Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaElon Musk promluvil o největší hrozbě pro lidstvo

Sociální sítě

Reklama

Elon Musk promluvil o největší hrozbě pro lidstvo

Zakladatel společnosti SpaceX a Tesla Inc. Elon Musk během vystoupení na setkání Národní asociace gubernátorů prohlásil, že „umělá inteligence je hlavní hrozbou, se kterou se lidstvo setkává jako civilizace“, píší noviny Fortune.

Musk se bojí, že vývojáři v honbě za nejnovějšími technologiemi mohou zapomenout na ta nebezpečí, která vyplývají z umělé inteligence.

„Roboti mohou zahájit válku díky vypouštění falešných zpráv (fake-news) a tiskových zpráv, falšováním podpisů v elektronické poště a manipulováním informací. Pero je silnější než meč," řekl.

Lídr SpaceX a Tesla zdůraznil, že má přístup k nejmodernější umělé inteligenci, proto vyzval jeho slovům věřit.

Podle jeho názoru je v této oblasti nezbytná státní regulace, která by i brzdila společnosti v honbě za ještě modernější umělou inteligencí.

Zdroj: snews.com

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+2 # brtník 2017-07-17 13:10
POJÍZDNÉ VEPŘOVÉ KONZERVY

Míjel jsem stojící kolonu automobilů. Z každého vykukovala masitá laločnatá hlava. Připomínalo mi to vykrmené vepře v kotcích. Jen ten smrad byl trochu jiný. Byl to úžasný zážitek.
+5 # brtník 2017-07-17 13:16
-10 # smrťák 2017-07-17 14:00
.
+11 # Deight 2017-07-17 14:04
No vy jste ale neandrtálec :D
-10 # smrťák 2017-07-17 14:14
.
-6 # Piovarči 2017-07-17 16:40
Smrťáku dobrýýýýýý.
Pozdravujem

Musk musí čosi povedať aby bol vizionár keď spustia ten flag falš s umelou inteligenciou. Bude sa na čo vyhovárať....

Tomu sa povie sociálne zabezpečenie....

Kuracia tragédia...
-8 # smrťák 2017-07-17 17:32
.
+10 # .lak 2017-07-17 15:38
De ty já tra játra trá trá tra tra trá tra, dydlace vlastně dedydlace.
Poudala
-9 # smrťák 2017-07-17 17:37
.
-8 # Dědouch11 2017-07-17 18:22
WOW, tvl, Smrťáku, jak jinak:
-10 # smrťák 2017-07-17 18:48
.
+8 # Janinna 2017-07-17 20:19
Ahoj,
wow - no fuj, co to píšeš:)
Tohle slovíčko mám spojené s tím masovým vrahem Hillary, jak hýkala blahem při vraždě Kadáfího.
"Wow, viděli jsme, umřel." nebo tak nějak to řekla.
Vypadala, že u toho měla orgasmus.
+20 # akanahe 2017-07-17 21:26
Mě by zajímalo co jsi udělal ty...
-18 # smrťák 2017-07-17 22:25
.
+1 # tesi naser 2017-07-17 23:37
Cituji smrťák:
:o)
...no například jsem "vysadil do sedla" pár stovek rachitických dětí,
zrekonstruoval asi osm mateřských školek,
pořádal hromadné výpravy do přírody,
vyučoval strunné nástroje
napsal Nejnovější Zákon,
pomiloval zhruba 30-35 inteligentních ženských,
.


A všecko úplně sám ?
A pomlival si někdy jemně i nějakou pěknou holku????
+6 # Jaris 2017-07-18 01:33
Tady zase radi nejaky imbecil minusak. Osobne vam Smrtaku a Piovarci vsechny minusy rusim!
+1 # Dědouch11 2017-07-18 12:51
Asi některé z nás, někdo nemá rád.
:D
Teď nevím, jestli bych z toho neměl mít nějaké trauma.
-2 # jan lavicka 2017-07-18 13:34
jj, Maxwelovy multi-účty (dědouch a maxwell jsou tu vždy oba najednou či ani jeden) jedou vždy na plný obrátky, když závidí, ten chazarský pes má totiž psychickou poruchu :)
-2 # jan lavicka 2017-07-17 13:39
ne, jen sis to poplet s migrací, co sem merkelová v autobusech vozí (viděl jsem na vlastní oči), takovým se totiž nejlépe vládne ;)
+11 # .lak 2017-07-17 15:44
Hluboký omyl, to si myslí kupčíci že si vše koupí, tihle mají postoj ke kafírům a ten si nekoupí, nedají si ho vzít ani náhodou. Maximálně je mohou rozzuřit že jim dělají naschvály. A dorost mají němci většinově islamistický, no a budou poslouchat imáma nebo kupčici. Můžeš hádat klidně třikrát.
-1 # jan lavicka 2017-07-18 06:31
Co to meleš? Ty opravdu nechápeš účel migrace = snížit vzdělání, zvýšit agresivitu, tím zavést fašistické zákony a vládnout stádu, kde se penízky od otroků jen pohrnou? Svět, koukám, skoro nechápeš, můžeš hádat, už jen jednou, když jsem ti to vysvětlil :)
+3 # .lak 2017-07-18 09:08
Tak to je víc než možné že hlupáci snesou jen imbecily. Na peníze dávno ti volové co si je tisknou kašlou. Mají jich nekonečné množství ale asi si potřebují z nudy realizovat velkomožné choutky a vášně. A tentokrát to vypadá že si ring gladiátorů dělají z okolí a lidem chléb a hry nedají. www.youtube.com/.../
-3 # jan lavicka 2017-07-18 09:49
Ty vážně ani nejsi schopen pochopit, že peníze potřebují k získání konečného cíle = moc nad planetou a ovládání nás všech? :) Pokud sis ještě nevšiml, tak toho ještě nedocílili, aby se vykašlali na peníze, opravdu ani základní logiku nechápeš? :)

Tak raději nějaký ten rok nepiš, vzdělej se, ať tu nejsi mezitím za hlupáka :)
+1 # pavel77 2017-07-18 10:27
nejak mi nejde do hlavy co je to za konecny cil? vem s, ze jsi ten mamon a dosahnes celokoveho ovladnuti. co pak?
budes kazdy den cumet z okna sveho kristaloveho palace na dokonceny ukol?
-3 # jan lavicka 2017-07-18 10:47
Oni totiž dále nevidí, chtějí mít vše, ráj na zemi jen pro sebe na úkor ostatních. Co na tom nechápeš?
0 # .lak 2017-07-18 11:21
Na ráj zřejmě kašlou a asi se zhlédli v masakrech.
-3 # jan lavicka 2017-07-18 11:29
Ráj pro sebe na úkor ostatních! Bože, to je jako mluvit do zdi, vše opakovat 2x :)
0 # .lak 2017-07-18 11:18
Seš jimi snad posedlý?, peníze jsou prostředky chudých a tedy na reálnou změnu leda fiktivně.

A dávno nejsou obchodem směny ale samotným zbožím a tuďíž slepá ulice zavedených, těch je ovšem většina a faktem je že tedy se s nimi provozuje pindos - kupčíci a penězoměnci - to je průmysl až přechází zrak.
-3 # jan lavicka 2017-07-18 11:31
Hochu, až vyrosteš, tak poznáš, že dneší bohatí zbohatli (majetek) prostřednictvím peněz, na ničem jiném. Vzdělání si doplň:

"Give me control of a nation's money and I care not who makes it's laws" — Mayer Amschel Bauer Rothschild

Jsi další chazarský pes, co odrazuje lidi od činnosti? Vás už je tu hormada, koukám, to bude peklo plný, jestli tedy nejsi další multi-účet chazara Maxwella :)
+1 # Dědouch11 2017-07-18 12:53
-3 # jan lavicka 2017-07-18 13:25
ty musíš u zrcadla puknout vzteky :)
+3 # Jaris 2017-07-18 13:12
jane, myslim, ze Jak ma pravdu v tom, ze penize si ta kasta zlodejska natiskne kolik je potreba. Ze dolary ani poundy nejsou davno nicim kryte, jak se zda, nikomu nevadi.
Jinak muj nazor je, ze svet je jiz v hrsti zidovskych oligarchu a ti rozhoduji, co bude a co ne. Je pozde na nejake diplomaticke recicky. Lidi se bud vzbouri proti systemu a nebo budou drzet hubu a krok. Islamska migrace ma za ukol odvest pozornost od skutecneho deni, a to je nastup chazarsky NWO.
-3 # jan lavicka 2017-07-18 13:37
Islámská migrace má za úkol zničit průměrnou vzdělanost voliče, zkrze peníze pak tu lůzu budou ovládat, aby si mohli své uchylky provozovat bez překážek. Vedení EU je totiž jeden pedofilní spolek, proto je Telička má tak rád.

Barnett:
"Konečným cílem je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vznikem světlé hnědé rasy v Evropě. Proto musí Evropa přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců z třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali."
+1 # .lak 2017-07-18 18:08
To jsou sny kabinetních vjedců. Islamista má na práci kafíry a vyjmenovaná povolání, zaměstnáni nikoliv.
+9 # Monika lkemae 2017-07-17 13:37
Paní Věro : Narodila jsem se ve Švýcarsku kde jsem žila do 33 let teďžiju v Japonsku ! Při čtení vašich komentářů jsi připadám že žiji na jiné planetě nemám vůbec zdání o čem vždy píšete o co nám zde chcete říct ! Podotýkám že nejsem úplně [...]amotní mám 4 letou obchodni a bankovní školu v Bernu a 12 let prxe v bance ! Ale když do čtu vaše komentárě jsem úplně vedle !
+1 # jan lavicka 2017-07-17 13:38
to asi každý, netřeba na ni reagovat :)
+8 # Pokémon 2017-07-17 15:14
Místo (...)amotní asi mělo být nejspíš slůvko černochamotní, aby cenzurou prošlo že?
+6 # cacas 2017-07-17 16:07
Dělá to prohlížeč, mělo by to jít někde v nastavení vypnout (filtry, bezpečné procházení ...). Každopádně v Chromu mám to slovo bez cenzury (možná jsem to už dřív vypnul, nepamatuju se, možná už při instalaci, nebo to Chrome nemá implicitně zapnutý?), když jsem to teď zkusil v IE, Edge, Firefoxu i Opeře, všude jsou tečky. Někdo zkouší, co se do nás vejde :(
+9 # Venda 2017-07-17 15:51
To je naše Věruš. Ona je prostě taková.. taková, no prostě Věruš. :D
+7 # Dědouch11 2017-07-17 18:29
Mončo, vy jste štimovou četla víc, než jen jednou? To je sebepoškozování .
+9 # cacas 2017-07-17 15:02
Má pravdu, že učící stroje jsou už nějaký čas schopné se o nás naučit více, než o sobě víme sami. Dokáží naše chování a reakce analyzovat na obrovských datech a tím s námi i velmi efektivně manipulovat, když dostanou tu možnost (resp. zadání).

ALE, podle mého, vládní regulace jen podnítí vznik nekontrolovatel ného podsvětí. Vzniknou nové úřady, které stejně nic neuhlídají, jen budou administrativně překážet těm, kteří tu technologii budou vyvíjet pro dobro.

Lidi je třeba vzdělávat, aby znali rizika a dovedli se jim bránit, ne vymejšlet nové zákony, regulace, lejstra a úřady. Tak nějak bych to viděl já.
+9 # Pokémon 2017-07-17 15:08
Větší debilitu už asi nelze zveřejnit. Jistě, svět se jen hemží zlými roboty a všichni lidé se krčí ve svých domovech a s hrůzou v očích čekají, až jim nějaký šílený cyborg vtrhne do bytu s úmyslem každého zabít.
Prostě debilita sázená s vejci.
+8 # cacas 2017-07-17 15:25
Nepochopil, celý INTERNET se hemží roboty, což je fakt - lidský provoz dělá jen nepatrný zlomek on-line provozu, zjistíš z logu jakéhokoliv webserveru.

Někteří roboti se starají o synchronizaci obsahu, někteří o indexaci do vyhledávačů, někteří patří hackerům a hledají známé bezpečnostní díry, stále více jich pouze sbírá data pro své učení a někteří už si s tebou dovedou i pokecat, aniž by tě napadlo, že to není člověk. A vývoj jde hrozně rychle dopředu.

Jak správně Musk napsal, pero je silnější než meč. Já bych dodal, že lidi berou internet až příliš vážně. A pokud jde o to se člověku dostat "pod kůži", tato technologie je pro to jako stvořená, exceluje v tom.
+10 # Pokémon 2017-07-17 15:45
Tito "roboti" mi mohou vlézt tak akorát na umělá záda.
Kdo se zcela poddá virtuálnímu světu, tak tomu se věřit dá, že bude jednou nejspíš obětí nějakého druhu zla, ale zachovat si vlastní rozum a soudnost je možné i bez Internetu. Ale věřím, že člověk toto nebezpečí včas rozpozná a poučí se z toho.
+8 # Piovarči 2017-07-17 16:59
Cacas ale má pravdu aj umelá inteligencia si môže s nami zahrať nepekné hry....
+5 # chromolibden 2017-07-17 21:22
To není žádná novinka, článek je o ničem, věděl to už Cameron se svým Termonátorem.
+7 # Annunaki 2017-07-17 16:20
Umělá inteligence je sama o sobě jenom nástroj, tak jako kudla nebo atomová hlavice. Ale až jí někdo zneužije, bude to velmi zlé.

Dnes většina lidí používá facebook, má nějakou historii na internetu, něco hledá, o něco se zajímá, někdy se i k něčemu vyjadřuje. Za použití umělé inteligence bude možná například jednoduše si pomocí nějakých analýz vyselektovat všechny nepohodlné lidi. Představte si že by měl Stalin nějaké tlačítko, díky kterému by mohl najít všechny, kteří s ním nesouhlasí. Zmáčl by ho? Já myslím že stoprocentně a Rusů by dnes bylo o polovinu méně... Až příjde nová diktatura, bude takové nástroje mít a vše co jste kdy udělali nebo řekli, třeba i do telefonu, bude použito proti vám.
+6 # cacas 2017-07-17 16:30
Amen. A není to jen o informcích jako takových, ale hlavně o tom, co si UI dovede vyvodit z jejich vztahů. Vidí i to co my nevidíme.

(superpočítač NSA)

dokumentarni.tv/.../... - Občan Snowden - kdo neviděl, nechť ve vlastním zájmu napraví
Tenhle počítač je naučenej na tak obrovským množství dat, že už teď téměř nemá smysl se pokoušet protivit vůli jeho "pánů" (což ovšem budeme tak jako tak dělat, zadarmo se nedáme ;)).
+7 # Piovarči 2017-07-17 17:02
Žiaľ máš pravdu presne k tomu sa to všetko sunie. Roboty idú válčiť a zabíjať aj vo vojnách. Skrátka budú slúžiť svojim pánom pre zištné a mocenské ciele. V tom má Cacas aj Musk i Annunaki pravdu
+7 # .lak 2017-07-17 19:51
Jestli nepojedou na jiném koksu EMP jim to zruší.
-2 # cacas 2017-07-17 20:37
Nechci Ti brát iluze a optimismus, ale EMP zastavíš i alobalem. Faradayova klec je dneska běžnou výbavou i v privátních datacentrech.
+7 # .lak 2017-07-17 21:32
Mne nic o alobalu nepovídej. Dělali jsme s vyslačkami a přijímačemi tenkrát za milión, víc teď by to bylo za 1/17 + (kdybys viděl co nám dělalo pár hřišť na tenis už tenkrát bez řidiče ve svahu už tenkrát na ruský 83.r gps, na 100m to srovnalo na 2.mm, komplet hotové za dvě hodiny i s antukou, to byl elektrobagr, buldozer a co si vzpomeneš s centrálou pro město, nezávisle otočné osy i náklony, něco neuvěřitelnýho transformers hadr, stavební bagr by tam hrabal týden) v tom poměru a byly to sklo, odolné elektronky které to měli šanci přežít. Oni dělají suprové věci zádné nimry. A po videu z testu už si nikdo sluchátka na uši nedal a přes repro jo. No a ty jejich faradayovy klece jsou na úrovni modliteb nebude-li pršet nezmoknem.
-2 # cacas 2017-07-17 22:06
Faradayova klec je základoškolská fyzika, pokud se nepletu. Do dobře uzavřený kovový krabice prostě elektromagnetic kou vlnu nedostaneš, kdyby ses rozkrájel.

A nezapoměń, že ty svoje "modlitby nebude-li pršet nezmoknem" docela odladili během pár set jaderných testů.

O úrovni východní techniky nemám pochyb, ale fyzikální zákony platí i pro ni. EMP odrovná hravě civilní infrastrukturu, ale s vojenskou nic nezmůže, chránit se proti němu je brnkačka.
+6 # .lak 2017-07-17 22:15
Pravda existují na bázi gravitačního impulsu vypínače které jsou rychlejší jak fotony a jiné pulzy ovšem s ??. Každopádně připojení z venku je problém a světlovodné kabely snad ale je mi putna, pochybuji. Na mechaniku bych v tom fofru nedal, polovodiče dostanou bucharem a ..a.
Obecně bulíci superrvaček řeší spíš zálohy než ztráty.
+7 # Lucif 2017-07-17 22:00
Ale iba transverznú vlnu, proti pozdĺžnej ti Faradayova klietka nepomôže. Ak neveríš, postav si Teslovú cievku a daj ju do uzemnenej Faradayovej klietky, dvojitej, trojitej s oddelenou rádiovou zemou. A prejdi sa popri nej s výbojkou v ruke. Potom zavolaj telekomáka, nech ti tam zmerá EM znečistenie - nenamerá nič, napriek tomu že ti výbojka bude v ruke svietiť. To čo mejnstrím volá "near-field", je priestor kde prevláda pozdĺžna vlna nad transverznou, a je to vzdialenosť rovná vlnovej dĺžke vysielača lomené 2*pi. Rozpor medzi Teslom a Marconim/Hertzo m spočíval v tom, že Tesla pracoval hlavne v near-field a pozoroval hlavne efekty pozdĺžnej vlny, pričom Hertzisti pracovali s vyššími frekvenciami vo far-field, kde prevláda transverzná vlna. Hádali sa a pritom mali oba tábory pravdu. Ak dostatočne znížiš frekvenciu vysielača, môže byť celá Zem v jeho near-field oblasti a zároveň sa dostaneš do oblasti Schumannovej rezonancie planéty, a to je práve to o čo sa snažil Tesla s projektom Wardenclyffe..
+5 # cacas 2017-07-17 22:15
Nasadil jsi mi brouka do hlavy a máš pravdu, že moc nevěřím. Elektromagnetic ká energie by z principu projít neměla, to už bych spíš věřil, že se tam může projevovat nějaká úplně jiná forma energie. Malýho tesláka bych někde snad ještě měl mít, až budu mít náladu na hraní, rád vzpomenu na Tvoji inspiraci ;)
+5 # zvedаvec4 2017-07-17 17:35
Jakykoliv roboti se "nanauci" myslet, budou vzdy delat jen to, na co jsou naprogramovany. To by musel Musk ukladat informaci jako to dela priroda, chemicky.

Ostatne, jsou humanoidni individua (nechci psat lide, nebot nepatri mezi "homo sapiens"), co taky neumi myslet, napr Erika, Bures, Musk, Sralbotka, Kiska a Fico, Juncker.....a necetni dalsi.
+7 # cacas 2017-07-17 17:52
To jsi ovšem trochu zaspal dobu (to není výčitka, věci se v této oblasti dějí superrychle). Počítače, o kterých je řeč, se neprogramují, nýbrž právě učí. Učí se předpovídat počasí, řídit auta, ale i daleko zlověstnější věci, třeba útočit ve formě mraku vzájemně komunikujících dronů. Vůbec nejde o to ukládat informaci chemicky, nýbrž učit stroj postupně, aby si každá informace vytvořila "synapse" k již naučeným, souvisejícím informacím. Říká se tomu "umělá neuronová síť" a když si do googlu zadáš "machine learning" nebo "deep learning", možná se nebudeš stačit divit.
+4 # Lucif 2017-07-17 21:47
Je to tak ako píše kolega cacas. A už existujú systémy, ktoré dokážu napr. predpovedať kedy a kde sa stane s vysokou pravdepodobnosť ou aký trestný čin a seriózne ich využíva polícia. Alebo kde a kedy nastane zemetrasenie s akou magnitúdou. Čím viac dát k dispozícii, tým presnejšia predpoveď. Žiadny jav totiž nie je úplne náhodný, ale vždy v súvislostiach, ktoré človek "vidí" po mnohoročných skúsenostiach niekedy bez toho aby si to uvedomoval - inštinkt. Ale môže sa ich "naučiť" aj stroj. Muskova "nočná mora" však samozrejme nehrozí. Zjavne je členom toho istého katastrofického klubu ako Hawking.
+4 # cacas 2017-07-17 22:35
Přiložím tu ještě starý, známý, triviálně jednoduchý příklad, jak nás takový stroj jen podle trochy textu dovede účinně rozškatulkovat.

www.mlguru.com/.../

Je známá věc, že třeba v Afghánistánu se přesně tato technika používá k "identifikaci" teroristů. Prostě sleduje, co píšete a když se v grafu příliš přiblížíte k hloučku, kde jsou teroristé, rovnou vás z dronu eliminují, bez soudů. Roli soudce i kata tu sehrává počítač, zatím snad s obsluhou. Je to děsivá budoucnost, ne že ne ... z mnoha různých úhlů pohledu. Věřím celkem i tomu Muskovu, vidí "za plentu" na věci, o kterých se nám ještě nezdálo a zatím mě vždy přesvědčil, že co řekne, to platí. Nepodceňoval bych ten jeho scénář.

EDIT: Říkám si, jak by s pokročilou UI naložil třeba takový George Soros? Nebylo by to něco takového, o čem Musk mluví? Totální informační chaos? Nebo myslíš, že toho nelze dosáhnout?
0 # Lucif 2017-07-18 20:46
No ono to samozrejme ide, ale podľa mňa nehrozí aby človek stratil kontrolu. Len idiot by dal takú moc stroju aby ho potom nevedel zastaviť, trebárs núdzovým vypínačom :).
Ale to čo robí Musk, je taktika bububu a vytvárania dôvodu okliešťovania ďalších slobôd. Tak ako skrz falošný terorizmus odzbrojujú, tak cez falošných hackerov a zlú UI chcú cenzúrovať a regulovať internet.
0 # cacas 2017-07-18 22:29
"Len idiot by dal takú moc stroju ..." - ještě že tu s námi žádní nežijí :D

Konspirace se samozřejmě nabízí, leckomu by se digitální "patriot act" určitě zamlouval. Ale spíš mám dojem, že právě před tím Musk varuje, k čemu může být takový počítač naučen - vyvolat onen informační chaos, lid obecný se pak vzdá anonymity a soukromí více než ochotně. Ostatně, volá po kontrole umělých inteligencí, ne po kontrole internetu. Prostě mu věřím, dává mi to celkem smysl.
+1 # Lucif 2017-07-19 21:21
Muskovi z princípu neverím. Je to chazar ako bič. A potom čo o ňom povedal Pjakin, tak už je jasný..
0 # cacas 2017-07-20 01:15
Musk se k židovství nehlásí, jeho životopisec ho přímo popírá (blog.habrador.com/.../...) a na to že je žid "přišli" pokud vím internetoví teoretici (aka pavlačové drbny) podle toho, že Elon znamená v hebrejštině dub. Nevim, no ...

K tomu panu Pjakinovi nějak nemám slov ... to bych radši taktně přešel.
+9 # Čech 2017-07-17 20:59
Pan Musk se mýlí. Největším nebezpečím pro lidstvo není umělá inteligence, ale patologická touha šílených chazarsko iluminátských "elit" Západu po světovládě za jakoukoliv cenu.
+5 # LubinenKremlBot 2017-07-17 21:44
Chazarskej Muskot si dělá kozy z oveček.
+4 # Jaris 2017-07-18 08:24
Souhlasim S Cechem. Nejvetsi dnesni hrozbou jsou chazari, kteri se vychytrale schovavaji za US. Nejhorsi na tom je, ze ti obycejni vygumovani amici jdou bojovat za zidacke zajmy. Kdyz je nahodou zoldacky amik zastrelen, vystroji mu funus s muzikou, ze ti ostatni americti pitomci mu snad i zavidi a o to vice se cpou do jejich kazisvetovy armady. Jo rezat, vrtat, pilovat, to je to jedine, co umi, jak by rekl Dr.Cvach.
+2 # Monika lkemae 2017-07-18 09:27
Dědouch 11: zdravím kouzelného dědu !
+1 # Dědouch11 2017-07-18 11:05
-1 # Lukas.Gulas 2017-07-18 16:40
Já komentáře Vás všech nečtu, jen kousek...a přijde mi, že jste se sem přišli jen vyblejt...
Víte očem ten článek vubec je? nebo to berete jako "chat"? A nebo máte tak vymrdaný palice už stehlech zpráv? Běžte raději ven....mě to tady taky sere, odmítám řízenou migraci a selsky rozum používím.... Ale ty hovna jako nejaky vskazy....nema cenu cist prispevky tady, ani nikde jinde...Budte s Bohem a opatrujte se... A druhý taky... Budete to potřebovat. s veškerou uctou vámi ani nesverenou Guláš Lukáš
+2 # cacas 2017-07-18 17:06
A cos to vyblil ty, věcný příspěvek k tématu článku, nebo jenom další zatrpklej, žlučovitej, útočnej a zbytečnej blábol, jako jsou ty, které kritizuješ? Pokrytče! Odříkaného chleba největší krajíc, což?

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás