AC24.cz

AC24.czZe světaUSA několikrát zaútočily na syrské provládní síly v Sýrii. Přišla reakce od Lavrova

Sociální sítě

Reklama

USA několikrát zaútočily na syrské provládní síly v Sýrii. Přišla reakce od Lavrova

Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov vyslovil v telefonním rozhovoru se svým americkým protějškem Rexem Tillersonem kategorický nesouhlas s útoky USA na provládní síly v Sýrii, informuje web ruského ministerstva zahraničí.

...

Během rozhovoru si Lavrov a Tillerson vyměnili odhady situace v Sýrii. Lavrov „vyzval ke konkrétním opatřením pro zabránění podobným incidentům v budoucnu," praví se ve zprávě.

Strany se dohodly o využití existujících kanálů pro prosazování syrského urovnání, včetně s uplatněním výsledků jednání v Astaně a v Ženevě.

Lavrov a Tillerson se rovněž domluvili o pokračování kontaktů v otázce Blízkého východu, Severní Afriky a Donbasu.

Tento týden koalice vedená USA několikrát zaútočil na syrské provládní síly v okolí At-Tanf.

Zdroj: snews.com

Loading...

Komentáře   

+61 # Jaris Nejlepe 2017-06-11 13:58
Ja si myslim, ze US nebere Rusko vubec vazne a ma z nej akorat srandu. Rusko neustale US varuje, od Putina pres Lavrova, ale ve skutecnosti jsou to pouze plana slova az mi to zacina byt podezrele. To neustale domlouvani, ktere uz leta k nicemu nevede a nic neresi, se mi vubec nelibi. Kolikrat uz prolhane US nedodrzely vubec nic a Rusko je stale bere vazne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+63 # Jarin G. 2017-06-11 17:59
Milá Jaris, Rusko v současné době ještě není připraveno jít do horkého konfliktu s uSSa a celým NATO a jeho partnerskými zeměmi.
Bránit Rusko, Moskvu, by jistě (alespoň doufám) zvládli, ale rozšířit ten konflikt i jinam? A buďme rádi za to, že to neaskalují!
To by velmi lehce mohlo přerůst do katastrofy. Podívejte se, kde má uSSa a NATO všude základny. Rusko je téměř obklíčené. Já moc Asadovi a Syřanům fandím, ale obětovat svět jen kvůli nějakým leteckým útokům na nějaký vojenský konvoj! Podle mě by bylo nejlepší postupně Sýrii a její spojence vyzbrojovat moderními protileteckými apod. systémy. Oni ti Júesesáci zas tak moc dlouhodobých válečných střetů nevyhrávají! Pokud vůbec něco někde vyhráli?! I ty jejich zástupné armády se nakonec obrátí proti nim (Taliban, Al Kaida,..) Stejně v Sýrii ani jinde ve světě nic nevyhrají! Zase je to bude sakra bolet! A dokonce si myslím, že kdyby dostali důrazné varování (sestřelení letadla např.) od Sýrie & spol., tak to moc rozviřovat nebudou. Podle mě spíš zkouší, kam až mohou zajít, když se jim to tam s tou syrskou opozicí hroutí. Řvát a vyhrožovat budou, to je v jejich povaze! Ale celý svět, který není slepý, už z nich má pudel!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # John Maxwell 2017-06-11 19:37
Tak tak ..... Ono defakto to amík projel i s pasáky koz ,ale pointa toho celého je, že oba státy jak uSSa tak RF jsou jadernými velmocemi, ale jen jedna strana trpí fanatismem proti RF....a tak je dost prozíravé očekávat zmačknuti čudliku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jarin G. 2017-06-11 20:39
Jo, jo. Já myslím, že to Putin má promyšlené až na tři tahy dopředu, nejméně. Ale v krajní nouzi, by ten čudlík holt zmáčkl. Bohužel pro nás (nejen), co žijeme ve středu Evropy!
Jen Rusko by nešlo do kopru samo, to v žádném případě. Ale to ty víš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-06-12 02:14
Jarine, ja si vzpominam, ze ze zacatku, kdy Rusove prisli na pomoc Syrii, postupovali bravurne a amiky s isilaky temer vytlacili z uzemi. A najednou z niceho nic, Rusove zvedli kotvy a odesli, kdy valka jeste nebyla dobojovana. Uz tenkrat jsem se podivila nad tou reakci. Cas nenechal na sebe dlouho cekat, a ti [...]ove americti, britsti, izraelsti, francouzsti, isilacti, byli nazpet. Nemluve o obetech ruskych diplomatu, nelidsky zlyncovanych parasutistu a zlikvidovani celeho Alexandrova souboru. Kolik dalsich obeti to bude jeste stat? Navic k tomu pridam nespravedlive a zlomyslne sankce, ktere postihly Rusko. A nepritel neustale sili. Nepritel se musi zlikvidovat hned na zacatku, driv, nez mu narostou kridla. Rusove tu moznost meli a presto to neudelali.
Vidim paralelu s tou samou situace jako pred druhou svetovou valkou. Ceskoslovensku byla nabidnuta vojenska pomoc od Ruska po zradne Mnichovske dohode. Byla vsak, mne z neznamych duvodu, zamitnuta. A podivej, Jarine, co pak z toho vzniklo! Miliony mrtvych vsech narodnosti a rozpoutani svetove valky. Kdyby bylo fasistiske Nemecko zlikvidovano hned (a Cesi BYLI pripraveni bojovat) s pomoci Ruska, byla by hrozba II.svetove valky zazehnana. Takhle to vidim ja.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jarin G. 2017-06-12 10:07
Jaris, o tom žádná. Souhlasím naprosto s Vámi. Ale já prostě věřím Putinovi a jeho chytrosti, rozvaze, předvídavosti. On je realista, umí vyhodnotit situaci a ví, na co má a na co ne. A někdy prostě musí vycouvat nebo dělat mrtvého brouka. A věřím, že i najde prostředky, jak to řešit, aniž by tam Rusko aktivně na ty Amíky zaútočilo. My konec konců nevíme, co se děje v zákulisí. Platívá: něco za něco! Stejně den ode dne asadova armáda a její spojenci postupují a já věřím, že i oni sami jsou schopni se s těmi žoldáky vyrovnat! A brzo nějakou odpověď uSSa v Sýrii dostane! Tomu pevně věřím!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-06-12 12:15
Ja bych si moc prala, abys mel pravdu, Jarine, samozrejme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Svato 2017-06-12 12:28
Co to je za nesmysl. Rusko se připravuje útočit a proč usmani a další debilci skačou kolem, jejnich hrani. A co je NATO, je tam i naše domobrana a kdzž jim někdo vystřelí za prdeli, tak nestačí utect. A určitš Turci se svou a´největší armádou budou bojovat za nějaké NAto. NA CO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-06-12 21:36
Proboha, co jsi to napsal? To se nedá rozluštit! Co je to: ...jejnich hrani? Ty asi nebudeš Čech? Nebo jsi požil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch11 2017-06-13 08:40
Asi měl na mysli "...kolem jejich hranic."
Vypadá to na pár piv proložených panáky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jarin G. 2017-06-13 09:23
A vidíš, některým se to i líbí. Asi ten samý případ!
Paralela:
Vnučka, když začínala mluvit, tak pro mě bylo někdy prakticky nerozluštitelné , co chce. O něco větší vnuk jí rozuměl všechno. Tak mi tlumočil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Mariet 2017-06-11 13:58
Pokolikate uz vyslovuje Rusko nesouhlas? Delaji si z lidi blazny.

Vyslovuje se nesouhlas *(ve valce) a nebo se spusti obrana? Uz toho je moc! Rusko si Syrii se Zapadem rozdelilo, jinak to nevidim.... a klidne minusujte...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+49 # John Maxwell 2017-06-11 14:13
Ale ale , to je horká hlava podle Tebe by mělo RF jít do konfliktu s uSSa , jen dromnej ten "nejmenší" detail, na to uSSa čeká jak na smilování proto v Sýrii RF pomahaj spojenci ....
Putin: Masky jsou strženy
Vladimir Putin se v rozhovoru pro francouzský list Le Figaro snad poprvé otevřeně rozhovořil o nadnárodním charakteru řízení předních zemí světa. Jako příklad uvedl bezmocnost amerických prezidentů „tváří v tvář lidem s kufříky oblečenými v tmavých oblecích a kravatách“. Nazval je mírně jako „byrokraty“, nicméně je jasné, že hovořil o globální oligarchii:....
eurasia24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Mariet 2017-06-11 18:25
Clovece, vzdyt uz doslo k pouzivani hlavic s bilym fosforem!!! To tam nemelo Rusko chodit, kdyz nemini ty lidi branit, to se na mne zlob, kolik chces, ale toto je odporna hra. Vzdyt Rusko nemusi reagovat za sebe, ale zaridit to tak, aby to byla obrana Assadovy armady, moznosti jsou.

Jenze Rusko mlci, a to je spatne, moc spatne!

Tady si to prohledni:

presstv.ir/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # John Maxwell 2017-06-11 19:04
Pročpak z toho jaky zvěrstva páchá západ viníš z nic nedělání RF to je nesmysl ... RF tam šlo podpořit legitimní vládu v boji proti teroristum a ne bojovat s uSSa to mužou přímo a nemusej oklikou přes Sýrii.
A už posledně jsem psal, že to je záměr západu bombardovat fosforem kvůli změně nálad obyvatel na Asada.
V případě, že by RF záhájilo útok na jednotky uSSa tak v tu chvíli by se zhroutíla jakákoliv snaha zabránit III.WW .
Takovou rychlost jakou by nám média předvedli v informovanosti, že uSSa měli vždy pravdu a agresor je RF by nám z toho hučelo v hlavách ještě měsíc a to by byl začátek III.WW
Takže pro uplnost RF dělá jak dělá a co dovoluje situace a kde nemůže jsou jiní spojenci kteří stejně jako Syřané pokladaj životy a to si uvědomuje snad každý...
Tady jsem psal o tom útoku fosforem
ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+63 # Josef Švejk 2017-06-11 14:34
Na mínusování to Mariet nevidím. Na druhou stranu Vy (ani já ostatně) nemůžeme postoj Ruska hodnotit z jediné věty otištěné na AC24. Zdaleka nevidíme a neslyšíme vše co se děje v zákulisí.
Z pohledu Ruska nevidím jediný důvod proč se zavděčit nám v ČEZku nějakou masivní operací. Mají na mysli své zájmy a starají se pouze o ně. Ne oni od nás, ale my od nich jsme se odpoutali a to přesto že nám "věnovali" cca 150 tisíc životů. A jak píše klasik:
"opustíš-li mne nezahynu opustíš-li mne zahyneš".
Nepotřebují si z nás dělat blázny, vystačíme si sami!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+41 # Dědouch11 2017-06-11 16:41
Tak. Holky by chtěly hned válečnou reakci. Nemáme dost informací. To, že Rus hned nebombarduje pindosy, neznamená, že sedí se založenýma rukama a nic nedělá. Rus, na rozdíl od pindosů dodržuje smlouvy a je stratég. Naposled se bude smát Rus, o tom nepochybuji. Sýrie, bude pro SSa dalším debaklem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-06-12 08:21
Dedouchu, ono se ale uz valci a poradne! A je setsakra hodne mrtvych civilistu, vcetne deti. A co isilisty znasilnovane zeny, ktere jsou jejich sexualnimi vezenkynemi a udajne musi nosit pleny, jelikoz neudrzi stolici a vevnitr jsou potrhane? Jsou zmrzaceny na cely zivot! Tady je valka v plne vrave, kterou ridi US NATO s Izraelem. Ceho se Rusove boji? Proc nezautoci na NATO, proc se nebrani? Rozhodne se nesmi zapominat take na to, ze Rusko, ac mu fandim, haji v Syrii VLASTNI zajmy. Jen se mi zda, ze valka v Syrii je umele prodluzovana. To je jiste.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jarin G. 2017-06-12 10:17
Jaris. Jenom poznámka: dokud bude ekonomika uSSa ze značné části závislá na zbrojním průmyslu, tak mír ve světě prostě nezavládne! Zbraně a munice se musí prodávat, aby se mohli vyrábět nové. Nepřítel musí být, i kdyby to byli, např., vlastní lidé. Kšeft je kšeft. Sionistická pakáž nemůže dovolit, aby se lidé na světě spolu domluvili. Proto uSSa a NATO vytvořilo z Ruska agresora, kvůli kterému se musí zbrojit. Proto rozdmýchává po celém světě válečné konflikty. Jediná naděje pro celý svět by snad byla americká revoluce, která by tyhle [...]y smetla z povrchu zemského celou tu pakáž z uSSa a následně z Izraele a dalších států, kde mají vliv.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-06-12 11:30
Jaris, chápu to rozhořčení, taky by se mi líbilo, kdyby Rus pindosy v Sýrii (nejen) rozšlápl, má na to potenciál, ale zatím nemá na celou tu zločineckou kliku a opakuji: to, že reakce a angažmá RF nevidíme, neznamená, že neexistují.
Samozřejmě, RF má v Sýrii své zájmy, které hájí, ale má i smlouvy a závazky, které neporuší.
Rus umí překvapit a naproti tomu SSa+, jsou čitelné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Dascha 2017-06-11 18:01
Švejku, kdyby to šlo, napsala bych vám ještě aspoň 10 plusů za to, co jste napsal. Někdo by okamžitě bombardoval a neuvědomuje si, že bychom potom všichni shořeli v pekle válečné vřavy. Stačí, když jsem si přečetla, že na jakési poradě v Praze bylo Rusko označeno za větší nebezpečí než jaderná válka.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch11 2017-06-11 21:59
Jde to: ++++++++++
:DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Viliam 2017-06-11 17:23
Viete Mariet, presne tak ako Vy som uvažoval aj ja ešte pred pol rokom. Co Ti Rusi tam robia, načo tam išli, amici a Izrael si bombarduju kedy chcu a odpoved žiadná. Potom som začal čítať aj medzi riadkami a premyšľať o tom čo čítam.
Podme od začiatku. Pozrite, nie je pravda, že Rusko na útoky neodpoveda. Izráel asi 6x bombardoval pozicie SA a Hizbalahu, Ruskom bola vznesena nespokojnosť. Američania viac krát bombardovali poziciae šitských milicii, no hned bola odpoved Ruska. Na májový amický útok hned ruske letectvo odpovedalo, zrovnalo zo zemou kolonu ISIL-120 mrtvýcch. Odpoved na posledný útok nedal na seba dlho čakať. Včera šitský povstalci a Hizbalah vzali pod kontrolu sýrsko-iracku hranicu, čim obklučili z troch stran prozápadných bojovnikov pri jordanskej hranici. Zároveň Hizbalah ziskal prijame spojenie z Iránom čo je pre Izráel horší variant, ako ked by im zostrelili lietadla. To je odpoved Izraelu. Je pravda, že Rusi neutočia na lietadla USA, ale utočia na ich zastupnú armádu a priam zurivo. Neprejde veľa času a za Amikov nebude mať kto bojovať a to je moment na ktorý čakaju Rusi. Momentalne si Rusko nemôže dovoliť zostreľovať amikom lietadla, nie je ešte pripravene na plnohodnotný konflikt, potrebuje čas, tak im zabijaju živu silu. USA si nemôže dovoliť stratiľ tvár, tobôž vpliv na Blizkom východe, takže bude musieť isť do vojny, no to už Rusko so svojimi spojencami bude plne pripravené a USA si rany z poražky bude lízať desaťročia. Podľa mňa súčasťou toho ruského plánu bol aj pokus o prevrat v Turecku a aj dianie okolo Katáru. Obydva štáty totiž boli fundamentom protiasadovskej koalicii, jeden vojenský najsilnejší a druhy najbohatši, obydve da sa povedať sú už preč. Koalicia konči a kto bude bojovať po boku USA? Pekný deň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jaris 2017-06-12 08:35
Viliame, hezky shrnuto, hezky napsano. Bylo by to krasne, kdybys mel pravdu. Ja to vidim jinak. US se nikdy vlivu na BV nevzda a ma tam setsakramentsky silne pozice. Jde jim nejen o petrodolar, ale zaroven o levnou ropu. Cekat na to, ze prohrajou a vrati se s brekem domu, to je v nedohlednu. Turkovi se rozhodne verit neda a Rusko uz nejednou na to doplatilo. Katar neznam, ale predpokladam, ze i ten k Rusku obrati zada a pujde ke svym. Take se domnivam, ze na ofenzivu Ruska v Syrii je uz pozde. Meli to udelat hned na zacatku, kdyz tam prisli a ohromili cely svet svou efektivnosti boje. Mezitim nepritel zesilil a na stejnou akci je jiz pozde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-06-12 10:21
Ano, tak tady fakt souzníme. 1*****
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-06-12 11:38
"na ofenzivu Ruska v Syrii je uz pozde"
Jaris, RF syrská provládní vojska "pouze" podporuje. Ofenzivu ruské armády, jako takovou, v Sýrii očekávat nelze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-06-12 12:24
Jarine a Dedouchu, vite chlapi, vcera jsme byli ve streleckem klubu, kam se muz zrovna prihlasil. Strilelo se tam ostopero. To byla krasa. Byla nedele a tihle rizci trenovali. Ja bych se take prihlasila, ale zbrane jsou na mne tezke. Bylo hezke pozorovat ty chlapiky, mlade i stare, jak chodi sem a tam s puskou na rameni. Takovi spravni Aussies, stara skola.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-06-12 18:22
Jaris, věř, že jsou pušky i lehké a dost výkonné.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # John Pitralon 2017-06-11 14:11
Koukám Pindosové a ISILáci stále ruku v ruce spolupracují na rozflákání Sýrie a vytvoření další migrační vlny. A banda nepoučitelných západních debilů jim ještě tleská.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # John Maxwell 2017-06-11 16:33
Tak tak , a jak tleskali při dodávkách kradený ropy, když si člověk uvědomí, že západ tam cpe horem dolem finanční a materiální pomoc Isilákům a že se na tom podílí vesměs každej stát západu tak RF to táhne s pár spojenci a mají výsledky....jes tli ono to nebude tou zápaďáckou demokratůrou kdy si každá zainteresovaná dutá hlava přijde na kus zisku ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-06-11 22:01
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Sirea 2017-06-11 16:00
Rusi sa teraz venovali situácii v Líbyi. V Zintane povstalci prepustili Sajfa Kaddáfího, považovaného za nástupcu svojho otca Muamara. Zrejme ? to je úsilie generála Haftára, s ktorým začali spolupracovať Rusi v poslednom čase. Haftár je kaddáfistický prívrženec, má dosť silnú armádu na východe. "Uznávaná" vláda v Tripolose nemá veľký vplyv na dianie... Rusi chcú zrejme riešiť situáciu na BV plošne...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Věra Štimová 2017-06-11 18:33
To, co se děje dosud v Sýrii, je jenom zástěrka pro to, co se začalo dít v Jihočínském moři. Pokud to někdo sleduje alespoň přes Benjamina Fulforda, potom pochopí, že Filipíny, Thajsko a další menší země se zlatem na svém území a dalšími drahými kovy, jsou tím pravým soustem pro tu mafii z kobek. Navíc nafta má být vytěsněna elektřinou. Američané jako národ s tím vlastně nemají nic společného tak, jak NATO nemá nic společného se zájmy prostých Američanů. Jenom jsou, podobně jako skoro všechny země přes státní systémy vlastnící nyní žoldáky, vysávány. Otcové rodin přece nejdou bojovat za svou vlast do Sýrie nebo kamkoliv jinam aby za to dostali žold. Otcové rodin, ti dnes v záloze přesně vědí, že pokud je, napadena jejich vlast, půjdou bojovat za přežití alespoň svých potomků. Za to se nasazuje vlastní život. Žoldáci ale vyměnili svůj život za print dolary, teď vlastně za čísílka na kartě. Hlavně, že věřej, že jejich život má tuto cenu. Naši kluci jdou ale většinou na smrt jenom kvůli tomu, že je NATO, aspoň si to myslí, vytáhne z exekucí. Filosofie náběru lidí do NATA je jednoduchá. Nejdříve se vyhlédnutá oběť finančně položí, většinou skrze závislosti na drogách, automatech, alkoholu atd. a pak jí je sebráno všechno. Když je na ulici a výhledově má tak jen dluhy, nabídne jí někdo snadné řešení: "Hele, vole, žold je fakt dobrej, ty cizokrajný kraje, co kraje, holky a máš vole kasárna, teď spíš v lese, máš žrádla kolik sežereš, vole a prachů budeš mít tolik, koliks nikdy v životě neměl. Splatíš dluhy do roka, vole, rozumíš, do roka a na všechno se pak můžeš, víš, co, vole, nechci bejt sprostej. No nekup to !!!" Jinak jak se to dělá s migranty ? Větsinou stačej obrázky měst a jejich obyvatelek a bakšiš na cestu: "No nekup to ! Hlavně, že věřej. Že je asi někdo zastřelí ? No a kde máme furt brát vovce ? Jedině vovce tomu, co řeknem věřej. Lidi nás se.ou, proto se vovce pustěj do lidí a splníme plán. Pán nás veď, pán nás ochraňuj a pán vám všem meje nohy, volové, teda vovce. "
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # John Maxwell 2017-06-11 19:42
Dobrej post , lepší jak ty dopisy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-11 21:17
Věruš se do toho nějak vobula , to se cení
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-06-11 22:03
Chlapi, vy to čtete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # John Maxwell 2017-06-12 01:41
Že ty rošťáku nám chceš kazit radost, že to neni obvyklej e-mail na dvě strany obsahově o ničem třeba začne psát i rozumě
Jak jdou é-maily tak abych pořizoval motor na skrolovací kolečko...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch11 2017-06-12 11:40
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.