AC24.cz

AC24.czZ domovaNahradí Čechy muslimové a Afričané?

Sociální sítě

Reklama

Nahradí Čechy muslimové a Afričané?

Kauza okolo burkin v České republice se možná zdá být nicotná a úsměvná, stojí za ní však problémy, s nimiž se naše země může střetnout.

„Za takových 10 let budou nejspíše burkiny a muslimské zvyky prostě realitou ČR a nevypadá to, že by doopravdy tomu chtěl někdo z čelních českých politiků a státních úředníku zabránit," říká v rozhovoru pro Sputnik známý expert na islám Lukáš Lhoťan.

 Sputnik: Pražský aquapark povolil návštěvnicím plavat v tak zvaných burkinách. To vyvolalo kontroverze dokonce na vládní úrovni. Ministryně pro místní rozvoj za ANO Karla Šlechtová právo na burkiny hájí, její kolegyně, Michaela Marksová z ČSSD, která vede ministerstvo práce a sociálních věcí, je k této módě skeptická. Co si o celé kauze myslíte vy?

Lhoťan: Podle mne se děje logická věc. Přibývá u nás muslimů, takže i přibývá setkání s jejich zvyky a způsobem života. Čechům se to sice nelíbí, ale pokud se něco nezmění v politice české vlády a státní správy, tak muslimů u nás bude přibývat a budou stále více prosazovat své zvyky a pojetí společnosti.

Lidem se to nemusí líbit, ale když do roku 2100 má vymřít zhruba 4,5 milionu Čechů (podle Tomáše Fialy z Vysoké školy ekonomické v Praze) tak kdo je nahradí? No samozřejmě, že muslimové a Afričané. Za takových 10 let budou nejspíše burkiny a muslimské zvyky prostě realitou ČR a nevypadá to, že by doopravdy tomu chtěl někdo z čelních českých politiků a státních úředníku zabránit.

Jak si vysvětlujete náhle tolerantní postoj k burkinám?

Je to součást multikulturní politiky Evropské unie, české politické reprezentace a prostý logicky tah podnikatelů. Těm je jedno, že k ním do hotelu či aquaparku jedou muslimové s odlišnými zvyky, hlavně když platí. Jak se u nás říká — peníze nemají náboženství.

Nejsou burkiny záměrnou kulturní provokací? Muslimky by mělo spíš znepokojovat, že se budou koupat společně s muži…

Je to celé blbost. Podle mne je to snaha dosáhnout toho, aby se "vlk (tedy Alláh) nažral a koza zůstala celá". Protože když se žena v burkinách smočí ve vodě, tak ji stejně mokré oblečení obtáhne tělo a jsou ji výrazně vidět prsa a podobně. Přitom podstatou nařízení ortodoxního islámu není jen to, že má být tělo ženy zahalené, ale nemá ani oblečení být upnuté nebo zvýrazňovat ženské tvary.

Takhle by spíše koupající se muslimky v burkinách mohly jít rovnou do soutěže miss mokré tričko.

Loni v některých francouzských městech byly burkiny zakázány jako symbol blízký k islamismu. Měla by se České republika obdobně bránit této módě?

Podle mne ano. A nejen na veřejných koupalištích. Podle mne tohle praktikují rodiče u svých dcer při školní docházce. Mám informace, že již dnes někteří muslimští rodiče odmítají v českých školách pouštět své dcery na hodiny plavání společně s chlapci a takových případu bude přibývat.

V situaci, kdy Evropská unie, přední čeští politici a státní aparát ČR plánovitě podporuje migraci z muslimských zemí do ČR, tak se nedá očekávat nic jiného. Víte, u nás před volbami vždy najednou spousta politiků začne vystupovat proti islámu a imigraci a jak je po volbách, tak najednou otočí a dělají vše proto, aby k nám tyto lidi přestěhovali.

Je to ovšem logické, když Česká republika má do roku 2100 přijít skoro o polovinu obyvatel, tak vedení Evropské unie a čeští politici chtějí vyřešit dvě krize jedním tahem. Udržet současný ekonomický model přesunem milionu imigrantů z přelidněného muslimského světa a Afriky a zároveň ulehčit těmto přelidněným oblastem. A to znamená, že muslimské zvyky zde u nás v České republice jsou, budou a budou se rozšiřovat.

Zdroj: snews.com

Loading...

Komentáře   

+14 # Snorlax 2017-07-14 07:21
A letadla nahradí ponorky a auta
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Jaris 2017-07-14 08:37
Ale kdepak, Snorlaxu! Dopravu nahradi velbloudi. Uz jsi investoval na burze do chovu novych dopravnich prostredku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # petr nope 2017-07-14 16:07
Nevím sice jestli letadla nahradí ponorky a auta,ale jak to tak vypadá Angela může být co se týče Česka v úplném klidu.Babiš na podzim vyhraje,Zaorále k bude nahrazen Teličkou,na ministerstvu války zůstane Stropnický,a vystřídání obyvatel v České kotlině je zaručené a jako bonus navíc těmi vystřídanými ve volbách posvěcené...... ........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dost3 2017-07-19 10:34
Jde z toho mráz po zádech.
V pohádce "Jak se ševcem šili čerti" říká
Kemr : "Jak může člověk zradit člověka"
Pravdivé a smutné zároveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # julius 2017-07-14 07:28
Ja to vidim takto. Tato cast zeme nazvana CR je zemi krestanskou a nasi. Muzeme pomahat lidem kteri trpi ve svych zemi. Muzem jim posilat jidlo ci je ucit mnoha vecem. Nemuzeme jim vnucovat krestanstvi kdyz maji svuj islam. Oni nemuzou vnucovat nam jejich islam kdyz nase je krestanstvi. Lze pomahat do te doby dokud to neohrozuje nasi zivotaschopnost , bezpecnost a krestanstvi. Pokud nekdo citi osobni potrebu pomoci osobne je mozne tyto lidi nalozit do letadel a s nejakou zasobou je dopravit do postizenych oblasti kde mohou ve sve slunickarske praci osobne pomahat. Udelaji tak to o cem sni a ne sedet za PC a psat nesmyslne clanky o slucovani islamu s krestanstvim ci michani ras. S toho duvodu tedy v nasi zemi plati nase moralni zasady jako jine plati u islamu v jejich zemich. Tezko najdete v jejich zemi nahe zeny v bazenech verejne se koupajici. Stejne tak nelze pripustit jejich zvyky zde v nasi vlasti. Pripustet jakoukoliv jinou moznost je neeticke a proti kodexu nasi vlasti a naseho smysleni. Diskuze o tom zda jsou burky plavky ci nikoliv je bezbrehe uhybani se skutecnosti. V nasi vlasti tedy CR nemaji co tyto znaky delat stejne tak jako v jejich zemi nase nahotinky. Slabomyslne myslenky typu "jakesi pomoci " za cenu prijimanim techto kultur za hranici sebezniceni naroda a nasi historie je vice jak barbarske.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # pesimista 2017-07-14 07:35
oprava: cesi jsou ateiste* prevazne (krestanum uz nastesti neskacou na udicku...a kdyz uz tak veri "v neco")

cs.wikipedia.org/.../...

to o cem mluvis je v podstate omezovani osobni svobody...tzn. doma jim to kurvime valkami a tady je omezujeme ....tzn je omezujeme i doma v podstate (jsme soucasti nato tzn...to delame)

pro me za me at si nosi co chou pokud to nebudou nutit nam (stejne cely svet je jeden velky kocourkov a lidi cumi jen na sebe ...ci rodiny ...max staty....dale uz nejsou schopni dohlednout....o mezeni to jedinci) globalizaci ale nezastavis...ot azka je jaka bude? stejny paskvil jako dnes? a nebo to bude rozumne a rovnocene ...(my belosi nejsme zadni nadlide)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # LubinenKremlBot 2017-07-14 10:14
Pesimista Džanda Burka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Baronzo 2017-07-14 15:25
ateisté bez j
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Bílej cigoš 2017-07-15 09:48
Souhlasím. Ono je jednodušší dělat si nároky na bezpečnost, bez ohledu na okolnosti...Evr opané se bohužel za nadlidi považují.Však ono nás to přejde...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pesimista 2017-07-15 16:12
co tim chtel "basnik" rict?

www.youtube.com/.../

co oci nevidi to srdce neboli? myslis ze kady vola do televize kdyz nekoho u toho načape? ci si ti lide nedavaji pozor? treba to delaji pod strechou...v zemich 3sveta moc strech nemaji

myslis ze v americe to lidi nedelaji? O_o
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-07-14 08:50
Julius, vidim, ze to myslis dobre, jenze... Evropa uz davno neni krestanska, ale ateisticka. Jinymi slovy a pristupem, vsechno vim, vsechno znam a se vsim si poradim. Krestanstvi bylo infiltrovano a dnes vidime, bohuzel, jeho pozvolny rozpad. Je to take predpovezeno v Pismech.(Zjeven i 17:15 - 18)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # pesimista 2017-07-14 09:44
xD to je jasne ze to predpovi aby tomu prdesli...i hlupak by to mohl predpovidat a tim neprimo tomu branit (je to vymysl lidi, tak jako vsechny viry na svete ...to proste nezmenis...a za tech 2000let ci kolik to holt dobre vymysleli smejdi)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-07-14 10:45
pesimisto Janovo zjeveni bylo napsano r. 99 naseho letopoctu. Krestanstvi stalo u zrodu. Jak mohl Jan predvidat jeho rozpad? Navic slovy, ze ho znici samotni lide. Ja to sem pisu jen jako zajimavost, ktera je na prvni pohled zrejma ubyvajicimi vericimi, prodejem kostelu a zverejnovani zlocinu cirkve jak katolicke tak i protestantske. Asi tak. Ja si Bible cenim. Preci jen dala dulezity podklad evropske kulture.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pesimista 2017-07-14 10:51
jak? ...logicky ;) (vse co ma zacatek ma totiz i konec)

kdo jiny by ho nicil kdyz to je o lidech omg? :/ jasne ze lidi (tohle nema vubec zadnou vahu tohle dokaze vycucat z prstu kde jaky psychopat[oni jsou inteligentni a vypocitavi]) znaji principi chovani lidi

kdo prej precte celou bibli tak se zblaznil.... (ja si kolikrat vzal z knihovny tu nejtlustsi knizku ze ji prectu (autor nebyl beckar) treba j.verne ci jak se to pise a stejne jsem ji nedocetl i kdyz jsem se snazil....bilbi ano ale jako dite v detske forme ..

jen pitomec ktery nezna poradne lidi tomu muze verit....jako sorry nechci urazet ale je to proste tak

zjevne neznas poradne lidi a jak dokazou lhat ...skoda ze ti to nemouzu vysvetlit ...verim ze at uz napisu cokoliv, tak to nepochopis...a ma to mnoho duvodu, tak jako mnoho logickych duvodu proc to je vymysl ...ale vsechny ti je rikat a snazit se dle me je strata casu...

treba jsi uz do toho investoval tolik casu, ze uz proste neni cesta z5 a nechces pripustit, ze jses mejlil...kazdop adne ti drzim palce....hazard ujes s virou a cisla vubec nesvedci ve tvuj prospech....na svete je cca 3000 reistrovanych nabozenstvi myslim a bohu je mraky .... (to by ti melo take napomoct k chapani...kdyz si lide cucaji nabozenstvi z prstu dnes proc ne kdysi?!) a ty papiry z minulych dob :D muzou byt padelky ...treba stare 1500 a stejne to nepoznas ;o)

verim ze buch nemuze zadat po nikom slepou viru a je to nelogicke ani nepotrebuje nemyslici ovecky ktere mu lezou do prdele (neni blbej jestli je, tak neni krastan ani nahodou) verim ze buh neni sobec...a nema rad ritolezce ;) (spis pravdu a spravedlnost) silne to tak citim
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jaris 2017-07-14 12:20
Pesimisto, ja se Ti nedivim a rozumim, ze mas na to takovy nazor. Ja ho kdysi mela mela take. Mne Bible zajima z historickeho hlediska a porovnavam ji se sekularni historii. Bible se od jinych nabozenstvi lisi tim, ze v ni vystupuji skutecne historicke osoby, ze popisuje pravdiva historicka fakta a deni. Nikde neni lepe a logicteji popsano, jak vznikla Zeme a zivot na ni. Jsou v ni napriklad take zasady hygieny, popsana karantena v pripade lepry, ktera byla v te dobe ostatnim kulturam neznama. Byla v ni popsana ruzna proroctvi ,ktera se vyplnila a ktera se neustale plni jako historie psana dozadu. Neni zadne jine knihy, ktera by prekonala tolik nepratelstvi a konfliktu a pritom nezanikla. Neco na ni musi byt, ze se tak uz davno nestalo a stale se tiskne v rekordnich nakladech a ve VSECH jazycich.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # pesimista 2017-07-14 12:27
jo a ma 104 verzi...kazdy si v ni najde to sve ...ty radoby predpovedi muze byt taky v neci rezii ...a tim udrzuji cast populace pod palcem...

lidem neverim ani to, ze maji nos mezi ocima... je to blbost...(holt mame jine nazory a probehla vymena....) muzeme se shodnout, ze se neshodneme
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr 001 2017-07-14 22:56
Dobrý den,
přemýšlím, zda má vůbec smysl Vám něco odpovídat, tak možná aspoň pro ty, kteří Vaše komentáře čtou...tady máte letmý nástřel pár důvodů, proč my prosťáčci v nějakého Boha vůbec věříme...

www.proc-krestanstvi.cz/.../
www.proc-krestanstvi.cz/.../
www.proc-krestanstvi.cz/.../

Hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Vandal 2017-07-14 10:15
Muzeme pomahat lidem kteri trpi ve svych zemi. Muzem jim posilat jidlo ci je ucit mnoha vecem.
xxxxxxxxxxx
Jistě, že jim můžeme pomáhat a učit je mnoha věcem, jenže to stejně nic neřeší a nevyřeší. Africe vyspělý svět pomáhá 60 let, a situace je horší, než byla před těmi 60 ti lety.
Můžeme k nám vzít milion [...]ů a arabů. Jenže takových se narodí každý rok 80 milionů dalších.
Nás ten milion kanibalů zničí, jim to nepomůže.
Jediné skutečné ŘEŠENÍ je nechat je být, ať si svoje problémy vyřeší oni sami. Oni se přemnožují, oni si to musí vyřešit.
Kecy o tom, že nás, občanů v ČR bude někdy o 4 miliony méně, to jsou jen bludy, aby si omluvili import
našich vrahů a teroristů.
Co dělá stát pro podporu mladých? Našich mladých?
Podle té "podpory" to nevypadá, že by měli naši soudruzi strach o to, že nás bude o 4 miliony méně.
Pomáhat Africe je lití benzínu do ohně.
Až tohle vyspělý svět pochopí, a zařídí se podle toho, začne Afrika sama řešit své problémy.
Jistě, bude prolito mnoho krve, protože oni to jinak neumí. Ale zredukuje se to na optimální počet, vyřeší si množení v souladu se svými možnostmi
se uživit.
Pomoc zvenčí jen oddaluje konečné řešení, a mrtvých bude ve finále mnohem více.
Pomáhat Africe je ZLOČIN!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # zvedаvec4 2017-07-14 09:09
Chuderky feministky a pobehlice, budou kamenovany, zeny nebudou smet ridit auto a volit.

Zato muzi to budou mit lepsi. A snad potom zbudou jeste nejake zeme, ktrere budou moci islamizovat, protoze nekdo pracovat musi. Neverici (daurove) budou otroci islamu. Pro papalase a Eurokraty zeme to zaslibena.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # zuza1 2017-07-14 10:50
No, já vám nechci brát Vaši víru, že muži to budou mít lepší, bílé ženy opravdu nečeká nic hezkého v případě, že by se jim to povedlo, ale s bílým mužem se nepočítá vůbec! Takže jestli si nějaký běloch myslí, že ho se to netýká, ať si klidně ty bílé ženské znásilňují, tak se šeredně plete. S bílou ženou se počítá jako s genetickým materiálem pro založení nového etnika, proto sem jdou jenom čmoudi mužského pohlaví, ale s bílým mužem se nepočítá vůbec!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # .lak 2017-07-14 20:54
Ale jo, ti poletí laufy co by kanonenfutři dělat rudý koberec "pro naše zdroje surovin jak řekla železná lady tchatcherová s dodatkem že domorodce na svých zařízeních dělat nechají.
Kapitál je jen jeden na volstrýtu, koblihu? Nebo je libo krizi nemovitostí, pardon hypotéční, . dřevěných boud co mezitím shnily. :-)))))))))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Jaris 2017-07-14 09:39
Neco vam povim. Chtela jsem vam pomoci v podzimnich volbach volenim Okamurovy strany. Vim, ze je proti nasilne immigraci cmoudu a take jsem si precetla na internetu program.
Zkontaktovala jsem jak ambasadu v Sydney, tak konzulat v Tasmanii, ktery ma sidlo v Hobartu. Ti mi odepsali, ze na volby se musi clovek dostavit osobne, a to pouze do Sydney nebo do Canberry. Konzulaty jsou ve vsech hlavnich mestech, a tak nechapu, proc volby nemohou pri dnesni dokonale technoloogii probihat tam. Vzdalenost od nas z Launcestonu do Sydney nebo Canberry je cca 1500km! K tomu objednat nocleh s letenkou kvuli volbam je cenove premrsteny. Navic chteji onen formular legalne potvrdit (dalsi poplatek). Musela bych si obnovit cesky pas, pritom ti smejdi vi, kde bydlim, kdy a kde jsem se narodila, proste vsechny detaily. S ceskym zastupitelstvim at uz samotnou ambasadou nebo konzulatem mam pouze velmi spatne zkusenosti. Jsou nevychovani a neflexibilni. Neco s nimi vyjednavat je hotove martyrium. To pisu jen proto, abyste vedeli, kdo vas tady reprezentuje. Byla bych ochotna jet volit do Hobartu, coz je od nas "jenom" 200km. Tak nic, pomoci vam nemuzu, ikdyz jsem mela snahu. Vim, ze volby jsou takovou navnadou pro lidi, ale alespon jsem chtela zatopit tem lumpum, co momentalne krouti cesky lid.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # pesimista 2017-07-14 09:47
jezsi jak muzes rozhodovat o osudu zeme ve ktere nezijes? O_o jako je pekne volit tu stranu ale nelibi se mi tento fakt omg...ze lide co utekli/ ziji nekde jinde muzou rozhodovat o jinych kterych se to primo tyka ...to NENI FER! ...(co dnes je ze? :D ale i tak! ) nevedel jsem, ze to takto funguje... se s takovou nedivim, ze se porad voli hnupove...cert vi kolik cizincu ma ceske obcanstvi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Jaris 2017-07-14 10:52
Jak vidis, rozhodovat nebudu. V dobre mire jsem vas chtela podporit. Program Okamury je jasny a srozumitelny. Je proti emigraci, chce, aby politici byli za sve ciny zodpovedni, chce referendum o setrvani v EU, atd. Vim take, ze mu spousty Cechu fandi. No nemusis mit obavy. To bylo poprve a naposled, kdy jsem chtela volit pro Ceskou republiku. Muzes si oddychnout.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # pesimista 2017-07-14 11:52
ja ale nemluvil o tobe v podstate ale o zbylich "cesich" kteri si treba ten vejlet udelaji (ci prave tam bydli...ci vsude tam kde se muze volit...tzn. mimo cr) a budou volit treba ano ci ods a pritom zijou vesele nekde v "p*deli" ... kde se jich to tykat vubec nebude ;/ (to se mi proste nelibi)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # John Maxwell 2017-07-14 09:56
Do roku 2100 bude České etnikum očipovanou menšinou v globalním světě islámu a korporací montoven ...pokud se aktivněji neučastní politických dějů ve státě ....a když to nepujde politicky tak klacky ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Monika lkemae 2017-07-14 10:15
V Japonsku žije registrovaných 170 Čechů a Slováků je to daleko vyšší číslo tyto lidé jsou ve Česko-Slovenské družbě s Japonskem na ambasádě je jich daleko více ! Jelikož mám posvé mamince i Český pas mohu jít i hlasovat ! Volíme SPD Tomio a věřím že se něco i může změnit ! Jinak souhlasím kde chce v Česku žit měl by respektovat i její zákony a né svoje !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Václav Kumpolt 2017-07-14 10:25
Nevíte náhodou, kde ten Lhoťan bydlí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # LubinenKremlBot 2017-07-14 10:42
Plánovači satanský nám chtěj vnutit svoji vůli ,prý 2100 o 4,5 milionu méně Čechů a já tvrdit všichni, kteří se včas neotočí tváří k Bohu Otci Stvořiteli budou v pekle a zvláštní místo v něm pro židozednářský multikulti pseudovědce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # LubinenKremlBot 2017-07-14 11:04
Všiměte si v jaké poloze uctívají slimáci Boha . Makovici tlačí k zemi - směr peklo a tu svoji smrdutou riť Pánu Bohu k nebi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ajeto 2017-07-21 13:23
pre predstavu, čo by sa nám prisralo do Európy: nie tak dávno som nejakú dobu robil v jednej prímorskej musulmanskej krajine. Po robote alebo v piatok (u nich je voľno v piatok) sme si chodili na more zaplávať. Keď sa na pláži objavili naše ženy v plavkách, za chvíľu sa zhrčila hŕba moslimov v tých ich vreciach, posadali si v približne 10 m vzdialenosti od nás a pod tými kaftanmi si honili [...]y a čumeli pritom na ženy. Ako zvieratká. A takýchto nám treba do Európy? Jediný liek bolo sadnúť do áut a ísť čo najďalej od akéhokoľvek moslimského obydlia, ale niekedy ani to nepomohlo.
Zaujímavý zážitok bol, keď sa po asi polroku osmelili domáce ženy a v sprievode svojich bradáčov sa išli aj s deckami tiež vyblázniť do vody (jedna rodina aj > 20 hláv). Nie zaplávať si, plávať domáci nevedeli , hoci mali more. Tie ich šaty sa im po namáčaní nalepili tesne na telo, zvýraznili každú štrbinu, každý záhyb aj bublinu, samozrejme, že vplyvom vody sa niektoré háby stali polopriesvitné. A čuduj sa svete - korán im asi zakázal nosiť pod tými vrecami spodné prádlo - pod tými handrami boli naostro! V konečnom dôsledku bol dojem omnoho horší, ako keby išli do vody v normálnych plavkách, dokonca aj holé by boli menej "zaujímavé".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ajeto 2017-07-21 13:30
pardon, to "by" v prvej vete tam nepatrí, lebo už sa stalo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2017-07-14 11:30
Nejen lhoťan, ale spousta dalších by měla být pod dozorem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # ondras36 2017-07-14 12:09
Do 2100 budeme mít v Evropě 8 druhů pohlaví, každý minimálně 3 diky a denně budeme pořádat pochody a užívat si na ulici. Barva kůže se změní na zelenou s růžovými fleky a budoucnost ve vesmíru vyměníme za existenci na drogách.
Ach ty odhady "odborníků"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Michal123456 2017-07-14 12:59
V případě že jakékoli dítě, křestaň nebo muslim odmíta nějakou povinnou část výuky na školách z důvodu ...... neměl by takovýto žák projít daným předmětem do dalšího ročníku. jako to bylo za mých mladých let
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Věra Štimová 2017-07-14 13:02
To by mě zajímalo, proč je naplánováno vymírání Čechů a tedy je i naplánován přísun jižanů ? Pokud jsou tady EU nastaveny podmínky na to, aby Evropané uživili maximálně jedno dítě, pak je jejich vymírání opravdu plánované. Politik, který je ve vládách tedy má zaručeno, že jeho země, které nyní vládne, již existovat nebude a podle toho koná ? Jeho děti tedy nepřežijí v Česku ? On nepřežije též ? Co se za tím skrývá ? Evropané tedy mají v tichosti pomalu prodávat svoje majetky a stěhovat se na uvolněná místa do Afrických zemí ? Jaká je tedy politika těchto lídrů ? Oni jediní zůstanou, aby vládli muslimům v Evropě a ostatní se rozprchnout tak, jako za válek ? Co tedy vadí politikům EU a evropských zemí na tom, že je tady bílá rasa ? Rasismus snad ? Jaký je to ale rasismus ? Máme na něj zákony !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # xmarek 2017-07-14 15:54
Já říkám, že přání je otcem myšlenky, ale ....
pouze pro autora tohoto ... a nebo pro lidi co tomu věří a uvěří.

Já jsem Čech, budu Čech a něco umím: goo.gl/CDEHll Tedy mimo jiné.

A lidi co se mi nelíbí prostě neřeším. Ostatně proč taky?

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # senil 2017-07-14 19:39
Je to cíl EU a globalistú to určite. Je potřeba zavřít hranice samozřejmě. Ale to marxistická EU neudělá. Bohužel EU elity místo toho dovážejí migranty s cílem vyměnit původní obyvatelstvo. Naše zkorumpovaná vláda se podvolí.

epshark.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jan Kadlec 2017-07-14 21:39
Co je to burkina? To mluví o Burkině Faso?

Jinak se mi docela líbí, že v článku dávají hlavní zodpovědnost vládě. Tak by to mělo být, vláda by měla srovnat ty, kteří se nechtějí srovnat sami...

No a ten poslední bod už jsem tady rozebíral několikrát, tak jenom ve stručnosti: žádný problém se nevyřeší tím, že se začnou omezovat lidská práva. Právo se svobodně oblékat patří ve vyspělých kulturách k samozřejmostem, takže si sami můžete odpovědět na otázku, které kultury jsou vyspělé méně...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Nihilist 2017-07-15 13:40
O tom, že čecháčci jsou vypatlaným národem někde uprostřed hýždí evropy není sporu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # oskar 2017-07-15 15:16
Jsi toho nevyvratitelným důkazem ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ajeto 2017-07-21 13:27
kríženec (burky+bikiny)/2=burkiny

ale vyzerá to naprd, z bikín to nepobralo nič, snáď len to, že sú tesnejšie na telo ako ten ich tradičný kaftan.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Nihilist 2017-07-15 13:33
Za chvíli si člověk trénující na triatlon ani nebude mohl zaplavat v neoprenu, aby nebyl po té, co vyleze z vody, hned fyzicky napaden nějakým konvičkovským píčusem, který nerozezná neopren od burkin. [...] vás všechny, xenofobní mrdky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vandal 2017-07-15 21:49
Jsi debil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.