AC24.cz

AC24.czVideodokumentyVálkySyrský deník: Co se děje v Sýrii

Sociální sítě

Reklama

Syrský deník: Co se děje v Sýrii

Syrský deník: Co se děje v Sýrii

Rusko, 2012, 46min

Co se děje v Sýrii? Odkud přišel chaos o krásné klidné země? Kdo odsoudil Syřany k válce? Na tyto otázky odpovídají tvůrci filmu "Syrský deník". Reportérka Anastasija Popova, kameraman Michail Vitkin a režisér Evgenij Lebeděv z televizního štábu VGTRK a TV "Rossija 24". Tento film byl oceněn nejvyšším ruským státním vyznamenáním za statečnost a pravdivé informace ze Sýrie.

Komentáře   

+23 # CABAL 2013-01-07 11:06
Ja by som len rád vedel, že čo je to za ľudí, myslím teraz tých panákov typu Obama. Či sú naozaj sprostí a za peniaze povedia do kamier, čo im mocní nariadia alebo sami sú za tým a vedia, čo sa naozaj v Sýrii deje :sad: Toto by mali naši odvysielať a nie hovadiny typu Od Fica do Fica.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # JOSEF HABR 2013-09-10 03:36
Barack Obama je rasově a mentálně méněcenný sionistický [...], který se chce za své prsidentství zavděčit petrolejářským firmám emérickým. Je snad i větší hovado neinteligentní, než Bush. Inu - [...] poplatný režimu USA!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # JOSEF HABR 2013-09-10 03:38
Barack Obama je rasově a mentálně méněcenný sionistický [...], který se chce za své prsidentství zavděčit petrolejářským firmám emérickým. Je snad i větší hovado neinteligentní, než Bush. Inu - [...] poplatný režimu USA! V Syrii jsem byl 3 měsíce v roce 1972 a to, co tvrdí tito Rusové o ní je naprostá pravda!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # jedno 2013-01-07 13:10
Cituji CABAL:
Ja by som len rád vedel, že čo je to za ľudí, myslím teraz tých panákov typu Obama. Či sú naozaj sprostí a za peniaze povedia do kamier, čo im mocní nariadia alebo sami sú za tým a vedia, čo sa naozaj v Sýrii deje :sad: Toto by mali naši odvysielať a nie hovadiny typu Od Fica do Fica.


vÍŠ SMUTNĚJŠÍ JE TO ŽE POKUD TO ŘEKNE TEN ČU.RAK OBAMA TAK SE ANI NOVINÁŘI NEPTAJÍ(NATOŽ KRITICKY). NOVINÁŘI NAŠÍ TELEVIZE JSOU TY NEJVĚTŠÍ DĚVKY POD SLUNCEM A JSOU SPOLUODPOVĚDNÍ ZA ZMAŘENÉ ŽIVOTY, VŠUDE TAM KDE SE POMOCÍ PROPAGANDY ROZSÉVÁ DEMOKRACIE. POZBÍRAL BYCH JEJICH DĚTI, ZAVEZL DO LYBIE, AFGÁNISTÁNU ATD. A NECHAL BYCVH JE TAM POCHCÍPAT. TO BY JSTE POTOM VIDĚLI ZCELA JINÉ INFORMOVÁNÍ OBYVATELSTVA. CHTĚL BYCH VIDĚT TVÁŘE TECH MEDIÁLNÍCH KU.REV KDYBY MÍSTO ARABA CHCÍPLO JEJICH DÍTĚ. A PŘEJU JIM TO. zASLOUŽÍ SI TO.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # magnum 2013-09-05 09:03
to jedno : souhlas, vlastníci většiny médií a jejich mopslíci (žurnalisti ?) by měli být zodpovědni za své činy, vždyť jaký je rozdíl mezi tím, kdo háže bomby na obydlené oblasti a tím, kdo vědomě lže v mediálním prostoru a podporuje vraždění civilistů pod jakoukoliv záminkou....tre sty za válečné zločiny spáchané v Jugoslávii, Iráku, Libyii, Syrii a jinde po světě, by měly dostat vlastníci médií, kteří za zištných důvodů šíří vědomě nenávist mezi lidmi, mezi národy...u nestranného soudu by nemohla v žádném případě uspět jejich obhajoba, že nevěděli...při současných možnostech ověřování si informací "Nemohli nevědět, že dělají chybu, že lžou, že podněcují k nenávisti"...no rmální demokratický soud by je musel potrestat (vlastníky médií a jejich některé zaměstnance) za válečné zločiny i zločiny proti lidskosti !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # radimkubis 2014-12-12 22:20
naprosto s tebou souhlasím jsou to prostě svině natáčejíci uplné hovna za prachy aby si mohli koupit třeba auto :::ne jen jejich děcka i je
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Mimozemšťan č. 001 2013-01-07 15:20
Dokumentární film působí věrohodně, ale je třeba nezapomínat na to to, že je to v podstatě nekrvavá zbraň v současně probíhající mediální válce. Válečný konflikt v Sýrii je mnohovrstevnatý , ale svět už začíná brát na vědomí, kdo má největší prospěch z probíhající občanské války.
V řadách opozice neexistuje jednota. Jedni chtějí světský stát, druzí náboženský stát, jiní se v podstatě opičí, berou do rukou zbraně a jdou zabíjet.
Bohužel je stále smutným faktem naší současnosti skutečnost, že i v roce 2013 je velkým otazníkem lidstva jeho budoucnost. V chaotickém globálním politickém uspořádání našeho světa panuje pavěda ekonomů a bude-li to tak dál pokračovat, bude doopravdy v dohledné budoucnosti konec světa Jedna z možných cest řešení výše uvedeného problému je Teorii vševývoje reálskutečnosti vysvětlovat každému. Je racionální systematicky a plánovitě připravovat budoucnost tak, aby se globálně kvalitativně změnila "naše" reálskutečnost. Z výše uvedeného důvodu uvítám pomoc každého, kdo může, chce a umí řešit uvedený kardinální problém. Kdo mi pomůže? S vírou a optimálně volenými slovy lze přemisťovat i největší velehory. Dodávám, že je za 5 minut 12!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarda 2013-09-21 03:27
Je to ucta ,vira -v zivot,lasku spravne pochopeni boziho slova,spravnem prerozdeleni kdy beru a dvakrat dam pro vsechny lidi na svete neni stesti z vlastnit ale je stesti z lasky ,rodiny,zivota a stesti druhych- davajme je druhym a obklopme se jim to neni fraze ale skutecnost co sejeme to sklizime pokud neskusime nezjistime - jedno zazivame stale a vysledek je znam je tedy nacase udelat to druhe a vysladek se dostavi i prez odpor - lidstvo tahne do zahuby strach a hloupost prestanme se bat vira ,laska a spravne pochopeni zivota v ucte k druhym a sobe samim spravne pochopeni slova boziho a nasledovani- muzete mne mit za hlupaka ci fanatyka ale kdo z nas z celeho lidstva pohnul krokem v pred aniz by neklopitl- nejsme dokonaly ale muzeme k dokonalosti smerovat, zatim se deje opak - snad prave k poznani a pochopeni aby se jiz tak dale nedelo.Vladnou nam lhostejni,sobec ti,bezcitni bez lasky a ucty - viry k bohu-Víra předpokládá poslušnost vůči Bohu, který nám zjevuje pravdu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # pepe 2013-01-07 17:37
Doufám, že se dožiju toho, až pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí, a všichni ti zmetci co mají přičinění na těchto zvěrstvech, budou po zásluze potrestáni. Spravedlivě jistě ne, protože takovou spravedlnost ještě nikdo nevymyslel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # VandelVelky 2013-01-07 21:00
Cituji Mimozemšťan č. 001:
Dokumentární film působí věrohodně,...ale je třeba nezapomínat na to to, že je to v podstatě nekrvavá zbraň v současně probíhající mediální válce. !


A o čo v mediálnej ako aj každej inej vojne ide? Zvoliť čo najlepšiu stratégiu v boji proti nepriateľovi. A čo je najúčinnejšie proti stratégií klamstiev? Pravda. Klamstvom by si moc nepomohli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Iradant 2013-01-07 21:58
Já si myslím, že ty zvěrstva ve válce by odsoudil každý člověk ze zdravým rozumem. Ale mám takový dojem, že to pouštění strašáků, kdy tam ukazují ty zla války, jakoby cíleně prosazuje nějáký náhled z nějáké strany. Dokument o pravdě si já nepředstavuju s ukázkou masakrů, protože už to zabraňuje člověku nesnášející masakry obecně poznat nějákou pravdu. Já osobně vím o té zemi prd, jestli tam vládne nějáký rod diktátorů, co si dědí trůn 100 let a potlačuje nějáké názory jiných vrstev, rozhodně všechno naznačuje to, že ta vláda toho vládce není všem společná, jinak by se přece neřezali a nerozdělovali. Rozhodně pochopit ten problém nejde na základě jatek v dokumentu, to člověk pochopí pouze hrůzu jakékoliv války.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # FRANZI 2013-01-07 22:03
Bodejď by tý Hitlery C.piča schnila!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # VandelVelky 2013-01-08 08:38
Cituji Iradant:
Já si myslím, že ty zvěrstva ve válce by odsoudil každý člověk ze zdravým rozumem. Ale mám takový dojem, že to pouštění strašáků, kdy tam ukazují ty zla války, jakoby cíleně prosazuje nějáký náhled z nějáké strany. Dokument o pravdě si já nepředstavuju s ukázkou masakrů, protože už to zabraňuje člověku nesnášející masakry obecně poznat nějákou pravdu. Já osobně vím o té zemi prd, jestli tam vládne nějáký rod diktátorů, co si dědí trůn 100 let a potlačuje nějáké názory jiných vrstev, rozhodně všechno naznačuje to, že ta vláda toho vládce není všem společná, jinak by se přece neřezali a nerozdělovali. Rozhodně pochopit ten problém nejde na základě jatek v dokumentu, to člověk pochopí pouze hrůzu jakékoliv války.


Povedzme že je to pravda. Ako by si potom tento " člověk ze zdravým rozumem" urobil obraz o pravde ak by nemal k dispozícií všetky fakty a dôkazy k ním?

K tej vláde... žiadna vláda nie je všetkým spoločná, preto treba zvoliť kompromis, ktorého základom je tolerancia, o čom sa v prípade SFA hovoriť nedá. A navyše z viacerých zdrojov je potvrdené že bojovníci SFA sú z veľkej väčšiny zahraničný žoldnieri.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Iradant 2013-01-08 14:41
Cituji VandelVelky:
Cituji Iradant:
Já si myslím, že ty zvěrstva ve válce by odsoudil každý člověk ze zdravým rozumem. Ale mám takový dojem, že to pouštění strašáků, kdy tam ukazují ty zla války, jakoby cíleně prosazuje nějáký náhled z nějáké strany. Dokument o pravdě si já nepředstavuju s ukázkou masakrů, protože už to zabraňuje člověku nesnášející masakry obecně poznat nějákou pravdu. Já osobně vím o té zemi prd, jestli tam vládne nějáký rod diktátorů, co si dědí trůn 100 let a potlačuje nějáké názory jiných vrstev, rozhodně všechno naznačuje to, že ta vláda toho vládce není všem společná, jinak by se přece neřezali a nerozdělovali. Rozhodně pochopit ten problém nejde na základě jatek v dokumentu, to člověk pochopí pouze hrůzu jakékoliv války.


Povedzme že je to pravda. Ako by si potom tento " člověk ze zdravým rozumem" urobil obraz o pravde ak by nemal k dispozícií všetky fakty a dôkazy k ním?

K tej vláde... žiadna vláda nie je všetkým spoločná, preto treba zvoliť kompromis, ktorého základom je tolerancia, o čom sa v prípade SFA hovoriť nedá. A navyše z viacerých zdrojov je potvrdené že bojovníci SFA sú z veľkej väčšiny zahraničný žoldnieri.


Povedzme že je to pravda. Ako by si potom tento " člověk ze zdravým rozumem" urobil obraz o pravde ak by nemal k dispozícií všetky fakty a dôkazy k ním?

K tej vláde... žiadna vláda nie je všetkým spoločná, preto treba zvoliť kompromis, ktorého základom je tolerancia, o čom sa v prípade SFA hovoriť nedá. A navyše z viacerých zdrojov je potvrdené že bojovníci SFA sú z veľkej väčšiny zahraničný žoldnieri.

Nepochybně by stačilo i málo i minutové video, jak někomu sekají ruce, abych měl důkaz, že tam válčí zlosyni. Ale dělat na základě jedné tlupy vrahů obraz celého odboje, tomu já důkaz neříkám.

V tom případě to není žádná vláda, pokud není všem společná. Zřejmě to není jeden národ, ale dva a možná i tři národy. Jinak já mluvil v obecné rovině, protože takové věci by se měli nechávat odborníkům v té věci, kteří se živí zkoumáním těchto věcí. Jen jsem podotkl, že ukazovat tlupu vrahů nejsou důkazy ani o chlup větší, než vypovídající o té tlupě vrahů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # VandelVelky 2013-01-08 17:46
Cituji Iradant:
[quote name="VandelVelky"][quote name="Iradant"]Nepochybně by stačilo i málo i minutové video, jak někomu sekají ruce, abych měl důkaz, že tam válčí zlosyni. Ale dělat na základě jedné tlupy vrahů obraz celého odboje, tomu já důkaz neříkám.

V tom případě to není žádná vláda, pokud není všem společná. Zřejmě to není jeden národ, ale dva a možná i tři národy. Jinak já mluvil v obecné rovině, protože takové věci by se měli nechávat odborníkům v té věci, kteří se živí zkoumáním těchto věcí. Jen jsem podotkl, že ukazovat tlupu vrahů nejsou důkazy ani o chlup větší, než vypovídající o té tlupě vrahů.


Bohužiaľ. Reportérom sa nepodarilo odchytiť každého jedného "rebela" a urobiť s ním interview a natočiť ho pri "akcií". Je jasné že z videa sa nedá urobiť obraz o celkovej situácií v Sýrií, ale o to ani nešlo. Išlo o to ukázať že pravda nie je celkom taká ako ju interpretuje mainstream.
A ak považujete za vládu VŠEM SPOLEČNÚ, len takú vládou s ktorou je každý spokojný, žiadny štát na svete potom nemá legitímnu vládu.

Viac Vám k tomu nepoviem, lebo len čas ukáže ako to celé naozaj bolo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Iradant 2013-01-08 21:12
Jj tak to každopádně, že se lidem neukazuje pravá tvář těch odbojníků, ale těžko říct kolik % jsou tady tito vrazi a zbytek.

Skoro se zdá, že se to podobá pravdě, že na světě není pravé vlády, ale jen jakési obrazy vlády pravé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # lechartes 2013-09-05 21:52
je mi luto kazdeho, kto tento dokument povazuje za propagandu. pokial je mi zname, tak byvale zssr bolo priamo zapojene do dvoch vojenskych akcii po skonceni II. svetovej vojny, alebo lepsi povedane, priamo sa zucastnilo. prva akcia bol rok 68, byvale Ceskolslovensko (bohuzial) a potom Afganistan. Cecensko a Gruziu nemozem ratat, toto sa odohravalo vzdy na ich vysostnom uzemi.
Sam, ako byvaly dlhorocny pracovnik televizie, velmi dobre viem ako vznikaju dokumenty. Ako za byvalej "nslobody", tak za
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # lechartes 2013-09-05 22:13
prepacte, zle som klikol...
rozvinutej a k nam importovanej "demokracie". nam uz nik neodpara termin "humanitne bombardovanie".
hanbim sa za to, nielen ako Slovak, ale aj ako Cech.
obdivujem neskonalu odvahu dokumetaristov a hlavne odvahu ludi vystupit na kameru. kto dobre pozeral, tak vie, co ich caka od tych zvierat. som zhrozeny z videi, ktore koluju po internetu. chcem len odkazat kazdemu, kto pochybuje o situacii v Syrii, tak at si skusi najst videa so zvestvami spachanymi vojakmi Syrskej armady. pokial by take boli, tak sme nimi denodenne zavaleni. moji byvali "kolegovia" by sa o to uz postarali. toto bol u mna hlavny dovod, preco som skoncil ako dokumentarista. za byvaleho rezimu sme mali viacej slobody na tvorbu ako teraz. viem, ze budem oznaceny za rudeho, opak je pravdou. starnutie ma totiz jednu neskutocnu vlastnost. zacnete si vazit zivot. takychto dokumentov je treba, ale bol by som radsej, keby nevznikol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # lechartes 2013-09-05 22:17
Quod licet Iovi, non licet bovi

a Obama neni boh....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # ing Eva Dobšíková 2013-09-10 14:08
Protestuji proti agresi vůči Syrii zvenčí, jsem pro řešení jakéhokoliv konfliktu cestou jednání. Nařknout někoho z použití např. plynu je snadné, když důkazy chybí. Nikde nebylo zveřejněno jakého složení a účinnosti to byl plyn ani důkaz kdo jej použil.Ani kdyby to bylo jasné, nelze to řešit vražděním agresí, ale jen jednáním.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Wimshurst 2013-09-20 23:58
Je to divny ten nas svet!
Problem je od nas relativne daleko.
Ale je videt, ze kde je vule, je i cesta, kde je zlovule, je take cesta...
Otazka zni ale jinak, ceho vseho je onen svet schopen a ceho se treba muzeme dockat u nas?
V podstate asi niceho dobreho, ponevac nemame ropu, ani plyn, je docela mozne, ze vlastne ani nemame zbrane (tezko si kazdy znas poridi v dokumentu zminovany granat pro vl. ochranu)a neverime v allaha, tak nas nazenou jako ovce kdesi do gulagu... velkych eurogulagu!
To je muj hruby odhad, jak by to dopadlo, kdyby se nekdo snazil u nas v evrope udelat prevrat ve jmenu chaosu, nebo ve jmenu dolaru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roki11 2013-10-10 10:49
Starý môj, máme zásoby pitnej vody a za pár rokov bude drahšia ako ropa....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jaka 2013-09-23 20:19
Tomuto světu vládne MEDIOKRACIE. To je největší viník všeho zla, protože se médiím nedá věřit.
Ale každopádně nevěřím straně, za kterou "bojují" al-kajďáci a podobní fanatici. Nejsem si jistá informacemi o zlu, které produkuje Asad, protože pokud vím, tak tam žilo více etnik a vládlo tam jakés takés solidní soužití. Proto jsem spíš na straně Asada.
Ale nejvíc mě štve, že nemohou být hnáni k odpovědnosti ti, kteří "dělili" bývalou Osmansou říši . to jsou největší viníci !!! Udělali to nejspíš někde od stolu, víceméně jako podle pravítka a vůbec se netrápili tím, jak to tam probíhá etnicky, kmenově, jaké to bude mít důsledky. Dodnes nepochopím, proč už dávno neexistuje Kurdský stát.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ivo Svoboda 2013-09-30 17:07
Rusko stojí na jedné straně konfliktu a natočí "objektivní dokument". Čistě náhodou podporuje jejich názor a jejich cíl. Zpovídané pspby jen náhodou zrovna mluví plynulou ruštinou. Je to propaganda jedné straby proti propagandě druhé strany. Ale kde je pravda?
Už věta "Ma popud ze západu začali mluvit o svobodě...." leccos naznačuje, v mnoha totalitách slovo "svoboda" je sprosté slovo, asi tak jako v Rusku. Každá válka je špatná, ale naivita je nebezpečnější.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roki11 2013-10-10 10:54
Odpoveď máš o príspevok vyššie. Bol to sekulárny štát .. Nysláš , že slobodná armáda by Ťa ako kresťana .alebo ateistu tolerovala ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Petr Gabriel 2014-09-13 15:25
Zajímám se o války přes dvacet let kvůli tomu, že vždy vyhraje USA armáda,protože používá zbraně HN. Každá válka má rozhodující bitvy, které neznají ani novináři. Tam jsou použité a tam jsou masakry, jako i 11. září-nuke nálože. Podrobně na blogu na idnes: gabrielpetrgabriel.blog.idnes. cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.