AC24.czZe světaZpráva z Číny šokuje celou vědeckou komunitu. Vědci poprvé v historii teleportovali objekt na vzdálenost 500 km z povrchu Země na její oběžnou dráhu

Teleportace, tedy přemisťování předmětů na velké vzdálenosti za zlomek sekundy, se zdá jako science-fiction. Moderní věda nás však včera přesvědčila o opaku. Vědcům z Číny se podařilo teleportovat první objekt ze Země až na 500 kilometrů vzdálenou oběžnou dráhu.

Kvantová teleportace je obor, který fyzici zkoumají od 90. let 20. století. Poprvé ji v roce 1993 popsala skupina vědců pod vedením Charlese Henry Bennetta. Od tohoto roku začal souboj o to, kdo provede první skutečný pokus kvantových teleportací.

Ten přišel o 4 roky později, když na univerzitě v Innsbrucku dokázali v laboratorních podmínkách teleportovat fotony ultrafialového záření.

Laboratorní testy kvantové teleportace se v 21. století staly samozřejmostí. Vědci dokázali teleportovat atomy, laserové paprsky či atomy rubidia. Mimo laboratoří se kvantová teleportace podařila až loni, a to nezávisle na sobě hned dvěma vědeckým týmem. Nejnovější zpráva z Číny však šokuje celou vědeckou komunitu. V kvantové teleportaci pokořili vzdálenostní rekord. Foton teleportovali ze Země až na její oběžnou dráhu.

Více než 500 kilometrů dlouhou vzdálenost pokořili čínští vědci Teleportované fotonu ze Země na oběžnou dráhu. Ze Země dokázali kvantovou teleportací "poslat" foton až na satelit Micius. Micius je vysoce citlivý satelit, který Čína vypustila na oběžnou dráhu Země loni. Dokáže rozpoznat a identifikovat kvantové stavy fotonů a je klíčovým objektem v čínském zkoumání kvantové teleportace, která má vést k vytvoření tzv. kvantového internetu (obrovský nárůst posílaných informací a přenosové rychlosti).

Kvantová teleportace spočívá v posílání informace o daném objektu na velkou vzdálenost. Jsou u ní zapotřebí dva stejné objekty, přičemž jeden je Teleportované na určité místo, zatímco druhý zůstává na místě původním. Teleportované objekt přitom nese stejnou informaci jako objekt původní, který je při teleportování zničen. Po přemístění tedy je tedy Teleportované částice jakousi "kopií" té původní.

Kvantová teleportace je podle vědců klíčem k vytvoření tzv. kvantového internetu. Dosud však neznají mnohá tajemství tohoto procesu, jako např. kolik hmoty je možné kvantovou teleportací přenést či jaká je maximální vzdálenost přenosu. Jedno je však jisté. K teleportování, jak jej znáte ze sci-fi filmů, jsme znovu o malý krůček blíž, ale čeká nás ještě velmi velmi dlouhá cesta.

Zdroj: technologyreview.com

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

+25 # josh (xy) 2017-07-13 11:47
Tak jsem si hned vybavil skvělý film "Moucha" v režii Davida Cronenberga a dokonalé padnoucí obsazení hlavní role Jeffem Goldblumem, terého jinak ani nevnímám, pokud jej někde zahlédnu, než jako mouchu.

Seth Brundle je mladý ambiciózní vědec, který se zabývá teleportováním lidí na dálku prostřednictvím takzvaných telepodů. Jako správný vědec zkouší své objevy sám na sobě. Vše jde dobře až do okamžiku, kdy jeho pozornosti unikne jen jediná maličkost: do telepodu se společně s ním dostane moucha a při procesu teleportování dojde ke smíchání DNA obou účastníků pokusu. A tak začíná pomalý proces Sethovy proměny v mouchu. Seth hledá usilovně protilék, bude mít však na to dostatek času?ulozto.cz/.../...
+42 # smrťák 2017-07-13 12:48
.
+18 # Dědouch11 2017-07-13 13:13
+16 # Historik 2017-07-13 17:59
Tady se snaží celé týmy vědců, léta, stojí to miliardy, ale jak vyplynulo i ze smrťákova příběhu, nejlépe a nejrychleji dokáží teleportovat ženy a manželky zvláště. Tričko, nebo ponožky se teleportují ze židle do pračky takovým fofrem, že by čínským vědcům nestačily ani vysokorychlostn í kamery. A vůbec všechny věci v domácnosti podléhají záhadné teleportaci, takže nikdy nevíte kde co je a kam se to zrovna odteleportovalo .
Kam se hrabou Číňani se svým prťavým fotonem.
+20 # Dědouch11 2017-07-13 18:47
To jo, ale kam se hrabou manželky, na pohadrákovou vládu. To byl teleport! Národní poklad fprdeli a v mžiku jsme byli všichni zadluženi.
+11 # LubinenKremlBot 2017-07-13 19:13
Naši zemi naopak nerozkradli ani ne tele portovali ale pouze moderně řečeno pouze odklonílli, bohužel na západ ,díky flaškovi za tento nápad ale prdeli jsme se nevyhli ani tím to ,,bravůrním'' manévrem v režii našich sametových dobroserů.Jinak všechny zdravím a smrťáku ty už konečně napiš knížku , budu jeden z prvních ,který si ji koupí a to myslím neobvykle zcela vážně..
+12 # Historik 2017-07-13 19:23
No to zase jo. Odteleportovat ze země tisícovky továren a podniků během pár let, jen tak, to už je vyspělá technologie teleportoprivat izace. Jen se divím, že Klaus za to nedostal nobelovku.
+17 # Janinna 2017-07-13 22:00
S dovolením se vetřu do vaší skvělé pánské jízdy:)
Jen počkejte pánové až uvidíte co udělají s tím jediným co nám tady ještě zbylo - lithiem v Krušných Horách. To bude turboteleportac e.
+7 # LubinenKremlBot 2017-07-14 03:13
Klaus nedostal nobelovku proto ,páč má chilský péro.
+17 # josh (xy) 2017-07-13 13:20
Vy jste dobrá dvojka smrťáku,..pěkný
+10 # .lak 2017-07-13 14:22
Net i týjóretická de dydlace bingóó. Je jasné že jste spříznění.
+10 # forbes 2017-07-13 16:33
Koukám, že někdo něšťasný, či zlomený životem, tu provedl odečty (-).
+10 # Jarin G. 2017-07-13 21:12
pouze je teleportoval ;)
+8 # Historik 2017-07-13 18:06
Kvantový internet a teleportace informací a upgrejdů do čipu v mozku, to je jasná volba do budoucna....
2027?
-10 # pesimista 2017-07-13 11:52
byt svet normalni, tak uz davno mame nevidane ;/ (snadi i nanotechnologii v takove podobe, kterou si asi ne kazdy dokaze predstavit) (zajimave je, ze neni zminen Pan Tesla ktery prej uspesne teleportoval jablko na cca 1m i kdyz melo prej jiste "deformace"
ktere zatajil [ale zas prej nevedel o posadce pri phi. experimentu ...uz nwm detaily..je to 15let](tzn ne nehmotny foton ale hmotu)

"Vraťme se ovšem k hmotnosti fotonu v klidu je celkem nesmyslná otázka, takový foton neexistuje, případně můžeme říct, že je nulová."

kazdopadne...problem lidi tkvi predevsim v ..viz.dokument ...( i kdyz nejsem s koncem dokumentu spokojeny, tak tam je mnohe pravda ...a musim ho proste sirit/sdilet)

(pokud si na nej udelate cas, tak budu vdecny) ja ho skouknul cely a jen tak necemu (kravinam) nevenuju pozornost
www.youtube.com/.../

a tento clanek (i kdyz jsem ho cely necetl je logicky dle me ) souvisi s dokumentem krapet (nechci delat reKLAMu ...ale snad si cenite hodnotnych informaci jako ja)
respekt.cz/.../...
+6 # Josef Švejk 2017-07-13 12:11
"kravinam nevenuju pozornost" - tak se toho držte!
+11 # .lak 2017-07-13 14:35
Nededydluj za sebe jestli poznáš kulové ve fšech formách houpajících harpagondachejc ů zleva doprava a nahoru a dolů a gdy si jak saltomortalově usmyslí s sériovými a seriálovými šesti mega i postiženými ukázkově a ohloupnutém okolí kromě běžných ob/j/ětí politikářníčků.
Švejk zas nažehlil puky tesilek a jde na píseček.
-2 # acidjoe 2017-07-13 17:15
Fuck you, fuck respekt, fuck everythin´ you are presented.
+6 # Dědouch11 2017-07-13 18:49
Neumí ani česky...
0 # pesimista 2017-07-14 01:27
ale vsadil bych se, ze jsem hovoril s vice cizinci nez ty ;) (to je paradox co? ) a v realu si nikdo nikdy nestezoval... burane ;) :-* do politiky s tebou

acidjoe: everythink* ;)

je vam dobre? :D zmuzete se nekdy na neco konstruktivnejs iho? :D pokud nechapete je to vas problem...(necp ete nebo nectete) me automaticky mozek "preklada" chyby a dava mi je do srozumitelnejsi podoby pokud jsou spatne....tuto vlastnost zjevne postradate...(o no to trenuje neprimo taky mozek) ale to by jste nejaky nejdriv museli mit ;) sociopati/psych opati ;)
-2 # acidjoe 2017-07-14 06:05
kriple, když už, tak everything, nicméně everythin´ jest slangově, kriple, tedy je to správně. Pokud chceš někde něco opravit, napust si vanu a buď v ní potopený minimálně hodinu. Aby byla jistota, že jsi se utopil. A na světě bude zas o něco lépe........... .........
0 # pesimista 2017-07-14 09:59
klídek ciťo...se neposer :D lol :D jsem si to spletl s thinks a things ...a sleng me nezajima ty frajirku ...asi si neuvedomujes kolik je na svete akcentu natoz slengu...kdo by je vsechny znal? ;) navic anglictin je taky vic nez jedna ;D

tvl ty jsi asi ujetej co? magor ? to ze nekdo udela chybu neznamena, ze se po nem muzes vozit ty mačo a hned nadavat ty kretene :D zjevne jsem te krapet vystihl predchozi zpravou ze te to tak sere :D

prozradim ti tajemstvi ...lidi se normalne pletou debile (i ty ) jen si to prispustit ze ;) "pane dokonaly" ego debile
-4 # acidjoe 2017-07-14 16:00
[...]e, to tys mě začal opravovat, jasný kriple vyjebanej. Takže, když vím, že to, co jsem napsal je gramaticky správně, tak se nenechám opravovat, Zvláště když ta oprava sama je chybná a ještě k tomu je od tebe, mrdko. Heeeyyy??????

Takže nemel sračky a neser mě. Sem z Bavorova v jižních Čechách a do sta kilometrů si s tebou rád zajedu zaboxovat, vymrdlo, jestli na to máš!!!!!!!!!!!!!!!

A VŠEM OSTATNÍM SE OMLOUVÁM ZA MŮJ VULGÁRNÍ KOMENT. Ale takovýhle mrdky, to se fakt nedá. RIP, Pesimist
-2 # pesimista 2017-07-14 16:25
jaj relax...(kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno)...ja jsem sice zacal opravovat ale ty jses me snazil provokovat (to co jsi psal byla provokace ale zjevne ti to vubec nevyslo a otocilo se to proti tobe) bud rad ze nejsem [...] ...ted bych ti to daval totiz pekne "sezrat" (a jeste vic te tocil) ale ja z toho radost nemam narozdil od jinych

a uklidni se ty fracku (jestli si myslis ze se nekoho bojim, tak jsi na omylu) a kdyz tak napis presnou adresu frajere... a treba te tam navstivi nekdo uplne jinej ;) urcite te bude hledat v nejakem meste ci vesnici (jinak zdravej?)

holt "nedrazdi hada bosou nohou" rypal jsis ? jsi typ co si kopne do leziciho kdyz do nej ostatni kopou? nes nasledky...

(v realu by jsis to vubec nedovolil ...a nebo by jsme vubec nemluvili) tak se vzpamatuj prosim...a uvedom si jake to je ....a nedelej to priste zbytecne ostatnim...a nebo se pak proste jednoduse nediv... a neobvinuj nekoho...

aprosim nepropaguj acid ..joe ;/ (a jestli beres speedy, tak za vcasu prestan....clov ek pak ztraci soudnost a pozornost a vubec sebe a meni to fyziologii jedince ;/ ) horsi droga snad neni!!!!
-4 # acidjoe 2017-07-14 18:45
budu reagovat jen na poslední odstavec, protože bych opět rád něco osvětlil :-D(to nad tím opět imbecilní blitky).
Tedy, acid, kyselina lysergová, neboli LSD, opravdu není speed(stimulant ), nýbrž halucinogen. To jen tak, abys věděl víš ............... ..............
-2 # pesimista 2017-07-14 20:44
no tvl to jsis pomohl teda...^^a pod slovem acid se toho skryva kapanek vic ... ale nehodlam resit detaily a to zejmena u sracek.... navic u tebe zjevne ted plati (tonouci se stebla chyta)

lsd je utlumujici droga ...mas pravdu ..prakticky opak speedu jakoby ALE ... to neznamena ze to je dobre

tak si zahravej s psychikou...(fy ziologii to meni taktez)...prost e to co jsem napsal u speedu plati i u lsd... a vubec ... gl a hf ^^ (a pozor na flashbacky) ;/

drogy.cz/.../...

a me se posmivej omg O_o (logika = 0 )

a uz si prestan hrat ....delej normalni veci... ja na hrani nejsem... a psychicky slabsim dokazu ublizit a to uzivatele lsd a podobnych zjevne sracek jsou...
-4 # acidjoe 2017-07-15 07:09
Děkuji, odkazu drogy. cz jsem se od srdce zasmál. Taková snůška nesmyslů. Nemá smysl ti to vysvětlovat, protože jsi blbej jak vantroky.

Jinak zjisti si něco o panu Stanislavu Grofovi, ten pomocí LSD pomáhal lidem zbavit se jejich mentálních bloků, např. Byl to akademik, velmi chytrý pán.
Přečti si něco o panu Hofmannovi, otci LSD.

A vůbec, co kdyby si to LSD zkusil, než budeš posílat odkazy na tyto tmářské weby.

Entheogeny jako takové, toť jedna z cest, jak poznat sám sebe.

PS. žádný flashbacky neexistujou, to jen tak na okraj. A stejně neexistuje nic jak halucinace, jsou to vhledy do jiných realit, blbečku povrchní.
0 # pesimista 2017-07-15 15:54
jen si zahravej ...vim o tom toho krapet vic ty vhlede ale vysvetlovat ti to nehadolam ;) s to uzij magore ale pak se nediv az ti z toho zacne [...] ty vhlede ....

skus se zamerit na jeden bod a nehybat ocima a uvidis ty haldy....prej vhledy :D do jinych realit xD boze za co me trestas? :D

vic psychopati majni vetsinou vysokou skolu ale stejne lidem lzou a radi s nema manipuluji ...toho pana neznam ale cert vi....

nic no tak sup pro papir ci zelatinu a uzij si to a me nech na pokoji ty kretene vyfetovany...pe kne ti uz z toho jebe ty jina realito
+9 # fk 2017-07-13 12:40
Hahaha to je chujovina.. :)
+4 # Josef Švejk 2017-07-13 12:46
Tak to sem nepiš, hošku. Takto tě budou mít za chuja i čtenáři tvých výpotků.
+15 # rudi 2017-07-13 13:14
vedecká hodnota článku 0, je to už dávno čo som o tom čítal, tak sa nepustím do faktografických detailov: istý vedec, ktorý zrealizoval so svojim tímom takéto teleportovania sa sťažoval, že sa mu kolegovia smiali, kvôli titulkom s ktorými laické média prišli (ktok k Star Treku a pod.) vtedy smutne konštatoval, že sú 2 kategórie ľudí a to tí čo robia vedu a tí čo k tomu robia PR, a tí druhí to často pos..rú.
+10 # Carolus 2017-07-13 13:33
Koho zajímají podrobnosti o tomto výzkumu, měl šanci předevčírem večer: v Národním domě na Vinohradech měl veřejnou přednášku Anton Zeilinger, jeden z otců zakladatelů celého tohohle oboru...

Pokud někdo vlastníte stroj času, možná to ještě stihnete ;-)
+4 # blu 2017-07-13 14:50
Kam sa hrabú Čínania , v Čechách už kúpiš teleport za pár korun , sleduj tu: vseinzerce.cz/.../... , ale pozor vyrobené na Slovensku

:o)
+6 # Věra Štimová 2017-07-13 14:58
Kam se hrabou na Ježíše, břídilové ! Nejenom, že se zhmotňuje v eucharistii, když hoděj tu hostii do vody, ale i jeho hmotné ukřižované tělo se odhmotnilo, Otec mu ho uzdravil a pak Ho zase zhmotnil. Po čtyřiceti dnech byl teleportován skrytě v oblaku do Nebe a jeho příbuzný Henoch to uměl taky. Chodil s Bohem a navíc na Zemi zanechal o teleportaci informace na svitcích. Tesla by mohl vyprávět, i to, jak ho obrali kobkaři o jeho vynálezy, Ale stejně jim nerozuměj, tak většina toho vědění je kobkařům k. ničemu. Hlavně, že si postavili vesmírnou loď, aby unikli před apokalypsou, jenže teleportovat se nenaučili. Teleportace silným magnetickým polem ale z lidí dělá blázny, jak zjistili podle ukradených Teslových vynezů. Energie na teleportaci je možná na bázi světla, ne elektřiny. Převést ale bezpečně tělo na dualní charakter fotonů a energie umí jenom vyvolení a kobkaři to nejsou.
-1 # pesimista 2017-07-13 15:19
no s tim jezisem bych si nebyl tak jist ...ono to je prece jenom cca 2000 let... a kdyz vememe v ptaz jak lidi lzou a jakou museli mit mentalitu atd .. + ticha posta pres generace ....i to jak lide koření uz jen Pana Teslu ...

tak jsem co se tyce jezise velmi velmi skepticky a verim, ze pokud existoval, tak nemel zadne nadprirozene schopnosti...

jinak se rika ze Pan Tesla mel nejake studenty kolem sebe.. kterym se mnohe snazil vysvetlovat (by me taky zajimalo kam se podeli)

je skoda ze v te drave dobe nebyl inteligentnejsi co se tyce financi (a hl. nebyl sobec jako vetsina)...byl holt o dost dal nez lidi a chtel delat ty pokrocile veci a ne se zabyvat prkotinama ;/ (take muj problem zrejme)

jako dukaz ze se nikomu nezjevi povazuju toto video(ten druhej a jeho detstvi bych opravdu nechtel zazit) a jeden z nich rika ze buh neni a diky jejich detstvi verim ze vi o cem mluvi... [video je jen pro silne povahy...i kdyz tam nejsou zadne nechutne/drasti cke zabrey]
www.youtube.com/.../
+1 # Piovarči 2017-07-13 19:40
Fenomén NDE hovorí o tom jasnou rečou.
0 # pesimista 2017-07-13 22:00
rad bych aby to bylo, tak jednoduche...

podle me to je ale spis dnesni styl doby...onalepko vat/oznacit (radoby pochopit a ulevit svedomi a zahodit) ...vzit za to prachy a vysrat se na to ;) (zavrit a nestarat se a nepredchazet problemu jako inteligentni tvorove ...ale smirit se s tim jako tupe zvirata)

ne, tak jednoduche to dle me neni...je to o tom detstvi ....spolecnost je proste primo ci neprimo nauci k tomuto chovani....doka zuje to ten dokument o psychopatech a sociopatech.... to jak se navzajem ovlivnujeme.... (+ jeden dukaz pisu krapet nize)

ja prave taky tyral zvirata jako malej...(jako jeden z nich a neni se cemu divit kdyz jsem dostal "do drzky" uz kdyz jsem byl v brise matky) tzn jsem byl k tomu stvoreny jakoby (bezcitny tak abych prezil v onom nepratelsekm prostredi) ale mel jsem nevlastniho otce psychopata ktery mi daval co proto po psychicke strance(i fyzicke obcas) a kdyz zjistil, ze jsem jednu chvili poprve zabil nejake zvirata, (spolu se sousedem) tak jsem dostal....kdyz jsem si ublizoval tak jsem dostal od matky ....atd... (dnes nemam ani tetovani)

vse souvisi se vsim ;) myslim ze ja tomu musim rozumet kapicku lepe nez rozmazleni lide ..ale verim, ze se to neda jen tak snadno pochopit....(uv erit jinemu kdyz vsichni lzou)

navic rikaji ze chromozom XYY maji i manazeri a nezabiji :D (tam zas psychologove prehlizeji ten fakt, ze jsou psychopati...(t ak jak zjistili psychologove v tom dokumentu vyse o psychopatech).. ..a ti o vrazich tomu nevenuji pozornost protoze za to prachy nedostanou...an eb. dukaz jak je psychologie "dokonala" (NENI!!!)). je to o penezich a kazdy se stara jen o sebe a takhle to dopada

pritom ta pricina bije do oci ;/ (vsichni to maji spolecne ...debilni rodice a debilni detstvi)
0 # Věra Štimová 2017-07-13 19:05
Bůh je jenom jiné slovo pro počátek vesmíru. Buch řekne dítě a bouchne do stolu. Něco jiného je život ve formě energie právě života. Už Hitler se snažil oživovat mrtvoly a příběh Frankensteina jenom dokazuje, že lidé nevědí, co to je za sílu, která je ve všem živém kolem i v nás. Pokud člověk říká bůh, pak myslí tohoto Boha, ne jiného. TOHOTO Boha přece prosíme, když jsme v těžkostech, prosíme o zdraví jak pro sebe, tak pro svoje děti s horečkami, prosíme ve věcech, které nedokážeme ovlivnit a prosíme i o jeho lásku, kterou cítíme. Pokud se někdo musí modlit povinně, pak se nemodlí k tomuto Stvořiteli. Pokud se někdo modlí ke krávě, praseti, autu nebo penězům, vymodlí si automaticky vliv Alla na svůj život a pak podle něj povinně skáče, či klečí na koberečku. Ne nadarmo se říká, když se jde za šéfem, že se jde na kobereček. Tam se chodí se strachem a semknutým pozadím. K Otci, Matce a Duchu Svatému, či jak se tato rodina Duší nazývá u normálních lidí, ne ve Vatikánu, tam Matku nemají, lidi chodí dobrovolně a rádi. Pak dostanou většinou nějaké vnuknutí, nějaké znamení i něco nevysvětlitelné ho uvidí, uslyší nebo pocítí. Většinou vytuší, že Oni existují a pak poděkují. Na kostel si větsinou nevzpomenou, protože ho vlastně nepotřebují. Lidi potřebují naději, lásku a pravdu. Lži, smrt a beznaděj nyní je ve Vatikánu. Poslední papež, který znal i Matku, ale nedovolili mu o ní mluvit, je stále papežem, byť emeritním. S ním jsou ti, kteří vědí, jak vzniká život, ale nemluví o tom. Ježíš nikdy nekázal o tom, že mají vznikat řády, kde se ženy mají umrtvovat, muži nesmějí být ženatí a poslušnost není k Otci, ale k matce představené nebo k biskupovi a kardinálovi. Tato církev je od základu vylhaná a vlastně ve Svatém růženci je vysvětlení, proč Panna Maria svého Syna těm ovcím v chrámech obětovala. Víra je strašná, pokud je to víra v pitomosti. Pokud by Panna Marie neobětovala svého Syna, ti, co věří, že jim život dala Nejsvětější Trojce složená ne z Matky Otce a jejich dítěte, ale z Otce, Syna a Ducha Svatého, čili ze tří mužů, zemřeli by. Proč ? Zapřeli by Matku a z ní se rodí dítě. Proto se ta církev nakonec musela rozdělit. Satan je přece opakem života. Nastrčil ovcím vlastně generaci po meči, Otce, jeho Syna Ducha Svatého, který oplodnil Ježíšovu Matku, takže jde o třetí generaci, ne o Nejsvětější Trojci. Ta je jenom jedna, ta co stvořila z energie lásky mezi sebou vše viditelné, neviditelné, živé i neživé. Láska je přece mezi Mužem a Ženou a z ní pochází Život, čili ten Duch Svatý, který vlastně ve svém Synu, Ježíši sestoupil na Zem. Podle učení Ježíše, vše, co řekl, bylo vlastně od Jeho Otce. V tom je to Božství, v propojenosti s Duchem Svatým, který oživuje mrtvé. Jinak ekumenická Bible je zmetek, který je vhodný pro Vatikán. Ti, co pochopili odkud jsou, proč tu jsou a kam povedou dál jejich kroky, ti žádnou Bibli číst nemusí, jejich anděl strážný, pokud ho nezapřeli jim vše vysvětlí.

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás