni 2017-08-07 22:38
Je to minimálně měsíc, co Pjakin hovořil o tom, že V4 převezme řízení projektu "starozákonní" Evropy, protože, "stará" Evropa už nedokáže z projektu "evropský islámský chalifát" vycouvat.
Prvním krokem bylo vymanění Polska z vlivu US státní elity (onen zákon o ústavním soudu).
Dalším krokem bude vystoupení Polska z EU, následovaný dalšími státy střední a východní Evropy.
Uvidíme, jak to nakonec dopadne.
PS. Japonec: tobě nevadí, že EU řídí nikým nevolená Evropská komise?
Vláda "jedné strany" není o nic horší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jaris 2017-08-08 00:57
Ze by se Polsko stalo rozbuskou k rozpadu EU? Ja to tak vidim, protoze kdyz zacnou, pridaji se dalsi staty a cely ten kalergiho projekt zadupou do zeme. Drzim Polsku palce, aby EU vytahli ten pomyslny spunt ze spinavych necek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # senil 2017-08-08 07:55
Doufám, že k tomu dojde. Mohl by to být začátek konce EU: Nic dobrého nelze čekat od neomarxistické Evropské unie a jejich lídrů. Stejně jako od Macrona a Merkelové. Bylo by chybou zařazovat se do hlavního proudu EU. Hlavní proud teče do kanálu.

[...].cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.